×
×

قالب پاندا پرستاشاپ - Panda Theme

شناسه محصول:
PS-720342

خرید قالب پاندا پرستاشاپ - Panda Theme

نسخه اصلی با لایسنس از نیوزپاور

قالب پاندا 1 مناسب پرستاشاپ 1.6 و قالب پاندا 2 مناسب پرستاشاپ 1.7 و پرستاشاپ ویرایش 8 است.

قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme

قالب پاندا یک قالب مدرن، زیبا و حرفه‌ای با بسیاری از ویژگی‌های کارا برای پرستاشاپ 1.6 و پرستاشاپ 1.7 است؛ این قالب ویژگی‌های زیادی به همراه دارد که آن را کاملا قابل سفارشی سازی و منعطف می‌کند. قالب پاندا ، یک قالب تجاری پرستاشاپی است که با طراحی واکنش‌گرا (ریسپانسیو) خود بر روی تمام دستگاه‌ها با هر اندازه نمایشگری، ظاهری خیره‌کننده و خارق‌العاده‌ای به کاربران شما هدیه می دهد. قالب پاندا به واقع یک قالب پرمیوم پرستاشاپی است.

  • برای دیدن دموهای قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme از لینک "دموی قالب پاندا در اینجا"  استفاده کنید.
  • با ارائه لایسنس اختصاصی به ازای هر دامنه و حساب کاربری در نزد شرکت Sunnytoo (شرکت توسعه دهنده قالب پاندا و شریک تجاری نیوزپاور)
مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
قالب های پرمیوم
  • قالب پاندا پرستاشاپ
  • قالب ترنسفورمر پرستاشاپ
  • قالب ویرهاوس پرستاشاپ
پیشنهاد ویژه محدود
3,930,888 تومان 5,590,000 تومان
خروج

اطلاعات ضروری

مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme

Panda PrestaShop template – Creative Responsive PrestaShop Template

بررسی اجمالی قالب پاندا پرستاشاپ با لایسنس قانونی

قالب پاندا پرستاشاپ یک قالب مدرن، تمیز و حرفه ای برای پرستاشاپ (1.6 و 1.7) و ترتی-بیز (ThirtyBees) است. قالب پاندا یکی از بهترین قالب های پرمیوم پرستاشاپ محسوب می شود، این پوسته پرستاشاپ دارای تعداد زیادی ویژگی مفید برای شخصی سازی فوق العاده آسان است تا ظاهری مورد پسند و مطلوب برای وب سایت شما حاصل شود. در نظر داشته باشید که "قالب پاندا 1"مناسب برای پرستاشاپ 1.6 و "قالب پاندا 2" مناسب پرستاشاپ 1.7 است. با خرید لایسنس قانونی قالب پاندا از نیوزپاور تمامی نسخه های این قالب را دریافت می کنید.

این قالب با طراحی شیک و قابلیت‌های متنوع، یک محیط کاربری بسیار دل‌چسب و بهینه را به شما ارائه می‌دهد.

  • دانلود مستقیم جدیدترین سورس فایلهای قالب بدون واسطه از سانی تو
  • با امکان دریافت آپدیت مادام العمر رایگان قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme
  • قبل از «افزودن محصول به سبد خرید»، در بخش «اطلاعات ضروری» نام دامنه خود را وارد کرده و ذخیره نمایید.

معرفی قالب فروشگاهی پاندا پرستاشاپ در نیوزپاور

در دنیای رقابتی تجارت آنلاین مبتنی بر وب، داشتن یک وب سایت بصری جذاب و کاربرپسند برای جذب و حفظ مشتریان بسیار مهم است. یکی از تم های قدرتمندی که در بین کاربران پرستاشاپ محبوبیت زیادی پیدا کرده است، تم پاندا است. با هم ویژگی‌ها و مزایای قابل توجه قالب پاندا پرستاشاپ را بررسی می‌کنیم و به این موضوع می‌پردازیم که چرا این قالب پرستاشاپ به یک انتخاب ترجیحی و قطعی برای صاحبان فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شده است.

خرید دلاری قالب پاندا با نیوزپاور

مبلغ پرداختی شما به نیوزپاور بر اساس قیمت روز دلار است و لایسنس شما نزد شرکت سانی تو (Sunnytoo.com) قابل استعلام اعتبار آنی است. سورس قالب شما اصالت دارد، به راحتی بروزرسانی می شود و همیشه بروزترین نسخه را می توانید از حساب کاربری خود نزد شرکت سانی تو دانلود نمایید.

قالب پاندا

توجه ) قالب پاندا پرستاشاپ در نیوزپاور با لایسنس قانونی  به ازای هر دامنه عرضه می شود. نسخه های نال شده در اینترنت به رایگان موجود است که هیچکدام از ویژگی ها و ماژول های آن فعال نیست و همراه با Malware و بد افزار هستند. پس از خرید این سورس ها عملا هزینه پرداختی شما سوخت می شود و قابل بازگشت نیست. لطفا نسخه های رایگان نال شده را از سایت های جعل فروش (فیک فروش) به مبالغ اندک (عمدتا زیر یک میلیون تومان) خریداری نکنید. این وب سایت های جعل فروش، سورس های ویروسی را (که به صورت رایگان در فضای اینترنت وجود دارد) به شما به صورت پولی عرضه می کنند. 

دلایل ارزشمند بودن خرید این قالب

زیبایی شناسی: یک تجربه بصری خیره کننده

تم پاندا پرستاشاپ یک طراحی بصری خیره کننده ارائه می دهد که کاربران را از لحظه ورود به وب سایت شما مجذوب خود می کند. تم پاندا با ظاهر شیک و مدرن خود تضمین می‌کند که فروشگاه آنلاین شما متمایز از سایرین باشد. چیدمان تمیز، ناوبری بصری و تایپوگرافی جذاب آن یک تجربه مرور لذت بخش را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند و زیبایی شناسی کلی سایت شما را بهبود می بخشد.

پاسخگو و ریسپانسیو: خرید بی دردسر در هر دستگاه و صفحه نمایشگری

در دنیای موبایل محور امروزی، داشتن یک وب سایت واکنش گرا  و ریسپانسیو بسیار مهم است. قالب پاندا برای ریسپانسیو بودن در تلفن همراه ساخته شده است تا اطمینان حاصل کنید که فروشگاه آنلاین شما در دستگاه ها و اندازه های مختلف صفحه نمایش بی عیب و نقص به نظر می رسد و به خوبی کار می کند. چه مشتریان در حال خرید از طریق تلفن های هوشمند، تبلت یا رایانه های رومیزی خود باشد و چه موبایل، تم پاندا تجربه خرید یکپارچه ای را تضمین می کند که منجر به افزایش تبدیل و فروش و در نهایت رضایتمندی مشتری می شود.

گزینه های سفارشی سازی پیشرفته: فروشگاه خود را بی نهایت! تنظیم کنید

یکی از ویژگی های برجسته تم پاندا پرستاشاپ، گزینه های سفارشی سازی گسترده آن است. با یک رابط کاربری بصری عالی، می توانید بدون زحمت فروشگاه آنلاین خود را شخصی سازی کنید تا هویت برند خود را منعکس نمایید. از انتخاب طرح‌های رنگی، فونت‌ها و طرح‌بندی‌ها گرفته تا سفارشی‌سازی طرح‌های سرصفحه یا هدر و پاورقی یا فوتر، تم پاندا به شما این امکان را می‌دهد که یک محیط خرید منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای مشتریان خود ایجاد کنید.

تجربه کاربری پیشرفته: رابط بصری و کاربر پسند

تم پاندا تجربه کاربری را در اولویت قرار می‌دهد، و این کار را برای مشتریان و مدیران آسان می‌کند تا بتوانند با وب‌سایت ارتباط برقرار کنند. رابط بصری آن تضمین می‌کند که بازدیدکنندگان می‌توانند محصولات را بیابند، نتایج جستجو را فیلتر کنند و خرید را به راحتی انجام دهند. صفحات محصول با ساختار خوب، دکمه‌های فراخوان شفاف و فرآیند پرداخت ساده به یک سفر خرید بدون مشکل و سختی کمک می‌کنند. این همان اصلی است که منجر به رضایت بیشتر مشتری و تکرار خرید از فروشگاه شما می‌شود.

ویژگی ها و عملکرد قوی: قدرت بخشیدن به فروشگاه آنلاین شما

تم پاندا پرستاشاپ دارای طیف وسیعی از ویژگی ها و عملکردها است که عملکرد فروشگاه آنلاین شما را ارتقا می دهد. این شامل عناصر ضروری تجارت الکترونیک مانند اسلایدر محصول، مگا منوها، زوم تصویر محصول، امکان ترکیب رسانه ها وشبکه های اجتماعی و موارد دیگر است. علاوه بر این، قالب پاندا برای سئو بهینه شده است، این قالب تضمین می کند که فروشگاه شما در نتایج موتورهای جستجو رتبه خوبی دارد و ترافیک ارگانیک را جذب می کند.

پشتیبانی عالی و به روز رسانی: رشد بی وقفه!

انتخاب موضوعی که به خوبی پشتیبانی می شود و به طور منظم به روز می شود برای موفقیت طولانی مدت فروشگاه آنلاین شما حیاتی است. تیم حرفه ای نیوزپاور در تمامی مراحل تنظیم قالب در کنار است. از طرفی شرکت سازنده قالب پاندا پشتیبانی جامع 6 ماهه به شما ارائه می دهد و به‌روزرسانی‌های مکرر سالیانه ای  را در جهت بهبود عملکرد وامنیت ارائه می‌دهد. این ویژگی ها چارچوبی قابل اعتمادی برای حفظ امنیت وب‌سایت شما، بهینه‌سازی و به‌روز نگه داشتن وب‌سایت با آخرین فناوری‌های وب را ارائه می‌کند.

سوالات متداول شما :

در این بخش، به سوالات پرتکرار واقعی که توسط کاربران نیوزپاور مطرح شده است، پاسخ می‌دهیم. شما ممکن است پاسخ سوال خود را در این مجموعه از سوالات متداول بیابید.

آیا قالب پاندا سانی تو، آپدیت می شود؟
مزیت خرید قالب پاندا از نیوزپاور علاوه بر لایسنس اختصاصی، ارائه آپدیت های منظم و مادام العمر به صورت کاملا رایگان است. شما با خرید هر لایسنس قالب پاندا پرستاشاپ از نیوزپاور، آپدیت نسخه های سازگار با ترتی -بیز، پرستاشاپ 1.6 ، پرستاشاپ 1.7 و پرستاشاپ 8  را به صورت مجانی دریافت می کنید.
قالب اوریجینال پاندا (سانی تو) پرستاشاپ لایسنس اختصاصی دارد؟

در مارکت نیوزپاور می توانید قالب اوریجینال پاندا مناسب برای پرستاشاپ 1.6، 1.7 و ThirtyBees را با لایسنس اختصاصی به بهترین قیمت خریداری نمایید. پس از ثبت نهایی سفارش، نیوزپاور به شما حساب کاربری در نزد سانی تو اعطا می نماید. لازم به ذکر است با استفاده از حساب کاربری سانی تو به طور مستقیم امکان دانلود از وب سایت شرکت توسعه دهنده خارجی قالب شما فراهم می شود.

نصب و پیکربندی اولیه قالب پاندا پس از خرید توسط نیوزپاور هزینه دارد؟

خیر. در صورت تمایل خریدار نصب و پیکربندی اولیه قالب پاندا پرستاشاپ به رایگان توسط تیم پشتیبانی نیوزپاور انجام می شود.

ضرورت استفاده از ماژول CAPTCHA پرستاشاپ؟

اگر از ایجاد حساب های جعلی در فروشگاه خود یا ارسال انبوه پیام هایی با محتوایی عجیب یا بی معنی در بخش "تماس با ما" کلافه شده اید، راه کار نیوزپاور برای شما استفاده از این ماژول پرستاشاپ یعنی ماژول کپچای پرستاشاپ است.

توجه مهم )

در نیوزپاور هم نسخه رایگان و هم نسخه تجاری ماژول کپچای پرستاشاپ موجود است. در صورتی که امکانات حرفه ای و بیشتری نسبت به نسخه رایگان این ماژول در نظر دارید، توصیه ما قطعا استفاده از نسخه تجاری ماژول کپچای پرستاشاپ است.

اطمینان خاطر داشته باشید که با استفاده از این ماژول امنیتی پرستاشاپ، ایمنی و آرامش فروشگاه خود را تضمین کنید.

چرا خرید لایسنس قالب پاندا یک ضرورت است!؟
بدون لایسنس اختصاصی به ازای هر دامنه قالب پاندا امکان فعالسازی ندارد و بسیاری از ویژگی های ارزنده قالب، بدون استفاده و بدون امکان پیکربندی باقی خواهد ماند.
چرا قیمت لایسنس قالب پاندا اینقدر متفاوت است؟

1.  انحصارطلبی سودجویان: برخی افراد سودجو خود را به دروغ نماینده انحصاری فروش محصولات سانی تو معرفی می کنند و مبالغ گرانقیمتی برای فروش قالب پاندا در وب سایت خود درج می کنند. به اطلاع می رسانیم که شرکت سانی تو هیچگونه نماینده انحصاری در ایران و در هیچ کجای جهان ندارد. بدین معنی که کسی که پارتنر فروش شرکت سانی تو است می تواند قالب را به هر قیمت که تمایل دارد به فروش برساند و از هر فروش سودی را دریافت کند. این بازه سود حدود 30% متغیر است. اگر شما امکان پرداخت دلاری با پی پال یا مستر کارت دارید می توانید خود اقدام به خرید این قالب کنید و پول به جیب این سودجویان دروغگو که بعضا حتی فاقد تحصیلات دانشگاهی هستند و یا توانایی اتمام تحصیلات دانشگاهی خود را نداشته اند نریزید. اگر هم به هر دلیل توانایی پرداخت دلاری ندارید می توانید خدمات پرداخت ارزی خود را به نیوزپاور بسپارید. نیوزپاور به شما فاکتور رسمی ارزی صادره از طرف شرکت سانی تو عرضه می کند. همه چیز در نیوزپاور شفاف است. شفافیت حق هر مشتری است.

2. هکرها و نال فروش ها: برخی افراد شیاد با عرضه نسخه های هک شده قالب پاندا به اصطلاح نال شده، دست به سودجویی می زنند. فروشگاه شما را در معرض خطر هک شدن و از دست دادن کلیه اطلاعات قرار می دهند. این دسته از افراد هیچ مبلغی برای خرید قالب پرداخت نمی کنند. سورس های رایگان قالب پاندا را از فروم های هکر های روسی و چینی به رایگان دانلود می کنند و به مبالغ 488 هزار تومان یا 999 هزار تومان برای فروش و عرضه قرار می دهند! موارد زیادی از مشتریان فریب خورده از این فروشگاه های فیک فروش خرید می کنند و دچار مشکلات فراوان می شوند. در نهایت نیز مجبور می شوند جهت رفع مشکل هک شدن فروشگاهشان، به نیوزپاور مراجعه می کنند و اقدام به خرید نسخه اصل قالب پاندا از نیوزپاور کنند تا جبران خساران نمایند. نال فروش ها به شما هیچ اکانتی نزد شرکت سازنده ارائه نمی کنند و برخی نیز حتی از ارائه سورس کد قالب پاندا امتناع می ورزند.

چرا قالب پاندا (Panda Theme) را از نیوزپاور بخریم؟
 قالب پاندا پرستاشاپ که در نیوزپاور عرضه می شود، اصل و اوریجینال، همراه با فاکتور دلاری است و حساب کاربری نزد سانی تو به کاربر تعلق می گیرد. نیوزپاور کارمزد دلاری منصفانه ای در هر فروش میگیرد و حداقل کارمزد خرید قالب پاندا پرستاشاپ در ایران را از کاربران دریافت می کند. پشتیبانی 6 ماهه شرکت سانی تو را عرضه می کند و در کنار این، 24 ساعته پشتیبانان نیوزپاور نیز در خدمت کاربران هستند تا راهنمایی های لازم را به این دوستان تقدیم نمایند.
ضمنا آپدیت رایگان مادام العمر + یک افزونه اوریجینال اسلایدر انقلابی به کاربران تقدیم می شود.
قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme

قالب پاندا پرستاشاپ با طراحی خلاقانه و کاملا ریسپانسیو (پاسخگو) خود، در همه سایز صفحه نمایش و دستگاه هایی همچون موبایل و تبلت، خیره کننده به نظر می رسد. قالب پاندا دارای بیش از 19 دمو و طرح بندی صفحه اصلی است، می توانید با خرید لایسنس قالب پاندا از نیوزپاور، اولین و معتبرترین مارکت پرستاشاپی ایران، از هر یک از این دموها به آسانی استفاده کنید و اینکه آنها را به راحتی سفارشی سازی نمایید تا صفحه اصلی منحصر به فرد خود را داشته باشید. قالب پاندا یک قالب پرستاشاپ واقعا ممتاز است. بدون شک. در دسته بندی13 قالب برتر و پرفروش پرستاشاپ نیوزپاور، قالب پاندا رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

مقاله پیشنهادی :

فهرست 13 تایی قالب های برتر پرستاشاپ را دیده اید ؟

بهترین قالب های پرستاشاپ در سال 2022

بیشتر بخوانید >>

دموی قالب پاندا پرستاشاپ

برای مشاهده دموهای قالب پاندا و امکانات منحصر به فرد این قالب ممتاز می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به دمو در لینک زیر مشخص شده است.

برخی از ویژگی های ممتاز قالب پاندا پرستاشاپ که خرید آن را خریدی هوشمندانه می کند!

امکان و ارائه به روز رسانی رایگان مادام العمر

قالبی با بیش از 7 سال قدمت، کاملا به بلوغ و پایداری رسیده است.

پرفروش ترین قالب پرستاشاپ1.6 و 1.7 در تاریخ وجود فریم ورک پرستاشاپ

به روز رسانی های منظم و افزودن ویژگی های جدید در بروزرسانی های مختلف


قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme سازگار با افزونه های صفحه ساز مشهور المنتور

استفاده از افزونه های صفحه ساز المنتور با ویرایشگر لایو و زنده در کنار قالبی حرفه ای مانند قالب پاندا بسیار جذاب و مفید است. صفحه ساز المنتور برای اولین بار در وردپرس پا به عرصه وجود گذاشت. افزونه المنتورِ ودرپرس توسط شرکت های مختلفی در سراسر جهان برای پرستاشاپ بازنویسی و سازگار شده است. مانند شرکت های وب شاپ، شرکت سانی تو، شرکت IQIT (خالق قالب ویرهاوس) و غیره.

خبر خوش اینکه قالب پاندا را می توانید به راحتی به همراه ماژول های صفحه ساز استفاده کنید. ما در نیوزپاور تست دو ماژول شرکت وب شاپ و سانی تو (سازنده قالب پاندا) را با موفقیت انجام داده ایم و قالب پاندا به خوبی با این افزونه ها سازگار است.

در مقاله "سازگاری ماژول های محبوب و معروف با قالب پاندا و ترنسفورمر پرستاشاپ" نیز روش تنظیم افزونه صفحه ساز المنتور شرکت وب شاپ را نیز جهت عملکرد صحیح بر روی قالب پاندا توضیح داده ایم.

الزامی به نصب ماژول صفحه ساز نیست و قالب بدون صفحه ساز نیز می تواند به خوبی عمل کند. اما استفاده از یک ماژول صفحه ساز امکانات متنوع و جدیدی در اختیار شما می گذارد مانند:

طراحی جذاب تر محتوا و توضیحات صفحه محصول

امکانات نوشتن مقالات و توضیحات صفحات شاخه با ظاهری متنوع و کاربرپسند

امکان افزودن المان های جذاب بدون نیاز به دانش کدنویسی

امکان انجام طراحی های بیسیک با کشیدن و رها کردن 

امکان انجام طراحی های حرفه ای و پیشرفته با کدنویسی در داخل افزونه

دارای جداول مستقل دیتابیس 

در لینک زیر می توانید ویدیوهای بیشتری درباره نحوه نصب قالب پاندا و یا اضافه کردن وب آیکن جدید به قالب فروشگاهی پاندا را ملاحظه کنید. با نیوزپاور همیشه بروز باشید و جدید ترین آموزش های پرستاشاپ را به آسانی دریافت نمایید.

آموزش تصویری نصب قالب پاندا


نصب همزمان قالب پاندا روی سه فروشگاه

شما با خرید قالب پاندا می توانید سه فروشگاه فعال ایجاد کنید و قالب را همزمان به شرح زیر در سه فروشگاه نصب نمایید.

یک فروشگاه با قالب پاندا و پرستاشاپ 1.7

یک فروشگاه با قالب پاندا و پرستاشاپ 1.6

یک فروشگاه با قالب پاندا و ترتی بیز

قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme

قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme

برترین قالب پرمیوم پرستاشاپ با آپدیت مادام العمر رایگان!

دارای بیش از 50 ماژول ارزنده و منحصر به فرد

کاملا راستچین و فارسی سازی شده توسط نیوزپاور

می پرسید چه ماژول هایی؟

قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme

بیش از 50 ماژول ارزنده فقط در قالب پاندا پرستاشاپ

بیش از 50 ماژول ارزنده فقط در قالب پاندا

فهرست ماژول هایی که با خرید و نصب هر قالب فروشگاهی پاندا از آن بهره مند می شوید:

 این ماژول قالب پاندا، یکی از ماژول های اصلی قالب است که به شما اجازه تغییر قالب طراحی شده را می دهد و تنظیمات مختلفی را می توانید در این ماژول انجام دهید و به شخصی سازی قالب بپردازید.

این ماژول برای مدیریت و نمایش کلکسیونی از لینک ها در فروشگاه شما استفاده می شود.

تصویر بندانگشتی محصولات هنگام هاور موس تغییر خواهد کرد.

این افزونه کارآمد، برای اضافه کردن ویژگی مقایسه محصولات در پرستاشاپ 1.7 بسیار کاربردی است.

افزودن کد QR به سایت

افزودن یک منو در بالای فروشگاه شما.

بلوکی برای عضویت در خبرنامه اضافه می‌کند.

افزودن محصولات مرتبط در صفحه محصول.

یک بلوک حاوی برچسب‌های محصول اضافه میکند.

نمایش کلیدهای محبوب در فروشگاه شما.

افزودن یک بلوک جهت نمایش اطلاعاتی در مورد مشتری.

نمایش پرفروش ترین محصولات در صفحه اصلی.

این ماژول جهت ساخت تب‌ها، آکوردین‌ها، سوالات متداول (FAQ)، بلوک پارالاکس، اسلایدرهای محصولات، لیست‌ها، اسلایدرهای متن، باکس رضایت و غیره استفاده می‌شود.

نمایش محصولات پیشنهادی در صفحه اصلی.

پلاگین jQuey اسلایدر گردونه ریسپانسیو و سازگار با لمس.

این ماژول قالب پاندا به مشتریان اجازه می دهد تا در صورت تمایل به درج نظر خود، راجع به سفارش کامنت بگذارند.

نمایش یک پیام هشداردهندهِ واکنش‌گرا و دلخواه در فروشگاه شما.

افزودن یک تغییردهنده زبان در سایت شما.

Override شدن کلاس ها و کنترلرهای پرستاشاپ

اسلایدر برندها برای صفحه اصلی.

این ماژول یک لیست درختی از ماه‌ها را  نمایش می‌دهد.

نمایش مقالات از شاخه های متفاوت.

بلوکی حاوی برچسب‌های بلاگ اضافه می‌کند.

یک بلوک شامل شاخه‌های بلاگ اضافه می‌کند.

نمایش محصولات تخفیف خورده با شمارشگر معکوس.

این ماژول لینک محصول قبلی و بعدی را به صفحه محصول اضافه می کند.

این افزونه قالب پاندا به شما امکان اعمال تغییرات در تنظیمات وبلاگ را می دهد.

این ماژول برای نمایش کلیدهای اشتراک در شبکه‌های اجتماعی در فروشگاه شما کاملا مناسب است.

با این افزونه می توانید به آسانی جدیدترین محصولات فروشگاه خود را در صفحه اصلی به نمایش بگذارید.

با این افزونه قابلیت نمایش کلیدهای علاقمندی‌ در فروشگاه را خواهید داشت.

این ماژول قالب پاندا، محصولات از شاخه های مختلف را در صفحه اصلی نمایش میدهد.

نمایش شاخه‌های پیشنهادی در صفحه اصلی.

نمایش آیکون یا برچسب استیکر بر روی تصاویر محصولات.

نمایش اسلایدر محصولات ویژه در صفحه اصلی

نمایش رسانه های اینستاگرام در فروشگاه شما.

نمایش ویدیوهای یوتیوب، ویمیو و چارت اندازه در صفحه محصول.

افزودن یک بلوک با کادر جستجوی سریع.

مدیریت آیتم‌ها در سایدبار.

تولید فایل‌های xlif به منظور ترجمه قالب.

افزودن یک بلوک شامل سبد خرید مشتری.

مدرن‌ترین اسلایدر لمسی موبایل.

این ماژول برای اضافه کردن بنرها به فروشگاه شما استفاده می شود.

افزودن یک بلوک برای انتخاب واحد پولی فروشگاه

این ماژول به شما اجاره می‌دهد تا پس‌زمینه‌های مختلفی را برای بردکرامب‌ها در صفحات اضافه کنید.

افزودن یک بلوک جهت نمایش محصولات بازدیدشده توسط مشتری.

این افزونه پلاگین جعبه Like فیسبوک را می افزاید.

نمایش آخرین توییت‌های یک کاربر توییتر

ماژول بلاگ برای پرستاشاپ

نمایش آخرین مطالب در فروشگاه.

افزودن قابلیت جستجو در وبلاگ

در ماژول وبلاگ، به کاربرای اجازه ارسال دیدگاه را می‌دهد.

این ماژول لینک مطلب بعدی و قبلی و را در صفحه‌ی بلاگ اضافه می‌کند.

مطالب مرتبط را در صفحه‌ی مطلب نمایش می‌دهد.

بروزرسانی منظم

قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme و بروزرسانی‌های منظم

بروزرسانی‌های منظم در 7 ساله گذشته، باعث شده است تا قالب پاندا، یک قالب پرستاشاپ پایدار و قابل اعتماد باشد. مطمئن باشید هر زمان که صفحه قالب پاندا را در نیوزپاور بررسی کنید، قالب پاندا را همیشه با چندین ویژگی جدید، عالی و به‌روز خواهید یافت. این قالب به طور متناوب اپدیت  می شود و تیمی بین المللی و حرفه ای پشتیبانی جنرال به شما خواهند داد. قالب فروشگاهی پاندا یکی از بهترین انتخاب های هر فروشگاه آنلاین مبتنی بر پرستاشاپ است.

در صورتی که مشغله فراوانی در حرفه و کسب و کار خود دارید، می توانید طراحی فروشگاه خود را به نیوزپاور بسپارید و از "پکیج طراحی سایت پرستاشاپ با قالب پاندا" نیوزپاور دیدن کنید.

طراحی و تنظیم قالب پاندای فروشگاه شما به همراه تخفیف ویژه برای خرید لایسنس اوریجینال و اختصاصی قالب پاندا، با شش ماه پشتیبانی شرکت سانی تو، تنها در نیوزپاور اولین مارکت پرستاشاپ ایران.

پکیج طراحی سایت پرستاشاپ با قالب پاندا
کارت هدیه خرید لایسنس اختصاصی قالب پاندا پرستاشاپ

با خرید هر لایسنس اختصاصی قالب پاندا پرستاشاپ چه امکاناتی از نیوزپاور دریافت می کنید؟

1) اکانت رسمی نزد شرکت سانی تو و یک لایسنس اختصاصی به ازای دامنه شما

2) امکان دانلود مستقیم سورس قالب از شرکت سانی تو با آپدیت مادام العمر رایگان

3) شش ماه پشتیبانی جنرال شرکت سانی تو (قابل تمدید با پرداخت هزینه تمدید زمان پشتیبانی)

4) دسترسی آنی به جدیدترین نسخه قالب در هر لحظه از شبانه روز

5) دسترسی به تمامی فایل های PSD قالب

6) امکان دانلود فایل لایسنس مربوط به قالب فروشگاهی پاندا پرستاشاپ 

7) هدیه ویژه شرکت سانی تو : ماژول اسلایدر انقلابی یا رولوشن اسلایدر (Revoloution Slider) بهینه شده برای قالب پاندا

قالب اوریجینال پاندا (سانی‌تو) پرستاشاپ - Panda Theme


-----------------

ورژن 1.4.7 : 

شرکت سانی تو ماژول اینستاگرام را ارتقا داد تا با آخرین API نمایش پایه اینستاگرام سازگار باشد.

-----------------

ورژن 1.4.6 : 

شرکت سانی تو ماژول اینستاگرام را برای استفاده از Instagram Basic Display API ارتقا داد، زیرا API قدیمی Instagram Legacy در 29 ژوئن 2020 غیرفعال شد.

ویرایشگر متن برای توضیحات دسته بندی وبلاگ اضافه شد.

روش مرتب‌سازی موقعیت برای وبلاگ اضافه شد.

مشکل پشتیبانی webp برطرف شد.

ویژگی ثبت لایسنس قالب پاندا بهبود یافته است تا در هنگام تعمیرات وب سایت درخواست ثبت لایسنس نشان داده نشود.

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 1.4.5 :

سازگاری با ماژول WebP ST-themes

یک هوک جدید به ماژول وبلاگ برای نقشه سایت اضافه شده است.

سازگاری با ماژول SendinBlue

اخطارهای rich snippets Google رفع شد.

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 1.4.4 :

ویژگی بارگذاری تنبل به تصاویر در صفحه فهرست محصول اضافه شد.

اضافه شدن سازگاری با ماژول Second Price.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 1.4.3 :

ویژگی پیش نمایش به ماژول وبلاگ اضافه شد.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 1.4.2 :

سازگاری با 1.6.1.19.

سازگاری با ماژول رسمی GDPR Prestashop.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 1.4.1 :

در این نسخه سانی تو نشانه‌گذاری‌های rich snippets google را از ماژول محصولات مرتبط حذف نموده است تا وقتی که این ماژول به هوک displayProductSecondColumn متصل است، از ترکیب نشانه‌گذاری‌ها با نشانه‌های محصول اصلی جلوگیری شود.

نشانه‌گذاری‌های rich snippets تکراری گوگل حذف شده است.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 1.4.0 :

رفع مشکل در ماژول وبلاگ هنگام تغییر زبان

-----------------

ورژن 1.3.9 :

به جای استفاده از data-vocabulary.org، از schema.org برای علامت گذاری breadcrumbs استفاده شده است.

rel=next و rel=previous به صفحات صفحه بندی شده اضافه شد، این ویژگی برای سئو مناسب است.

گزینه هایی برای تغییر اندازه متن دکمه اضافه شده است.

تغییر استایل بخش حساب من 

گزینه ای برای نشان دادن سوییچر شبکه ای/فهرستی در تلفن اضافه شده است.

 

رفع اشکال کلی

-----------------

ورژن 1.3.8 :

ویژگی "بررسی نسخه جدید قالب" به ماژول ویرایشگر قالب پاندا اضافه شد.

رفع باگ شد: تغییر زبان در صفحات وبلاگ به درستی کار نمی کرد.

رفع باگ شد: پیش از این پیوندهای سفارشی در فوتر نمی توانستند آیکن داشته باشند.

رفع باگ شد: ویژگی "نمایش تنها بر روی دسکتاپ" در برخی بلوک ها کار نمی کرد.

 

رفع باگ شد: بلوک های محتوای سفارشی نمی توانند به درستی توسط دسته ها یا تولید کنندگان نشان داده شوند.

-----------------

ورژن 1.3.7 :

رفع باگ های جزیی

-----------------

ورژن 1.3.6 :

امکان استفاده از لوگوی متفاوت برای دستگاه های تلفن همراه اضافه شده است.

امکان تنظیم بنرها برای داشتن عرض های مختلف در دستگاه های مختلف اضافه شده است.

اضافه شدن امکان حذف عنوان اجتماعی و تاریخ تولد از فرم ثبت نام 

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 1.3.5 :

سازگاری با پرستاشاپ 1.6.1.17

بهبود نسخه RTL.

 

رفع اشکال.

-----------------

ورژن 1.3.4:

بهبود RTL

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 1.3.3 :

دو مشکل css رفع شد.

-----------------

ورژن 1.3.2 :

سازگاری با پرستاشاپ 1.6.1.15

 

رفع اشکال کلی

-----------------

ورژن 1.3.1 :

افزودن امکان نصب نسخه ی نمایشی با یک کلیک

قبل از هر دکمه افزودن به سبد خرید یک جعبه مقدار اضافه شده است.

 

اضافه شدن امکان نمایش پنجره های بازشو علاوه بر صفحه اصلی در برخی از صفحات دیگر.

-----------------

ورژن 1.3.0 :

منوی عمودی

ماژول جدید اینستاگرام

ماژول اسلایدر انقلابی نسخه 5.

دو سایت دمو جدید

امکان استفاده از هدر موبایل در تبلت و آیپد اندروید حتی روی دسکتاپ اضافه شده است.

نمایش تایمرهای شمارش معکوس در ستون چپ/راست.

اضافه شدن امکان ساخت فوتر به صورت تمام عرض.

اضافه شدن امکان درج بخش حق چاپ یا کپی رایت.

امکان نمایش بلوک محتوای سفارشی، که به هوکهای تمام عرض*، در صفحه دسته بندی، صفحه محصول و غیره اختصاص داده می‌شود، اضافه شده است.

-----------------

ورژن 1.2.8 :

در این نسخه مواردی رفع باگ و اصلاح شد، از جمله:

اسکرول صفحات به پایین در آیفون امکان پذیر نبود.

زمانی که برگه‌ها در سمت راست تصویر اصلی محصول قرار می‌گیرند، فقط برگه «اطلاعات بیشتر» نشان داده می‌شود.

بلوک های موجود در فوتردر نسخه RTL به هم ریخته است.

 

چندین رفع اشکال دیگر.

-----------------

ورژن 1.2.6 :

سانی تو در این نسخه صفحه محصول را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کرد.

پشتیبانی از RTL بهبود یافته است.

امکان قرار دادن سبد خرید به همراه منو اضافه شده است.

تنظیمات برای تغییر رنگ نوار کناری اضافه شده است.

گزینه ای برای بزرگنمایی تصاویر محصول در حالت شناور اضافه شده است.

گزینه ای به ماژول بنر پیشرفته برای توقف تغییر اندازه تصاویر بنر اضافه شده است.

یک افکت انتقال "محو" به نوار اسلایدر تصاویر محصول اصلی اضافه شده است.

تنظیمات جدید برای آیتم های منو سطح 2+.

امکان تغییر متن "وبلاگ" در آدرس های وبلاگ اضافه شده است.

امکان استفاده از فونت آیکون به عنوان نماد سبد خرید اضافه شده است.

آکاردئون های فوتر در نسخه موبایل را می توان با کلیک بر روی عنوان آنها باز کرد.

تنظیمات نام محصول اصلی

موارد منو سطح 4+ را در زیر آیتم‌های والدینشان نمایش دهید.

گزینه ای برای متوقف کردن زیرمجموعه ها با استفاده از نمایش اسلایدها و بنرهای دسته های اصلی آنها اضافه شده است.

تعویض‌کننده زبان و تعویض‌کننده ارز می‌توانند زبان‌ها و ارزها را در قالب دکمه‌ها نمایش دهند.

امکان حذف تصاویر کوچک محصول از نتایج جستجو اضافه شده است.

 

رفع اشکال جزیی

-----------------

ورژن 1.2.5 :

ویژگی جدید:

سازگاری با Prestashop 1.6.1.2.

ماژول شمارش معکوس جدید.

امکان نمایش یک آیتم منو فقط در دستگاه های تلفن همراه اضافه شده است.

امکان تغییر عرض «ستون تصویر»، «ستون اصلی» و «ستون دوم» در صفحه محصول

رنگ های دکمه افزودن به سبد خرید را تغییر دهید.

گزینه ای برای نشان دادن ستون چپ/راست در بالا/پایین ستون اصلی در نمای موبایل اضافه شد.

 

وقتی در استایل Boxed هستید، استایل سایه را تغییر دهید.

-----------------

ورژن 1.2.2 :

رفع دو باگ در ماژول "Cart block mod".

-----------------

ورژن 1.2.1 :

چیدمان هدر موبایل بهبود یافته است.

ناورهدر موبایل ش.

 

سازگاری با Prestashop 1.6.1.1.

-----------------

ورژن 1.2.0 :

دو سایت دمو جدید

سازگاری با Prestashop 1.6.1.0.

امکان تغییر فاصله بین ماژول ها

بنرهای تمام عرض

نوار اسلایدر محصولات با عرض کامل.

بلوک های محتوای سفارشی با عرض کامل

قابلیت ساختن هدر تمام عرض.

گزینه ای برای تغییر فاصله بین بنرها اضافه شد.

امکان تنظیم پس زمینه برای هر بلوک.

امکان قرار دادن بلوک های محتوای سفارشی در صفحه تماس با ما.

امکان نمایش تمامی سازندگان در منو به صورت لیست.

ماژول "Facebook Like Box" به ماژول "افزونه صفحه فیس بوک" به روز شد.

 

اسلایدرهای سمپل اسلایدر انقلابی.

-----------------

ورژن 1.1.2 :

رفع اشکال در فرآیند پرداخت.

-----------------

ورژن 1.1.1 :

سازگاری با Prestashop 1.6.0.13.

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 1.1.0 :

سه سایت دمو جدید.

پشتیبانی از RTL

ماژول پاپ آپ خبرنامه

هدر/منوی شناور متحرک.

امکان مخفی کردن/نمایش متن "عنوان" آیتم های منو در هنگام بالا رفتن ماوس.

 

امکان جابجایی برگه های محصول به تصاویر سمت راست محصول.

-----------------

ورژن 1.0.2 :

سازگاری با پرستاشاپ 1.6.0.11.

Slider Revolution نسخه 4.6.3.

 

رفع اشکال و بهبودهای جزئی.

-----------------

ورژن 1.0.1 :

رفع باگ عدم ظاهر شدن مگامنو، بلوک سبد خرید و بلوک جستجو در دستگاه های تلفن همراه

-----------------

ورژن 1.0.0 : 

انتشار اولیه قالب پاندا سازگار با پرستاشاپ 1.6 در دسامبر 2014

-----------------

ورژن 1.5.5 :

شرکت سانی تو ماژول اینستاگرام را ارتقا داد تا با آخرین API نمایش پایه اینستاگرام سازگار باشد.

-----------------

ورژن 1.5.4 :

شرکت سانی تو در این نسخه ماژول اینستاگرام را برای استفاده از Instagram Basic Display API ارتقا داد، زیرا API قدیمی Instagram Legacy در 29 ژوئن 2020 غیرفعال شد.

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 1.5.3 :

نوار کناری مقایسه ثابت خوب کار نمی کند.

چندین قلاب جدید به ماژول منو اضافه شد.

در این بروزرسانی وقتی در لوکال هستید دیگر درخواست ثبت لایسنس دریافت نمی کنید.

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 1.5.2 :

رفع باگ - مودال سبد پاپ آپ در نسخه موبایل نشان داده نمی شد.

-----------------

ورژن 1.5.1 :

مهم rebuling نوار کناری و نوار تلفن همراه مورد نیاز است.

ماژول جدید "نوار کناری و نوار موبایل".

هدر و هدر موبایل بازسازی شد.

ویژگی پیشنهاد خودکار ماژول جستجوی پیشرفته.

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 1.5.0 :

قالب Panda v1.5.0 با نسخه های پایین تر از TB 1.1.0 سازگار نیست، برای استفاده از v1.5.0 باید ابتدا سایت خود را به 1.1.0 ارتقا دهید. به دلیل اینکه تیم فنی TB تغییراتی را در نوع تصویر نام انجام داده است که باعث این مشکل سازگاری شده است.

اضافه شدن قابلیت بارگذاری تنبل برای تصاویر بنر، تصاویر در ستون چپ/راست، تصاویر در فوتر.

به ماژول‌های اسلایدر محصول و ماژول‌های اسلایدر وبلاگ، ویژگی بارگذاری تنبل خارج از صفحه اضافه شده است.

امکان تنظیم انواع مختلف تصویر برای بلوک های مختلف اضافه شده است تا مطمئن شوید تصاویر واضح و باکیفیت هستند.

امکان تنظیم فاصله بین تصاویر محصول اضافه شده است.

ماژول جدیدی اضافه شد که می‌تواند برای وصله به ماژول پیش‌فرض «Block Layered Navigation» اعمال شود تا امکان نمایش فیلترها در ستون مرکزی به‌عنوان لیست‌های کشویی اضافه شود.

سازگاری Thirtybees 1.0.0

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 1.4.6 :

سازگاری با WebP بومی TB

سازگاری با ماژول WebP ST-themes

وکیک هجدید به ماژول وبلاگ برای نقشه سایت اضافه شده است.

سازگاری با ماژول SendinBlue

اخطارهای rich snippets Google رفع شد.

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 1.4.5 :

سازگاری با Thirtybees 1.0.8.

-----------------

ورژن 1.4.4 :

اضافه شدن سازگاری با ماژول (second price).

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 1.4.3 :

ویژگی بارگذاری تنبل به تصاویر در صفحه فهرست محصول اضافه شد.

 

انجام برخی اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 1.4.2 :

سازگاری با TB 1.0.7

سازگاری با ماژول رسمی GDPR PS1.6.

ویژگی پیش نمایش به ماژول وبلاگ اضافه شد.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 1.4.1 :

نشانه‌گذاری‌های rich snippets google از ماژول محصولات مرتبط حذف شده است تا از ترکیب نشانه‌گذاری‌ها با نشانه‌گذاری‌های محصول اصلی، در هنگامی که به هوک displayProductRightColumn متصل است، جلوگیری شود.

نشانه‌گذاری‌های rich snippets تکراری گوگل حذف شده است.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 1.4.0 :

رفع مشکل در ماژول وبلاگ هنگام تغییر زبان

ورژن 1.3.9 :

به جای استفاده از data-vocabulary.org، از schema.org برای علامت گذاری breadcrumbs استفاده شده است.

rel=next و rel=previous به صفحات صفحه بندی شده اضافه شد، این گزینه برای سئو مناسب است.

گزینه هایی برای تغییر اندازه متن دکمه اضافه شده است.

استایل حساب من را بهبود بخشید.

گزینه ای برای نشان دادن سوییچر نمای شبکه ای/فهرستی در تلفن همراه اضافه شده است.

 

رفع اشکالات کلی.

-----------------

ورژن 1.3.8 :

ویژگی "بررسی نسخه" به ماژول ویرایشگر قالب اضافه شد.

رفع باگ شد: تغییر زبان در صفحات وبلاگ به درستی کار نمی کرد.

رفع باگ شد: امکان درج آیکن برای پیوندهای سفارشی در فوتر وجود نداشت.

رفع باگ شد: ویژگی "نمایش تنها روی دسکتاپ" در برخی بلوک ها کار نمی کند.

 

رفع باگ شد: بلوک های محتوای سفارشی نمی توانند به درستی توسط دسته ها یا تولید کنندگان نشان داده شوند.

-----------------

ورژن 1.3.7 :

رفع باگ های جزیی

-----------------

ورژن 1.3.6 :

انتشار نسخه اولیه قالب پاندا در نوامبر 2014 

-----------------

ورژن 2.8.1 : (12 آوریل 2023)

رفع باگ ها و اشکالات جزیی

-----------------

ورژن 2.8.0 : (6 ژانویه 2023)

سازگاری با PrestaShop 8.0

اثر پارالکس بهبود بهخشیده شده است.

در این نسخه ویژگی ارتقا با یک کلیک را برای به‌روزرسانی فایل‌های به‌روز شده قالب بهبود بخشیده شده است.

تنظیمات رنگ برای فرم خرید محصول اضافه شده است.

طرح نمای شبکه ای را برای نوار لغزنده برندها اضافه کرد.

رفع اشکالات جزئی

-----------------

ورژن 2.7.0 : (8 مارس 2022)

به قالب گزینه ای اضافه شد تا گالری تصاویر اصلی را  به صورت حلقه ای یا لوپ (Loop) کند.

امکان دریافت محصولات مرتبط فقط از دسته پیش فرض محصول فعلی اضافه شده است.

گزینه ای برای انتقال توضیحات کوتاه به پایین بلوک خرید اضافه شده است.

سازگاری با پرستاشاپ 1.7.8.4

رفع اشکالات جزئی

-----------------

قالب پاندا 2.6.9 (29 سپتامبر 2021)

یک تنظیم جدید برای نمایش دکمه های فلش در تلفن همراه برای گالری تصاویر اصلی اضافه شد.

ایجاد سازگاری با ماژول  Easybuilder – ماژول ایزی بیلدر شرکت سانی تو

-----------------

ورژن 2.6.7 :

سازگاری با پرستاشاپ 1.7.8.0.

بهینه سازی ماژول اینستاگرام

یک ویژگی کران جاب برای تصویر هاور اضافه شد.

یک ویژگی برای مخفی کردن محصولات خارج از موجودی انبار برای همه اسلایدرهای محصول اضافه شده است.

-----------------

ورژن 2.6.6 :

بهسازی ماژول اینستاگرام

 

رفع اشکالات جزئی

-----------------

ورژن 2.6.5 :

 هنگام به‌روزرسانی مقدار، یک پوشش به کادر مقدار برای جلوگیری از کلیک کردن اضافه شده است.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.6.4 :

اضافه شدن سازگاری با ماژول Easymenu.

مشکل نشان ندادن برخی از نمادهای فونت در بک آفیس (پنل مدیریت) برطرف شده است.

اطلاعات مسیر فایل tpl را به کد منبع اضافه شده است.

منوی کشویی «چند محصول در هر صفحه» به صفحه دسته بندی اضافه شد.

 

ویژگی «نمایش بیشتر» به منظور افزودن دکمه «نمایش کمتر» بهبود داده شده است.

-----------------

ورژن 2.6.3 :

رفع یک خطای مرگبار در نسخه 2.6.2.

-----------------

ورژن 2.6.2 :

مشکل کار نکردن نوار اسلایدر فروش ضربدری در پنجره بازشو سبد خرید برطرف شد.

مشکلی در نسخه 2.6.1 رفع شد که باعث می شد فوتر موبایل به درستی کار نکند.

مجموعه ای از تنظیمات رنگ را برای دکمه ای که درست در کنار دکمه دیگری قرار دارد اضافه شده است تا رنگ های متفاوتی داشته باشد.

 

گزینه ای برای جمع کردن یا بزرگ کردن برگه محصول هنگامی که به صورت آکاردئونی نمایش داده می شود اضافه شده است.

-----------------

ورژن 2.6.1 :

سازگاری با ماژول easybuilder.

Fluttericon جایگزین fontello شد. 

نحوه نمایش تصاویر توسط ماژول اینستاگرام بهبود یافته است.

ایجاد سازگاری با پرستاشاپ 1.7.7.*

یک ویژگی مرتب سازی به صفحه اصلی وبلاگ اضافه شده است.

 

تغییر زبان و تعویض ارز به ماژول نوار کناری اضافه شده است.

-----------------

ورژن 2.6.0 :

مشکل نشان ندادن نمادها در قالب کودک (Child) برطرف شد.

مشکل url هنگام تعویض ارز برطرف شد.

گزینه ای برای باز کردن محصولات در برگه های جدید در هنگام اسکرول بی نهایت اضافه شده است تا با دکمه برگشت مرورگر مشکلی نداشته باشید.

قلاب های بیشتری به ماژول محصولات مشاهده شده اضافه شده است.

مشکل کار نکردن برگه ماژول اسلایدر محصول برطرف شد.

مشکل عدم نمایش برخی از تصاویر کوچک در گالری محصول اصلی برطرف شد.

 

مشکل کار نکردن گالری وبلاگ رفع شد.

-----------------

ورژن 2.5.9 :

رفع مشکل «پخش خودکار» در نسخه 2.5.7.

 

رفع مشکل نمایش تصاویر اینستاگرام در قسمتی که در نسخه 2.5.7 کار نمی کند.

-----------------

ورژن 2.5.8 :

مشکل نمایش تصاویر محصول که در نوار اسلایدر در نسخه 2.5.7 کار نمی کند.

-----------------

ورژن 2.5.7 :

لایت باکس گالری تمام صفحه - یک لایت باکس جدید برای گالری محصولات اصلی با قابلیت بزرگنمایی آسان برای موبایل.

ارتقا افزونه swiper به آخرین نسخه

گزینه ای برای حذف displayBanner از هدر stikcy اضافه شده است.

بهینه سازی پشتیبانی از webp 

حذف تنظیمات "سبد خرید آژاکس" از ماژول سبد خرید، " و به جای آن پس از افزودن محصول به سبد خرید، تنظیم رفتن به سبد خرید" اضافه شده است.

ماژول اینستاگرام را ارتقا داد تا با آخرین API اینستاگرام سازگار باشد.

ویژگی "ادامه مطلب" را به توضیحات کوتاه محصول و توضیحات محصول اضافه کرد.

ماژول بررسی را برای اطلاع دادن به مدیر وب سایت برای بررسی های جدید بهبود بخشید.

رفع مشکل حداقل مقدار اشتباه پس از سوییچ بین ترکیب‌ها.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.5.6 :

ماژول اینستاگرام را برای استفاده از کش به منظور جلوگیری از مشکل بیش از حد محدودیت تعداد درخواست های API اینستاگرام بهبود داد.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.5.5 :

مشکلی از نسخه 2.5.4 قالب پاندا برطرف شد که برخی از تنظیمات رنگ و css سفارشی را از کار انداخته بود.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.5.4 :

ماژول اینستاگرام را برای استفاده از Instagram Basic Display API ارتقا داد.

زیرا API قدیمی Instagram Legacy در 29 ژوئن سال 2020 غیرفعال شد.

رفع مشکلات در ویژگی "بیشتر بخوانید" برای توضیحات دسته بندی.

یک راه جدید "پاپ آپ" برای نمایش کادر جستجو اضافه شده است.

امکان تغییر آیکن چرخش اضافه شده است.

گزینه ای برای باز کردن زیر منوها با کلیک اضافه شد.

ماژول دکمه علاقه مندی را برای نمایش تعداد کل محصولات دوست داشتنی بهبود داد.

-----------------

ورژن 2.5.3 :

حل مشکل پنهان شدن صفحه فرم تماس پس از ارسال پیام

یک فیلد پرش به صفحه بندی اضافه شد.

مشکل مسدود کردن کلیک ها توسط برچسب ها برطرف شد.

افزودن تنظیم "توقف بارگذاری تنبل" که در نسخه قبلی حذف شده بود.

گزینه ای برای افزودن دکمه Read more که برای توضیحات دسته بندی اضافه شده است.

گزینه ای برای Slid در جعبه جستجو در دسکتاپ اضافه شده است.

یک دکمه بستن به بلوک سبد خرید ajax اضافه شد.

مشکل عنوان تکراری و توضیحات در stblogarchives برطرف شد.

امکان افزودن محتوا به قلاب ستون سمت چپ محصول با استفاده از ماژول محتوای سفارشی پیشرفته اضافه شده است.

 

چندین روش مرتب سازی به ماژول های لغزنده محصولات اضافه شده است.

-----------------

ورژن 2.5.2 :

یک ویژگی اسکرول تصویر جدید برای صفحه محصول اضافه شده است.

-----------------

ورژن 2.5.1 :

مشکل کار نکردن ماژول "Love buttons" در زمانی که ماژول "داده کاوی- Data mining" فعال نیست، برطرف شد.

 

به علاوه چندین رفع اشکال دیگر.

-----------------

ورژن 2.5.0 :

ماژول مقایسه را برای نشان دادن وضعیت فعال بهبود داد.

ماژول Wishlist را برای نشان دادن وضعیت فعال بهبود داد.

ماژول "دکمه های علاقه مندی" را برای نشان دادن وضعیت فعال بهبود بخشید.

ماژول "دکمه‌های علاقه مندی" را بهبود بخشید تا برای مهمانان در دسترس قرار گیرد.

نمای شبکه ای برای ماژول "دسته های ویژه" اضافه شد.

امکان استفاده از ماژول محصولات مرتبط برای نمایش محصولات از همان دسته اضافه شده است.

نمای فهرست تلفن همراه در صفحه دسته بندی را به یک طرح بندی "چپ-راست" تغییر داد.

گزینه هایی برای انتخاب عناصر برای نمایش در نمای لیست تلفن همراه برای شما اضافه شده است.

پنل مدیریت ماژول محتوای سفارشی پیشرفته را بهبود بخشید.

 

چندین بهبود و رفع اشکال دیگر.

-----------------

ورژن 2.4.9 :

امکان قرار دادن ماژول محصولات مرتبط در سمت راست تب توضیحات محصول اضافه شده است.

ویژگی بارگذاری تنبل به محصولات در ستون چپ/راست اضافه شد.

امکان نمایش فوری منوهای فرعی اضافه شده است.

سازگاری با 1.7.6.2

رفع خطای صفحه بندی وبلاگ

ویژگی محدودیت کاراکتر برای دسته بندی وبلاگ و مقالات متا کاشی و کلمات کلیدی اضافه شده است.

رفع خطای ریزداده وبلاگ.

رفع خطاهای ترجمه steasycontent.

رفع مشکل سازگاری با 1.7.6.1

مشکل مجوز در ماژول اینستاگرام برطرف شد.

رفع مشکل ارسال کوپن مکرر در پاپ آپ خبرنامه.

امکان نمایش نظرات محصول در داشبورد اضافه شده است.

رفع اشکال محصولات مرتبط با اشکال.

رفع مشکل دکمه های اجتماعی ثابت که نمی توانند با Pinstest به اشتراک گذاشته شوند.

ثبت لایسنس قالب بهبود یافته است.

 

چندین بهبود و رفع اشکال دیگر.

-----------------

ورژن 2.4.8 :

سازگاری با 1.7.6.0

stsocial بهبود یافته برای باز کردن پیوندهای شبکه های اجتماعی در پنجره جدید.

یک قلاب جدید در سمت راست توضیحات محصول اضافه شده است.

ماژول بنر و ماژول مگامنو را بهبود دهید تا تصاویر مخفی در موبایل بارگیری نشود.

در نمای شبکه ای، قابلیت بارگذاری تنبل خارج از صفحه را به اسلایدرهای تصویر محصول اضافه کرد.

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 2.4.7 :

افزودن ویژگی بارگذاری تنبل بهبود یافته برای بارگذاری نشدن تصاویر خارج از نمای مرورگر، که می تواند زمان بارگذاری صفحه را کوتاه تر کند.

بهبود عملکرد تعویض ترکیب‌ها برای بارگیری تصاویر برای ترکیب فعلی.

رفع مشکل سازگاری با ماژول webp.

سازگاری با ماژول "نمایش محصولات به عنوان ویژگی های ماژول محصول دیگر در PrestaShop 1.7" اضافه شده است.

رفع اشکال توضیحات دسته بندی وبلاگ.

یک قسمت توضیحات برای ویژگی دکمه اجتماعی اضافه شده است.

رفع اشکال در ویژگی محصولات محبوب.

اضافه شدن قابلیت بارگذاری تنبل برای بلوک های روی پاورقی، ستون سمت چپ و ستون سمت راست.

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 2.4.6 :

اضافه شده: دو قلاب جدید به صفحه دسته برای نمایش محتوای تمام عرض.

اضافه شده: ویژگی جدید برای باز کردن سبد خرید هنگامی که یک محصول به سبد خرید اضافه می شود.

اضافه شده: امکان تغییر لیست علاقه مندی ها، محصولات مشاهده شده، لیست علاقه مندی و آیکن های مقایسه در ماژول ویرایشگر قالب.

اضافه شده: امکان نمایش لیست علاقه مندی ها، محصولات مشاهده شده، لیست علاقه مندی و مقایسه در قلاب ویجت منو.

رفع باگ شد: تصاویر در حالت چند زبان در ماژول های بنر و اسلایدر به خوبی نشان داده نمی شوند.

ویژگی جدید اضافه شده: ویرایشگر متن برای شرح دسته بندی وبلاگ.

ویژگی جدید اضافه شده: امکان نمایش محتوای پیشرفته در وسط محصول.

ویژگی جدید اضافه شد: امکان افزودن کد کوپن برای هر مشترک در ماژول پاپ آپ خبرنامه.

ویژگی جدید اضافه شده: بلوک محتوای پیشرفته تکراری.

ویژگی جدید اضافه شده: امکان مرتب سازی برندها بر اساس نام در منو.

سازگاری با Faceted Search v3

رفع باگ شد: عدم امکان افزایش تعداد هنگام سفارش محصولات خارج از انبار مجاز است.

ویژگی جدید اضافه شده: ویژگی "محصول قبلی" و "محصول بعدی" به ماژول نوار کناری.

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 2.4.5 :

رفع مشکل بخش محصولات مرتبط در صفحه وبلاگ که چندین اعلامیه php را نشان می دهد.

مشکل عدم نمایش خوب گالری تصاویر محصول اصلی در نسخه RTL تلفن همراه برطرف شد.

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 2.4.4 :

سازگاری با ماژول WebP ST-themes

اضافه شدن امکاناتی به بنر، اسلایدر و ماژول swiper برای نمایش تصاویر مختلف در دستگاه های مختلف.

امکان اضافه شدن نام محصول و قیمت در هر دو طرف.

یک قلاب جدید به ماژول وبلاگ برای نقشه سایت اضافه کرد.

سازگاری با ماژول SendinBlue

اخطارهای rich snippets Google رفع شد.

روش جدیدی برای افزودن برگه برای محصولات اضافه شده است.

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 2.4.3 :

یک قلاب جدید درست بالای برگه توضیحات محصول در صفحه محصول اضافه شده است.

امکان قرار دادن محصولات در صفحه تایید سفارش اضافه شد.

ویژگی lazyload به ماژول بنر اضافه شد.

امکان غیرفعال کردن قابلیت بارگذاری پیش از اسلایدر محصول اضافه شده است.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.4.2 :

ماژول بنر پیشرفته پیشرفته برای انتخاب صفحات برای نشان دادن بنرهای قرار داده شده در قلاب های "Full width x".

عنوان اضافه شده برای تایمرهای شمارش معکوس.

امکان تنظیم عرض های مختلف برای ستون ها در دستگاه های مختلف اضافه شده است.

اضافه شدن سازگاری با ماژول "جستجو بر اساس دسته".

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.4.1 :

سازگاری با PrestaShop 1.7.5.0.

دکمه افزودن به سبد خرید بهبود یافته است به جای اینکه هیچ کاری انجام ندهید وقتی آخرین مورد به سبد خرید اضافه می شود، پیامی را نشان می دهد.

تنظیمات "پنهان کردن اطلاعات تخفیف" را از ماژول ویرایشگر تم حذف کرد. اکنون از ماژول Stickers برای نشان دادن اطلاعات قطع کردن استفاده کنید.

اضافه شده: ویرایشگر TinyMec برای محتوای کوتاه وبلاگ.

ثابت: تاریخ مقاله وبلاگ برای اسپانیایی.

اضافه شده: og:image:width و og:image:height برای دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.4.0 :

گزینه ای برای نمایش نام مشتری در نظرات محصول اضافه شده است

گزینه ای برای نمایش مرجع محصول در صفحات فهرست محصول و صفحه اصلی اضافه شده است.

گزینه ای برای نمایش مالیات شامل و کل قیمت در بلوک های خلاصه سبد خرید اضافه شده است.

اضافه شدن سازگاری با ماژول (second price).

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.3.9 :

شرکت سانی تو در این نسخه طراحی صفحه سازنده را بهبود بخشید تا بتواند لوگوی سازنده را نشان دهد.

امکانی برای اجازه دادن به نظرات مهمان در ماژول نظرات محصول اضافه شده است.

گزینه ای برای تنظیم عرض ستون سمت چپ و ستون سمت راست برای دستگاه های بسیار بزرگ اضافه کنید.

قابلیت ثبت لایسنس قالب بهبود یافته

امکان استفاده از کد html در عنوان آیتم های منو سطح اول اضافه شده است.

پشتیبانی چند زبانه برای کاور وبلاگ اضافه شده است.

مشکل "site.webmanifest یافت نشد" برطرف شد.

برخی از مشکلات پشتیبانی RTL را رفع کرد.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.3.8 :

ماژول جدید - مقایسه محصول

سازگاری با ماژول ps_emailalerts رفع شد.

رفع مشکل عدم نمایش درست آیتم‌های منوی عمودی زمانی که مرورگر از 992 پیکسل تا 1220 پیکسل است.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.3.7 :

ایجاد سازگاری با 1.7.4.2.

امکان واردسازی نظرات و بررسی های محصول با استفاده از فایل های csv

تأیید ایمیل به فرم های مربوط به اطلاعات کاربر اضافه شد.

ویژگی favicon بهبود یافته برای اطمینان از اینکه فاویکون شما در همه جا چشمگیر به نظر می رسد.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.3.6 :

سازگاری با 1.7.4.0.

اضافه شدن سازگاری با 1.7.4.0 برای (Visual composer)

نمایش تصویر "بدون تصویر- No Image" برای محصولات بدون تصویر.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.3.5 :

رفع خطاهای جاوا اسکریپت که در سافاری رخ می دهد و باعث می شود تصاویر منو و محصول نشان داده نشوند.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.3.4 :

هنگام تعویض ترکیبات محصول، پشتیبانی از دکمه برگشت مرورگر اضافه شد.

پشتیبانی از دکمه برگشت مرورگر را از ویژگی infilite sroll حذف کرد، زیرا آنها نمی توانند با هم کار کنند.

مشکل نمایش داده نشدن کادر ثبت لایسنس قالب به دلیل مشکل واقعی در حافظه پنهان مرورگر برطرف شد.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.3.3 :

سازگاری با ماژول رسمی GDPR Prestashop.

امکان اختصاص یک بلوک محتوای سفارشی به چندین محصول توسط IDS اضافه شده است.

سازگاری با 1.7.3.3

دو فونت به زبان های RTL اضافه شد.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.3.2 :

رفع مشکل کمیت جعبه در هنگامی که ثبت سفارش محصولات خارج از موجودی انبار مجاز است.

دریافت رسانه بر اساس نام کاربری و دریافت رسانه مورد علاقه خود از ماژول فید اینستاگرام حذف شد تا با APIهای جدید اینستاگرام سازگار باشد.

اضافه شدن سازگاری با جستجوی چند وجهی با ماژول اسلایدر محدوده قیمت.

سازگار با 1.7.3.1

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.3.1 :

شرکت سانی تو نوع تصویر را برای تصاویر نمودار باز (open graph) تنظیم کرد تا از تنظیم "نوع تصویر گالری" در ماژول ویرایشگر قالب استفاده شود.

نوار اسلایدر انقلابی (Revolution Slider) به آخرین نسخه 5.4.2 به روز شد.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.3.0 :

در این ورژن یک فیلدِ نام جدید به عنوان یادآوری برای بلوک ها به ماژول محتوای سفارشی اضافه شده است.

باگ در ویژگی «نمایش همه تصاویر در یک نوار اسلایدر با تصاویر بند انگشتی در زیر آن» برطرف شد که باعث عدم نمایش صحیح تصاویر کوچک می شد.

رفع مشکل ویژگی گالری محصول در صفحه محصول، که باعث می شد در برخی موارد تصاویر در اندازه اشتباه نمایش داده شوند.

کادرهای کمیت در سبد خرید نوار کناری و صفحه سبد خرید ثابت شده است تا از موجودی بیش از حد موجود جلوگیری شود.

دکمه تسویه حساب بهبود یافته است تا وقتی سبد خرید فاقد اعتبار است، اجازه رفتن به صفحه پرداخت را ندهد.

jscomposer.zip تصحیح شد، نسخه ای که v4.1.8 داشت فرمت اشتباهی داشت.

رفع حداکثر عرض صفحه=992 خوب کار نمی کند، مشکل از نسخه 4.1.7 شروع شده بود.

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.2.9 :

 نشانه‌گذاری‌های rich snippets google از ماژول محصولات مرتبط حذف شده است تا از ترکیب نشانه‌گذاری‌ها با نشانه‌گذاری‌های محصول اصلی، در هنگامی که به هوک displayProductRightColumn متصل است، جلوگیری شود.

بهسازی فیچر گالری تصاویر محصول برای نشان دادن صحیح تصویر "کاور".

رفع دو اخطار php.

-----------------

ورژن 2.2.8 :

مشکل عدم امکان پردازش به صفحه پرداخت زمانی که نسخه قالب پاندای شما بزرگتر یا مساوی 2.1.7 است و پرستاشاپ شما کمتر از 1.7.3.0 است، برطرف شد.

-----------------

ورژن 2.2.7 :

صفحه‌بندی ajax بهبود یافته، افزودن دکمه بارگیری بیشتر و ویژگی‌های Sroll infilite برای کارکرد آنها با دکمه برگشت مرورگر.

اصلاح ویژگی محدودیت کمیت به‌روزرسانی نشد هنگام تعویض ویژگی‌ها.

امکان نمایش کدهای QR مستقیماً در صفحه محصول

افزودن امکان غیرفعال کردن  ویژگی بارگذاری تنبل گالری محصولات پست الکترونیکی برای اهداف سئو 

بهسازی ماژول برچسب را برای اطلاعات دقیق در دسترس بودن

ایجاد سازگاری با 1.7.3.0

 

رفع اشکال.

-----------------

ورژن 2.2.6 :

رفع یک اشکال در 2.2.5 که باعث ناپدید شدن آیکون ها می شد.

-----------------

ورژن 2.2.5 :

هنگامی که افزودن به سبد خرید ناموفق باشد، پیام های خطا را نشان دهید.

گزینه هایی برای تغییر اندازه متن دکمه اضافه شده است.

گزینه ای برای باز کردن لیست های کشویی با کلیک اضافه شده است.

عناوین تصاویر را در گالری تصاویر محصول به صورت پاپ آپ نشان دهید.

امکان غیرفعال کردن دکمه افزودن به سبد خرید در حین تغییر ویژگی ها اضافه شده است.

ماژول نظرات محصول را بهبود بخشید.

دکمه "اکنون خرید" اضافه شد. با کلیک بر روی دکمه خرید، مشتریان پس از افزودن محصول به سبد خرید بدون مراجعه به صفحه سبد خرید، به صفحه پرداخت هدایت می شوند.

دکمه "تسویه حساب" را به سبد خرید بازشو، سبد خرید بازشو و سبد کناری اضافه شد تا مستقیماً بدون رفتن به صفحه سبد خرید به صفحه پرداخت بروید.

ویژگی فیلتر کشویی چسبنده بهبود یافته است.

rel=next و rel=previous به صفحات صفحه بندی شده اضافه شد، برای سئو مناسب است.

 

رفع اشکال.

-----------------

ورژن 2.2.4 :

گزینه ای برای تغییر اندازه قیمت اصلی در صفحه محصول اضافه شده است.

گزینه ای برای تغییر رنگ اطلاعات در دسترس بودن اضافه شده است.

سئوی بهبود یافته برای صفحه لیست بررسی محصول.

رفع باگ شد: وقتی مدیریت موجودی انبار غیرفعال است، امکان تغییر کمیت وجود ندارد.

رفع باگ شد: با استفاده از اورراید ماژول رفتار پیش‌فرض لغو نمی‌شود.

رفع باگ شد: نام صفحه از دست رفته در breadcrumb.

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.2.3 :

ویژگی جدید اضافه شده: داده های نصب نسخه ی نمایشی با یک کلیک برای دمو 20.

رفع باگ شد: ماژول Swiper و owlcarousel وقتی توسط ماژول ویژوال کامپوزر اضافه می شدند، قابلیت اسکرول را از دست می دادند.

 

رفع باگ شد: حل یک مشکل مربوط به حافظه پنهان در ماژول محتوای سفارشی پیشرفته.

-----------------

ورژن 2.2.2 :

ترکیب ویژوال کمپوزر ماژول در پوشه /Visual composer page builder/ قرار دارد، به طور پیش فرض نصب نشده است.

برچسب کاهش قیمت را برای نمایش مقدار تخفیف وارد کرد.

گزینه هایی برای باز کردن بلوک های فوتر به صورت پیش فرض اضافه شده است.

یک نسخه ی نمایشی جدید اضافه شد.

انجام بهسازی تا صفحه بندی تنها در یک صفحه نشان داده نشود.

اصلاح : برای عدم نمایش افزودن به سبد خرید در مواقعی که کالایی موجود نیست.

امکان تنظیم ستون های محتوای سفارشی برای داشتن عرض های مختلف در دستگاه های مختلف اضافه شده است.

امکان افزودن پیوندها به آیتم های نوار کناری اضافه شده است، بنابراین وقتی مشتریان روی آنها کلیک می کنند، به جای باز کردن نوارهای کناری، هدایت می شوند.

امکان نمایش دکمه های بیشتر زیر قیمت محصول در نمای شبکه ای اضافه شده است.

ویژگی "چک کردن نسخه جدید " در ماژول ویرایشگر قالب.

 

رفع شد: نمی توان موقعیت ویدیوهای محصول را تغییر داد.

-----------------

ورژن 2.2.1 :

اعمال اصلاحات جزیی

-----------------

ورژن 2.2.0 :

امکان استفاده از لوگوی متفاوت برای دستگاه های تلفن همراه اضافه شده است.

اضافه شدن امکان تنظیم بنرها برای داشتن عرض های مختلف در دستگاه های مختلف.

طرح صفحه سازنده بهبود یافته است.

اندازه تگ‌های h1، h2 و h3 را زمانی که در محتوای وبلاگ، توضیحات محصول و صفحات CMS هستند، به صورت جهانی تنظیم کنید.

اضافه شدن امکان تنظیم فاصله بین آیتم های منو.

اضافه شدن امکان تنظیم عرض ستون چپ/ستون راست به 2.4/12، 1.2/12 و 1.5/12

امکان حذف عنوان اجتماعی از فرم ثبت نام اضافه شد.

امکان استفاده از صفحه پرداخت برای استفاده از هدر و فوتر مشابه سایر صفحات اضافه شده است.

اصلاح breadcrumb در صفحه تماس با ما، صفحه نقشه سایت و غیره.

برچسب ثابت IN موجودی انبار.

مشکل در ماژول محتوای سفارشی رفع شد.

باگ صفحه بندی رفع شد.

بهبود RTL

 

سایر اصلاحات جزئی

-----------------

ورژن 2.1.8 :

لینکهای لغو اشتراک به ایمیل های تأیید اشتراک اضافه شده است.

امکان افزودن عنوان برای اسلایدرهای محصول ایجاد شده توسط ماژول محتوای سفارشی پیشرفته 

ویژگی جدید: زمانی که lazyload فعال است، تصاویر را از قبل بارگیری کنید.

اگر محصول فقط یک تصویر داشته باشد، امکان پنهان کردن گالری تصاویر کوچک محصول اضافه شده است.

سازگاری با Prestashop 1.7.2.3

 

رفع اشکال جزئی

-----------------

ورژن 2.1.7 :

تعویض زبان موبایل اصلاح شد.

 

رفع چندین باگ جزئی دیگر.

-----------------

ورژن 2.1.6 :

ماژول Tawk.to اضافه شد.

اضافه شدن امکان افزودن نظرات محصول از بک آفیس.

اضافه شدن امکان حذف برگه جزئیات محصول.

طراحی سبد خرید کشویی بهبود یافته است.

 

رفع مشکلات ترجمه و اشکالات جزئی.

-----------------

ورژن 2.1.5 :

اضافه شدن ماژول ورود به سیستم از طریق شبکه های اجتماعی.

قابلیت حذف انبوه به ماژول بلوک محتوای سفارشی پیشرفته و ماژول بنر پیشرفته اضافه شد.

سازگاری با Prestashop 1.7.2.1

رفع اشکال در نوار اسلایدر تصاویر کوچک محصول.

 

رفع مشکلات ترجمه

-----------------

ورژن 2.1.4 :

برچسب "موجود در انبار" اضافه شد.

امکان تنظیم حاشیه سمت راست و حاشیه چپ برای بلوک های بنر اضافه شده است.

تنظیمات ترجمه به همراه تنظیمات سیستم ترجمه پرستاشاپ در 1.7.2.0.

در این نسخه شرکت سانی تو ماژول نظرات محصول را بهبود بخشید.

 

مشکل در ماژول محصولات مشاهده شده رفع شد.

-----------------

ورژن 2.1.3 :

سازگاری با Prestashop 1.7.2.0

-----------------

ورژن 2.1.2 :

بهبود سرعت بارگذاری داده ها در جستجوی ajax و فیلتر محصول.

-----------------

ورژن 2.1.1 :

بهبود سرعت بارگذاری داده ها پس از تغییر ویژگی ها.

 

رفع اشکال.

-----------------

ورژن 2.1.0 :

ماژول اظهار نظر محصول جدید.

ویژگی کد کوتاه جدید برای بنر، اینستاگرام و ماژول Swiper.

 

رفع اشکال.

-----------------

ورژن 2.0.4 :

رفع مشکل در ویژگی اسکرول بی نهایت.

-----------------

ورژن 2.0.3 :

رفع باگ :ویژگی به‌روزرسانی کمیت محصول پس از چند بار به‌روزرسانی کمیت محصول، به خوبی کار نمی کرد.

 

محصولات ثابت هنگام حذف از سبد پاپ آپ یا سبد کناری در صفحه سبد خرید ناپدید نمی شوند.

-----------------

ورژن 2.0.2 :

باگ ویژگی پیشنهاد خودکار در ماژول محتوای سفارشی پیشرفته برطرف شد.

ردرفع باگ : کد QR ثابت در پنجره های مشاهده سریع کار نمی ک.

 

مشکل قابلیت شمارش معکوس رفع شد.

-----------------

ورژن 2.0.1 :

رفع باگ : تعداد ثابت موجودی در هنگام تغییر ترکیب تغییر نمی کرد.

 

شرکت سانی تو ماژول نظرات وبلاگ را برای نشان دادن اینکه یک نظر در کدام مقاله ارسال شده است، بهبود بخشید.

-----------------

ورژن 2.0.0 :

انتشار اولیه قالب پاندا 2 سازگار با پرستاشاپ 1.7

-----------------


مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720342

مشخصات

دسته بندی
قالب آماده پرستاشاپ
مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
خرید لایسنس اختصاصی به نام دامنه +دانلود سورس قالب از اکانت Sunnytoo
زبان
فارسی
سازگار با
PrestaShop -1.6 & 1.7
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
عرضه به همراه
لایسنس اختصاصی
نصب موفق قالب روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.6.1.15 - 16.1.24 - 1.7.6.7 - 1.7.7.3 - 1.7.7.5 - 1.7.7.7 - 1.7.8.0 - 1.7.8.1 - 1.7.8.3 - 1.7.8.5 - 1.7.8.6 - 1.7.8.7 - 1.7.8.8 - 8.00

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
19 نظر
★★★★★ عالی 19
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (19)
  • پرسش و پاسخ (1)
محصولات مرتبط
خدمات آپدیت قالب پاندا پرستاشاپ در نیوزپاور تضمینی خدمات آپدیت قالب پاندا پرستاشاپ در نیوزپاور تضمینی
پیشنهاد ویژه محدود
(1)
خدمات آپدیت قالب پاندا پرستاشاپ در نیوزپاور تضمینی با حفظ سفارشی سازی ها و تغییراتی که بر روی قالب داده اید!با خیالی آسوده ارتقا قالب و بروزرسانی فروشگاه خود را به تیم فنی پرستاشاپِ نیوزپاور بسپارید.ارتقا قالب به...
پکیج طراحی سایت پرستاشاپ با قالب پاندا پکیج طراحی سایت پرستاشاپ با قالب پاندا
پیشنهاد ویژه محدود
2,085,000 تومان2,500,000 تومان
(1)
پکیج شخصی سازی در قالب پاندا پکیج طراحی و تنظیماتبه همراه اعتبار هدیه 200 هزارتومانی برای خرید لایسنس اختصاصی قالب پاندا شرکت سانی تو قابل استعلام در وب سایت شرکت سانی تولطفا جهت دیدن  جزییات خدمات این پکیج به سربرگ...
قالب اوریجینال ویرهاوس - Warehouse Theme لایسنس اختصاصی، خرید مستقیم از تم فارست قالب اوریجینال ویرهاوس - Warehouse Theme را از مرجعی مطمئن تهیه کنید. در نیوزپاور لایسنس اختصاصی برای دامنه خود دریافت می کنید و تمام...
قالب ترنسفورمر پرستاشاپ - Transformer PrestaShop Theme قالب ترنسفورمر پرستاشاپ - Transformer PrestaShop Theme قالب ترنسفورمر پرستاشاپ - Transformer PrestaShop Theme
پیشنهاد ویژه محدود
1,913,500 تومان2,150,000 تومان
(1)
قالب ترنسفورمر پرستاشاپ - Transformer PrestaShop Theme قالب ترنسفورمر پرستاشاپ - Transformer یک قالب آماده پرستاشاپ که بیش از 7 سال از سابقه انتشار آن برای نسخه های 1.7 و 1.6 پرستاشاپ می گذرد، این قالب ممتاز کاملا...
(6)
ماژول صفحه ساز پرستاشاپ - Creative Elements - المنتور با المنتور پرستاشاپ یکی از ماژول های جذاب صفحه ساز پرستاشاپ می توانید به ایجاد و طراحی صفحات دلخواه بپردازید. کافی است Darg&Drop کنید. با خرید ماژول صفحه ساز...
قالب فرنی‌تاون پرستاشاپ - FurniTown  FurniTown - The Furniture Store فرنی‌تاون - فروشگاه مبلمان، نانوایی، الکترونیک، کامپیوتر، کیک، لوازم جانبی و دوربین، یک پوسته واکنش‌گرا برای فروشگاه پرستاشاپ است که با سبکی ساده و...
(1)
نسخه اوریجینال با لایسنس اختصاصی  قالب ریسپانسیو پرستاشاپ لئو هانا یک قالب پرستاشاپ فوق العاده برای پرستاشاپ 1.7 با ویژگی های کامل یک فروشگاه آنلاین، شامل 5 صفحه اصلی متفاوت است. این قالب مدرن برای فروش کالاهای متنوعی...
قالب مولوتوک پرستاشاپ - Molotok قالب ممتاز قالب مولوتوک پرستاشاپ - Molotok برای فروشگاه اینترنتی ابزار و تجهیزات کاملا مناسب است.  Molotok - Hardware Tools eCommerce Template PrestaShop Themeلایسنس اختصاصی به ازای...
در کنارش خریداری شده
(4)
ماژول BLOG - افزونه قدرتمند وبلاگ برای پرستاشاپماژول Blog  - سیستم وبلاگ نویسی در پرستاشاپ را برای شما فراهم می‌کند و براحتی می‌توانید بخشی با امکانات فوق حرفه ای وبلاگ در فروشگاه خود راه اندازی نمایید و به تولید...
(1)
ماژول نظرات پرستاشاپ و ماژول پرسش و پاسخ پرستاشاپماژول نظرات پرستاشاپ و ماژول پرسش و پاسخ پرستاشاپ، یک سیستم ثبت نظر، رتبه‌بندی و پرسش‌ - پاسخ کاملاً مدیریت ‌شده است تا نظرات محصول شما را قابل ویرایش، چند زبانه و...
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ از نسخه 1.7.0 پایه به نسخه بالاتر بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ از نسخه 1.7.0 پایه به نسخه بالاتر
پیشنهاد ویژه محدود
(1)
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ از نسخه 1.7.0 پایه به نسخه بالاتر ارتقا پایه پرستاشاپ (از نسخه ۱.۷ به آخرین نسخه منتشر شده) خدمات و بسته بروزرسانی پرستاشاپ  به آخرین نسخه ی ارائه شده پرستاشاپ 1.7 یا نسخه دلخواه شما به صورت...
(2)
ماژول پرداخت در یک صفحه پرستاشاپ کاری از شرکت Ets-Soft مراحل پرداخت پیش فرض پرستاشاپ را ساده کنید. به مشتریان کمک می کند سریعتر، راحت تر و ایمن تر پرداخت کنند و نرخ رها کردن سبد خرید را کاهش داده و نرخ تبدیل خود را...
ماژول پرداخت در یک صفحه کاری از شرکت sunnytoo ماژول پرداخت در یک صفحه کاری از شرکت sunnytoo
پیشنهاد ویژه محدود
3,240,728 تومان3,598,410 تومان
ماژول پرداخت در یک صفحه کاری از شرکت sunnytoo ماژولی ویژه برای پرستاشاپ 1.7Easycheckout - one page checkout module for Prestashop 1.7صدور لایسنس اختصاصی به ازای هر دامنهقیمت محصول متغیر : قیمت این افزونه بر اساس نرخ...
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ ۱.۶ به پرستاشاپ ۱.۷ بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ ۱.۶ به پرستاشاپ ۱.۷
پیشنهاد ویژه محدود
(3)
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ ۱.۶ به پرستاشاپ ۱.۷با استفاده از بسته خدمات پیشرفته ارتقا پرستاشاپ می توانید فروشگاه خود را از نسخه ۱.۶ به آخرین نسخه رسمی ۱.۷ ارتقا دهید.در حال حاضر بهترین نسخه برای راه اندازی فروشگاه با...
با ماژول کیف پول پرستاشاپ وبکول، سیستم کیف پول مشتریان را در فروشگاه پرستاشاپ خود ایجاد کنید. به مشتریان اجازه دهید در کیف پول خود پول اضافه کنند و از آن برای خرید در فروشگاه شما استفاده کنند.این افزونه با ماژول...
(1)
ماژول چند فروشندگی پرستاشاپ Marketplace Builder Module کاری از شرکت ETS Softماژول قدرتمند چند فروشندگی پرستاشاپفروشگاه پرستاشاپی خود را با چند قدم ساده به یک بازار چند فروشندگی یا همان مارکت پلیس -  Marketplace حرفه...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
قالب پاندا پرستاشاپ - Panda Theme
3,930,888 تومان