سوالات پر تکرار

هدف پرستانیوز، تیم متخصص پرستاشاپ نیوزپاور از خرید، ترجمه و ارائه ماژول های خارجی پرستاشاپ چیست ؟

1) کمک به گسترش بستر کسب و کار آنلاین و رشد اقتصادی در ایران :

کسب و کارهای بسیاری از حوادثی مانند گسترش بیماری کرونا، تحریم های اقتصادی و مشکلات مالی، حوادث طبیعی و ... در کشور عزیزمان ایران آسیب دیدند. گسترش بستر تجارت آنلاین یکی از اهداف مهم تیم حرفه ای پرستانیوز در کشور است.

2) خرید ماژول های خارجی با ارز برای خیلی از هم وطنان ما به صرفه و یا مقدور نیست. پرستانیوز یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان ماژول های خارجی پرستاشاپی در ایران است که امکان تهیه ماژول های خارجی را برای هموطنان ایرانی بسیار آسان نموده است.

3) بسیاری از ماژول های پر امکانات خارجی ترجمه فارسی ندارند و با زبان های راستچین مانند زبان فارسی سازگار نیستند. تیم متخصص پرستانیوز با بهره مندی از تیمی مجرب و حرفه ای اقدام به بومی سازی این ماژول های کارآمد برای فروشگاه داران فارسی زبان می کند.


تضمین امنیت خرید از فروشگاه اینترنتی نیوزپاور چیست ؟

1) سابقه شروع فعالیت فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از سال 1394 تا کنون است. این صحت و حست شهرت افتخار ماست.

2) فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از سال 1395 موفق به دریافت نماد اعتماد تجارت الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است.

3) درگاه پرداخت شبکه شتاب فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از طریق شرکت زرین پال و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعطا شده است. این درگاه پرداخت تحت نظارت نماد اعتماد تجارت الکترونیک است.

4) فروشگاه در همه مراحل خرید شما از گواهینامه امنیت SSL بهره می برد. این گواهی نامه به این معنی است که تمامی اطلاعات حساب بانکی و کاربری شما محفوظ است و فقط شخص شما به اطلاعات شخصی دسترسی دارد.

5) خدمت رسانی بدون وقفه به کاربران بدون حتی یک مورد شکایت 


چگونه یک تیکت پشتیبانی ثبت کنم ؟

شما به راحتی با استفاده از لینک زیر می توانید یک تیکت پشتیبانی ثبت کنید. واحد پشتیبانی نیوزپاور به سرعت با شما تماس خواهند گرفت و به درخواست شما رسیدگی می کنند.

ثبت یک تیکت پشتیبانی


بخش های سوالات متداول

تیم پرستانیوز
هدف پرستانیوز، تیم متخصص پرستاشاپ نیوزپاور از خرید، ترجمه و ارائه ماژول های خارجی پرستاشاپ چیست ؟

1) کمک به گسترش بستر کسب و کار آنلاین و رشد اقتصادی در ایران :

کسب و کارهای بسیاری از حوادثی مانند گسترش بیماری کرونا، تحریم های اقتصادی و مشکلات مالی، حوادث طبیعی و ... در کشور عزیزمان ایران آسیب دیدند. گسترش بستر تجارت آنلاین یکی از اهداف مهم تیم حرفه ای پرستانیوز در کشور است.

2) خرید ماژول های خارجی با ارز برای خیلی از هم وطنان ما به صرفه و یا مقدور نیست. پرستانیوز یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان ماژول های خارجی پرستاشاپی در ایران است که امکان تهیه ماژول های خارجی را برای هموطنان ایرانی بسیار آسان نموده است.

3) بسیاری از ماژول های پر امکانات خارجی ترجمه فارسی ندارند و با زبان های راستچین مانند زبان فارسی سازگار نیستند. تیم متخصص پرستانیوز با بهره مندی از تیمی مجرب و حرفه ای اقدام به بومی سازی این ماژول های کارآمد برای فروشگاه داران فارسی زبان می کند.


آیا ماژول های خریداری شده از نیوزپاور لایسنس از توسعه دهنده اصلی دارد ؟

نیوزپاور

نسخه اوریجینال ماژول ها یک بار توسط تیم پرستانیوز، گروه متخصص پرستاشاپ نیوزپاور خریداری شده است. لایسنس توسعه دهنده خارجی توسط گروه پرستانیوز از سورس ماژول حذف می شود، بنابراین ماژول خریداری شده قابل استفاده بر روی هر تعداد دامنه ای که تمایل داشته باشید هست و منقضی نمی شود به عبارت دیگر مادام العمر است. مزیت این روش تهیه ماژول در این است که شما با قیمتی بسیار ارزان تر سورس ماژول مورد نیاز خود را تهیه می کنید و به با هزینه تمام شده کمتری امکانات بی شماری را دریافت می کنید.

هدف نیوزپاور فراهم کردن ماژول ها با قیمتی نازل و مناسب تر به همه ایرانیان است. اما برای کاربرانی که تمایل به خرید ماژولی با لایسنس توسعه دهنده خارجی نیز دارند، نیز آماده به خدمت رسانی است. شما می توانید درخواست خرید ماژول مورد نظرتان را به نیوزپاور بدهید تا برای دامنه شما لایسنس ماژولی که در نظر دارید خریداری شود.


تیکت و پشتیبانی
چرا به شماره "شناسه محصول " نیاز داریم؟

نیوزپاور برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد "شناسه محصول " این امکان را ایجاد نموده است که بتوانید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.


چگونه یک تیکت پشتیبانی ثبت کنم ؟

شما به راحتی با استفاده از لینک زیر می توانید یک تیکت پشتیبانی ثبت کنید. واحد پشتیبانی نیوزپاور به سرعت با شما تماس خواهند گرفت و به درخواست شما رسیدگی می کنند.

ثبت یک تیکت پشتیبانی


محصولات مجازی
پس از خرید یک محصول مجازی، چگونه آن را دانلود کنیم؟

بلافاصله پس از خرید یک محصول مجازی از فروشگاه اینترنتی نیوزپاور، می توانید محصول را به دو روش زیر دانلود نمایید:

1) دانلود از طریق ایمیل ثبت شده در هنگام ثبت نام و ساخت حساب کاربری

2) دانلود از طریق پنل حساب کاربری شما در فروشگاه اینترنتی نیوزپاور


هیچ ایمیلی حاوی لینک دانلود محصول مجازی، به دستم نرسیده است؟

بلافاصله پس از خرید یک محصول مجازی، لینک دانلود محصول علاوه بر حساب کاربری، به ایمیل ثبت نامی مشتری نیز ارسال می گردد.

در صورتی که ایمیل به دست شما نرسیده است، لطفا اقدامات زیر را انجام دهید :

1) چک کردن پوشه اسپم ایمیل خود

2) دانلود از داخل پنل حساب کاربری

3) ثبت تیکت پشتیبانی از طریق وب سایت

4) برقراری تماس با واحد پشتیبانی از طریق چت آنلاین

5) تماس با شماره تلفن ضروری پشتیبانی


آیا پیش از خرید یک محصول، درباره آن سوالی دارید؟

شما به راحتی می توانید قبل از خرید یک محصول سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

1) طرح پرسش در صفحه محصول مورد نظر از طریق سربرگ " پرسش های کاربران "

2) ثبت تیکت پشتیبانی

ثبت یک تیکت پشتیبانی

3) برقراری تماس تلفنی با پشتیبانان

4) ارتباط با پشتیبان از طریق واتسپ


پرداخت و امور مالی
پرداخت ناموفق و کسر پول از حساب بانکی ؟

به طور معمول پرداخت های ناموفق ( تراکنش های ناموفق ) طی 24 الی 72 ساعت کاری توسط بانک مرکزی اصلاح و مبلغ به حساب بانکی شما عودت داده می شود.

در صورتی که این مبلغ در طی این زمان عودت داده نشد تیکت پشتیبانی ثبت کنید و یا با پشتیبانان گفتگوی تلفنی برقرار کنید.


در ثبت کد تخفیف دچار مشکل هستم. برای حل مشکل چه اقدامی انجام دهم ؟

اگر به هر علت در ثبت کد تخفیف دچار مشکل شدید به راحتی با ثبت تیکت پشتیبانی و یا برقراری تماس با کارشناسان ما مشکلات مربوط به ثبت کد تخفیف های خود را برطرف کنید. قطعا در کمترین زمان ممکن مشکل شما حل می شود. 


تاریخچه کدهای تخفیف فعال من کجاست ؟

برای مشاهده تاریخچه کدهای تخفیف خود می توانید وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت "تخفیف های من" تاریخچه کدهای تخفیف خود را ملاحظه کنید.

ورود به حساب کاربری


ثبت سفارش و خرید
مشکل در ثبت سفارش یا خرید یک محصول دارید؟

در هر ساعت از شبانه روز اگر مشکلی در هر یک از مراحل خرید داشتید به راحتی می توانید از روش های زیر ما را مطلع کنید. ما با افتخار در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل می کنیم.

1) ثبت تیکت پشتیبانی 

ثبت تیکت

2) تماس تلفنی با پشتیبان 

3) تماس با پشتیبان از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتسپ


تعهد و ضمانت
تضمین امنیت خرید از فروشگاه اینترنتی نیوزپاور چیست ؟

1) سابقه شروع فعالیت فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از سال 1394 تا کنون است. این صحت و حست شهرت افتخار ماست.

2) فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از سال 1395 موفق به دریافت نماد اعتماد تجارت الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است.

3) درگاه پرداخت شبکه شتاب فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از طریق شرکت زرین پال و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعطا شده است. این درگاه پرداخت تحت نظارت نماد اعتماد تجارت الکترونیک است.

4) فروشگاه در همه مراحل خرید شما از گواهینامه امنیت SSL بهره می برد. این گواهی نامه به این معنی است که تمامی اطلاعات حساب بانکی و کاربری شما محفوظ است و فقط شخص شما به اطلاعات شخصی دسترسی دارد.

5) خدمت رسانی بدون وقفه به کاربران بدون حتی یک مورد شکایت