×

تضمین نال نبودن محصولات نیوزپاور


مقدمه

محتوای این صفحه با هدف شفاف سازی و ارائه اطلاعات روشن به شما به رشته تحریر درآمده است تا با برخی اصطلاحات رایج در پرستاشاپ از جمله "نال اسکریپت" (Null) آشنا شوید و با خیالی آسوده از اصالت محصولات ما، اقدام به خرید ماژول/ قالب پرستاشاپ مد نظر خود، از نیوزپاور اولین و تنها مارکت معتبر پرستاشاپ ایران کنید. شفاف سازی یکی از معجزات نیوزپاور است. در مجموعه نیوزپاور هیچ افزونه و قالب پرستاشاپ نال شده ای به فروش نمی رسد.

وب سایت ها و فروم های مختلفی در برخی شهرستان های ایران اقدام به عرضه محصولات پرستاشاپ به صورت نال شده - دستکاری شده - دارای malware و ویروس به قیمت هایی نازل و اندک می کنند در صورتی که خود هیچ هزینه ای بابت خرید این قالب ها پرداخت نکرده اند.  این دسته از ماژول/قالب ها آپدیت نمی شوند، این فروشگاه های متقلب سورس این قالب ها را به شما تحویل نمی دهند یا با دستکاری و تغییرات دلخواه خود به شما تحویل می دهند. در نظر داشته باشید که نباید هیچ هزینه ای بابت این سورس های نال شده پرداخت کنید. چرا که دامی به وسعتی بی منتها جهت کلاه برداری پهن نموده اند.

برخی از این وب سایت های فیک فروش مستقر در شهرستان ها، ماژول ها و قالب های تجاری پرستاشاپ را به اسامی فارسی متفرقه ترجمه کرده اند و خود را مترجم یا طراح آن قالب خارجی معرفی می کنند. در صورتی که سورس هک شده این قالب ها و افزونه های پرستاشاپیِ فاقد کیفیت، به رایگان در فروم های روسی و چینی توسط هکرها ونالرهای چینی و روسی منتشر شده است. هدف این هکرها، سرقت اطلاعات و ایجاد حفره های امنیتی به منظور آسیب رساندن به وب سایت شماست.

ما در نیوزپاور سالانه هزینه های هنگفت ارزی به منظور تهیه محصولاتی امن، مطمئن، اصل و اوریجنال به توسعه دهندگان اصلی محصولات پرستاشاپ پرداخت می کنیم. با خیالی آسوده از نیوزپاور می توانید خرید کنید. هر لایسنس اختصاصی که از نیوزپاور تهیه می کنید فاکتور روز ارزی + حساب کاربری نزد شرکت سازنده محصول به شما تقدیم می شود. 

نیوزپاور قطب پرستاشاپ ایران واقع در پایتخت ایران عزیز، تهرانِ زیباست!

ماژول پرستاشاپ مورد تایید نیوزپاور


تضمین اصالت محصولات پرستاشاپی ارائه شده در نیوزپاور

اعتبار ما، اصالت محصولاتمان است و ما با افتخار اصالت محصولات نیوزپاور را تضمین می کنیم. تمامی محصولات/سورس/اسکریپت های ارائه شده در نیوزپاور اوریجنال هستند، به صورت ارزی (دلار/یورو) از وب سایت های مطرحی مانند اددانز پرستاشاپ، تِم فارست و وب سایت های معتبر سازنده افزونه/قالب پرستاشاپ از سراسر جهان خریداری می شود. تمامی محصولات دارای لایسنس و فاکتور رسمی ارزی هستند.

 طبق سیاست شفاف نیوزپاور، هیچکدام از افزونه ها و قالب های پرستاشاپی ارائه شده در نیوزپاور دستکاری یا دچار تغییرات نمی شوند. به عبارت دیگر هیچ کدام از محصولات نیوزپاور، اسکریپتِ نال شده نیست.


منظور از اسکریپت نال شده چیست؟ چرا اسکریپت ها Null می شوند؟

اگر کمی در حوزه وب و طراحی سایت با فریم ورک هایی مانند، پرستاشاپ، جوملا و وردپرس و ... درگیر شده باشید حتما با واژه ای به نام Null یا اسکریپت/سورس Null شده برخورد کرده اید یا به گوشتان آشنا است. یکی از دغدغه های اصلی فروشگاه داران پرستاشاپی، انتخاب بین استفاده کردن از اسکریپت های اصلی یا اسکریپت های نال شده است! شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که چه تفاوتی بین این دو نوع اسکریپت وجود دارد ؟ چرا باید برای سورس اصلی هزینه کرد و چرا برای سورس نال شده نباید پولی پرداخت نمود؟

برداشت همگانی و عمومی از اسکریپت های Null شده پرستاشاپ در واقع "کرک کردن" افزونه ها و ماژول های پرستاشاپ است. سوالی که ایجاد می شود پس چرا به راحتی به این محصولات، اسکریپتِ کرک شده نمی گویند؟ چرا در دنیا این دسته از محصولات، به عنوان Null Script معروف هستند؟ جواب این سوال این است که وقتی میگوییم Null یعنی هر چه اطلاعات هویتی از سازنده آن اسکریپت وجود دارد، هر گونه اطلاعات که در خصوص شرکت سازنده وجود دارد، هر آن چیزی که مربوط به بررسی لایسنس آن محصول توسط اسکریپت هست در اسکریپت توسط یک نفر (نالر یا کرکر) به کلی از سورس باز این نرم افزار خارج میشود ! یعنی اسکریپت تهی یا به اصطلاح Null می شود ! حالا آن شخص می تواند بعضا اسکریپت را به نام خود در هر جا درج کند و محصول را به نام خود ثبت کند و تغییراتی در ماهیت آن افزونه ایجاد کند که به عقیده بسیاری این کار غیر اخلاقی و غیر قانونی است.

در واقع زمانیکه صحبت از اسکریپت Null شده می شود یعنی نرم افزاری که بدون استفاده از لایسنس اصلی و بدون پرداخت هرگونه هزینه ای تهیه شده است و شرکت تولید کننده نیز از این محصول هیچ پشتیبانی نمی کند. به زبان ساده تر اسکریپ Null شده یعنی اسکریپت کرک شده و کرک هم یعنی دور زدن سیستم لایسنسینگ یک نرم افزار.

با توجه به اینکه اکثر اسکریپت هایی که به عنوان Null Script  معرفی می شوند بصورت Open Source هستند، بدیهی است که براحتی امکان دسترسی به سیستم اعتباردهی و لایسنسینگ آنها نیز قابل دسترس است. یک کرکر یا نالر در واقع برای Null کردن یک اسکریپت کاری می کند که دسترسی نرم افزار یا اسکریپت به سیستم بررسی لایسنس آنلاین نرم افزار مختل شود!

از جهتی در نظر داشته باشید Null (نال) کردن یک سورس/اسکریپت علاوه بر پرهزینه بودن به لحاظ زمانی برای نالر (فردی که سورسی را کرک می کند)، به طور کلی فرآیند چندان آسانی نیست و تخصص بالایی در شناسایی و دیکد کردن هر سورس/اسکریپت می طلبد که در توان هر برنامه نویسی چنین قابلیتی وجود ندارد.

وقتی اسکریپتی نال می شود خطرات استفاده از آن زیاد است، چون معمولا اسکریپت های Null شده به روز رسانی نمی شوند، معمولا دارای رخنه های امنیتی هستند و به همین دلیل یک تهدید معمول و محتمل امنیتی برای دنیای وب و منابع Open Source محسوب میشوند. اکثر حملات و آسیب پذیری های امنیتی که باعث هک شدن وب سایت های Open Source می شود ناشی از استفاده کردن از همین نرم افزارهای Null شده است، Null شدن یک نرم افزار، خطر هک شدن آن را بیشتر می کند.


لایسنس اختصاصی در نیوزپاور

خرید قالب پرستاشاپ و ارائه لایسنس اختصاصی در نیوزپاور

روش فروش برای تمامی قالب های پرستاشاپی ارائه شده در نیوزپاور، تنها به صورت لایسنس اختصاصی به ازای هر دامنه است. یعنی جدای از اینکه قالب پرستاشاپی مد نظر شما API بیس باشد یا نباشد، لایسنس قانونی و اختصاصی برای هر قالب پرستاشاپی که از نیوزپاور تهیه می کنید صادر می شود. (در ادامه توضیح خواهیم داد که APIبیس بودن به چه معنی است.)

بنابراین هر قالب پرستاشاپ که از نیوزپاور تهیه می کنید، طبق شرایط زیر تقدیم خریدار می شود :

1) به ازای هر قالب پرستاشاپ یک لایسنس اختصاصی به اسم دامنه شخص خریدار و دامنه مورد نظر ایشان صادر می شود.

2) یک حساب کاربری نزد شرکت سازنده به اسم شخص خریدار ایجاد می شود. این حساب متعلق به شخص خریدار قالب است و سورس قالب خود را مستقیما از شرکت سازنده دانلود می کند.

3) شخص خریدار علاوه بر پشتیبانی نیوزپاور، از پشتیبانی شرکت سازنده قالب نیز بهره مند می شود.

خرید ماژول پرستاشاپ و لایسنس اختصاصی در نیوزپاور

ماژول های پرستاشاپی دو دسته هستند :

ماژول های پرستاشاپی API – بیس :

ماژول هایی که API-بیس هستند، نیاز به درج کد فعال ساز دارند تا قابل بهره برداری باشند. طراحی اکثرا ماژول های شرکت های ایرانی و برخی شرکت های خارجی بدین شکل است. به خاطر ماهیت API – بیس بودن این دسته از افزونه ها، امکان نصب آن ها بر روی تنها یک دامنه مقدور است و به ازای هر دامنه باید لایسنس جدیدی خریداری شود. وابستگی به سرور سازنده و تا حدی کندی این دسته از ماژول ها از معایب آن ها به شمار می رود.

نالرها و هکرها این کد API را تغییرات می دهند و افزونه را هک می کنند. این کار در نیوزپاور به هیچ وجه انجام نمی شود! در نیوزپاور ماژول های API-بیس تنها و تنها با لایسنس اختصاصی عرضه می شوند.

 ماژول های پرستاشاپی بدون نیاز به کد API:

ماژول هایی که نیازی به درج کد API جهت فعالسازی ندارند، از سرعت مناسبی برخوردار هستند و کاربر وابسته به سرور شرکت سازنده نیست. کاربر با مشکلات کمتری در آینده مواجه است. در نیوزپاور، برای ماژول هایی که API-بیس نیستند دو روش فروش در نظر گرفته شده است. در ادامه به توضیح این دو روش فروش اشاره خواهیم کرد.

1) فروش به صورت لایسنس اشتراکی :

در این روش فروش، ماژول توسط نیوزپاور به صورت ارزی برای یکی از دامنه های متعلق به مجموعه نیوزپاور، خریداری می شود و به دلیل اینکه این نوع افزونه ها، احتیاجی به کد API جهت فعالسازی ندارد، به صورت لایسنس اشتراکی جهت فروش عرضه می شود. در این روش فروش، قیمت تمام شده افزونه به مراتب کمتر از فروش همان افزونه با لایسنس اختصاصی است. 

2) فروش ماژول پرستاشاپ با لایسنس اختصاصی به ازای هر دامنه :

در این روش در صورت تمایل کاربر به تهیه لایسنس اختصاصی برای افزونه هایی که API-بیس نیستند، نیوزپاور بر اساس قیمت روز دلار/یورو اقدام به خرید آن افزونه می کند و یک حساب کاربری نزد شرکت سازنده به کاربر اعطا می نماید. لازم به ذکر است در این روش خرید، فاکتور روز ارزی نیز به کاربر ارائه می شود.

خرید ماژول به صورت لایسنس اشتراکی و لایسنس اختصاصی چه تفاوتی با هم دارند؟

در هر دو روش خرید یعنی "با لایسنس اشتراکی" و خرید "با لایسنس اختصاصی"، همه افزونه ها اوریجینال هستند و به سادگی قابل بروزرسانی اند و در عمل به لحاظ فنی هیچ تفاوتی بین این دو روش خرید نیست. سورس کد لایسنس اشتراکی ارائه شده در نیوزپاور، دقیقا مطابق سورس کد ارائه شده توسط شرکت سازنده است و هیچگونه تغییری در ماهیت سورس کدها داده نشده است. نیوزپاور تضمین 100% در این رابطه به شما می دهد.

تفاوت ها :

1) در روش فروش اشتراکی، سورس ماژول از طریق حساب کاربری شخص خریدار، نزد نیوزپاور قابل دانلود است، در روش فروش به صورت لایسنس اختصاصی سورس ماژول از طریق حساب کاربری شخص خریدار در نزد شرکت سازنده ماژول قابل دانلود است.

2) در روش فروش اشتراکی، خریدار پشتیبانی تیم فنی نیوزپاور را دارد اما در فروش به صورت لایسنس اختصاصی، شخص خریدار علاوه بر پشتیبانی تیم فنی نیوزپاور، از پشتیبانی شرکت سازنده نیز بهره مند می شود.

امکان تبدیل لایسنس اشتراکی به لایسنس اختصاصی: تنها در نیوزپاور!

یکی از ده ها خدمت بی نظیر نیوزپاور، امکان تبدیل لایسنس اشتراکی به لایسنس اختصاصی در کمتر از 24 ساعت است!

می پرسید چطور ؟

در نیوزپاور هر لحظه از شبانه روز که تمایل داشته باشید، می توانید لایسنس اشتراکی خود را به اختصاصی تبدیل کنید! به آسانی با پرداخت ما به تفاوت قیمت دلاری خرید لایسنس اختصاصی محصول مورد نظر خود به مجموعه نیوزپاور، می توانید همان روز، لایسنس اختصاصی خود را به همراه حساب کاربری نزد شرکت سازنده ماژول دریافت نمایید.

برای مثال:

فرض کنید کاربری یک ماژول پرستاشاپی به قیمت 500 هزار تومان به صورت اشتراکی از نیوزپاور خریداری نموده است. 6 ماه بعد تصمیم می گیرد نسخه با لایسنس اختصاصی همان ماژول را تهیه کند. شخص خریدار با طی مراحل زیر می تواند در کمتر از 24 ساعت، لایسنس اختصاصی خود را بی قید و شرط دریافت نماید:

1) اطلاع رسانی کاربر به مجموعه نیوزپاور درباره تصمیم خود 

2) محاسبه مبلغ ارزی ماژول (بر حسب دلار/یورو) بر اساس قیمت روز ارز توسط نیوزپاور

3) کسر مبلغ پرداختی کاربر به نیوزپاور از مبلغ ارزی محاسبه شده

4) پرداخت ما به تفاوت به نیوزپاور

5) خرید افزونه توسط نیوزپاور

6) ارائه لایسنس اختصاصی + حساب کاربری نزد اددانز پرستاشاپ/تم فارست یا شرکت سازنده ماژول به کاربر

تفاوت بزرگ محصولات لایسنس اشتراکی نیوزپاور با محصولات نال شده

محصولاتی که با لایسنس اشتراکی در نیوزپاور معتبرترین مارکت پرستاشاپ ایران عرضه می شوند هیچ تفاوتی در ساختار کدینگ، عملکرد و برنامه نویسی آن با لایسنس اختصاصی آن وجود ندارد. آن دسته از ماژول های تجاری پرستاشاپ که api-Base نیستند (یعنی نیازی به درج کد فعالساز ندارند)، امکان نصب بر روی تعداد نامحدودی دامنه را به شما می دهد.

این گروه از ماژول ها توسط نیوزپاور به صورت دلاری خریداری می شود و بدون کوچکترین تغییری در اختیار کاربران و مشتریان نیوزپاور قرار می گیرند. البته شما در هر لحظه از شبانه روز امکان تهیه لایسنس اختصاصی برای محصولاتی که به صورت اشتراکی از نیوزپاور تهیه می کنید دارید. کافی است تنها با ما تماس بگیرید!

تماس با نیوزپاور

برخی از افراد سودجو و فاقد تحصیلات دانشگاهی، با اهداف منفعت طلبانه تفاوتی بین محصول نال و محصول اشتراکی قایل نمی شوند تا بتوانند کاهش فروش خود را جبران کنند و دست به فریب تازه واردان در زمینه پرستاشاپ کنند.

جهت مقایسه بهتر و دیده شدن تفاوت های بین یک محصول نال شده موجود در "فروشگاه های فیک فروش و متقلب" با محصولی که به صورت لایسنس اشتراکی در نیوزپاور عرضه می شود، جدول زیر توسط تیم تحریریه نیوزپاور آماده شده است. شفافیت یک اصل در نیوزپاور است.


نال فروش های بی تخصص و بی رحم : مراقب نال فروش ها باشید

وب سایت های متقلب ایرانی بسیاری وجود دارند که اقدام به فروش ماژول های نال شده به قیمت های اندک می کنند. این وب سایت های متقلب، سورس های ویروسی و مخرب را که توسط هکرهای چینی و روسی در فضای مجازی به رایگان منتشر شده است را به صورت پولی به کاربران ایرانی با قیمت های اندک عرضه می کنند.

کاربرانی که از این وب سایت ها خریدی انجام می دهند، کاربرانی فریب خورده هستند که دچار مشکلات فراوانی در دیتابیس، ایندکس محصولات و عملکرد غیر طبیعی وب سایت خود می شوند و در مواردی با حذف کامل محصولات خود مواجه خواهند شد. برخی از عواقب استفاده از افزونه های نال شده ممکن است در آینده نه چندان دور نمود پیدا کند و در زمان نصب، کاربر ابدا متوجه مشکلات و رخنه های امنیتی بالقوه نشود!

احتیاط کنید تا ،در یک شب حاصل زحمات چند ساله خود را از دست ندهید.

متاسفانه تقریبا هر چند هفته یک بار، شاهد مراجعه یکی از این قربانیان جهت حل مشکل وب سایتشان به نیوزپاور هستیم. قربانیانی که به دام نال فروش هایی بی رحم، فاقد صلاحیت، تخصص و دانش فنی افتاده اند. متاسفانه به خاطر سودجویی تعدادی متقلب که از سواد کافی نیز بهره مند نیستند، هزینه های تعمیرات متعددی به قربانیان تحمیل می شود. مراقب نال فروش های بی تخصص و بی رحم باشید! چرا که تنها پول شما خدای این افراد است و بس!


نیوزپاور، اولین و تنها مارکت معتبر پرستاشاپ در تهران

شما می توانید جهت تهیه مطمئن افزونه های خارجی پرستاشاپ یا قالب های تجاری پرستاشاپ از نیوزپاور، اولین و تنها مارکت معتبر پرستاشاپ ایران خرید کنید. شفافیت، ارائه لایسنس اختصاصی با فاکتور رسمی، سابقه بیش از ده سال فعالیت درخشان در پرستاشاپ، اعتبار خدشه ناپذیر نیوزپاور نزد مشتریان و همراهانش است که به آن می بالد.

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم