×
×

طراحی سایت اقتصادی

شناسه محصول:
PS-720514

یکی از پلن های طراحی سایت گروه نیوزپاور، طراحی سایت اقتصادی است.

این طرح برای آن دسته از مشتریانی در نظر گرفته شده که می خواهند با هزینه کم، کیفیت خوبی دریافت کنند و صاحب یک وب سایت فروشگاهی، شرکتی و یا شخصی شوند.

طراحی سایت در این پکیج توسط برترین طراحان تهران صورت می پذیرد.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
2,010,000 تومان 3,000,000 تومان
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 100,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

بسته طراحی سایت اقتصادی نیوزپاور

معرفی نیوزپاور

نیوزپاور، مرکز طراحی سایت در تهران یک مرکز حرفه‌ای و معتبر است که در زمینه طراحی و توسعه وبسایت‌ها فعالیت می‌کند. این مرکز با تیمی مجرب و متخصص در زمینه طراحی گرافیکی، برنامه‌نویسی و تجربه کاربری، به ارائه خدمات حرفه‌ای و کیفیتی در طراحی سایت می‌پردازد.نیوزپاور امکان ایجاد وبسایت‌های متنوع را داراست، از جمله سایت‌های شخصی، شرکتی، فروشگاهی و انواع وبسایت‌های دیگر. طراحان ما با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های طراحی مدرن، طرح‌های خلاقانه و جذاب را برای وبسایت شما ایجاد می‌کنند. ما در نیوزپاور علاوه بر طراحی و توسعه وبسایت، امکانات و خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهیم. این خدمات شامل بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)، بهبود تجربه کاربری (UX)، بهینه‌سازی سرعت بارگذاری سایت، طراحی لوگو و برندینگ، ایجاد استراتژی بازاریابی دیجیتال و مشاوره فنی در زمینه وبسایت است.

بررسی اجمالی این پکیج

یکی از طرح های طراحی سایت نیوزپاور، "طراحی سایت اقتصادی" است. این طرح برای آن دسته از مشتریانی در نظر گرفته شده که می خواهند با هزینه کم، کیفیت خوبی دریافت کنند و صاحب یک وب سایت فروشگاهی، شرکتی و یا شخصی شوند.

طراحی سایت اقتصادی یا مقرون به صرفه را مترادف با طراحی سایت ارزان قیمت در نظر نگیرید. در پکیج سایت مقرون به صرفه نیوزپاور، تمامی استانداردهای طراحی رعایت می شوند و با جایگزین کردن زیرساخت هایی مانند دامنه ir به جای دامنه بین المللی (دلاری) مانند .com و ارائه هاست/سرور ایرانی به جای هاست و سرورهای خارجی، هزینه تمام شده را حداقل نگه می داریم. بنابراین در این بسته طراحی، هزینه ها را به نحوی اقتصادی مدیریت می کنیم تا شروعی قدرتمند برای ورود به دنیای مجازی به شما هدیه کنیم. 

توجه داشته باشید که امکان تغییر هاست از ایران به خارج و تغییر دامنه ir به Com، با اخذ هزینه مابه تفاوت فراهم است.

می پرسید این بسته طراحی سایت مناسب چه کسانی است؟!

1) این بسته طراحی سایت، مناسب افرادی است که قصد شروع یک کسب و کار کوچک اما حرفه ای را دارند.

2) صاحبان یک کسب و کار به بلوغ رسیده به صورت سنتی و فیزیکی که حضوری کمرنگ در شبکه های اجتماعی دارند و در عین ناباوری صاحب هیچ وب سایت شخصی نیستند. از هزینه های سنگین طراحی سایت مطمئن نیستند اما قصد ورود به دنیای کسب و کارهای مجازی را دارند.

3) افرادی که بودجه ای محدود برای طراحی سایت در نظر گرفته اند اما می خواهند در آینده سایتشان را بروزرسانی کنند و قابل ارتقا باشد!

4) این ارتقا قابل انجام توسط تیم فنی نیوزپاور و یا هر فرد برنامه نویس مسلط به زبان PHP است. ما در نیوزپاور محدودیتی برای شما قائل نیستیم و مشتری هر خدمتی بخواهد با قدرت در کنار او هستیم.

خدمات و امکانات ارائه شده همراه با این پکیج طراحی!

فهرست خدمات و امکاناتی که با تهیه این بسته طراحی سایت از نیوزپاور دریافت می کنید :

1) دامنه ir رایگان :

یک دامنه ir دلخواه رایگان به شما در این پکیج تعلق می گیرد. این دامنه یک سال اعتبار دارد و قابل تمدید است. این دامنه، نشان دهنده نام برند تجاری شما و نام وب سایت شماست.

در صورت تمایل امکان تهیه دامنه های بین المللی مانند "دامنه com." فراهم است. هزینه دامنه های بین المللی بر اساس نرخ روز ارز محاسبه و به صورت جداگانه دریافت می شود.

در صورتی که پیش از این اقدام به ثبت دامنه نموده اید و دامنه فعال دارید، امکان کسر هزینه دامنه از پکیج فراهم نیست.

دامنه رایگان ir در پکیج طراحی سایت اقتصادی در تهران

2) هاست رایگان یکساله آلمان: (قابل ارتقا)

دو گیگ فضای هاست اشتراکی آلمان به شما تخصیص می دهیم. این فضا برای آپلود فایل و پیاده سازی کدهای وب سایت شما مورد نیاز است. این هاست در صورت نیاز در آینده قابل افزایش و ارتقاست. هم از حیث منابع مانند CPU و RAM و هم از حیث فضای ذخیره سازی یا تغییر لوکیشن قرارگیری هاست. 

 این هاست، هسات حرفه ای پرستاشاپ است و متناسب با نیاز وب سایت شما قابل ارتقاست.

 خرید دامنه و هاست با اطلاعات هویتی مشتری انجام می شود و تمامی دسترسی ها از طریق تیکت برای مشتری ارسال خواهد شد. بنابراین فرد سفارش دهنده مالک دامنه و هاست خواهد بود. این مالکیت یک ساله است. بنا به صلاحدید مشتری امکان تمدید این مدت وجود دارد.

3) یک عدد قالب اوریجینال متناسب با زمینه کسب و کار!

یک عدد قالب اوریجینال بر روی سایت شما نصب خواهد شد. این قالب فارسی سازی شده است. ارزش قالب های به کار گرفته شده از 69.99 یورو آغاز می شود. این قالب ها توسط مجموعه نیوزپاور خریداری شده اند و دارای اصالت هستند. (کرک شده یا نال نیستند؛ صرفا جهت اطلاع)

4) درگاه پرداخت آنلاین

یکی از سوالات رایج کاربران، درباره نحوه اخذ درگاه پرداخت آنلاین است. دریافت درگاه پرداخت آنلاین نیازمند انجام مجموعه اقداماتی از طرف مشتری از جمله اخذ نماد اعتماد تجارت الکترونیک است. در عین حال تیم فنی پشتیبانی نیوزپاور شما را تا اخذ نهایی درگاه آنلاین راهنمایی می کنند.

ما در تمامی مراحل در کنار شما هستیم تا اقدام به اخذ نماد اعتماد تجارت الکترونیک کنید و در نهایت صاحب یک درگاه واسط/مستقیم بانکی شوید. پروسه انجام این مرحله بسته به مدارک هویتی و شغلی مشتری و همت ایشان، می تواند کمتر از دو الی سه روز کاری طی شود.

5 اصل برتر طراحی وب سایت در نیوزپاور که به آن پایبند هستیم.

1) یک هدف روشن هر وب سایتی که به خوبی طراحی شده باشد نیازهای کاربران خود را برآورده می کند.

2) زمان بارگذاری سریع حتی اگر هر جنبه ای از سایت شما هدف مشخصی داشته باشد، اگر بارگذاری آن خیلی طول بکشد، برای کاربر بی فایده است.

3) تایپوگرافی و زیبایی شناسی

4) ارتباط مفهومی و معنایی اجزا و المان ها با یکدیگر و موضوع کسب وکار

4) سازگار با موبایل و ریسپانسیو بودن.

مرکز طراحی سایت نیوزپاور در تهران با ارائه خدمات حرفه‌ای و شخصی‌سازی بر اساس نیازها و اهداف شما، به شما کمک می‌کند تا وبسایتی منحصر به فرد و جذاب را برای کسب و کار خود ایجاد کنید و در بازار رقابتی حاضر به استفاده از فناوری‌های روز و روش‌های بهینه‌سازی باشید.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720514

مشخصات

راهنما / آموزش نصب
پشتیبانی و آموزش نحوه استفاده از سایت و مدیریت آن
پشتیبانی تیم نیوزپاور
دارد
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
واکنش گرا (Responsive)
بله

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
1 نظر
★★★★★ عالی 1
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
پکیج طراحی سایت پرستاشاپ با قالب پاندا پکیج طراحی سایت پرستاشاپ با قالب پاندا
پیشنهاد ویژه محدود
2,085,000 تومان2,500,000 تومان
(1)
پکیج شخصی سازی در قالب پاندا پکیج طراحی و تنظیماتبه همراه اعتبار هدیه 200 هزارتومانی برای خرید لایسنس اختصاصی قالب پاندا شرکت سانی تو قابل استعلام در وب سایت شرکت سانی تولطفا جهت دیدن  جزییات خدمات این پکیج به سربرگ...
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ از نسخه 1.7.0 پایه به نسخه بالاتر بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ از نسخه 1.7.0 پایه به نسخه بالاتر
پیشنهاد ویژه محدود
(1)
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ از نسخه 1.7.0 پایه به نسخه بالاتر ارتقا پایه پرستاشاپ (از نسخه ۱.۷ به آخرین نسخه منتشر شده) خدمات و بسته بروزرسانی پرستاشاپ  به آخرین نسخه ی ارائه شده پرستاشاپ 1.7 یا نسخه دلخواه شما به صورت...
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ ۱.۶ به پرستاشاپ ۱.۷ بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ ۱.۶ به پرستاشاپ ۱.۷
پیشنهاد ویژه محدود
(3)
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ ۱.۶ به پرستاشاپ ۱.۷با استفاده از بسته خدمات پیشرفته ارتقا پرستاشاپ می توانید فروشگاه خود را از نسخه ۱.۶ به آخرین نسخه رسمی ۱.۷ ارتقا دهید.در حال حاضر بهترین نسخه برای راه اندازی فروشگاه با...
(1)
خدمت نصب فونت سفارشی بر روی قالب پرستاشاپ این بسته خدمات نصب فونت قابل اعمال بر روی انواع قالب از جمله، قالب پاندا پرستاشاپ، قالب ترسنفورمر و غیره است.پس از تهیه پکیج، جهت نصب فونت مورد نظر شما، به واحد پشتیبانی تیکت...
طراحی سایت تک صفحه ای در تهران طراحی سایت تک صفحه ای در تهران
پیشنهاد ویژه محدود
1,299,000 تومان1,600,000 تومان
(1)
طراحی سایت تک صفحه ای در تهران خدمت دیگری از نیوزپاور است که یک روش مدرن برای ساخت وبسایت ها است که در آن تمام محتوا و اطلاعات مورد نیاز بر روی یک صفحه قرار داده می‌شود. در این نوع طراحی، صفحه وب به صورت یکپارچه طراحی...
(2)
این بسته خدمات نیوزپاور، مشکل نمایش واحد تومان در Merchant listings سرچ کنسول گوگل را برای پرستاشاپ برطرف می کند.ساین ارور یکی از مشکلاتی که است که در سرچ کنسول گریبان بسیاری از وب سایت های فروشگاهی را گرفته است و...
بسته خدمات انتقال فروشگاه وردپرسی به پرستاشاپ بسته خدمات انتقال فروشگاه وردپرسی به پرستاشاپ
پیشنهاد ویژه محدود
880,000 تومان1,000,000 تومان
(1)
بسته خدمات انتقال فروشگاه وردپرسی به پرستاشاپ انتقال تظمینی فروشگاه وردپرسی شما به فروشگاه ساز محبوب پرستاشاپ  پکیج انتقال امن محصولات، شاخه ها، مشتریان، سفارشات، صفحات CMS فروشگاه وردپرسی شما به پرستاشاپ انتقال...
(1)
خدمت طراحی اختصاصی سایت با پرستاشاپ مناسب مشتریانی است که قصد طراحی سایت اختصاصی با فریم ورک پرستاشاپ را دارند.قالب پیشنهادی نیوزپاور برای این بسته قالب پاندا پرستاشاپ است. جهت پرداخت هزینه طراحی اختصاصی سایت با...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
طراحی سایت اقتصادی
2,010,000 تومان