×

ماژول های فرم ساز پرستاشاپ

899,000 تومان
(1)
ماژول فرم ساز پرستاشاپ حرفه ای - Contact Form 7Contact Form 7 ماژول فرم ساز پرستاشاپ بسیار قدرتمندی است که با استفاده از آن می توانید انواع فرم های های پیشرفته را در فروشگاه پرستاشاپی خود طراحی نمایید. با این افزونه...
799,000 تومان
(3)
ماژول طراحی فرم پرستاشاپپرفروش ترین ماژول فرم ساز پرستاشاپ برترین افزونه ایجاد انواع فرم های جذاب برای فروشگاه پرستاشاپی شمایکی از پیشرفته ترین افزونه های فرم ساز پرستاشاپ با امکاناتی منحصر به فردForm Builder -...
599,000 تومان
(1)
این ماژول فرم ساز پرستاشاپ، با کشیدن و رها کردن و به کارگیری المان های بصری به شما امکان ساخت انواع فرم های تماس مدرن و متفاوت را می دهد.Contact Form Ultimate ETSهمیشه جدیدترین نسخه ماژول در نیوزپاورنسخه 1.3.8

ماژول های فرم ساز پرستاشاپ

ماژول های فرم ساز در پرستاشاپ ارائه شده در نیوزپاور، ابزارهایی هستند که به شما امکان می‌دهند فرم‌های متنوع و سفارشی برای جمع‌آوری اطلاعات از مشتریان در فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید. این ماژول ها امکانات و قابلیت‌های زیر را به شما ارائه می‌دهند:

1. طراحی فرم‌های سفارشی: با استفاده از ماژول های فرم ساز، می‌توانید فرم‌هایی با فیلدهای متنی، گزینه‌های انتخابی، جعبه متن، فایل آپلود و سایر المان‌ها را سفارشی کنید. شما می‌توانید عنوان فرم، نوع فیلدها، نیازمندی‌ها و سایر ویژگی‌ها را تنظیم کنید تا بهترین فرم برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریانتان را ایجاد کنید.

2. جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات: با استفاده از ماژول های فرم ساز، می‌توانید اطلاعاتی که توسط مشتریان وارد می‌شود را جمع‌آوری و مدیریت کنید. اطلاعات را می‌توانید به صورت ایمیل، پنل مدیریت پرستاشاپ یا ارتباط مستقیم با دیگر سرویس‌های خارجی ارسال کنید و آنها را به منظور تحلیل و استفاده بعدی ذخیره کنید.

3. امکانات تأیید و اعتبارسنجی: ماژول های فرم ساز به شما امکان می‌دهند از امکانات تأیید و اعتبارسنجی استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید فیلدهای ایمیل یا شماره تلفن را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات درست و معتبر وارد شده است.

4. امکانات پیشرفته و چندزبانه: برخی از ماژول های فرم ساز، امکانات پیشرفته مانند منطق شرطی و ارسال اطلاعیه‌ها به مشتریان را نیز دارا هستند. همچنین، برخی از ماژول های فرم ساز قابلیت چندزبانگی را دارند که به شما امکان می‌دهد فرم‌ها را برای مشتریان در زبان موردنظرشان قابل دسترسی کنید.

با استفاده از ماژول های فرم ساز در پرستاشاپ، می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به برنامه‌نویسی، فرم‌های سفارشی برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان خود ایجاد کنید و تجربه کاربری بهتری را برای آن‌ها فراهم کنید.

مطالعه بیشترنمایش کمتر

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم