×

نیوزپاور | استودیو بین المللی برندینگ و دیزاین

ما در نیوزپاور، با تمرکز بر استراتژی دقیق، مفهوم اثرگذار و فرم مینیمال، به رشد کسب و کارها از طریق دیزاین جذاب و آینده‌نگرانه برندهایشان کمک می‌کنیم. ما معجزه گر هستیم! نیوزپاور، به عنوان همراه شما، با بهره بردن از معجزه اش یعنی "خلاقیت و تخصص" برند شما را به بهترین و نوآورانه‌ترین شکل ممکن خلق می‌کند تا به موفقیتی که سزاوار آن است، برسد. امری که به عنوان شریک تجاری شما، هنر، هدف و البته، معجزه ی ماست! معجزه ای که تاکنون برای ما اعتباری سبز و مشتریانی رضایتمند، دوستان و همراهانی وفادار به ارمغان آورده است.

ما در کنار شما هستیم تا به برند شما اعتبار دهیم، تا به تجارت شما شخصیت دهیم!

در نیوزپاور خدمات متنوعی ارائه می کنیم و هر ساله سبد خدماتمان را به لطف همراهی شما وسعت می دهیم. پرسونال برندینگ، طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی، سرویس های طراحی گرافیک و دیزاین، طراحی لوگوی اختصاصی، انجام کلیه خدمات پرداخت ارزی بین المللی، برگزاری سمینار و کنفرانس با تجهیزات صوت و تصویر کم نظیر روز دنیا تکمیل می شود.

در هر صنفی که مشغول به فعالیت هستید و هر نوع کسب و کاری که دارید، نیوزپاور معجزه کسب و کار شماست!

نیوزپاور | برترین مرکز طراحی سایت در تهران

بسیاری از افراد به دنبال شرکت طراحی سایت در تهران هستند و آن‌ها می‌خواهند سایتی را در اختیار داشته باشند که هم از امکانات طراحی سایت حرفه‌ای، اختصاصی و البته ارزان استفاده کنند و هم اینکه بتوانند یک طراحی سایت آماده را در اختیار داشته باشند. برای اینکه بتوانید حضور قدرتمندی در وب داشته باشید، باید سایتی را در اختیار داشته باشید که بتواند به خوبی شما را توصیف کند و به کاربر این موضوع را منتقل کند که شما به عنوان بهترین انتخاب برای رفع نیاز او شناخته می‌شوید. بسیاری از کسب و کارهای مختلف علاقه دارند به صورت آنلاین کار خود را آغاز کنند اما معمولاً برخی از آن‌ها با شکست مواجه می‌شوند، چون ابتدایی‌ترین اصول برای داشتن یک سایت حرفه‌ای و البته موفق را نمی‌دانند.

طراحی لوگو در تهران

نیوزپاور به عنوان برترین مرکز طراحی سایت در تهران متخصص طراحی انواع وب سایت های فروشگاهی، شرکتی و برند است. با نیوزپاور در کلاس حرفه ای صاحب وب سایتی با کلیه امکانات بروز خواهید شد و به کسب و کار خود شخصیت و اعتبار خواهید بخشید.


تصویربرداری صنعتی از محصولات شما در نیوزپاور

در عصر دیجیتال و رقابت فزاینده در عرصه تجارت الکترونیکی، تصاویر قوی و جذاب از محصولات، نقشی بسیار حیاتی در جلب توجه و جلوه دادن بهترین نمایش برای آن‌ها دارند. برای فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، عکاسی صنعتی به عنوان یک خدمت حرفه‌ای، فرصتی برای به ارمغان آوردن جادوی تصاویری شگفت‌انگیز از محصولات است.

عکاسی صنعتی بر روی خدمات رسانی به مشاغل در بخش صنعتی و تجاری تمرکز دارد. این خدمت نیوزپاور مناسب برای شرکت های مهندسی، تولید کنندگان، کارخانه ها، استارت آپ های با فناوری پیشرفته و حتی فروشندگان خرده فروش است. اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید، تصویربرداری صنعتی می تواند برگه برنده شما در مقایسه با سایر رقیبان شما باشد. حرف های نگفته خود را با تصاویری جذاب به مشتریان ارائه کنید!

عکاسی صنعتی علاوه بر اینکه باید ویژگی‌های عکاسی تبلیغاتی را داشته باشد باید بتواند بیننده را به شوق برساند. در این رشته از عکاسی، صنعت و کارخانه و ماشین‌ها و فرآورده‌های صنعتی موضوع عکاسی صنعتی است. مفهوم عکاسی صنعتی، عکسبرداری از تجهیزات، محصولات، ماشین آلات و گاهی اوقات کارگران و مقامات شرکت و محیط کار آن مجموعه است. می‌توان گفت Industrial Photogaphy یک زبان قابل فهم برای افراد در سنین مختلف است. 

ما در نیوزپاور با برترین تجهیزات روز تصویربرداری موجود در جهان، تصاویری خاص، جذاب و حرفه ای از محصولات شما تهیه می کنیم.


نیوزپاور | برترین مرکز طراحی لوگو و بنر

خدمات طراحی لوگو

سفارش طراحی لوگو؛ بخش بزرگی از فرایند موفقیت کسب و کار شما را رقم  می‌زند و بهتر است بدانید که نزدیک به ۷۰ درصد تبلیغاتی که روی برندینگ صورت می‌گیرد با استفاده از لوگو انجام می‌شود. اگر طراحی لوگو به درستی صورت نگیرد، نمی‌تواند آن نتیجه‌ای را که انتظار دارید در پی داشته باشد.

بنابراین سفارش طراحی لوگو اختصاصی و حرفه‌ای آنلاین یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید برای کسب و کار خود در ابتدای راه در نظر بگیرید تا به بهترین شکل ممکن برند خود را در ذهن مخاطبان جای دهید.

استودیو بین المللی برندینگ و دیزاین نیوزپاور به شما در پیدا کردن بهترین و مناسب ترین لوگو  و نشان تجاری برای برند شما استاد است. معجزه طراحی را با ما تجربه کنید.

طراحی لوگو در تهران

خدمات طراحی بنر

تولید محتوا تصویری در قالب طراحی و ساخت بنرهای ثابت و متحرک موشن گرافیک در فضای مجازی به لحاظ قدرت انتقال مفاهیم بسیار مورد توجه طراحان و صاحبان کسب و کارهای آنلاین قرار دارد. استفاده از بنر تبلیغاتی در فضای مجازی حدودا از سال 1387 شروع شده است و این روند همچنان روبه توسعه است.

نیوزپاور با به کارگیری برترین طراحان و گرافیست های دوره دیده، متخصص و دارای مدارک معتبر بین المللی درعرصه طراحی فصل نوینی را در این صنعت پایه گذاری نموده است. هم اکنونامکان سفارش آنلاین بنر تبلیغاتی ثابت و متحرک را با کمترین هزینه با کیفیت ترین حالت ممکن با مستعدترین طراحان گرافیک تهران برایتان در نیوزپاور مهیا شده است. کافیست یکبار از خدمات طراحی بنر ما استفاده نمایید. راحتی در سفارش آنلاین، ارتباط مستقیم با پشتیبان و گارانتی پس از تحویل سفارش، تمام دغدغه های طراحی بنر برای وب سایت شما را برای همیشه حل می کند. بدون دغدغه طراحی تنها بر فروش و توسعه برند خود تمرکز کنید.


نیوزپاور | مرکز جامع خدمات پرستاشاپ ایران

نیوزپاور | مرکز جامع خدمات پرستاشاپ

نیوزپاور به عنوان معتبرترین مارکت پرستاشاپ ایران، تمامی خدمات پرستاشاپ را در ایران به شما ارائه می کند. از جمله:

خدمات اصلاح css و کدنویسی

رفع باگ پرستاشاپ

ارتقا و بروزرسانی  پرستاشاپ

طراحی افزونه و ماژول پرستاشاپ

طراحی قالب اختصاصی از صفر

طراحی قالب اختصاصی با بیس قالب تجاری/رایگان

پشتیبانی پرستاشاپ در بسته های بلند مدت یکساله با خدماتی منحصر به فرد

لیست قیمت پکیج‌های پشتیبانی یکساله پرستاشاپ

نیوزپاور به عنوان معتبرترین مارکت پرستاشاپ ایران، پشتیبانی شایسته برای فروشگاه پرستاشاپی شما خواهد بود.  با تهیه هر یک از پکیج های پشتیبانی ما از خدمات ارزنده ای بهره مند خواهید شد و دیگر نگران نگهداری و خدمات فنی فروشگاه پرستاشاپی خود نخواهید بود. حضور یک پشتیبان پرستاشاپ حرفه ای در تیم تجاری شما باعث آسودگی خاطر شما و افزایش تمرکز شما بر فروش و بازاریابی می شود.

خدمات پرداخت ارزی انواع افزونه / ماژول و قالب تجاری پرستاشاپ

اگر قصد خرید مستقیم ارزی (دلار،یورو،پی پل، مستر کارت و...) از شرکت ها و مارکت های بین المللی افزونه و قالب پرستاشاپ را در نظر دارید. جای درستی آمده اید. نیوزپاور بهترین  انتخاب شماست.

پرداختی شما به نیوزپاور ریال است و در کمتر از چند ساعت به دلار، یورو و پوند از بهترین وب سایت های بین المللی خرید می کنید!

در نیوزپاور می توانید خرید هر افزونه و قالب تجاری که مد نظر دارید ثبت کنید و کمتر از چند ساعت، خرید ارزی شما انجام می شود. به آسانی از کلیه خدمات نرم افزاری و محصولات مجازی بین المللی بهره مند می شوید. در نیوزپاور تفاوتی ندارد از شرکتی در چین خرید کنید یا هند و اسپانیا و امریکا و ترکیه و تونس! نیوزپاور پل ارتباطی برند شما با جهان است.


دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم