199,000 تومان
ماژول افزودن چت زنده پرستاشاپ کاری از شرکت knowband Social Messenger - Prestashop Addons, from Knowband آخرین نسخه 1.0.1 لطفا در سربرگ اطلاعات بیشتر تصاویر و ویدیوهای مرتبط با این محصول بینظیر را مشاهده کنید.
بهترین ماژول چت پرستاشاپ - افزونه چت آنلاین پرستاشاپ
برترین افزونه چت پرستاشاپ به همراه ویجت چت + درج دکمه های سفارشی در صفحه محصول
All-in-One - Live Chat, WhatsApp, Call Back, Messenger Module
با خرید و استفاده از این ماژول امکان چت با بی نهایت شبکه های اجتماعی را برای فروشگاه پرستاشاپی خود مهیا کنید.
ترجمه کامل به زبان فارسی
جدیدترین نسخه ماژول (1.9.9)
دارای قابلیت انتصاب پشتیبان بی نهایت و امکان ساخت تیم پشتیبانی و تیم بخش فروش
تعیین فردی برای بخش پشتیبانی، تعیین شخص دیگر با شماره متفاوت برای روابط عمومی
قابل ترکیب با بسیاری از ماژول های برتر پرستاشاپ از جمله : Live Chat ، OneSignal
All-in-One - Live Chat, WhatsApp, Call Back, Messenger Module
بررسی اجمالی این ماژول
این ماژول پرستاشاپی علاوه بر ایجاد بستر چت آنلاین در پرستاشاپ، به شما امکان تعیین پشتیبان و کارمند به منظور پاسخگویی به مشتریان را می دهد. این ماژول چت پرستاشاپ، از طریق شبکه های اجتماعی زیر امکان برقراری چت آنلاین را در اختیار شما می گذارد :
Facebook Messenger، WhatsApp، Tawk.to، Skype، Call Me Back، Viber، Twilio، Intercom، Zendesk help desk chat، Telegram، Crisp، VK chat، Slack، Email، Smartsupp، LiveChat Pro، Live helper، Zalo، Tidio، LiveZilla ، صفحه تماس با ما ، ایمیل
کاری که بهترین ماژول چت پرستاشاپ - افزونه چت آنلاین پرستاشاپ برای شما انجام می دهد چیست ؟
ارتباط با مشتریان فروشگاه خود را بهبود ببخشید.
امروزه برنامه های پیام رسان ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارند! استفاده از این شبکه ها بسیار راحت است زیرا تعداد زیادی از مشتریان از آنها در زندگی روزمره خود استفاده می نمایند و با آنها احساس راحتی و آشنایی میکنند. با استفاده از این ماژول امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و کاربرانتان را در شبکه های اجتماعی مختلف مهیا کنید و ارائه خدمات مشتریان را بیش از هر زمان دیگری شخصی تر و کارآمدتر نمایید.
این ماژول با باز کردن چندین کانال مختلف چت و گفتگو از طریق شبکه های اجتماعی، نرخ تبدیل فروشگاه شما را افزایش می دهد. به جای خرید ماژول های مختلف به ازای هر پیام رسان اجتماعی که می تواند باعث سنگینی فروشگاه شما و بالا رفتن تعداد ریکویست ها گردد، همین حالا ماژولی جامع و به اصطلاح All-in-One را خریداری کنید، تا به شما این امکان را دهد تا همه شبکه های اجتماعی را به فروشگاه خود اضافه کنید! حتی تمامی شبکه های اجتماعی که هنوز پا به عرصه وجود نگذاشته اند نیز در آینده، با استفاده از این ماژول شبکه های اجتماعی پرستاشاپ قابل افزودن به فروشگاه شما هستند! از طرف دیگر هر روش تماس دقیقاً زیر یک دکمه تماس بصورت منسجم نشان داده می شوند.
در دسترس بودن همه کانالهای اصلی تماس در شبکه های اجتماعی در قالب یک ماژول! برخی از شبکه های اجتماعی قابل دسترس :
Facebook Messenger ، WhatsApp ، Tawk.to ، Skype ، Call Me Back ، Viber ، Twilio (هشدار پیام کوتاه) ، Intercom ، Zendesk help desk chat، Telegram، Crisp، VK chat، Slack، Email، Smartsupp ، Live helper ، LiveChat ، LiveChat Pro ، Zalo ، Tidio ، LiveZilla ، پیوند به صفحه تماس با ما، باز کردن ایمیل مستقیم.
شما می توانید شبکه های بیشتر از این هم به ماژول اضافه کنید! حتی شبکه هایی که هنوز ایجاد نشده اند!
آنچه مشتریان شما دوست دارند
مشتری با داشتن چندین کانال مختلف تماس با شما احساس راحتی و اطمینان بیشتری می کند و می تواند حتی در خارج از وب سایت در قالب پیام رسان های اجتماعی مورد نظرش، با شما مکالمه اش را ادامه دهد.
- امکان فعال/غیرفعال سازی در موبایل
- دارای حالت Sandbox. اگر این حالت فعال باشد می توانید آدرس IP را برای هر آی پی که می تواند ماژول را ببیند وارد کنید (برای زمانی که ماژول را پیکربندی می کنید مفید است)
انتخاب آیکن ، طرح زمینه رنگ ، اندازه ، موقعیت ، تغییر قرارگیری ویجت در محور x ، تغییر قرارگیری ویجت در محور y ، سرعت تپش (در صورت فعال سازی حالت انیمیشنی)، سرعت باز شدن منوی کشویی آیکن ، امکان درج و شخصی سازی متن دکمه ، وجود امکان فعال / غیرفعال سازی کشیدن دکمه (Drag& Drop) را انتخاب کنید.
برای نمای دسک تاپ: اندازه منو ، عرض ، سبک موارد ، حاشیه موارد ، سرصفحه نمایش (بله / خیر) ، پس زمینه منو ، رنگ عنوان هر مورد از شبکه های اجتماعی ، رنگ زیرنویس مورد ، رنگ پس زمینه هر مورد از شبکه های اجتماعی ، رنگ عنوان hover ، رنگ زیرنویس hover، سایه اندازه ، تیرگی سایه و ...
برای نمای موبایل (اختیاری): همان گزینه های بالا ، علاوه بر این گزینه های زیر :
نشان دادن دکمه بستن در سرصفحه به صورت (بله / خیر) ، دکمه بستن و تنظیمات رنگ نماد آن
مناسب برای مواقعی که آنلاین نیستید و تمایل دارید تلفن/ایمیل تماس مشتریان خود را دریافت کنید تا در موقع مناسب با آن ها تماس بگیرد.
شمارش معکوس ، پیش پیام ، مکان نگهدارنده تلفن ، قالب تلفن ، پیام پردازش ، پیام موفقیت ، پیام شکست ، عنوان دکمه ، ارسال ایمیل ، لیست ایمیل گیرنده و...
وجود امکان ادغام با Twilio - Twilio یک سرویس برای اعلان های پیام کوتاه است ، شما می توانید تنظیمات بازگشت تماس را با حساب Twilio خود ادغام کنید تا اعلان های پیامک را برای درخواست تماس در تلفن همراه خود بگیرید.
recaptcha Google
این قابلیت از هرزنامه ها و اسمپر ها جلوگیری می کند.
امکان ترکیب با سایر ماژولهای چت آنلاین در این ماژول تعبیه و گنجانده شده است :
در این ماژول می توان از پلن های تجاری یا رایگان شرکت های ارائه دهنده خدمات چت آنلاین نیز بهره برد. کافی است تنها کد API این شرکت ها را در پنل مدیریت ماژول درج کنید. برخی از این شرکت ها عبارت اند از :
Tawk.to ، Crisp ، Intercom ، چت مشتری فیس بوک، VK ، Zendesk ، Skype ، Zalo ، چت زنده یاور ، Smartsupp ، LiveChat ، Tidio ، LiveChat Pro ، ویجت چت LiveZilla. کانالهای دیگری مانند WhatsApp ، Viber و غیره که به صورت لینک اضافه شده اند.
نمایش پیام های سریع و کوچک برای ترغیب بازدید کننده برای تماس با شما در کنار دکمه یا ویجت تماس با ما. به عنوان مثالی از این پیام ها می توان به مورد زیر اشاره کرد:
"سلام روی این آیکن کلیک کن و با ما تماس بگیر .... "
به عبارت بهتر، در کنار ویجت تماس با ما پیامی کوچک و مختصر نشان داده می شود تا نظر کاربران برای تماس با شما جلب شود.
فعال / غیرفعال کردن ویجت ، ایجاد تأخیر در نمایش پیام اول ، پیام های حلقه ای جذاب، بستن آخرین پیام، نمایش زمان پیام، زمان تنظیم شده برای نشان دادن دوباره پس از بسته شدن ویجت چت توسط کاربر.
اضافه کردن / ویرایش / حذف پیام های نامحدود به ترتیب دلخواه شما
در این بخش می توانید آیتم های منو را اضافه ، ویرایش / حذف کنید ، ترتیب آنها را مرتب کنید ، منتشر کنید / منتشر نکنید. نمایش / پنهان کردن متناسب با دستگاه (تلفن همراه ، دسک تاپ یا هر دو). گزینه ای برای نمایش دکمه های تماس انتخاب شده در صفحه محصول و ...
برای مثال می توانید تعیین کنید اگر کاربر با کامپیوتر شخصی خود به سایت شما می آید واتساپ در حالت دسکتاپی به او نمایش داده شود و اگر از طریق تبلت و گوشی به سایت شما وارد شده است واتساپ موبایل به مشتری نشان داده شود.
هنگام ایجاد یا ویرایش آیتم منو ، گزینه های موجود عبارتند از: انتخاب و اختصاص آیکون برای آیتم منو، تنظیم رنگ، عنوان، زیرنویس، مورد نمایش در صفحه محصول (منطقه اضافی برای نشان دادن در صفحه محصول)، دستگاهی که برای تلفن همراه نشان داده می شود یا / و دسک تاپ ، نمایش برای گروه های کاربری خاص (همه کاربران ، ثبت شده ، غیر ثبت شده) ، نوع اقدام پیوند (پیوند ، ادغام ، کد js سفارشی ، فرم پاسخ به تماس) ، هدف (باز کردن در پنجره جدید یا همان)، همیشه مورد نمایش داده شود یا در مدت زمان انتخاب شده (گزینه ای برای انتخاب روزهای هفته و زمان) و غیره.
امکان ثبت درخواست پاسخ به تماس توسط کاربران در صورت آفلاین بودن شما
امکان نمایش ویجت های تماس در صفحه محصول مانند تماس با پشتیبان در واتساپ، ارسال تیکت پشتیبانی و غیره
برای تست این ماژول می توانید به ویجت تماس با ما در فروشگاه اینترنتی نیوزپاور مراجعه کنید.
مشخصات
اولین نظر را شما ثبت کنید. ثبت نظر
اولین سوال را شما مطرح کنید. طرح سوال
بهترین ماژول چت پرستاشاپ - افزونه چت آنلاین پرستاشاپ
برترین افزونه چت پرستاشاپ به همراه ویجت چت + درج دکمه های سفارشی در صفحه محصول
All-in-One - Live Chat, WhatsApp, Call Back, Messenger Module
با خرید و استفاده از این ماژول امکان چت با بی نهایت شبکه های اجتماعی را برای فروشگاه پرستاشاپی خود مهیا کنید.
ترجمه کامل به زبان فارسی
جدیدترین نسخه ماژول (1.9.9)
دارای قابلیت انتصاب پشتیبان بی نهایت و امکان ساخت تیم پشتیبانی و تیم بخش فروش
تعیین فردی برای بخش پشتیبانی، تعیین شخص دیگر با شماره متفاوت برای روابط عمومی
قابل ترکیب با بسیاری از ماژول های برتر پرستاشاپ از جمله : Live Chat ، OneSignal
درج نام الزامی است
درج محتوای نظر الزامی است
"کیفیت" مورد نیاز است.
"%s" مورد نیاز است.
بهترین ماژول چت پرستاشاپ - افزونه چت آنلاین پرستاشاپ
برترین افزونه چت پرستاشاپ به همراه ویجت چت + درج دکمه های سفارشی در صفحه محصول
All-in-One - Live Chat, WhatsApp, Call Back, Messenger Module
با خرید و استفاده از این ماژول امکان چت با بی نهایت شبکه های اجتماعی را برای فروشگاه پرستاشاپی خود مهیا کنید.
ترجمه کامل به زبان فارسی
جدیدترین نسخه ماژول (1.9.9)
دارای قابلیت انتصاب پشتیبان بی نهایت و امکان ساخت تیم پشتیبانی و تیم بخش فروش
تعیین فردی برای بخش پشتیبانی، تعیین شخص دیگر با شماره متفاوت برای روابط عمومی
قابل ترکیب با بسیاری از ماژول های برتر پرستاشاپ از جمله : Live Chat ، OneSignal
درج عنوان الزامی است.
درج نام الزامی است.
درج متن سوال الزامی است.
@COMMENT_COMMENT@
@COMMENT_COMMENT@
ماژول پرستاشاپ در پلتفرم PrestaShop به ابزارهایی گفته می شود که قابلیتهای جدید و ویژگی های اضافی را به فروشگاه شما اضافه میکند. ماژول های پرستاشاپ میتوانند ویژگیهای متنوعی را شامل شوند مانند پرداخت آنلاین، ارسال محصول، مدیریت موجودی، گزارشدهی و غیره. با استفاده از ماژولها میتوانید فروشگاه خود را بهبود دهید، تجربه خرید را بهبود بخشید و قابلیتهای اضافی را به مشتریان ارائه دهید.
بیش از صدها ماژول پرستاشاپ در نیوزپاور وجود دارد که به شما کمک می کند تا فروشگاه آنلاین خود را سفارشی سازی کنید، ترافیک سایت را افزایش دهید، نرخ تبدیل را بهبود بخشید و وفاداری در مشتریان ایجاد کنید. این افزونه ها همگی توسط نیوزپاور خریداری شده اند و اصالت دارند. با مجموعه بی نظیری از افزونه های پرستاشاپ می توانید روند پیشرفت کسب و کار و بهبود فروش را تجربه کنید. هر ماژول یک قابلیت جدیدی را به فروشگاه شما اضافه می کند. هر ماژول مسیر جدیدی برای موفقیت به کسب و کار شما هدیه می دهد!
پرستاشاپ یک سیستم مدیریت وب سایت / فروشگاه آنلاین اپن سورس فرانسوی است که به شما کمک می کند به سرعت یک وب سایت فروشگاهی / شرکتی داشته باشید. در حال حاضر بیش از 300000 وب سایت فعال از پرستاشاپ استفاده می کنند که آن را به یکی از پلت فرم منبع باز محبوب جهان تبدیل می کند. در نیوزپاور با طراحان ارشد خود و استفاده از پرستاشاپ، حرفه ای ترین وب سایت های روز جهان را برای شما طراحی می کنیم.
فهرست شرکت های تولیدکننده افزونه و ماژول پرستاشاپ و انواع قالب پرستاشاپ در جهان
برای شما اسامی کلیه شرکت های بین المللی پرستاشاپ فعال در سراسر جهان را فهرست بندی کردیم. ما در نیوزپاور برترین افزونه ها، قالب ها و ابزارهای مورد نیاز و ضروری پرستاشاپ را طراحی، خریداری، فارسی سازی و عرضه می کنیم. با نیوزپاور همیشه وب سایت خود را بروز و پویا نگه دارید.
لطفا ابتدا وارد شوید.
ورود به سیستمایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی
ورود به سیستم
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@ @VERIFY_PURCHASE@@COMMENT_TITLE@
@COMMENT_COMMENT@