
تنظیمات پنل مدیریت ماژول
تنظیمات عمومی
- امکان فعال/غیرفعال سازی در موبایل
- دارای حالت Sandbox. اگر این حالت فعال باشد می توانید آدرس IP را برای هر آی پی که می تواند ماژول را ببیند وارد کنید (برای زمانی که ماژول را پیکربندی می کنید مفید است)
تنظیمات دکمه (برای دکمه اصلی تماس)
انتخاب آیکن ، طرح زمینه رنگ ، اندازه ، موقعیت ، تغییر قرارگیری ویجت در محور x ، تغییر قرارگیری ویجت در محور y ، سرعت تپش (در صورت فعال سازی حالت انیمیشنی)، سرعت باز شدن منوی کشویی آیکن ، امکان درج و شخصی سازی متن دکمه ، وجود امکان فعال / غیرفعال سازی کشیدن دکمه (Drag& Drop) را انتخاب کنید.
تنظیمات منو
برای نمای دسک تاپ: اندازه منو ، عرض ، سبک موارد ، حاشیه موارد ، سرصفحه نمایش (بله / خیر) ، پس زمینه منو ، رنگ عنوان هر مورد از شبکه های اجتماعی ، رنگ زیرنویس مورد ، رنگ پس زمینه هر مورد از شبکه های اجتماعی ، رنگ عنوان hover ، رنگ زیرنویس hover، سایه اندازه ، تیرگی سایه و ...
برای نمای موبایل (اختیاری): همان گزینه های بالا ، علاوه بر این گزینه های زیر :
نشان دادن دکمه بستن در سرصفحه به صورت (بله / خیر) ، دکمه بستن و تنظیمات رنگ نماد آن
تنظیمات تماس برگشت (Call back)
مناسب برای مواقعی که آنلاین نیستید و تمایل دارید تلفن/ایمیل تماس مشتریان خود را دریافت کنید تا در موقع مناسب با آن ها تماس بگیرد.
شمارش معکوس ، پیش پیام ، مکان نگهدارنده تلفن ، قالب تلفن ، پیام پردازش ، پیام موفقیت ، پیام شکست ، عنوان دکمه ، ارسال ایمیل ، لیست ایمیل گیرنده و...
وجود امکان ادغام با Twilio - Twilio یک سرویس برای اعلان های پیام کوتاه است ، شما می توانید تنظیمات بازگشت تماس را با حساب Twilio خود ادغام کنید تا اعلان های پیامک را برای درخواست تماس در تلفن همراه خود بگیرید.
recaptcha Google
این قابلیت از هرزنامه ها و اسمپر ها جلوگیری می کند.
ادغام و ترکیب قابلیت چت زنده به فروشگاه
امکان ترکیب با سایر ماژولهای چت آنلاین در این ماژول تعبیه و گنجانده شده است :
در این ماژول می توان از پلن های تجاری یا رایگان شرکت های ارائه دهنده خدمات چت آنلاین نیز بهره برد. کافی است تنها کد API این شرکت ها را در پنل مدیریت ماژول درج کنید. برخی از این شرکت ها عبارت اند از :
Tawk.to ، Crisp ، Intercom ، چت مشتری فیس بوک، VK ، Zendesk ، Skype ، Zalo ، چت زنده یاور ، Smartsupp ، LiveChat ، Tidio ، LiveChat Pro ، ویجت چت LiveZilla. کانالهای دیگری مانند WhatsApp ، Viber و غیره که به صورت لینک اضافه شده اند.
تنظیمات سریع
نمایش پیام های سریع و کوچک برای ترغیب بازدید کننده برای تماس با شما در کنار دکمه یا ویجت تماس با ما. به عنوان مثالی از این پیام ها می توان به مورد زیر اشاره کرد:
"سلام روی این آیکن کلیک کن و با ما تماس بگیر .... "
به عبارت بهتر، در کنار ویجت تماس با ما پیامی کوچک و مختصر نشان داده می شود تا نظر کاربران برای تماس با شما جلب شود.
آپشن های ماژول
فعال / غیرفعال کردن ویجت ، ایجاد تأخیر در نمایش پیام اول ، پیام های حلقه ای جذاب، بستن آخرین پیام، نمایش زمان پیام، زمان تنظیم شده برای نشان دادن دوباره پس از بسته شدن ویجت چت توسط کاربر.
پیام های سریع
اضافه کردن / ویرایش / حذف پیام های نامحدود به ترتیب دلخواه شما
آیتم های منو
در این بخش می توانید آیتم های منو را اضافه ، ویرایش / حذف کنید ، ترتیب آنها را مرتب کنید ، منتشر کنید / منتشر نکنید. نمایش / پنهان کردن متناسب با دستگاه (تلفن همراه ، دسک تاپ یا هر دو). گزینه ای برای نمایش دکمه های تماس انتخاب شده در صفحه محصول و ...
برای مثال می توانید تعیین کنید اگر کاربر با کامپیوتر شخصی خود به سایت شما می آید واتساپ در حالت دسکتاپی به او نمایش داده شود و اگر از طریق تبلت و گوشی به سایت شما وارد شده است واتساپ موبایل به مشتری نشان داده شود.
آیتم منو - ویرایش
هنگام ایجاد یا ویرایش آیتم منو ، گزینه های موجود عبارتند از: انتخاب و اختصاص آیکون برای آیتم منو، تنظیم رنگ، عنوان، زیرنویس، مورد نمایش در صفحه محصول (منطقه اضافی برای نشان دادن در صفحه محصول)، دستگاهی که برای تلفن همراه نشان داده می شود یا / و دسک تاپ ، نمایش برای گروه های کاربری خاص (همه کاربران ، ثبت شده ، غیر ثبت شده) ، نوع اقدام پیوند (پیوند ، ادغام ، کد js سفارشی ، فرم پاسخ به تماس) ، هدف (باز کردن در پنجره جدید یا همان)، همیشه مورد نمایش داده شود یا در مدت زمان انتخاب شده (گزینه ای برای انتخاب روزهای هفته و زمان) و غیره.
امکان ثبت درخواست پاسخ به تماس توسط کاربران در صورت آفلاین بودن شما
امکان نمایش ویجت های تماس در صفحه محصول مانند تماس با پشتیبان در واتساپ، ارسال تیکت پشتیبانی و غیره
برای تست این ماژول می توانید به ویجت تماس با ما در فروشگاه اینترنتی نیوزپاور مراجعه کنید.