×

قوانین و مقررات نیوزپاور

5/5

شرایط ارائه خدمات

ما در نیوزپاور تقریبا قوانین جامع و کاملی داریم که کاربران ما باید طبق این قوانین و مقررات عمل نمایند و همچنین قوانین خاصی برای ارائه خدمات داریم که در زیر به صورت کامل به آنها اشاره خواهیم کرد. لطفا جهت رضایت هر چه بیشتر در خدمات‌دهی و جلوگیری از تضییع حقوق کاربران محترم قبل از اقدام به خرید و یا سفارش سرویس به نکات زیر توجه نمایید:

این قوانین لازم الاجرا بین کاربران و نیوزپاور می باشد.

نیوزپاور حق به روز رسانی این سند را (که بدون هیچ محدودیتی شامل تغییر یا حذف “خدمات نیوزپاور” که تعریف آن در ادامه آمده است) در هر زمان و بدون اطلاع مشتری خواهد داشت. چنین تغییر و یا حذفی از زمان انتشار نسخه به روز شده ی سند در وب سایت رسمی شرکت به صورت قانونی شامل حال مشتری خواهد شد و این کاملا به عهده مشتری است که از آخرین نسخه به روز شده این سند مطلع باشد.

ارسال فرم سفارش از طرف مشتری (که بدون هیچ محدودیتی شامل فرم‌های آنلاین ثبت سفارش، فرم‌های کاغذی ثبت سفارش، قرارداد خدمات و سفارش‌های تلفنی است) و نیز استفاده از خدمات نیوزپاور از طرف مشتری، به صورت خودکار و فی الفور به معنی پذیرش این سند از طرف مشتری است و پیرو آن شامل حال مشتری خواهد شد. مشتری تضمین می‌کند که این سند را به صورت کامل خوانده است و فرصت لازم برای رایزنی قانونی در مورد آن داشته است و بنابراین به صورت روشن همه شرایط و ضوابط ذکر شده در این سند را فهمیده و با آن موافقت کرده است.

درگاه اینترنتی: تمامی پرداخت های نیوزپاور از طریق درگاه بانک ملت، درگاه بانک ملی (سداد) و درگاه واسط زرین پال (زرین لینک) انجام می شود.

نیوزپاور  : وبسایت نیوزپاور به آدرس اینترنتی Newspower.ir

دمو یا پیشنمایش : نسخه نمونه و آنلاین از محصول است که توسط نیوزپاور ارائه می شود.

تیکت: مکاتبات رسمی خریداران و کاربران با تیم نیوزپاور می باشد که از طریق بخش پشتیبانی نیوزپاور به آدرس https://newspower.ir/support/add-ticket انجام می شود.

دیدگاه : نظرات ثبت شده برای محصول توسط خریداران و کاربران .

پشتیبانی : به فرایند پاسخگویی و رفع مشکلات و راهنمایی و سوالات درباره محصولات نیوزپاور گفته می شود .

کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی است که از سایت نیوزپاور استفاده می کند. اشخاص با ثبت نام و در نیوزپاور، و انتخاب دکمه ثبت نام، اعلام می کنند که کلیه مفاد قرار داد را مطالعه کرده و براساس آن اقدام به بهره برداری می نمایند.

حساب کاربری: حساب کاربری کاربر در سایت به آدرس Newspower.ir ، که کاربر از طریق این حساب، می تواند تمامی تعاملات خود با نیوزپاور را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات کاربر در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروزرسانی است.

دیده بان نیوزپاور : کارکنان بخش حقوقی مجموعه نیوزپاور هستند که وظیفه حراست از محصولات و برند نیوزپاور را به عهده دارند. این افراد گزارشات نقض حقوق نشر نیوزپاور را در شبکه های اجتماعی و فضای سایبری گزارش می دهند و گزارشات این افراد برای نیوزپاور سند است و اقدامات مقتضی نیوزپاور بر استناد این گزارشات استوار خواهد بود.

کاربران با خرید هر افزونه، محصول، سورس کد و هر خدمتی از مجموعه نیوزپاور متعهد می شوند تا از حفظ و حراست آن محصول دقت نظر لازم را به خرج دهند. در صورتی که محصولات نیوزپاور بدون مجوز از نیوزپاور، عرضه، بازفروش و یا به سایر کاربران ارائه شود منجر به مسدودی دایمی اکانت کاربر شده است و تمامی سفارشات جاری و یا پایان یافته کاربر معلق می شوند.

هیچ گونه خدماتی به مشتریانی که ناقض این بند هستند ارائه نمی شود و کاربر باید جبران خسارت وارده را به نحو احسن انجام دهند. 

نیوزپاور حق پیگرد قانونی جهت اخذ خسارت از کاربر خاطی را برای خود قائل است و کاربر خاطی ملزم به پرداخت هزینه خسارت وارد شده و جلب رضایت مدیریت مجموعه است.

کاربر خاطی که عرضه محصولات بدون مجوز نیوزپاور داشته است نمی تواند تقاضای عودت وجه نمایند و هرگونه خدمات به ایشان تنها با مجوز مدیریت ممکن است در غیر اینصورت امکان ارائه پشتیبانی  وجود ندارد.

هزینه طراحی سایت اختصاصی بسته به حجم کار شما سنجیده می شود و متغیر است. این هزینه از 4 میلیون تومان آغاز می شود و تا 100 میلیون تومان می تواند تغییر کند بنابراین  هزینه پروژه های اختصاصی توافقی است بین نیوزپاور و کارفرما.

تبصره 1) برای فروشگاه های کوچک و تازه تاسیس و مجهز به قالب پاندا

در صورتی که تمایل به انجام اصلاحات کوچک و محدود css و پیکربندی دارید و قالب استانداردی مانند قالب پاندا بر روی فروشگاه نصب دارید می توانید از پکیج اقتصادی زیر دیدن کنید، این پکیج شامل طراحی های سنگین و تغییر در فایل های TPL نمی شود و صرفا سایت شما را از حالت خام خارج می کند.

شخصی سازی در قالب پاندا - طراحی، پیکربندی و تنظیمات

تبصره 2) در پروژه های طراحی سایت اختصاصی امکان عودت وجه وجود ندارد. به محض آغاز پروژه و پرداخت مبلغ پیش پرداخت پروژه آغاز می شود و این پیش پرداخت به طراح سایت پرداخت می شود. بنابراین پیش از پرداخت پیش پرداخت این تبصره را در نظر داشته باشید.

تبصره 3) پروژه های طراحی سایت معمولا 14 روز کاری زمان می برد و نسخه اولیه سایت تحویل کارفرما می گردد در روز تحویل اولیه، باید تمامی هزینه های طراحی سایت پرداخت گردد.

تبصره 4) بعد از تسویه کامل هزینه طراحی سایت در روز تحول اولیه، کاربر می تواند اصلاحات مد نظر خود را ارسال کند و بسته به حجم این اصلاحات می تواند تا 2 ماه انجام اصلاحات زمانبر باشد. 

تبصره 5) برخی از درخواست های اصلاحات ممکن است به اصلاحات هسته پرستاشاپ برگردد. هسته پرستاشاپ توسط شرکت پرستاشاپ طراحی و دولوپ می شود نه توسط نیوزپاور. هزینه اصلاح هسته پرستاشاپ مجزا از هزینه طراحی است بنابراین اصلاحات هسته پرستاشاپ جداگانه قیمت دهی می شود.

تبصره 6) اگر در حین طراحی سایت، اختلالی در سمت سرور یا هاست کاربر صورت گیرد، باید این اختلال توسط کاربر رفع گردد. در طول مدت اختلال، فعالیت طراح متوقف می شود. روزهای کاری که توقف در پروسه طراحی ایجاد می شود از مدت زمان تعهد شده از طرف مجموعه نیوزپاور نباید کسر شود. به عبارت دیگر فرضا اگر وقفه ای 5 روزه در زیرساخت مشتری ایجاد شود (برای مثال اگر هاست/سرور کاربر از دسترس خارج شود یا دچار مشکل شود یا بدون اطلاع قبلی، کاربر اقدام به تغییر دسترسی هاست/سرور نماید) به بازه زمانی حدودی 14 روزه، این 5 روز اضافه می شود.

تبصره 7) هرگونه تغییر در فایل های طراحی، پاک کردن اطلاعات سهوا یا غیرعمد توسط کاربر از هاست/سرور باعث وقفه در کار طراحی می شود. لطفا تا تحویل کامل سایت از ایجاد این تغییرات خودداری کنید. در صورتی که این تغیرات برگشت ناپذیر باشد و عملا باعث اتلاف وقت و هدر رفتن زحمات طراح گردد تمامی مسئولیت آن متوجه کارفرماست. در صورت حذف اطلاعات توسط کارفرما، پرداخت هزینه طراحی باید مجدد انجام شود. 

تبصره 8) تغییر در طراحی : اگر در خلال کار کارفرما قصد تغییر طراحی را داشت این امکان با اخذ هزینه ممکن است. در غیر اینصورت به هیچ وجه امکان تغییر طراحی مورد توافق وجود ندارد.

ممنوعیت بازفروش محصولات

هر گونه بازفروش و ارائه محصولات نیوزپاور بدون مجوز رسمی از مجموعه نیوزپاور، مطابق قوانین مجموعه، منجر به مسدودی دایم حساب کاربری شما می شود. 

فارسی سازی ماژول ها

تمامی ماژول هایی که از نیوزپاور تهیه می کنید در صورت تمایل امکان ترجمه و فارسی سازی رایگان دارد. این خدمت انتخابی است و  اجباری در استفاده از نسخه فارسی نیست. می توانید افزونه های خریداری شده را توسط تیم فنی خود سفارشی سازی کنید.

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم