×

سفارش لایسنس اختصاصی؟

در نیوزپاور امکان خرید لایسنس اختصاصی برای هر محصول شامل قالب و ماژول پرستاشاپ به سادگی فراهم است. نیوزپاور به شما تضمین اصالت محصولات و نال نبودن ماژول های پرستاشاپی خود را می دهد و به هر کاربری که تمایل داشته باشد لایسنس اختصاصی به ازای دامنه او تقدیم می کند. لایسنس های اختصاصی با دلار و یورو خرید می شوند و به ازای هر دامنه یک لایسنس مجزا صادر می شود.

  • اگر کاربر جدیدی هستید و تا به حال از خدمات عالی نیوزپاور استفاده نکرده اید، اما در فکر استفاده هستید،
  • اگر کاربر نیوزپاور هستید و محصولی که به دنبالش هستید در لیست محصولات نیوزپاور پیدا نکرده اید،
  • اگر کاربر نیوزپاور هستید و به قانون کپی رایت اعتقاد دارید و تمایل به تهیه محصولات نرم افزاری تنها با لایسنس اختصاصی دارید،
  • و اگر تا به حال از نیوزپاور ماژولی با لایسنس اشتراکی تهیه نموده اید (چه ده سال پیش و چه دیروز و یا دقایقی پیش) و هم اکنون به هر دلیل تمایل به خرید لایسنس اختصاصی همان ماژول را دارید،

در این صفحه می توانید فرم درخواست خرید لایسنس اختصاصی را پر کنید و یا با پشتیبانی آنلاین تماس حاصل فرمایید. لایسنس اختصاصی به اسم دامنه شما به همراه حساب کاربری نزد شرکت سازنده ماژول/قالب تقدیم حضور می  گردد. در سفارشات لایسنس اختصاصی، هزینه به دلار یا یورو پرداخت می شود و به شما فاکتور ارزی شرکت سازنده به تاریخ روز سفارش که ثبت می کنید تعلق می گیرد. 

البته لازم به تاکید است که قالب های تجاری پرستاشاپ و ماژول های api بیس تنها به صورت لایسنس اختصاصی در نیوزپاور به فروش می رسند و نیازی به ثبت درخواست برای این موارد نیست و اتوماتیک برای شما لایسنس اختصاصی پس از ثبت سفارش، خریداری خواهد شد.

تفاوتی ندارد طراح باشید یا فروشگاه دار و یک کاربر ساده پرستاشاپ، همه کسانی که تمایل دارند، می توانند برای هر کدام از محصولات پرستاشاپی مد نظر خود که از نیوزپاور تهیه نموده اند، لایسنس اختصاصی تهیه کنند. این خدمت مناسب مشتریانی است که از نیوزپاور، برای آن دسته از ماژول های تجاری که api-بیس نیستند، لایسنس اشتراکی تهیه نموده اند و تمایل دارند برای ماژول های خریداری شده، لایسنس اختصاصی تهیه کنند.

البته لازم به تاکید است که قالب های تجاری پرستاشاپ و ماژول های api بیس تنها به صورت لایسنس اختصاصی در نیوزپاور به فروش می رسند و نیازی به ثبت درخواست برای این موارد نیست.

مثال :

مشتری قالب پاندا پرستاشاپ را از نیوزپاور تهیه می کند، این قالب به صورت لایسنس-بیس تقدیم کاربر می شود و فاکتور دلاری به تاریخ روز سفارش به کاربر از طرف شرکت سانی تو چین ارائه می شود. در همان روز سفارش نیز یک حساب کاربری نزد شرکت سازنده تقدیم مشتری می شود.

 هر کاربر علاوه بر لایسنس اختصاصی به ازای هر دامنه، 6 ماه پشتیبانی بی قید و شرط شرکت سانی تو چین را دریافت می کند و یک ماژول اسلایدر انقلابی اوریجینال نیز به عنوان هدیه تقدیم کاربر می شود. قالب پاندا به منظور فعالسازی نیاز به درج یک کد مخصوص دارد (API-بیس است) و این کد امکان درج تنها برای یک دامنه را دارد. بنابراین به ازای هر دامنه جدید نیاز به تهیه یک لایسنس اختصاصی جدید وجود دارد.

برای هر ماژول پرستاشاپ تهیه لایسنس اختصاصی الزامی نیست. توجه داشته باشید تنها ماژول های API_Based نیاز به لایسنس و کد فعالساز جهت عملکرد دارند. ماژول هایی که نیاز به درج کد فعالساز ندارند الزاما نیازی به تهیه لایسنس اختصاصی ندارند. ماژول های پرستاشاپ مورد تایید نیوزپاور دو دسته هستند :

1) تهیه شده به صورت لایسنس اختصاصی به ازای هر دامنه (اگر امکان خرید دلاری دارید می توانید مستقیم از اددانز فرانسه خرید کنید یا اینکه خرید دلاری خود را به نیوزپاور بسپارید.)

2) تهیه شده به صورت لایسنس اشتراکی تنها از نیوزپاور معتبرترین مرجع فروش محصولات پرستاشاپ در ایران

نیوزپاور مارکت پرستاشاپ ایران

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم