×

گواهی نامه های بین المللی نیوزپاور

DNW نیوزپاور
Euro science نیوزپاور
OXfordcert نیوزپاور

نیوزپاور زیر نظر دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور

مجموعه نیوزپاور در تاریخ 30 آذرماه 1402 به عضویت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی درآمد. با پیوستن نیوزپاور به این اتحادیه، دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور بر این مجموعه نظارت دارد.

نیوزپاور دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک

پروانه کسب نیوزپاور

نیوزپاور دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک

گواهی ارزش افزوده نیوزپاور

گواهی ارزش افزوده نیوزپاور

نیوزپاور عضو انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران

نیوزپاور عضو انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران

نیوزپاور دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک

فروشگاه اینترنتی نیوزپاور دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک است. نیوزپاور اولین وب سایت فعال در زمینه پرستاشاپ ایران است آغاز فعالیتش به سال 1390 باز می گردد و از سال 1395 به طور رسمی صاحب نماد اعتماد تجارت الکترونیک شده است. نیوزپاور معتبرترین مارکت پرستاشاپ ایران و یکی از برترین شرکت های طراحی انواع وب سایت در تهران است.

Google Safe browsing

طبق نظر موتور جستجوی محبوب گوگل، در فروشگاه اینترنتی نیوزپاور وب گردی امن و مطمئن خواهید داشت. 

ارتباطی امن با گواهینامه SSL در نیوزپاور

اگر شما آدرس اینترنتی (URL) وب سایت نیوزپاور را ملاحظه نمایید می بینید که با HTTPS شروع شده است. S انتهای این پروتکل به معنای این است که اتصال بین دستگاه شما و سایت امن است. اتصالات امن معمولا با استفاده از گواهینامه SSL که مخفف Secure Sockets Layer است ایجاد می شوند. SSL  یک تکنولوژی امنیتی است که از آن برای رمزگذاری اطلاعات بین دستگاه شما و سرور استفاده می شود. SSL  تضمین می کند که اطلاعات شما در طول مسیر انتقال امن خواهد بود و داده های شما رمزنگاری می شود تا در طول مسیر انتقال به سرقت برده نشوند از این رو خریدی امن را در فروشگاه اینترنتی نیوزپاور تجربه خواهید کرد.

نیوزپاور دارای درگاه پرداخت مستقیم از سداد : بانک ملی ایران و بانک ملت

در نیوزپاور می توانید سفارشات و پرداختی های خود را با درگاههای امن و مستقیم بانک ملی ایران (سداد) و بانک ملت پرداخت نمایید. نیوزپاور موفق به اخذ تمامی مجوزهای لازم از سیستم بانکی ایران شده است و خرید مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد.

نیوزپاور دارای درگاه مستقیم از بانک ملت ایران

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم