ماژول محصولات مرتبط پرستاشاپ
ماژول محصولات مرتبط پرستاشاپ
ماژولهای محصولات مرتبط در پرستاشاپ ابزارهای قدرتمندی هستند که به شما امکان میدهند محصولاتی را که با هم ارتباط دارند را به صورت مرتبط نمایش دهید. این ماژولها به شما امکان میدهند تا به صورت هوشمندانه و با استفاده از الگوریتمهای خاص، محصولات مشابه، محصولات مرتبط یا محصولات مکمل را به کاربران نمایش دهید.
با استفاده از ماژولهای محصولات مرتبط، شما میتوانید به کاربران خود محصولات مشابه یا مرتبط را نشان دهید تا از انتخاب بهتری برخوردار شوند و تجربه خرید بهتری داشته باشند. این ماژولها به شما امکان میدهند تا به صورت اتوماتیک یا دستی، محصولات مرتبط را بر اساس ویژگیها، دسته بندیها، برچسبها و یا هر پارامتر دیگری که مدنظرتان است، تعیین و نمایش دهید.
ماژولهای محصولات مرتبط به شما امکان میدهند تا با استفاده از الگوریتمهای پیشرفته، پیشنهاداتی مرتبط و جذاب را به مشتریانتان نمایش دهید. این ماژولها با تحلیل عملکرد کاربران و با استفاده از روشهای هوشمند، محصولات مرتبطی را بر اساس سلیقه و علاقه کاربران به آنها پیشنهاد میدهند.
از دیگر ویژگیهای ماژولهای محصولات مرتبط میتوان به امکان تنظیم شرایط و قوانین نمایش محصولات مرتبط، نمایش محصولات مرتبط در صفحات محصول، دسترسی آسان به محصولات مرتبط برای کاربران، افزایش فروش و درآمد فروشگاه و بهبود تجربه خرید کاربران اشاره کرد.
به طور کلی، ماژولهای محصولات مرتبط به شما امکان میدهند تا فروشگاه آنلاین خود را بهترین شکل ممکن بسازید و به کاربرانتان تجربه خریدی متنوع، جذاب و رضایت بخش ارائه دهید.
برای به دست آوردن بیشترین سود حاصل از هر بازدید و هر سفارش، وظیفه اصلی هر وب سایت فروشگاهی آنلاین، ارائه محصولات مرتبط با نیازهای خریداران و کاربران است. محصولات مرتبط یک اصل مهم در تجارت الکترونیک و ابزاری کاربردی برای وب سایت های فروشگاهی آنلاین است. استفاده هوشمندانه از محصولات مرتبط به مدیران و ادمین های وب سایت های فروشگاهی آنلاین، به عنوان راه حلی آسان و در عین حال کاربردی در جهت افزایش مدت حضور کاربران در وب سایت و بهبود بونس ریت توصیه می شود.
محصولات مرتبط و افزایش فروش، تقویت تعامل با کاربر
استفاده از ماژول های محصولات مرتبط پرستاشاپ علاوه بر تقویت روابط و تعامل با خریداران، افزایش میانگین ارزش سفارش و افزایش درآمد فروشگاه، می تواند برای وب سایت های پرستاشاپی، فرآیند نمایش محصولات مرتبط را بهینه، هوشمند، سریع و موثر نماید و در عین حال برای مشتریان مفید و سودمند باشد.
چرا نمایش محصولات مرتبط می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟
اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید و قبلاً کار سخت بازاریابی، یافتن و فروش موفقیت آمیز به مشتری خود را انجام داده اید. پس تدبیر عاقلانه این است که تا حد امکان از این تعامل بهره ببرید و محصولات مرتبط متنوعی به مشتریان عرضه کنید. افزایش فروش با استراتژی محصولات مرتبط به مشتریان به شما این امکان را می دهد که به سرعت کالا/خدمات مورد نیاز خود را معرفی کنید و بازدهی بهتری از سرمایه گذاری خود دریافت کنند.
چه محصولاتی "محصولات مرتبط" هستند؟
به مثالی جذاب در این رابطه توجه فرمایید : کوکاکولا و پپسی نوشابههای طعم دار جدیدی را جایگزین خط تولید خود میکنند. اگر شرکت پپسی قیمت این محصول خود را کاهش دهد، نظر مصرف کنندگان را جلب می کند و می تواند انتظار افزایش مقدار تقاضا برای سایر نوشابه های خود را داشته باشد و بسیاری از مصرف کنندگان کنونی کوکاکولا، نوشابه های پپسی را جایگزین نوشابه های کوکاکولا می کنند و تقاضا برای کوکاکولا کاهش می یابد. نوشابه طعم دار جدید پپسی، به خوبی تبلیغی مناسب برای سایر محصولات این شرکت خواهد شد و به واسطه این محصول جدید خوش قیمـت، محصولات مرتبط دیگری از این شرکت نیز به فروش می رسد مانند "زیرو پپسی"!
جمع بندی
به طور خلاصه، در پاسخ به این سوال که آیا محصولات مرتبط واقعاً کارا هستند، باید با اطمینان پاسخ مثبت بدهیم. محصولات مرتبط می توانند برای بازرگانان و همچنین برای مشتریان مفید و سودمند باشند. محصولات مرتبط به تقویت روابط با خریداران، افزایش میانگین ارزش سفارش و درآمد کمک می کنند. برای دریافت همه این پاداش ها و مزیت های رقابتی، وظیفه اصلی خرده فروشان و وب سایت های فروشگاهی آنلاین، در این مورد، ارائه محصولاتی است که با نیازهای خریداران مرتبط باشد. و در مورد مشتریان، به طور حتم آنها از خرید آنلاین خود و تجربه بهتر رضایتمند خواهند بود.