گفتگو با پشتیبان در Whatsapp
   کد تخفیف خرید اول تعداد محدود : Frs20
فهرست محصولات فروشگاه
NewsPower-logo


ماژول چت از طریق همه شبکه های اجتماعی موجود پرستاشاپ

PS-720082

برترین ماژول چت به همراه ویجت چت پرستاشاپ
All-in-One - Live Chat, WhatsApp, Call Back, Messenger Module
با استفاده از این ماژول امکان چت با بی نهایت شبکه های اجتماعی را برای فروشگاه خود مهیا کنید

تست شده بر روی 1.6.1.24 و 1.7.6.7

دارای قابلیت انتصاب پشتیبان بی نهایت

امکان ساخت تیم پشتیبانی و تیم بخش فروش

تعیین شخصی برای بخش پشتیبانی، تعیین شخص دیگر با شماره متفاوت برای روابط عمومی، و....

جزئیات بیشتر

order history
order history
order history
شما با خرید این محصول مبلغ 7,950 تومان پاداش بصورت اعتبار در حساب نیوزکلاب خود دریافت خواهید کرد. می توانید این پاداش را در باشگاه مشتریان به کد تخفیف تبدیل کنید.
بستن

159,000 تومان

موضوع پرستاشاپ
دسته بندی چت آنلاین با شبکه های اجتماعی
طریقه دریافت محصول ( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با PrestaShop Compatibility : V1.6.0.4 - V1.7.7.0
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما هفت روز از تاریخ خرید

All-in-One - Live Chat, WhatsApp, Call Back, Messenger Module

توضیحات توسعه دهنده ماژول، ترجمه شده از زبان انگلیسی به فارسی توسط پرستانیوز، تیم متخصص پرستاشاپ نیوزپاور

بررسی اجمالی این ماژول ...

بهره مندی از چت آنلاین و تعیین پشتیبان و کارمند به منظور پاسخگویی به مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی زیر :

Facebook Messenger، WhatsApp، Tawk.to، Skype، Call Me Back، Viber، Twilio، Intercom، Zendesk help desk chat، Telegram، Crisp، VK chat، Slack، Email، Smartsupp، LiveChat Pro، Live helper، Zalo، Tidio، LiveZilla ، صفحه تماس ، ایمیل

کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد چیست ؟

ارتباط با مشتریان فروشگاه خود را بهبود ببخشید.

امروزه برنامه های پیام رسان ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارند! استفاده از این شبکه­ ها بسیار راحت است زیرا تعداد زیادی از مشتریان از آنها در زندگی روزمره خود استفاده می نمایند و با آنها احساس راحتی و آشنایی می­کنند. با استفاده از این ماژول امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و کاربرانتان را در شبکه های اجتماعی مختلف مهیا کنید و ارائه خدمات مشتریان را بیش از هر زمان دیگری شخصی تر و کارآمدتر نمایید.

این ماژول با باز کردن چندین کانال مختلف چت و گفتگو از طریق شبکه های اجتماعی، نرخ تبدیل فروشگاه شما را افزایش می دهد. به جای خرید ماژول های مختلف به ازای هر پیام رسان اجتماعی که می تواند باعث سنگینی فروشگاه شما و بالا رفتن تعداد ریکویست ها گردد، همین حالا ماژولی جامع و به اصطلاح All-in-One  را خریداری کنید، تا به شما این امکان را دهد تا همه شبکه های اجتماعی را به فروشگاه خود اضافه کنید! حتی تمامی شبکه های اجتماعی که هنوز پا به عرصه وجود نگذاشته اند نیز در آینده، با استفاده از این ماژول قابل افزودن به فروشگاه شما هستند! از طرف دیگر هر روش تماس دقیقاً زیر یک دکمه تماس بصورت منسجم نشان داده می شوند.

آنچه مشتریان شما دوست دارند...

مشتری با داشتن چندین کانال مختلف تماس با شما احساس راحتی و اطمینان بیشتری می کند و می تواند حتی در خارج از وب سایت در قالب پیام رسان های اجتماعی مورد نظرش، با شما مکالمه اش را ادامه دهد.


سایر امکانات منحصر به فرد این ماژول ...

در دسترس بودن همه کانالهای اصلی تماس در شبکه های اجتماعی در قالب یک ماژول! برخی از شبکه های اجتماعی قابل دسترس :

Facebook Messenger ، WhatsApp ، Tawk.to ، Skype ، Call Me Back ، Viber ، Twilio (هشدار پیام کوتاه) ، Intercom ، Zendesk help desk chat، Telegram، Crisp، VK chat، Slack، Email، Smartsupp ، Live helper ، LiveChat ، LiveChat Pro ، Zalo ، Tidio ، LiveZilla ، پیوند به صفحه تماس ، باز کردن ایمیل مستقیم.

شبکه های اجتماعی مد نظر شما کافی نیست؟ شما می توانید بیشتر از این هم اضافه کنید!

تنظیمات پنل مدیریت:

·       تنظیمات عمومی

- امکان فعال/غیرفعال سازی در موبایل

- دارای حالت Sandbox. اگر این حالت فعال باشد می توانید آدرس IP را برای هر آی پی که می تواند ماژول را ببیند وارد کنید (برای زمانی که ماژول را پیکربندی می کنید مفید است)

 

·       تنظیمات دکمه (برای دکمه اصلی تماس)

انتخاب آیکن ، طرح زمینه رنگ ، اندازه ، موقعیت ، تغییر قرارگیری ویجت در محور x ، تغییر قرارگیری ویجت در محور y ، سرعت تپش (در صورت فعال سازی حالت انیمیشنی)، سرعت باز شدن منوی کشویی آیکن ، امکان درج و شخصی سازی متن دکمه ، وجود امکان فعال / غیرفعال سازی کشیدن دکمه (Drag& Drop) را انتخاب کنید.

·       تنظیمات منو

برای نمای دسک تاپ: اندازه منو ، عرض ، سبک موارد ، حاشیه موارد ، سرصفحه نمایش (بله / خیر) ، پس زمینه منو ، رنگ عنوان هر مورد از شبکه های اجتماعی ، رنگ زیرنویس مورد ، رنگ پس زمینه هر مورد از شبکه های اجتماعی ، رنگ عنوان hover ، رنگ زیرنویس hover، سایه اندازه ، تیرگی سایه  و ...

برای نمای موبایل (اختیاری): همان گزینه های بالا ، علاوه بر این گزینه های زیر  :

 نشان دادن دکمه بستن در سرصفحه به صورت (بله / خیر) ، دکمه بستن و تنظیمات رنگ نماد آن

·       تنظیمات تماس برگشت (Call back)  

مناسب برای مواقعی که آنلاین نیستید و تمایل دارید تلفن/ایمیل تماس مشتریان خود را دریافت کنید تا در موقع مناسب با آن ها تماس بگیرد.

شمارش معکوس ، پیش پیام ، مکان نگهدارنده تلفن ، قالب تلفن ، پیام پردازش ، پیام موفقیت ، پیام شکست ، عنوان دکمه ، ارسال ایمیل ، لیست ایمیل گیرنده و...

وجود امکان ادغام با Twilio - Twilio یک سرویس برای اعلان های پیام کوتاه است ، شما می توانید تنظیمات بازگشت تماس را با حساب Twilio خود ادغام کنید تا اعلان های پیامک را برای درخواست تماس در تلفن همراه خود بگیرید.

·       recaptcha Google

 این قابلیت از هرزنامه ها و اسمپر ها جلوگیری می کند.

·       ادغام چت زنده

امکان ترکیب با سایر ماژولهای چت آنلاین در این ماژول گنجانده شده است :

 با Tawk.to ، Crisp ، Intercom ، چت مشتری فیس بوک ، VK ، Zendesk ، Skype ، Zalo ، چت زنده یاور ، Smartsupp ، LiveChat ، Tidio ، LiveChat Pro ، ویجت چت LiveZilla. کانالهای دیگری مانند WhatsApp ، Viber و غیره به عنوان لینک اضافه شده اند.

·       تنظیمات سریع

نمایش پیام های سریع و کوچک برای ترغیب بازدید کننده برای تماس با شما در کنار دکمه یا ویجت تماس با ما. به عنوان مثالی از این پیام ها می توان به مورد زیر اشاره کرد:

"سلام روی این آیکن کلیک کن و با ما تماس  بگیر .... "

به عبارت بهتر، در کنار ویجت تماس با ما پیامی کوچک و مختصر نشان داده می شود تا نظر کاربران برای تماس با شما جلب شود.

اپشن  ها: فعال / غیرفعال کردن ، تأخیر پیام اول ، پیام های حلقه ای، بستن آخرین پیام، زمان پیام، زمان تنظیم شده برای نشان دادن دوباره پس از بسته شدن آن.

·       پیام های سریع

اضافه کردن / ویرایش / حذف پیام های نامحدود به ترتیب دلخواه  شما

·       آیتم های منو

در این بخش می توانید آیتم های منو را اضافه ، ویرایش / حذف کنید ، ترتیب آنها را مرتب کنید ، منتشر کنید / منتشر نکنید. نمایش / پنهان کردن متناسب با دستگاه (تلفن همراه ، دسک تاپ یا هر دو). گزینه ای برای نمایش دکمه های تماس انتخاب شده در صفحه محصول و ...

برای مثال می توانید تعیین کنید اگر کاربر با کامپیوتر شخصی خود به سایت شما می آید واتساپ در حالت دسکتاپی به او نمایش داده شود و اگر از طریق تبلت و گوشی به سایت شما وارد شده است واتساپ موبایل به مشتری نشان داده شود.

·       آیتم منو - ویرایش

هنگام ایجاد یا ویرایش آیتم منو ، گزینه های موجود عبارتند از: انتخاب و اختصاص آیکون برای آیتم منو، تنظیم رنگ، عنوان، زیرنویس، مورد نمایش در صفحه محصول (منطقه اضافی برای نشان دادن در صفحه محصول)، دستگاهی که برای تلفن همراه نشان داده می شود یا / و دسک تاپ ، نمایش برای گروه های کاربری خاص (همه کاربران ، ثبت شده ، غیر ثبت شده) ، نوع اقدام پیوند (پیوند ، ادغام ، کد js سفارشی ، فرم پاسخ به تماس) ، هدف (باز کردن در پنجره جدید یا همان)، همیشه مورد نمایش داده شود یا در مدت زمان انتخاب شده (گزینه ای برای انتخاب روزهای هفته و زمان) و...

·       امکان ثبت درخواست پاسخ به تماس توسط کاربران در صورت آفلاین بودن شما

·       امکان نمایش ویجت های تماس در صفحه محصول مانند تماس با پشتیبان در واتساپ، ارسال تیکت پشتیبانی و غیره 

برای تست این ماژول می توانید به ویجت تماس با ما در فروشگاه اینترنتی نیوزپاور مراجعه کنید.

Path: > > > > ماژول چت از طریق همه شبکه های اجتماعی موجود پرستاشاپ