×
×

ماژول BLOG - افزونه قدرتمند وبلاگ برای پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720026

ماژول BLOG - افزونه قدرتمند وبلاگ برای پرستاشاپ

ماژول Blog  - سیستم وبلاگ نویسی در پرستاشاپ را برای شما فراهم می‌کند و براحتی می‌توانید بخشی با امکانات فوق حرفه ای وبلاگ در فروشگاه خود راه اندازی نمایید و به تولید محتوا با هدف بهبود سئو بپردازید.

نسخه بروز ماژول به طور 100% فارسی و راستچین شده

جدیدترین نسخه 4.6.2

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 74,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول  BLOG-  افزونه وبلاگ قدرتمند برای پرستاشاپ

ماژول بلاگ پرستاشاپ – توسعه دهنده : ETS-soft

بررسی اجمالی ماژول وبلاگ پرستاشاپ

قابل اعتماد ترین ماژول وبلاگ پرستاشاپ، برنده جایزه بهترین ماژول افزایش ترافیک، دارای بهترین عملکرد، سهولت در استفاده و پر از ویژگی های مختلف!

ماژول BLOG پرستاشاپ، دارای کارایی چند ماژول در قالب یک ماژول است (All in one). این ماژول کلیه ویژگی های اساسی یک وبلاگ را برای وب سایت شما به ارمغان می آورد.

ماژول بلاگ پرستاشاپ چگونه عمل می کند؟

راحت و موثر بودن پرستاشاپ غیرقابل انکار است، اما یک مشکل بزرگ وجود دارد - شما فقط می توانید محصولات خود را معرفی و بفروشید، بررسی یا تجزیه و تحلیل کامل آنها غیرممکن است. برای پرداختن به این مشکل، ما BLOG را به شما ارائه می کنیم - یک ماژول وبلاگ هوشمند PrestaShop که به شما کمک می کند مقالات را به راحتی ایجاد و مدیریت کنید تا شرایط بالا را برآورده کنید. این افزونه در سال 1402 شمسی، سازگار با ChatGPT نیز شده است تا بتوانید به صورت هوشمند محتوا تولید کنید!

سئو را در همه موتورهای جستجو بهینه می کند.

1. ماژول وبلاگ پرستاشاپ -"چندین ماژول ها در قالب یک ماژول" :

در این ماژول، قابلیت داشتن وبلاگ با همه چیزهایی که برای ساختن یک وبلاگ حرفه ای برای وب سایت تجارت الکترونیکی پرستاشاپی خود نیاز دارید، ارائه می شود. تمام ویژگی های موجود در ماژول وبلاگ با بالاترین کیفیت، با دستورالعمل های ساده و قابل فهم و تنظیمات قابل سفارشی سازی، ارائه می شود تا به بهترین شکل قابلیت وبلاگ را به وب سایت پرستاشاپی خود اضافه کنید.

ماژول وبلاگ شامل کلیه ویژگی های اصلی یک وبلاگ کامل از جمله موارد زیر است:

پست های وبلاگ

دسته بندی شاخه های وبلاگ ها

نظرات وبلاگ (محافظت شده به وسیله captcha)

گالری عکس خیره کننده

اسلایدر تصاویر زیبا

قابلیت درج جدیدترین اخبار

بایگانی پست ها

پست های برجسته و شاخص

دارای قابلیت تعیین نویسنده پست

محبوب ترین پست ها

قابلیت تنظیم پست های نویسنده

نویسندگان فعال

قابلیت لایک پست های وبلاگ توسط مشتریان

قابلیت رتبه بندی مقالات و پست های وبلاگ توسط مشتریان

امکان درج بررسی و نظرات پست ها

فید RSS و سایر ویژگی های دیگر ...

دموی ماژول

جهت بررسی دموی این ماژول، میتوانید از لینک های زیر استفاده فرمایید. ممکن است استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده  IP از ایران به سایر کشورها مورد نیاز باشد.

2. طراحی زیبا و جذاب

ماژول بلاگ با توجه به سلیقه شما دارای چهار طراحی صفحه قالب است (به صورت شبکه، لیست، جعبه بزرگ- شبکه ، جعبه بزرگ-لیست). برای اطمینان از چشم­نواز بودن وبلاگ در وب سایت شما، تمام صفحات به صورت حرفه ای به شکلی به روز و مدرن طراحی شده است.

امکان تنظیم رنگ های نامحدود با قابلیت انتخاب گر رنگ: با استفاده از انتخاب گر رنگ، می­توانید رنگ های مناسبی را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

کاملاً واکنش گرا: در تمام دستگا­ه ها و تجهیزات ( موبایل، تبلت و کامپیوتر ) صفحه را عالی نشان می دهد.

3. اسلایدر تصاویر و گالری

ماژول بلاگ با توجه به اولویت های شما، با اسلایدر تصویری زیبا، همراه با جلوه های جذاب انیمیشنی و بسیاری از گزینه های کشویی مفید دیگر ارائه شده است.

ماژول بلاگ همچنین این امکان را به شما می دهد که یک صفحه گالری عکس برای وب سایت خود تنظیم نمایید. گالری عکس ایجاد شده می تواند در موقعیت های مختلف در وب سایت شما نمایش داده شود. (صفحه اصلی ، نوار کناری و ... )

4-امکان درج نویسنده مقالات و پست ها

آیا به دنبال این امکان هستید که افرادی را به عنوان همکار، در فروشگاه خود داشته باشید تا بدون نیاز به دسترسی به پنل مدیریت وب سایت شما، مسئولیت نگارش مقالات وبلاگِ وب سایت را به آن­ ها واگذار کنید؟ یا شاید فقط می خواهید مشتریان خود را ترغیب کنید که درباره مقالات شما، نظر دهند و به معرفی محصولات کمک کنند؟

با استفاده از ماژول بلاگ، می توانید گروهی از مشتریان را راه اندازی کنید تا نویسنده وبلاگِ وب سایت شما شوند و برای آن­ها به ازای نگارش مقالات، امتیازاتی خاص در نظر بگیرد.

در مرحله اول، می توانید وضعیت های مختلفی را به یک نویسنده خاص نسبت دهید. یک نویسنده می تواند فعال باشد، به حالت تعلیق دربیاید یا به حالت تعلیق درباید و به طور همزمان پست هایی که تا کنون نوشته، مخفی شوند. ثانیاً، شما ممکن است این نویسندگان را با دسترسی های بیشتری فعال کنید تا یک پستِ وبلاگ را اضافه، ویرایش و یا حذف کنند. همچنین می توانید به آنها اجازه دهید نظرات سایر مشتریان را در پست های خود مدیریت کنند.

با وجود این ویژگی، اعتبار وب سایت شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد. پذیرش مشتری- نویسندگان نیز یک میانبر مفید برای دستیابی به دید و تعامل بیشتر اجتماعی با مشتریان است.

5. سئو (SEO) بهینه شده

بهینه سازی سئو یکی از مهمترین جنبه های ماژول بلاگ است. این ماژول با دقت مورد بررسی قرار گرفته است تا این اطمینان حاصل شود که پست های وبلاگ شما به راحتی با اولین کلمات کلیدی سئو خود در صفحه نتایج جستجو موتورهای جستجوگر محبوب مانند (Google ، Bing و ... ) به رتبه اول صفحات خواهد رسید.

متا تگ های سئو: تمام برچسب های متا، از جمله عنوان متا، کلمات کلیدی متا، توضیحات متا به طور کامل پشتیبانی می شوند و مدیریت آن ها  بسیار آسان است.

URL های بهینه سازی شده و دوستانه ( SEO-Friendly) : این ماژول می تواند URL های بهینه سازی شده ایجاد کند تا پست های وبلاگ شما به راحتی در جستجوی کلمات کلیدی Google ظاهر شوند.

برچسب های HTML سازگار با سئو: برچسب هایHTML  صد درصد با آخرین استانداردهای سئو سازگار شده اند تا این اطمینان حاصل شود که SEO-off-page شما کامل است.

SEO-off-page یا (off-site-SEO)، شاخصی است که برای تأثیرگذاری بر رتبه بندی شما، به اقدامات انجام شده در خارج از وب سایت شما، در صفحات نتایج موتور جستجو یا (SERP) می پردازد.

پشتیبانی  از قابلیت Google rich snippet:  نمایش داده های ساختار یافته برای پست های وبلاگ در نتایج جستجو، بر حسب رتبه بندی پست ها، نویسندگان، تاریخ ارسال پست و ...

فید آر اس اس (RSS FEED) : ماژول وبلاگ پرستاشاپ، پیمایش آسانی را برای مشتریان شما فراهم می کند. با بهینه سازی بهتر و بهبود ارزش سئو وب سایت شما، آن را محلی برای کسب اطلاعات بیشتر می کند و در نهایت باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود.

نقشه سایت Google: یک نقشه سایت (سایت مپ) لیستی از صفحات یک وب سایت است که برای ربات های خزنده (crawlers) در دسترس است. این قابلیت به بازدید کنندگان و ربات های Google کمک می کند تا صفحات را به آسانی در وب سایت شما پیدا کنند. به راحتی می توانید با استفاده از ماژول وبلاگ پرستاشاپ، برای وب سایت خود وبلاگ ایجاد کنید.

6. نظرات ، لایک ، رتبه بندی و نظرسنجی

ماژول بلاگ برای افزایش تعامل مشتری با وبلاگ هنگام خواندن پست های آن، به بسیاری از ویژگی های مختلف مجهز شده است. مشتریان می توانند یک پست وبلاگ را در وب سایت شما لایک کنند یا به آن نظر بدهند.

شما می توانید به راحتی با استفاده از پنل مدیریت وب سایت، نظرات، لایک ها و رتبه بندی های مشتریان را به راحتی مدیریت، پیگیری، تأیید یا رد نمایید.

ماژول بلاگ، از امکان ثبت نظرات مهمان پشتیبانی می کند. این ماژول به مشتریان این امکان را می دهد تا بدون نیاز به ثبت نام در وب سایت شما، نظرات یا رتبه بندی های خود را پیرامون پست ها ثبت کنند. (می توانید این ویژگی را از طریق پنل مدیریت، فعال یا غیرفعال کنید).

در این ماژول از قابلیت امنیتی Captcha نیز پشتیبانی می شود تا مطمئن شوید که نظرات وبلاگ شما همیشه واقعی هستند و هرزنامه (درج شده توسط اسپمرها) نیستند.

نظرسنجی از مشتریان، روش عالی دیگری برای تقویت وبلاگ شما با یک سری عناصر یا ویژگی تعاملی است. ماژول بلاگ به شما این امکان را می دهد به هر پست وبلاگ امکان ثبت نظرسنجی را اضافه کنید، برای نظرسنجی ها از امنیت captcha استفاده نمایید، می توانید بازدید کنندگان را قادر به رأی دادن کنید و برای نظرسنجی ها امکان ثبت بازخورد و گزارش نظرات نامناسب یا توهین آمیز را در نظر بگیرد و ...

7. آمار و ارقام

ماژول بلاگ پرستاشاپ، یک ابزار دقیق آماری را برای شما فراهم می کند. این ماژول با استفاده از فیلتر زمان، دیدگاه ها، لایک ها و نظرات وبلاگ شما را به صورت بصری در قالب نمودار به نمایش در می آورد.

علاوه بر این، ماژول بلاگ، تمام داده های ورودی به سیستم (لاگ دیتا) از قبیل: آدرس های IP خوانندگان، مرورگرهای وب، پست هایی که کاربران خوانده اند و... را ذخیره می کند. بنابراین می توانید اطلاعات عمیق بیشتری از وب سایت و مشتریان خود بدست آورید. ممکن است از این طریق متوجه شوید که کدام مقاله وبلاگ بازدید بیشتری داشته و به این شکل پست های محبوب وبلاگ را شناسایی کنید و به محتوای آن توجه بیشتری داشته باشید. این ماژول همچنین از ویژگی clear log ( به منظور پاک کردن تمامی اطلاعات لاگ دیتا ) پشتیبانی می کند تا در میزان مصرف ظرفیت ذخیره سرور شما صرفه جویی کند.

8- واردسازی و خروجی گیری از محتوای بلاگ

این یک ویژگی منحصر به فرد است که شما بر خلاف سایر ماژول های رایگان وبلاگ پرستاشاپ، فقط در ماژول وبلاگ مشاهده می کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا از کلیه محتوای وبلاگ پرستاشاچی خود شامل پست های وبلاگ، دسته بندی های وبلاگ، اسلایدر تصاویر و گالری عکس را با یک کلیک خروجی بگیرید. همچنین می توانید به زودی پس از نصب ماژول بلاگ پرستاشاپ در وب سایت خود، به راحتی با یک کلیک کلیه مطالب خود را به وبلاگ جدید وب سایت خود وارد کنید.

اگر قصد دارید داده ها را در قالب پست (مقاله) به همراه بیشتر جزئیات یا ویژگی های پشتیبانی شده توسط بستر انتشار محتوایی مانند وردپرس ( WordPress ) وارد کنید، چه می کنید؟ نگران نباشید، ماژول بلاگ قادر به انتقال داده ها و مقالات شما، از وردپرس است و این روند را می توان به شکلی کاملاً ساده برای همه، با زدن یک کلیک انجام داد.

9. انعطاف پذیری و سازگاری کامل

ماژول بلاگ، انعطاف پذیر ترین ماژول وبلاگ برای پرستاشاپ است که تا به حال دیده اید. هر آنچه در نمای ظاهری وبلاگ وجود دارد را می توانید از طریق پنل مدیریت آن تنظیم کنید. این ماژول به شکل انعطاف پذیری با استفاده از HTML، CSS و PHP کدگذاری شده است، بنابراین اگر شما یک توسعه دهنده وب هستید می توانید نمایش وبلاگ را به راحتی مطابق سلیقه خود تنظیم کنید یا در صورت لزوم ویژگی های آن را گسترش دهید.

این ماژول کاملاً سازگار با نسخه های مختلف پرستاشاپ و قالب های سفارشی است. همچنین تضمین می کند که با سایر ماژول های سفارشی پس از نصب وبلاگ پرستاشاپ، سازگاری داشته باشد.

10. سهولت در استفاده  از پنل مدیریت ماژول بلاگ

پنل مدیریت ماژول بلاگ، کاملاً با فناوری جی کئوری آژاکس ( jQuery Ajax ) ساخته شده است تا تعداد دفعات بارگذاری صفحه در هنگام کار با پنل مدیریت کاهش یابد. این به شما کمک می کند تا محتوای وبلاگ خود را به سرعت مدیریت کنید (اضافه کردن، ویرایش، حذف، مرتب کردن پست ها، تغییر اسلایدر تصاویر، تأیید / عدم تایید نظرات / رتبه بندی ها و .... )

کار با پنل مدیریت وبلاگ، حتی اگر دانش فنی زیادی در اختیار شما نباشد، ساده و آسان است.

11. پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی ، چند زبانه بودن و زبان های راست چین ( RTL )

پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی: ماژول وبلاگ می تواند کاملاً با حالت چند فروشگاهی پرستاشاپ کار کند، می توانید برای هر فروشگاه خود پست های جداگانه ثبت کنید، دسته بندی های وبلاگ متفاوت داشته باشید و ...

پشتیبانی از قابلیت چند زبانه بودن فروشگاه: ماژول وبلاگ کاملاً با ویژگی پیش فرض چند زبانه بودن پرستاشاپ، کاملا سازگار شده است. بخش های نمای جلویی وب سایت به طور پیش فرض در تمام زبان های اصلی جهان مانند فارسی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی و عربی موجود است. شما به راحتی می توانید همه چیز را از طریق پنل مدیریت ماژول به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید.

پشتیبانی از حالت چند زبانه بودن و زبان های راست چین RTL: اگر فروشگاه شما در کشورهایی با زبان های راست به چپ مانند فارسی، عربی، عبری، سوری و ... فعالیت دارد، این ماژول برای شما بسیار مناسب است! برای ساخت و سازگاری این ماژول برای پشتیبانی کامل از زبان های راستچین RTL، تلاش بسیار زیادی انجام گرفته است و با این قابلیت بسیار سازگار است.

ماژول BLOG- افزونه وبلاگ قدرتمند برای پرستاشاپ

مشتریان شما عاشق " ماژول BLOG - افزونه وبلاگ قدرتمند برای پرستاشاپ " خواهند بود

ماژول بلاگ یکی از بهترین راه حل های موجود برای افزایش ترافیک ورودی به وب سایت شما با ارسال پست های مفید وبلاگی در مورد محصولات، خدمات خود و ... است. ماژول وبلاگ پرستاشاپ، به وب سایت شما کمک می کند تا مشتریان ارزشمندتری جذب کرده و جامعه تجاری کسب و کار خود را به راحتی ایجاد کنید.

با ارسال پست های روزانه از طریق وبلاگ پرستاشاپ به وب سایت خود، شما نمره کلی و اعتبار سئوی وب سایت خود را در Google و سایر موتورهای جستجو بهبود می بخشید. این ماژول همچنین به شما کمک می کند تا میزان دیده شدن محصولاتتان در تمام موتورهای جستجو بهبود دهید.

نصب ماژول بلاگ بهترین مسیر برای برقراری ارتباط با مشتریان است. قابلیت هایی مانند به اشتراک گذاری اطلاعاتی در مورد محصولات، به دست آوردن بازخورد از کاربران، ارسال مقاله برای تبلیغ محصولات خود و برقراری ارتباط با مشتریان از طریق نظرات، رتبه بندی ها و لایک های آن در بسیاری از ماژول های رایگان بلاگ پرستاشاپ در دسترس نیست.

ماژول بلاگ ابزاری عالی برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شما به مشتریان و کمک به آنها در درک بیشتر در مورد کسب و کار شماست.

ماژول وبلاگ پرستاشاپ 

نصب و راه اندازی ماژول BLOG - افزونه وبلاگ قدرتمند برای پرستاشاپ

ماژول بلاگ را مانند سایر ماژول های استاندارد پرستاشاپ، می توانید به راحتی با یک کلیک در وب سایت پرستاشاپی خود نصب کنید. یک فایل توضیحات مفصل و کامل که شامل جزئیات نصب این ماژول بلاگ پرستاشاپ است نیز در پکیج و سورس دانلود ماژول موجود است و در اختیار شما قرار گرفته است.

سایر توضیحات

در کنار زبان انگلیسی، ماژول بلاگ کاملاً به زبان های فارسی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی ترجمه شده است.

ماژول بلاگ پرستاشاپ کاملا یک ماژول متن باز ( اپن سورس ) است.

یک کتابچه راهنمای کاربر و دستورالعمل به عنوان مستندات ماژول، پیوست شده است.

ماژول بلاگ کاملاً با قالب های سفارشی سازگار است.

این ماژول با کلیه مرورگرهای وب شناخته شده مانند Google Chrome ، Mozilla Firefox ، Opera ، Safari ، Internet Explorer و Microsoft Edge به خوبی کار می کند و سازگار است.

با خرید ماژول بلاگ، می توانید از  نصب رایگان این ماژول توسط تیم پرستانیوز بهره مند شوید.

پشتیبانی آنلاین هفت روز هفته در بیست و چهار ساعت شبانه روز : پشتیبانی کامل برای حل مسائل مربوط به ماژول بلاگ، امتیاز دیگری است برای شما در نظر گرفته ایم.


 ماژول وبلاگ پرستاشاپ

ویژگی های منحصر به فرد ماژول بلاگ پرستاشاپ

ماژول Blog – به عنوان برترین ماژول وبلاگ پرستاشاپ، کلیه ویژگی های اساسی و لازم را که برای یک وبلاگ پرستاشاپی احتیاج است، در قالب یک پکیج قابل نصب ارائه می دهد. این ماژول بر خلاف بسیاری از ماژول های وبلاگ پرستاشاپی رایگان، دارای ویژگی های درجه یکی است که برای تحقق تمام نیازهای تجارت الکترونیکی شما بدون نیاز به هیچ گونه ماژول اضافی، طراحی شده است.

1. ویژگی های عمومی ماژول

·       پست های وبلاگ

·       تنظیم وضعیت پست وبلاگ: منتشر شده، در انتظار انتشار، پیش نویس / منتشر نشده، انتشار زمان بندی شده پست

·       دسته بندی شاخه های وبلاگ

·       نظرات وبلاگ

·       اسلایدر تصاویر

·       گالری عکس و تصاویر

·       دارای قابلیت ثبت نظرات / لایک / رتبه بندی / تعداد مشاهده پست

·       تعیین نویسنده پست (با نقش نویسنده)

·       تعیین وضعیت نویسنده: نویسنده دارای پست های فعال، معلق کردن یک نویسنده، معلق کردن یک نویسنده و مخفی کردن پست های وی در صورت لزوم

·       برچسب های وبلاگ ( تگ های بلاگ )

·       جستجوی وبلاگ ( جستجو در مطالب و مقالات وبلاگ )

·       آخرین ارسال ها

·       پست های محبوب ( بیشترین بازدید )

·       پست های مرتبط

·       محصولات مرتبط

·       پست های مرتبط در صفحه جزئیات محصول

·       پست های مرتبط در صفحه دسته بندی محصولات

·       نمایش پست های وبلاگ و گالری عکس در صفحه اصلی یا اسلایدر تصاویر

·       پشتیبانی از قابلیت کشیدن ورها کردن ( Drag & Drop ) برای مرتب کردن بلوک ها در صفحه اصلی و اسلایدر

·       پشتیبانی از کپچای تصویری ( Image Captcha ) و ریکپچا ( نسخه 2) reCAPTCHA v2 و ریکپچا ( نسخه 3)  reCAPTCHA v3  برای پست های وبلاگ

·       وارد سازی / خروجی گیری داده ها و پست ها با یک کلیک (پشتیبانی از وارد کردن مطالب و پست ها از وردپرس!)

·       دارای قابلیت انتخاب انواع داده ها برای خروجی گیری و وارد سازی

·       بیش از چهار طراحی صفحه وبلاگ مختلف شامل نمایش بصورت :

·         لیست

·         شبکه

·         جعبه بزرگ – لیست

·         جعبه بزرگ - شبکه

·       سفارشی سازی رنگ با استفاده از انتخاب گر رنگ

·       تنظیمات ایمیل اطلاع رسانی دقیق

·       نمودار آماری و گزارش بازدیدها، مانند سیاهه های مربوط به لاگ ( log )

·       پنل مدیریتی قوی، که برای مدیریت سریع و مؤثر با جی کوئری آژاکس پیاده سازی شده است

·       پشتیبانی از قابلیت چند زبانه بودن فروشگاه و زبان های راست چین RTL

2. بهینه سازی سئو

·       پشتیبانی از آدرس اینترنتی دوستانه  (Friendly URL )

·       شخصی سازی URL برای کلیه صفحات وبلاگ (پست ها، دسته ها، نویسندگان، گالری، جستجوی وبلاگ، برچسب ها و ... )

·       می توانید پست وبلاگ و شناسه دسته را در URL ها حذف کنید

·       نمایش / پنهان کردن پسوند URL ها

·       تعیین عنوان متا

·       تعیین توضیحات متا

·       ثبت کلید واژه های متا

·       گوگل ریچ اسنیپت (داده های ساختاری)

·       برچسب های HTML برای SEO بهینه شده اند

·       می توانید قابلیت URL های دوستانه را فعال یا غیرفعال کنید

·       دارای قابلیت به اشتراک گذاری پست ها در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدن و...

·       خوراک RSS

·       نقشه سایت ( سایت مپ ) گوگل

 3. نظرات ، لایک ، رتبه بندی و نظرسنجی

·       نظرات فیس بوک یا استفاده از سیستم نظرسنجی پیش فرض فروشگاه

·       دارای دکمه های به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

·       سیستم رتبه بندی وبلاگ با امنیت captcha تضمین شده است

·       به مشتریان اجازه دهید تا نظرات خود را ثبت کنند

·       امنیتی Captcha برای ثبت نظرات

·       پشتیبانی از امکان ثبت نظرات مهمان

·       امکان تأیید خودکار نظرات

·       تایید / رد نظرات از طریق پنل مدیریت ماژول

·       به مشتری اجازه دهید تا یک پست وبلاگ را رتبه بندی کند

·       صدور مجوز یا  عدم صدور مجوز به مشتریان برای لایک پست های وبلاگ

·       اجازه / عدم اجازه به همه برای گزارش نظرات نامناسب، توهین آمیز یا مغایر با  قوانین وب سایت

·       اعلان نامه الکترونیکی: هر زمان که مشتری نظر یا امتیاز به پستی دهد، ایمیلی به مسئول وب سایت ارسال می شود.

4. اسلایدر تصاویر

·       اسلایدر تصویری در صفحه اصلی وبلاگ

·       می توانید به راحتی اسلایدی را اضافه، ویرایش یا حذف کنید

·       دارای قابلیت ثبت عنوان ( کپشن ) برای اسلایدر تصویری

·       دارای قابلیت تنظیم سرعت چرخش و تعویض تصاویر در اسلایدر

·       دارای قابلیت روشن / خاموش کردن پخش خودکار اسلایدر

·       می توانید اسلایدر وبلاگ را به طور کلی فعال یا غیرفعال کنید

 5. گالری عکس

·       دارای صفحه گالری عکس حرفه ای با بهینه سازی سئو

·       دارای جعبه نورِ عکس زیبا، هنگام کلیک کردن روی یک عکس

·       دارای بیش از 6 طراحی جعبه نورِ عکس

·       دارای قابلیت روشن / خاموش کردن پخش خودکار گالری عکس

·       امکان تعیین سرعت چرخش اسلایدر گالری عکس

·       این ماژول از بلوک گالری عکس پشتیبانی می کند ( دارای قابلیت نمایش گالری عکس در اسلایدر یا صفحه اصلی )

·       دارای امکان تعیین اندازه عکس های سفارشی

·       امکان تعیین تعداد عکسهای سفارشی نمایش داده شده در هر صفحه

·       دارای امکان صفحه گذاری (Pagination  )

6. تنظیمات کلی

·       دارای قابلیت پیکربندی عمومی

·       دارای امکان پیکربندی سئو ( SEO )

·       دارای امکان پیکربندی پست های ماژول وبلاگ پرستاشاپ

·       امکان پیکربندی گالری تصویر

·       امکان پیکربندی اسلایدر تصاویر

·       سفارشی سازی اندازه تصویر از پیش تعیین شده

·       امکان پیکربندی لایک و نظرات مشتریان

·       امکان پیکربندی ایمیل

·       امکان پیکربندی شبکه های اجتماعی

·       امکان پیکربندی اسلایدر

·       امکان پیکربندی صفحه اصلی وبلاگ

·       امکان پیکربندی صفحه مربوط به لیست پست های وبلاگ

·       امکان پیکربندی صفحه مربوط به جزئیات پست های وبلاگ

·       امکان پیکربندی صفحه دسته بندی محصولات فروشگاه

·       امکان پیکربندی تنظیمات صفحه جزئیات محصول

 

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720026

مشخصات

ناشر
ETS-Soft
موضوع
پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
زبان
فارسی
سازگار با
Prestashop 1.6.x - 1.7.x
پشتیبانی تیم نیوزپاور
یک ماه پشتیبانی تیم PrestaNews
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه پرداختی در صورت عدم سازگاری با قالب
بله دارد.
واکنش گرا (Responsive)
100%
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.6.1.24 - 1.7.7.2 - 1.7.7.3 - 1.7.8.0 - 1.7.8.7 - 1.7.8.8 - 1.7.8.9 - 1.7.810 - 1.7.811 - 8.00
تغییرات ماژول

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
4 نظر
★★★★★ عالی 4
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (4)
  • پرسش و پاسخ (1)
محصولات مرتبط
(8)
ماژول سرعت پرستاشاپ و بهینه سازی تصاویر - Super Speedهر ماژول افزایش سرعت و بهینه سازی سئو پرستاشاپ دارید همین امروز حذف کنید! و این ماژول بینظیر را دانلود کنید و آماده پرواز شوید!برترین ماژول بهینه سازی و افزایش سرعت...
ماژول باکس HTML پرستاشاپ پیشرفته نسخه اصلی Prestashop HTML Box Pro می‌خواهید تصاویر، متن‌ها، کد HTML، JS و CSS را در برخی از قسمت‌های فروشگاه خود اضافه کنید؟ با استفاده از این ماژول، می‌توانید این کار را در چند ثانیه...
ماژول وبلاگ پرستاشاپ Prestablog نسخه اوریجینال Prestablog یک ماژول قدرتمند است که برای ارتقای فروشگاه آنلاین شما با یک وبلاگ حرفه‌ای طراحی شده است. با این ماژول، شما می‌توانید به راحتی یک بخش وبلاگ در وبسایت...
ماژول واردکننده وبلاگ سانی تو – افزونه خروجی گیری و وارد کردن پستهای وبلاگ از طریق فایل های CSV ماژول واردکننده وبلاگ سانی تو - ST به شما کمک می کند تا پست های وبلاگ، دسته بندی های وبلاگ و نظرات وبلاگ را از طریق فایل...
ماژول وبلاگ خیره کننده پرستاشاپ - Amazzing blog با استفاده از Amazzing Blog، شما می‌توانید نه تنها محتواهای وبلاگ خود را به طور موثری مدیریت کنید، بلکه به کسب و کار خود رشد و موفقیت بیشتری ببخشید. این ماژول یک ابزار...
ماژول بلاگ پرستاشاپ شرکت FME یک وبلاگ جذاب به فروشگاه خود اضافه کنید و آخرین اخبار و مقالات را به اشتراک بگذارید. میزان بازدید خود را با "ماژول بینظیر وبلاگ FME پرستاشاپ"افزایش دهید و از قابلیت هایی مثل پشتیبانی از...
در کنارش خریداری شده
(2)
ماژول فیلتر جستجوی پیشرفته 5 - Advanced Search 5 Proنسخه حرفه ای جستجوی پیشرفته 5 یک مزیت واقعی برای بهبود سئوی شماست. این افزونه عالی شامل یک مولد صفحات نتایج بهینه شده برای SEO است، که به شما این امکان را می‌دهد تا...
(2)
ماژول چت واتسپ پرستاشاپ Whatsapp Prestashop Module WhatsApp Live Chat With Customers & WhatsApp Business Module v1.6 & 1.7 بروزترین نسخه ماژول بینظیر چت واتساپ پرستاشاپ (1.9.8) یکی از پرفروش ترین ماژول های...
(1)
با ماژول تگ سئو محصول پرستاشاپ اولتیمیت می توانید به راحتی سئو تگ / برچسب ها را ویرایش کنید، برای هر تگ محتوا نوشته، لینکسازی کنید. به عبارت دیگر هر برچسب لینک قابل ایندکس خود را داراست و به راحتی می توانید به صفحه...
(2)
ماژول faq پرستاشاپ - ماژول ایجاد صفحه سوالات متداول پرستاشاپیک فروشگاه آنلاین خوب فروشگاهی است که قبل از اینکه بازدید کننده حتی سوالی برایش ایجاد شود به آنها پی ببرد و به تمام سوالات، تردیدها و ترس های احتمالی او پاسخ...
(5)
ماژول باشگاه مشتریان پرستاشاپ - افزونه پاداش دهی و بازاریابیLoyalty, referral & affiliate program (reward points)ماژول Loyalty, referral & affiliate program (reward points) Module محصول از شرکت ETS-Soft،...
(1)
ماژول بهینه سازی و افزایش سرعت در پرستاشاپ - Performance Pro شامل قابلیت های مختلفی از جمله بهینه سازی تصاویر (WebP)، کش (cache) صفحه، ابزارهای تمیز کردن، بارگذاری تنبل، بهینه سازی صفحه، بهینه سازی HTML، تجزیه و تحلیل...
قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme
پیشنهاد ویژه محدود
3,973,080 تومان5,650,000 تومان
(19)
خرید قالب پاندا پرستاشاپ - Panda Themeنسخه اصلی با لایسنس از نیوزپاورقالب پاندا 1 مناسب پرستاشاپ 1.6 و قالب پاندا 2 مناسب پرستاشاپ 1.7 و پرستاشاپ ویرایش 8 است.قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Themeقالب...
(6)
ماژول صفحه ساز پرستاشاپ - Creative Elements - المنتور با المنتور پرستاشاپ یکی از ماژول های جذاب صفحه ساز پرستاشاپ می توانید به ایجاد و طراحی صفحات دلخواه بپردازید. کافی است Darg&Drop کنید. با خرید ماژول صفحه ساز...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول BLOG - افزونه قدرتمند وبلاگ برای پرستاشاپ
1,499,000 تومان