چت و گفتگوی آنلاین + ثبت تیکت پرستاشاپ
چت و گفتگوی آنلاین + ثبت تیکت پرستاشاپ
یکی از برترین ماژول چت و تیکتینگ پرستاشاپ کاری از شرکت ETS-Soft
Live Chat and Ticketing System Module
جدیدترین نسخه ماژول (2.7.0)
ترجمه کامل به زبان فارسی
چت و گفتگوی آنلاین + ثبت تیکت پرستاشاپ
Live Chat and Ticketing System Module
بررسی اجمالی افزونه
ماژول چت آنلاین با کاربران و سیستم تیکتینگ یا (Helpdesk) مخصوص فروشگاه ها آنلاین و وب سایت های مبتنی بر پرستاشاپ، با پنل مدیریت اختصاصی شما و برای همیشه رایگان!
با نصب این ماژول، کانال ارتباطی و پشتیبانی کامل با مشتریان خواهید داشت که دارای دو قابلیت مهم در قالب یک ماژول است و راهکاری مناسب برای برقراری ارتباط آسان با مشتریان آنلاین و افزایش فروش و نرخ تبدیل فروشگاه شما می باشد.
کاری که ماژول چت و گفتگوی آنلاین + ثبت تیکت پرستاشاپ برای شما انجام می دهد چیست ؟
در یک کلام، این ماژول ارتباط مشتریان با شما را بهبود بخشیده و بسیار آسان میکند.
آیا برای داشتن چت آنلاین و سیستم تیکتینگ یا همان(Helpdesk) ماهانه به شرکت های واسطه مبالغ هنگفت پرداخت می کنید ؟ مدیریت کردن تیکت های مشتریان در اکانت های محدود واسطه برای شما سخت و اعصاب خرد کن است ؟ تمایلی به شرکت های واسطه ندارید؟ دوست دارید پنل تیکتینگ و چت آنلاین اختصاصی برای فروشگاه خود داشته باشید ؟ بدون هیچ واسطه ؟ کنترل پنل مدیریتش از طریق پنل فروشگاه شما باشد؟
لحظه ای صبر کنید ...! جواب همه سوالات شما اینجاست !
ماژول چت آنلاین با کاربران و سیستم تیکتینگ یا (Helpdesk) مخصوص پرستاشاپ
بدون هیچگونه خدمات واسطه ، بدون هزینه ماهانه ، امن ، پایدار و با یک کلیک ساده قابل نصب!
این ماژول شامل چه قابلیت هایی دارد؟
چت و گفتگوی آنلاین !
ویژگی و قابلیت گپ و گفتگوی زنده و آنلاین با مشتریان، به شما این امکان را می دهد که به صورت همزمان با بیش از 1000 بازدید کننده آنلاین در وب سایت خود به طور هم زمان چت کنید. بسیاری از ویژگی های عالی در این ماژول چت آنلاین گنجانده شده است مانند: پنجره های چند گفتگویی، پاسخ خودکار، پیام های از پیش ساخته شده ، ضد هرزنامه و اسمپرها و ... و هر آنچه که به ایجاد یک سیستم چت آنلاین کامل برای پرستاشاپ لازم است.
سیستم تیکت و هلپدسک (Helpdesk)
ویژگی و قابلیت سیستم تیکتینگ (Helpdesk) به شما این امکان را می دهد که خدمات پشتیبانی مشتریان خود را بصورت متمرکز و مستمر پیگیری کنید. مشتری درخواست های پشتیبانی خود را از طریق تیکت ارسال می کند و شما می توانید به راحتی تمام تیکت های مشتریان را از طریق پنل مدیریت فروشگاه پرستاشاپی خود کنترل کنید: امکان اختصاص تیکت به بخش ها یا کارمندان ، علامت گذاری تیکت ها به عنوان حل شده ، پاسخ به تیکت های مشتریان و ... از جمله امکانات بیشمار گنجانده شده در این ماژول بینظیر است.
آنچه مشتریان شما دوست دارند
ماژول سیستم گفتگوی آنلاین و تیکت زنی، یک ماژول ضروری برای فروشگاه شماست که باید در وب سایت خود نصب کنید تا روند سرویس دهی و خدمات پشتیبانی از مشتریان خود را بهبود ببخشید. همچنین با گفتگوی مستقیم با مشتریان در وب سایت خود، دریافت تیکت پشتیبانی و تشویق وی برای خرید محصولات بیشتر، فروش خود را افزایش دهید. مشتریان می توانند در هر زمانی از شبانه روز در وب سایت شما مکالمه ای را شروع کنند و به شما پیام ارسال کنند.
نصب و راه اندازی این ماژول چگونه است ؟
ابتدا به وب سایت خود وارد شوید.
به بخش "ماژول ها و خدمات" بروید.
برای بارگذاری و نصب ماژول سیستم گفتگوی آنلاین و تیکت زنی ، روی گزینه "آپلود یک ماژول" کلیک کنید.
و در نهایت کار تمام است. از ماژول گفتگوی آنلاین و سیستم تیکتینگ جذاب پرستاشاپ لذت ببرید.
امکانات چت و گفتگوی آنلاین + ثبت تیکت پرستاشاپ
ماژول خدمات پشتیبانی از مشتری (2 در 1) برای پرستاشاپ، هر دو سیستم چت آنلاین و تیکتیگ را در قالب یک ماژول به شما ارائه می دهد.
با عملکردی عالی، به شما این امکان را می دهد که با 1000+ مشتری همزمان و با حداقل منابع سرور چت کنید.
دارای رابط کاربر محور، چت روان در دستگاه های تلفن همراه و تلفن های هوشمند.
دارای بالاترین لایه های امنیتی اجرا شده: محافظت خودکار در برابر هرزنامه ، CAPTCHA و لیست سیاه IP
دارای بخش ها و دپارتمان ها و کارمندان : فروشگاه آنلاین خود را با این امکانات به راحتی مدیریت کنید. پشتیبانان می تواند مکالمه پشتیبانی خود را به بخش های مرتبط منتقل کرده و زمان انتظار مشتری را کاهش دهد.
دارای تعداد زیادی از ویژگی های انحصاری مانند: ویرایشگر رابط بصری، وضعیت های مختلف مانند (آنلاین ، آفلاین ، شلوغ ، نامرئی) ، ورود به سیستم و شبکه های اجتماعی ، Chatbot (پاسخ خودکار) و پیام های پیش ساخته ، وضعیت ارسال پیام نمایش داده شده (ارسال شده ، تحویل داده شده ، مشاهده شده ، در حال نوشتن ) ، فیلد های چت سفارشی ، نرخ پشتیبانی از چت و تیکت ، تاریخچه چت (هم برای مشتری و هم برای اپراتور فروشگاه) و سایر موارد و قابلیت های دیگر که در این توضیحات نمی گنجد!
دارای داشبورد اختصاصی و عالی در پنل مدیریت فروشگاه شما.
دارای نمودارهای آماری دقیق و اطلاعات مفید در داشبورد.
پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی
مشخصات
- دسته بندی
- ماژول های چت و گفتگوی آنلاین پرستاشاپ
- موضوع
- پرستاشاپ
- طریقه دریافت محصول
- ( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
- زبان
- فارسی
- سازگار با
- PrestaShop Compatibility : V1.5.0.0 - 1.7 & 8.00
- امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
- جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
- ضمانت عودت وجه
- عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
- مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
- هفت روز از تاریخ خرید
- نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
- 1.7.6.7 - 1.7.7.3 - 1.7.8.7 - 8.00
نظر / پرسش
متوسط امتیاز کاربران
- نظر (1)
- همه نظرات (1)
- عالی (1)
- خوب (0)
- متوسط (0)
- ضعیف (0)
- خیلی ضعیف (0)
- پرسش و پاسخ (0)
- جدیدترین
- جدیدترین
- قدیمی ترین
- بالاترین امتیاز
- پایین ترین امتیاز
- کمک کننده
- جدیدترین
- جدیدترین
- قدیمی ترین
- کمک کننده
اولین نظر را شما ثبت کنید. ثبت نظر
اولین سوال را شما مطرح کنید. طرح سوال
مقالات مرتبط

