×

مدیریت موجودی و انبار

828,000 تومان
(1)
ماژول پنهان ساز محصولات ناموجود پرستاشاپ Hiding out of stock products module for PrestaShop محصولات ناموجود زیادی در وب سایت خود دارید؟ معضل نمایش محصولات ناموجود به مشتریان برای بسیاری از صاحبان سایت های پرستاشاپ...
1,386,000 تومان
(2)
ماژول مرتب سازی محصول بر اساس موجودی انبار محصولات ناموجود در انبار (خارج از موجودی) یا غیرقابل دسترس را بدون توجه به تنظیمات اعمالی مرتب سازی لیست محصول توسط کاربر، به انتهای لیست محصولات منتقل می کند و کاربر ابتدا...
199,000 تومان
(1)
ماژول بروزرسانی خودکار بسته ها و پکیج های نرم افزاری و محصولات پرستاشاپ دارای دکمه بروزرسانی موجودی انبار برای تمامی پکیج های محصولات Bundle Stocks / Product Packs Automatic Update Module آخرین نخسه ماژول (1.1.1)
199,000 تومان
ماژول اطلاع رسانی شارژ مجدد موجودی انبار به مشتریان این امکان را به شما می دهد تا به محض موجود شدن یک کالای ناموجود در انبار شما، در قالب یک  ایمیل به مشتریانی که پیش از این عضو سیستم اطلاع رسانی شده اند، یک ایمیل...

ماژول های مدیریت موجودی و انبار برای پرستاشاپ

ماژول‌های مدیریت موجودی و انبار برای پرستاشاپ (PrestaShop) ابزارهایی هستند که به فروشندگان و صاحبان فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کنند تا موجودی محصولات خود را به‌طور موثر مدیریت کنند. ماژول های مدیریت موجودی و انبار پرستاشاپ، مدیریت انبار را برای شما آسان و سریع می کند. در نیوزپاور مجموعه کاملی از ماژول های مدیریت موجودی محصولات پرستاشاپ و مدیریت انبار کالا ها را می توانید پیدا کنید. انبارش کالا، انبارگردانی و سر و سامان دادن به این دسته از کارهای مدیریتی دیگر مانند سابق سخت، دشوار و زمان بر نیست.

این ماژول‌ها به شما امکان می‌دهند تا دریافت، پیگیری و کنترل موجودی محصولات خود را بسیار ساده و کارآمدتر از گذشته انجام دهید.

ماژول های مدیریت موجودی و انبار پرستاشاپ

در نیوزپاور می تواند به جهت افزایش بهره وری و بهینه سازی انبار پرستاشاپ خود، انواع  ماژول های مدیریت موجودی و انبار مانند ماژول های فروش بیش از موجودی انبار، ماژول های پنهانسازی محصولات ناموجود در انبار، ماژول های اطلاع رسانی از شارژ مجدد انبار و غیره را به راحتی خریداری نموده و استفاده نمایید.

اهمیت انبارداری و مدیریت صحیح آن

انبار و انبارداری پشتوانه و ستون فقرات هر کسب و کاری است چرا که سهم وسیعی از سرمایه‌گذاری هر مجموعه‌، شرکت و کسب و کار در این فضا قرار دارد. در واقع، انبار و انبارداری خود نوعی سرمایه‌گذاریست که هر مجموعه‌ای باید از داخل و خارج آن و محصولاتی که در آن نگهداری می‌شوند، آگاه و اطلاعات به صورت دقیق و در لحظه در اختیار باشد.

 تعریف انبار به بیانی کامل در حالی که تعریف بالا به سادگی انبار را توصیف می‌کند، تعریف زیر نشان می‌دهد که اهمیت این فضا و مدیریت این بخش بسیار بالا است و بسیاری از فاکتورها می‌بایست در خدمت بخش انبار و انبارداری باشند “به مجموعه امکانات و تسهیلاتی که فضا، ابزار، نگهداشت و نیروی انسانی را تأمین می‌کنند تا ورود، خروج و نگهداشت کالاها مدیریت شوند، انبار گفته می‌شود. تمام این ابزارها به همراه بسیاری از افزونه‌ها و ماژولهای مدیریت انبار پرستاشاپ دیگر باعث می‌شوند تا انباری فعال، پویا و در گردش داشته باشید.” بنابراین استفاده از ماژول هایی که سرعت شما را در مدیریت و بهینه سازی هر یک از این فاکتورهای انبارداری افزایش دهد، می‌تواند بهره‌وری فروشگاه پرستاشاپی شما را نیز در این بخش افزایش دهد. فراموش نکنید، انبار فروشگاه عقبه و قلب فروشگاه شماست و به عبارت دیگر اعتبار شماست.

ماژول های مدیریت موجودی و انبار پرستاشاپ

ویژگی ها و قابلیت هایی که ماژول های مدیریت موجودی و انبار به پرستاشاپ اضافه می کنند :

برخی از ویژگی‌ها و عملکردهایی که ماژول‌های مدیریت موجودی و انبار به شما ارائه می‌دهند عبارتند از:

مدیریت موجودی: این ماژول‌ها به شما امکان می‌دهند تا به‌روزرسانی و رصد موجودی محصولات خود را در زمان واقعی انجام دهید. شما می‌توانید موجودی هر محصول را در انبار خود یا از طریق تامین‌کنندگان و فروشگاه‌های همکارتان رصد کنید.

مدیریت سفارش‌ها: با استفاده از این ماژول‌ها، شما می‌توانید سفارش‌های مشتریان را به‌طور جامع مدیریت کنید. شما قادر خواهید بود تا سفارش‌ها را پردازش کرده، موجودی محصولات را به‌روزرسانی کنید و به‌طور کامل بازخورد و وضعیت سفارش را به مشتریان ارائه دهید.

هشدارها و اعلان های موجودی: این ماژول‌ها به شما امکان می‌دهند تا هشدارها و هشدارهای موجودی تنظیم کنید. شما می‌توانید هشدارهایی را برای اطلاع از کاهش موجودی یا موجودی نامناسب محصولات تنظیم کنید، بنابراین می‌توانید به‌طور سریع واکنش نشان دهید و موجودی را مدیریت کنید.

انتقال موجودی: با استفاده از این ماژول‌ها، شما می‌توانید موجودی محصولات را بین انبارها یا بین فروشگاه‌های مختلف انتقال دهید. این به شما امکان می‌دهد تا به بهبود کارایی عملکرد و توزیع بهتر محصولات خود بپردازید.

گزارشات و آمارها: این ماژول‌ها به شما امکان می‌دهند تا گزارشات و آمارهای جامعی در مورد موجودی محصولات، سفارش‌ها و عملکرد فروشگاه خود دریافت کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا روند کسب و کار خود را بهبود دهید و تصمیم‌گیری‌های بهتری انجام دهید.

با استفاده از ماژول‌های مدیریت موجودی و انبار برای پرستاشاپ، شما قادر خواهید بود فرایند مدیریت موجودی و انبار خود را بهبود بخشید و به صورت کارآمدتر و دقیقتر موجودی محصولات خود را مدیریت کنید.

مطالعه بیشترنمایش کمتر

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم