×
×

ماژول تغییر اتوماتیک زبان و ارز پرستاشاپ بسته به موقعیت جغرافیایی

شناسه محصول:
PS-720049

ماژول Auto Change Language And Currency ، به طور خودکار مشتریان را بر اساس موقعیت جغرافیایی آن­ ها به زبان محلی و / یا ارز رایج کشورشان هدایت کنید.با استفاده از این ماژول در فروشگاه خود، به دلیل ارائه محتوای مناسب، ارز و زبان آشنا به مشتریان، احتمال انجام خرید مشتریان در سایت شما افزایش چشمگیری پیدا خواهد نمود.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

نسخه اوریجینال یک بار برای دامنه Newspower.irخریداری شده است.  لایسنس توسعه دهنده خارجی توسط گروه پرستانیوز از سورس ماژول حذف شده است، بنابراین این ماژول قابل استفاده بر روی هر تعداد دامنه ای که تمایل داشته باشید هست و منقضی نمی شود و مادام العمر می باشد.

 

Auto Change Language And Currency - Geolocation Module

ماژول تغییر خودکار زبان و ارز فروشگاه  بر حسب مکان جغرافیایی کاربران

توسعه یافته توسط گروه : Idnovate

ترجمه توضیحات توسعه دهنده از زبان انگلیسی به فارسی توسط گروه پرستانیوز، تیم متخصص پرستاشاپ نیوزپاور

بررسی اجمالی ماژول ...

این ماژول به طور خودکار مشتریان را بر اساس موقعیت جغرافیایی آن­ ها به زبان محلی و / یا ارز رایج کشورشان هدایت کنید. با استفاده از این ماژول در فروشگاه خود، به دلیل ارائه محتوای مناسب، ارز و زبان آشنا به مشتریان، احتمال انجام خرید مشتریان در سایت شما افزایش چشمگیری پیدا خواهد نمود.

این ماژول برای شما چه می کند؟

با استفاده از این ماژول می توانید تجربه کاربران از وب سایت خود را بهبود بخشید.

براساس موقعیت مشتری ، زبان و ارز به طور خودکار تغییر می کند !

با استفاده از این ماژول می توانید به طور خودکار زبان فروشگاه و یا ارز پیش فرض فروشگاه آنلاین خود را با توجه به موقعیت مشتری تغییر دهید. این ماژول بطور خودکار محل جغرافیایی بازدید کنندگان را تعیین می کند و زبان و ارز محلی آنها را تنظیم می نماید. در صورت تمایل می توانید تغییر خودکار زبان و ارز را بصورت همزمان انتخاب کنید.

وجود قابلیت تعریف تنظیماتی به صورت پیش فرض  ...

اگر زبان و ارز محلی مشتری شما در فروشگاه شما نصب نشده باشد، می توانید یک زبان و ارز دلخواه را به عنوان زبان و ارز پیش فرض فروشگاه تعریف و پیکربندی کنید.

افزودن استثنائاتی برای کشورها و مناطق خاص ...

جدید!

می توانید برای یک کشور یا یک منطقه خاص، یک زبان و واحد پول خاصی را تنظیم کنید. هنگامی که یک مشتری از این کشور / منطقه، از فروشگاه شما بازدید می کند، زبان و ارزی که قبلا تعریف شده است نمایان می شود. شما می توانید این کار را برای کشورها و مناطق مختلف به دفعات مورد نیاز خود، انجام دهید و زبان ها و ارزهای مختلفی را به فروشگاه خود اضافه کنید! این ویژگی برای پرستاشاپ 1.5به بعد در دسترس است.

غیرفعال کردن گزینشگر زبان و ارز در فروشگاه ...

جدید!

اگر نمی خواهید که مشتریان شما امکان تغییر زبان یا ارز فروشگاه شما را داشته باشند، می توانید آن را غیرفعال کنید! همچنین می توانید آن را فقط برای کشورها یا مناطق خاص غیرفعال کنید و برای سایر مناطق فعال باقی بگذارید. این ویژگی برای پرستاشاپ 1.5 به بعد در دسترس است.

تنظیم حالت کاتالوگ در فروشگاه، برای کشورها و مناطقی خاص ...

جدید!

اگر مشتری در کشور یا منطقه ای که پیش از این در پنل مدیریت ماژول تعیین کرده اید قرار دارد، می توانید برای آن کشورها و مناطق، فروشگاه خود را در حالت کاتالوگ تنظیم کنید. به این ترتیب مشتری تنها قادر خواهد بود از فروشگاه شما بازدید کند اما قادر به خرید هیچ کالایی نخواهد بود. این ویژگی برای پرستاشاپ 1.5 به بعد در دسترس است.

این ماژول نیازی به هزینه ماهانه یا هزینه دیگری ندارد، شما  برای یک بار آن را خریداری می کنید و بدون هیچ محدودیتی، از آن به صورت مادام العمر بهره مند می شوید.


ویژگی های منحصر به فرد این ماژول :

·       جدید! شما می توانید برای یک کشور ( کشورها ) / منطقه ( مناطق ) خاص، ریدایرکتی را به URL یک فروشگاه خاص خود، تنظیم کنید. این ویژگی در پرستاشاپ 1.5 به بعد در دسترس است.

·       جدید! شما می توانید برای یک کشور ( کشورها ) / منطقه ( مناطق ) خاص، ریدایرکت مجددی را به URL خاصی تنظیم کنید. این ویژگی در پرستاشاپ  1.5 به بعد در دسترس است.

·       جدید! شما می توانید گزینه ای را برای نادیده گرفتن اتصالات به فروشگاه، از طریق ربات ها یا موتورهای جستجو، تنظیم نمایید. این ویژگی در پرستاشاپ  1.5 به بعد در دسترس است.

·       جدید! شما می توانید برای یک کشور یا منطقه­ ای خاص، یک زبان یا واحد پول خاصی را تنظیم کنید. این ویژگی در پرستاشاپ  1.5 به بعد در دسترس است.

·       جدید!  شما می توانید قابلیت گزینشگر ارز یا زبان را به طور کلی در کلیه فروشگاه های خود و یا برای یک کشور (یا کشورها) / منطقه ( یا مناطق) خاص، مخفی کنید. این ویژگی در پرستاشاپ  1.5 به بعد در دسترس است.

·       جدید! شما می توانید برای یک کشور ( کشورها ) / منطقه ( مناطق ) خاص، فروشگاه را در حالت کاتالوگ ( عدم فروش محصولات و تنها به نمایش درآوردن آن ها ) تنظیم کنید. این ویژگی در پرستاشاپ  1.5 به بعد در دسترس است.

·       با استفاده از این ماژول، شما قادرید با توجه به موقعیت جغرافیایی مشتری، زبان پیش فرض فروشگاه خود را به طور خودکار، تغییر دهید.

·       با استفاده از این ماژول، شما قادرید با توجه به موقعیت جغرافیایی مشتری ، ارز پیش فرض فروشگاه خود را به طور خودکار، تغییر دهید.

·       برای آن دسته از مشتریانی که زبان یا ارز محلی خاص خود را دارند و در صورتی که این زبان یا  ارز خاص، در فروشگاه شما در دسترس نباشد، شما می توانید یک زبان و ارز دلخواه خود را برای این دسته از مشتریان، به صورت پیش فرض تعیین نمایید.

·       پشتیبانی کامل از قابلیت چند فروشگاهی : می توانید برای هر فروشگاه خود، پیکربندی متفاوتی را داشته باشید.

·       سازگار با همه مرورگرهای وب مانند Google chrome، Mozila، IE و ...

·       سازگار با سامانه پرستاشاپ کلود (Prestashop Cloud).

·       تمام متون ماژول قابل ترجمه به زبان دلخواه شما است.

 

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720049

مشخصات

دسته بندی
ماژول های مدیریت و مالی پرستاشاپ
موضوع
پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
زبان
چند زبانه
سازگار با
Prestashop 1.6.x - 1.7.x
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی در صورت عدم وجود امکان نصب
محصولات مرتبط
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Prestashop Mass product combinations editorاگر زمان زیادی را صرف فرآیند ویرایش ترکیب‌ها در فروشگاه خود می‌کنید، ماژول ویرایشگر انبوه ترکیبات محصول پرستاشاپ به شما کمک خواهد کرد. با این افزونه پرستاشاپ، می‌توانید به...
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Prestashop Quantity discounts on products listsبا استفاده از این ماژول، شما به راحتی می‌توانید قوانین تخفیف مقداری یا (Quantity discounts) را بر روی هر محصول موجود در فروشگاه آنلاین خود نمایش دهید، همانند نمایش در...
599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
"ماژول ورود به پنل کاربری مشتری از مدیریت در پرستاشاپ" - Admin Login as Customer | Access User Account به مدیران فروشگاه اجازه می‌دهد که با یک کلیک تکی، به حساب مشتری وارد شده و بدون استفاده از رمز عبور به حساب کاربری...
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
با ماژول تخصیص حامل در پرستاشاپ به محصولات به صورت انبوه در زمان صرفه‌جویی کنید، دیگر نیازی نیست به صورت یکی به یکی حامل را به محصول اختصاص دهید. این ماژول امکان انجام این کار را به صورت گروهی فراهم می‌کند. فقط حامل...
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول Google Tag Manager برای پرستاشاپ در (Analytics, Ads و...) گوگل تگ منیجر و تمام افزونه‌های آن مانند (Analytics، Ads ...) را به صورت ساده و  در پرستاشاپ خود یکپارچه کنید. این ماژول برای بررسی فعالیت کاربران،...
0 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ترب کلید برای پرستاشاپ - Product APIبا نصب این ماژول محصولات شما با سرعت بیشتری در ترب بروزرسانی خواهند شد و فشار بر روی سرورهای شما کاهش پیدا خواهد کرد.این ماژول تنها لیست محصولات به همراه مشخصات ضروری آن‌ها،...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Sorting Out Products by Category - Display Order با مرتب سازی محصولات بر اساس دسته بندی در پرستاشاپ محصولات خود را به صورت عمده براساس شناسه، نام، مرجع، تعداد فروش، قیمت، موجودی، تاریخ (محصولات جدید) یا ترتیب سفارشی...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول تغییر و مرتب‌سازی محصولات در دسته‌بندی و برند پرستاشاپMove & Sort Products Positions in Category and Brandویرایش ترتیب نمایش محصولات در دسته‌بندی‌ها و برندها.تغییر ترتیب نمایش محصولات با استفاده از قابلیت...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول تغییر اتوماتیک زبان و ارز پرستاشاپ بسته به موقعیت جغرافیایی
199,000 تومان