ماژول پشتیبانی پرستاشاپ - Deskoid Helpdesk
ماژول پشتیبانی پرستاشاپ - Deskoid Helpdesk یک سیستم تیکتینگ و راهنمایی را در فروشگاه شما ایجاد می کند که با استفاده از آن مشتریان شما می توانند در مورد مسائل یا سوالات خود با شما تماس بگیرند و تیکت پشتیبانی ثبت کنند.
آیا صفحه تماس با ما پیشفرض پرستاشاپ برای شما کافی نیست؟
با استفاده از این ماژول تجاری پرستاشاپ، مشتریان علاوه بر امکان ارسال پیام به شما در هر ساعت شبانه روز ، می توانند تاریخچه پیام های خود را نیز داشته باشند.
ماژول پشتیبانی پرستاشاپ - Deskoid Helpdesk
بررسی اجمالی افزونه
ماژول پشتیبانی پرستاشاپ - Deskoid Helpdesk در واقع یک سیستم تیکتینگ و راهنمایی را در فروشگاه شما ایجاد می کند که با استفاده از آن مشتریان شما می توانند در مورد مسائل یا سوالات خود با شما تماس بگیرند و تیکت پشتیبانی ثبت کنند.
آیا صفحه تماس با ما پیشفرض پرستاشاپ برای شما کافی نیست؟
با استفاده از این ماژول تجاری پرستاشاپ، مشتریان می توانند در هر ساعت شبانه روز به شما تیکت بزند و پیام به پشتیبانی ارسال کنند و تاریخچه پیام های خود را نیز داشته باشند.
یکی از معضلاتی که صفحه تماس با ما پیش فرض پرستاشاپ دارد، عدم نمایش تاریخچه پیام ها به کاربران و مشتریان است. این افزونه با رابط کاربری جذاب خود علاوه بر ایجاد یک بستر ارسال پیام و دریافت پاسخ، کلیه پیام های رد و بدل شده بین فروشگاه و مشتری را به صورت نمای رشته ای نمایش می دهد. نمای رشته ای به این معنی است که همه پیام های همان شخصی که پیام متنی به آن ارسال می کنید در یک لیست به سبک مکالمه گروه بندی می شوند.
DEMO
دموی ماژول پشتیبانی پرستاشاپ - DESKOID HELPDESK
برای مشاهده دمو مدیریت و امکانات این ماژول می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به مدیریت دمو در صفحه ورود مشخص شده است.
کاری که ماژول پشتیبانی پرستاشاپ - Deskoid Helpdesk برای شما انجام می دهد
محصولات خود را بهتر تبلیغ کنید.
بازدیدکنندگان را تشویق به تکمیل خرید کنید.
این ماژول پشتیبانی پرستاشاپ یک سیستم تیکتینگ و راهنمایی را در فروشگاه پرستاشاپ شما ایجاد می کند که با استفاده از آن مشتریان شما می توانند در مورد مسائل یا سوالات خود با شما تماس بگیرند.
آیا می دانستید که "دستیابی به یک مشتری جدید 6 تا 7 برابر ساده تر از حفظ مشتری فعلی است." بنابراین، به دست آوردن مشتریان جدید آسان است، اما حفظ آنها آسان نیست، به خصوص زمانی که خدمات مشتری شما راضی کننده نباشد. این اتفاق به دلیل فقدان یک سیستم پشتیبانی مناسب می تواند تشدید شود و نتایج خوشایندی را برای شما به ارمغان نیاورد.
هنگامی که جذب و حفظ مشتری بسیار دشوار شود و رقابت سایت های رقیب شما به طور کامل و قوی وجود داشته باشد، شما نباید مشتریان خود را از دست دهید!
این ماژول پشتیبانی پرستاشاپ به شما کمک می کند تا یک دلیل مهم برای ایجاد تجربه ناخوشایند در مشتریان را از فروشگاه خود حذف کنید و به جای آن فرصتی ناب برای ایجاد تعامل بیشتر با کاربران را بدست آورید.
خدمات مشتریان ضعیف یا پنل پشتیبانی نامناسب یکی از مهمترین عواملی است که باعث نارضایتی مشتریان می شود.
با نصب ماژول پشتیبانی پرستاشاپ - Deskoid Helpdesk، یک سیستم پشتیبانی حرفه ای خواهید داشت که مشتریان و بازدیدکنندگان شما به راحتی می توانند با ایجاد یک تیکت/پیام با شما تماس بگیرند. بهترین بخش این ماژول این است که تمام سوالات، شکایات و شکایات مشتریان خود را در یک رابط کاربری مرکزی در قسمت مدیریت فروشگاه خود دریافت می کنید. در آنجا کنترلهای پیشرفتهای برای مدیریت تیکت ها و پاسخ به هر پیام از سوی کاربران خود دارید. مطمئنا از امکانات این افزونه شگفت زده خواهید شد. برای استفاده از این افزونه پشتیبانی و سیستم تیکت پرستاشاپ نیازی به اشتراک ماهانه نیست.
ماژول پشتیبانی پرستاشاپ - Deskoid Helpdesk به شما این امکان را می دهد تا به هر پیام مشتریان به آسانی پاسخ دهید و تمرکز و انسجام در پیگیری درخواست های کاربران را فراهم کنید. این ماژول پرستاشاپ به شما کمک می کند تا با پشتیبانی سریع از کاربر، مشتریان جدیدی به دست آورید و با حل مشکلات، مشتریان قدیمی خود را حفظ کنید.
این افزونه به شما کمک می کند تا به سرعت به سوالات و شکایات مشتریان خود پاسخ دهید و به تمام پیام های مشتریان به صورت یکپارچه و متمرکز پاسخ دهید.
تمام جزئیات مربوط به تیکت های مطرح شده در پنل مدیریت این ماژول پرستاشاپ به طور کامل ذکر شده است! همه چیز تحت کنترل شماست. میتوانید تمامی مکالمات بین خود و مشتریان را از قسمت پشتیبانی افزونه به سادگی مشاهده کنید.
همچنین وضعیت تیکت و تغییر اولویت به راحتی توسط مدیر/ادمین قابل انجام است.
آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت
رابط کاربری آسان و پاسخگو برای تماس مشتری با مدیر سایت.
ضریب اعتماد مشتریان برای ثبت سفارش در فروشگاه افزایش می یابد زیرا اگر مشکلی پیش بیاید آنها به راحتی می توانند با شما تماس بگیرند.
مشتریان به راحتی می توانند وضعیت تیکت هایی را که تولید کرده اند بررسی کنند.
مشتریان می توانند مستقیماً از رابط وب سایت به پشتیبانی پیام دهند و نیازی به ورود به بخش مدیریت نیست.
مشتریان می توانند تیکت های قدیمی خود را ببینند.
مشتریان حتی می توانند از طریق سیستم ایمیل خود به پاسخ مدیر پاسخ دهند، آنها برای بازگشت به پیام مدیر نیازی به باز کردن سایت ندارند.
امکانات ماژول پشتیبانی پرستاشاپ - Deskoid Helpdesk
ماژول پشتیبانی پرستاشاپ - Deskoid Helpdeskبا چند فروشگاه سازگار است.
ماژول پشتیبانی پرستاشاپ با چند زبان سازگار است.
کاملا ریسپانسیو و سازگار با موبایل
امکان تنظیم اولویت تیکت ها در افزونه
امکان بروزرسانی وضعیت تیکت ها
رابط کاربری عالی در بخش مدیریت برای دیدن جزییات تیکت ها
دارای اعلان فوری در هر زمان! مناسب برای مواقعی که پیام جدید دریافت می کنید.
لیست تمامی مشتریانی که در تیکت و پیام ارسال کرده اند در فوتر ماژول فهرست می شود.
امکان تعریف موضوعات از پیش تعریف شده برای تیکت ها توسط مدیر فراهم است. این قابلیت در افزایش سرعت مکاتبات کمک کننده است.
امکان مشاهده وضعیت تیکت در وب سایت توسط مشتری
امکان ارسال ایمیل به مدیریت وب سایت توسط مشتری دربراه تیکتی که مطرح نموده است وجود دارد.
بدون نیاز به هیچ گونه اشتراک ماهانه!
این افزونه با آدرس ایمیل شما و تنظیمات IMAP پیکربندی شده است.
امکان به تعلیق درآوردن یک تیکت توسط مدیر/ادمین
اخرین تغییرات ماژول
ورژن 1.5.0 :
رفع باگ های نسخه پیشین
مشخصات
- دسته بندی
- خدمات مشتریان
- مناسب برای
- فریم ورک پرستاشاپ
- تعداد فایل های قابل دانلود
- 1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
- طریقه دریافت محصول
- ( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
- فرمت
- Zip
- سازگار با
- V1.6.0.4 - V1.7.X
- امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
- جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
- نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
- 1.7.7.3
نظر / پرسش
متوسط امتیاز کاربران
- نظر (0)
- همه نظرات (0)
- عالی (0)
- خوب (0)
- متوسط (0)
- ضعیف (0)
- خیلی ضعیف (0)
- پرسش و پاسخ (0)
- جدیدترین
- جدیدترین
- قدیمی ترین
- بالاترین امتیاز
- پایین ترین امتیاز
- کمک کننده
- جدیدترین
- جدیدترین
- قدیمی ترین
- کمک کننده
اولین نظر را شما ثبت کنید. ثبت نظر
اولین سوال را شما مطرح کنید. طرح سوال