×
×

ماژول ایجاد نسخه موبایلی AMP بسیار سریع در پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720173

ماژول ساخت صفحات موبایلی بسیار سریع و چاب (AMP) برای پرستاشاپ (نسخه بیسیک)

سرعت لود نسخه موبایلی خود را به یک دهم ثانیه برسانید!

صفحه موبایل سریع (یا به اختصار AMP) پروژه ای منبع باز یا اپن سورس از طرف شرکت گوگل و چندین شرکت فناوری از جمله شبکه اجتماعی توییتر است که برای ایجاد صفحات تلفن همراه بسیار سریع طراحی شده است.

برای خرید نسخه Pro به لینک زیر مراجعه کنید :

خرید نسخه Pro از اینجا

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
119,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 5,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی
ماژول افزایش سرعت نسخه موبایلی وب سایت پرستاشاپی

احتمالا اخیراً اصطلاح "AMP" را زیاد شنیده اید. شاید هم نشنیده اید که الان از ما خواهید شنید. ماژول ایجاد نسخه موبایلی AMP بسیار سریع در پرستاشاپ، ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی نیوزپاور تنها با یک کلیک، صفحات موبایلی بسیار سبک و سریع از وب سایت پرستاشاپی شما ایجاد می کند.

ماژول AMP افزایش سرعت لود صفحات موبایل پرستاشاپ

Accelerated Mobile Page یا صفحات شتاب دهنده نسخه موبایل دقیقاً چیست؟ منظور از آنها برای جستجو چیست و چگونه می توان برای آن آماده شد؟ با ما در ادامه توضیحات همراه باشید.

مفهوم AMP در وب سایت چیست؟

صفحه موبایل سریع (یا به اختصار AMP) پروژه ای منبع باز یا اپن سورس از طرف شرکت گوگل و چندین شرکت فناوری از جمله شبکه اجتماعی توییتر است که برای ایجاد صفحات تلفن همراه بسیار سریع طراحی شده است. AMP در اصل نوعی از صفحات وب پرسرعت مختص به موبایل است که خالی از کدهای HTML باشد، یا به تعبیری بهتر صفحاتی با HTML رژیمی است.

AMP خوب یا بد ؟

بنابراین طبق این تعریف صفحات AMP بسیار سریع هستند. اگر سرعت لود نسخه موبایلی وب سایت شما کند است، احتمال اینکه AMP سرعت صفحه شما را بهبود بخشد بسیار زیاد است. جدا از اهمیت AMP برای ایجاد تجربه بهتر کاربری، سرعت صفحه نیز یک فاکتور رتبه بندی معتبر برای موتور جستجوی Google است.

AMP فقط مختص به نسخه موبایلی یک وب سایت است ؟

در بیشتر موارد ، Google صفحات AMP را تنها به دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهد. با این حال، Google کاربرانی را که چه در نسخه دسکتاپ و چه در نسخه موبایل فقط صفحات AMP دارند (یعنی هیچ نسخه HTML اضافی دسک تاپی ندارند) و نسخه دسکتاپی وب سایت آن ها نیز مانند خود پروژه AMP  است، مجازات نمی کند. شما می توانید با استفاده از Chrome DevTools آن را از روی نسخه دسک تاپی وب سایت خود نیز استفاده کنید.

آیا صفحات AMP رتبه(رنک) بالاتر و بهتری دارند؟

در حالی که گوگل صراحتاً نمی گوید که همه وب سایت ها باید صفحات AMP داشته باشند ، اما در حال حاضر رتبه بندی وب سایت هایی که نسخه موبایلی آن ها AMP است بالاتر از هر زمان دیگری کار می کنند. اخیرا یک مطالعه نشان داده است که حتی یک ثانیه تأخیر در زمان بارگیری مرورگر تلفن همراه می تواند نرخ تبدیل را 3.5 برابر کمتر کند و نرخ بازدید از صفحه را 9 برابر کاهش دهد و در نهایت نرخ از دست رفتن مشتری را 8 برابر افزایش دهد.

AMP چه معایبی دارد؟

پر واضح است که نسخه رژیمی  HTML یک وب سایت یعنی کنترل کمتر بر محتوای آن صفحه. از آنجا هدف از ایجاد پروژه AMP این است تا نسخه موبایلی وب سایت شما سبک تر از گذشته شود بنابراین به ناچار نحوه نمایش و محتوای شما توسط Google دچار تغییراتی می شود. شما در ازای بارگیری سریع تر، از استایل کلی صفحه خود صرف نظر می کنید و این شاید برای صاحبان وب سایت هایی که مملو از کدهای HTML هستند خیلی نکته مثبتی نباشد. اینجاست که شما باید بین زیبایی و رتبه برتر گوگل بودن مصالحه کنید.

چه کسی باید از AMP  استفاده کند ؟

وقتی سرعت بارگیری صفحه شما خیلی کند است. این یکی از موارد بارز استفاده از AMP است زیرا هدف اصلی این چارچوب بهبود سرعت بارگذاری صفحه تلفن همراه است. وب سایت هایی که AMP را در وب سایت خود فعال کرده اند، در مقایسه با متوسط ​​زمان بارگیری 22 ثانیه برای صفحات عادی تلفن همراه فقط در یک دهم ثانیه، یعنی تقریباً بلافاصله بارگیری می شوند.

AMP  برای سئو مهم است ؟

صفحات شتاب داده شده موبایل (AMP) چند سالی است که به بخشی جدایی ناپذیر در سئو تبدیل شده است. گوگل اکنون با تغییر در نمایه سازی برای اولین بار در تلفن همراه و معرفی Core Web Vital ، اهمیت بیشتری در سرعت وب سایت و دوستی موبایل می دهد و AMP را به یک عامل رتبه بندی غیرمستقیم تبدیل کرده است.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720173

مشخصات

دسته بندی
بهبود سرعت لود صفحات و سئو
موضوع
پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با
Prestashop 1.6.x -1.7.x
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
محصولات مرتبط
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول AMP برای ساخت صفحات موبایلی فوق سریع کاری از شرکت knowband ماژول ایجاد صفحات موبایلی سریع AMP کاری از شرکت Knowband Knowband - Accelerated Mobile Pages (AMP) Module
899,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Awesome URL – Remove IDs (Numbers) & ISO Code In URL ماژول ریدایرکت پرستاشاپ - Awesome URL افزونه ای است برای حذف شناسه ها و کد ISO در URL، ایجاد خودکار URL های دوستانه با هدایت URL های قدیمی (با کد ID و ISO) به...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Total Image Optimization Pro - Lossless Compressionماژول بهینه سازی تصاویر پیشرفته برای پرستاشاپ ابزار فشرده‌سازی تصویر پرستاشاپ بدون افت کیفیت جهت بهینه‌سازی تصاویر فروشگاه شما، پاک کردن تصاویر بدون استفاده و...
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول Canonical SEO URLs + Google Hreflang Pro پرستاشاپ بهینه‌سازی سئو و رنک صفحات وب سایتهای پرستاشاپی را در موتورهای جستجوی گوگل بهبود می‌بخشد. این ماژول دو ابزار اساسی را در اختیار شما قرار می‌دهد: Canonical SEO...
1,699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول سؤالات متداول پرستاشاپ با نشانه گذاری اسکیما سئو گوگلFAQ پرستاشاپ با نشانه‌گذاری اسکیمای سئو در جهت بهبود نتایج جستجوی گوگل! انقلابی در سوالات متداول (FAQ) پرستاشاپ!با امکان دیده شدن سوالات متداول پرستاشاپ در...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول حذف شناسه لینکها در پرستاشاپ - Prestashop Pretty / Clean URLs PROاین ماژول پرستاشاپ، برای هر نوع صفحه در فروشگاه آنلاین شما آدرس‌های URL دوستانه می‌سازد. این افزونه شماره‌های شناسه را از صفحاتی مانند...
1,199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ریدایرکت خودکار پرستاشاپ- افزونه اصلاح لینک ها و سئو  به طور خودکار صفحات غیرفعال و حذف شده را ریدایرکت می کند! صفحات از دست رفته را پیش بینی و به طور خودکار رفع می کند! به راحتی تمام صفحات گمشده و ریدایرکت های...
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول بهینه سازی و افزایش سرعت در پرستاشاپ - Performance Pro شامل قابلیت های مختلفی از جمله بهینه سازی تصاویر (WebP)، کش (cache) صفحه، ابزارهای تمیز کردن، بارگذاری تنبل، بهینه سازی صفحه، بهینه سازی HTML، تجزیه و تحلیل...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول ایجاد نسخه موبایلی AMP بسیار سریع در پرستاشاپ
119,000 تومان