گفتگو با پشتیبان در Whatsapp
   کد تخفیف خرید اول تعداد محدود : Frs20
فهرست محصولات فروشگاه
NewsPower-logo


Cetasko جدیدترین نسخه ماژول سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت برای پرستاشاپ

PS-720066

ماژول تیکت و پشتیبانی پرستاشاپ شرکت JA Modules

Cetasko 3.5.3

بهترین ماژول تیکتینگ پرستاشاپ و پشتیبانی فنی

برای تست این ماژول حتما از سیستم تیکتینگ فروشگاه اینترنتی نیوزپاور استفاده کنید.

کاملا فارسی سازی شده و راستچین

جزئیات بیشتر

order history
order history
order history
شما با خرید این محصول مبلغ 34,950 تومان پاداش بصورت اعتبار در حساب نیوزکلاب خود دریافت خواهید کرد. می توانید این پاداش را در باشگاه مشتریان به کد تخفیف تبدیل کنید.
بستن

699,000 تومان

ناشر JA Modules
موضوع پرستاشاپ
دسته بندی تیکت و پشتیبانی فنی پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول ( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
زبان فارسی
سازگار با PrestaShop Compatibility : V1.6.0.4 - V1.7.7.0
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما هفت روز از تاریخ خرید

Cetaskoماژول تیکت و پشتیبانی پرستاشاپ -

توضیحات توسعه دهنده ماژول، ترجمه شده از زبان انگلیسی به فارسی توسط تیم پرستانیوز، گروه متخصص پرستاشاپ نیوزپاور

بررسی اجمالی این ماژول ...

میز کنترل و پشتیبانی فنی عالی برای کنترل بهتر پیام های دریافتی از مشتریان.

این ماژول چه کاری برای شما انجام می دهد ؟

با استفاده از این ماژول، مدیریت و نحوه خدمات رسانی به مشتریان را بهبود ببخشید

·       نصب آسان با یک کلیک.

·       ساده سازی ارتباط با مشتریان خود.

·       کنترل بیشتر بر روی پیام های مشتریان.

·       روند ارتباط با مشتریان را بهبود می بخشد.

·       بازدهی و کارایی خدمات را بهبود می بخشد.

·       باعث رضایت کاربران و مشتریان می شود.

·       تجربه کاربران از وب سایت شما را بهبود می بخشد.

·       ماژولی با توجیه اقتصادی بالا و بسیار آسان برای ایجاد تغییرات و ....

·       به طور کلی این ماژول بخش مربوط به مرکز پشتیبانی فنی فروشگاه شما را بهبود می بخشد.

آنچه مشتریان شما در استفاده از این ماژول دوست خواهند داشت ...

·       تعامل بهتر مشتریان با فروشگاه را افزایش می دهد. مشتریان می توانند درباره سفارش یا هر موضوع دیگری به شما تیکت ارسال نمایند.

·       مشتریان در حساب کاربری خود تاریخچه تیکت ها را می توانند مشاهده کنند.

·       مشتریان قادرند فایل هایی نظیر (تصاویر ، فیلم ها ، اسناد ...) را بارگذاری کنید.

·       مشتریان می توانند پیام هایی با استفاده از ویرایشگری قوی برای شما ارسال کنند.


سایر امکانات بینظیر این ماژول ....

مشتریان می توانند از حساب کاربری خود به تیکت های خود دسترسی پیدا کنند و لیستی از تاریخچه تیکت های ارسال شده را مشاهده کند. در این بخش موارد زیر قابل مشاهده است :

·       مرجع تیکت

·       موضوع تیکت

·       بخشی از واحد فنی که برای آن تیکت ارسال شده

·       اولویت

·       تاریخ اضافه کردن تیکت

·       تاریخ به روز یا آخرین پیام تیکت

با استفاده از این ماژول ....

·       مشتریان باید برای ارسال تیکت ثبت نام کنند یا وارد سیستم شوند. پس از لاگین کردن مشتری، دسترسی به اطلاعات تیکت ، مشاهده مکالمات و پاسخ دادن به تیکت ها امکان پذیر می شود.

·       وقتی مشتری بلیط جدیدی می فرستد یا پاسخی جدید می فرستد ، بخش مربوطه ایمیلی اعلان دریافت می کند.

·       هر زمان که کارمندی به تیکتی پاسخ می دهد، مشتری ایمیلی در این باره دریافت می کند تا از این قضیه مطلع شود.

·       در جزئیات سفارش، مشتری می تواند لیستی از تیکت های مرتبط با سفارشش را مشاهده کند. علاوه بر این، در جزئیات سفارش امکان ایجاد تیکت جدید مرتبط با  آن سفارش برای مشتری وجود دارد.

·       از پنل مدیریت وب سایت ( بک آفیس ) می توانید تیکت ها را مدیریت کنید.

در داخل پنل مدیریت ماژول Cetasko گزینه های زیر موجود است:

داشبورد

در  بخش داشبورد می توانید موارد زیر را مشاهده کنید:

·       مشاهده تیکت ها بر اساس وضعیت

·       مشاهده تیکت ها بر اساس اولویت

·       مشاهده تیکت ها بر اساس بخش

·       تیکت های باز یا معلق نیز در این بخش دیده می شوند.

دپارتمان ها

شما می توانید بخش های بی شماری را ایجاد کنید که می توانند با یک کارمند مرتبط باشند. مشتریان می توانند از صفحه افزودن تیکت، تیکت خود را به بخش خاصی ارسال کنند.

تیکت

در این صفحه همه تیکت ها در جایی که لیستی از تمام تیکت های دریافت شده ظاهر می شود قابل مدیریت هستند. می توانید به یک کارمند دسترسی دهید که اطلاعات تیکت ها را ببیند ، پاسخ دهد، ویرایش و یا حذف کند.

وضعیت ها

در این بخش می توانید وضعیت های تیکت ها را مدیریت کنید. می توانید وضعیت ها را ویرایش ، اضافه ، حذف و فعال کنید. به طور پیش فرض ، 5 حالت برای تیکت ها در نظر گرفته شده است:

·       باز (Opend)

·       در حال پردازش

·       منتظر پاسخ

·       در حال پیگیری

·       بسته شده (Closed)

اولویت های تیکت

در این بخش می توانید اولویت های تیکت ها را مدیریت کنید. می توانید اولویت های جدیدی برای تیکت ها ایجاد کنید و یا اینکه اولویت های فعلی را ویرایش ، حذف کنید. به طور پیش فرض ، 2 اولویت برای تیکت ها در نظر گرفته شده است:

·       معمولی

·       فوری

پیام های از پیش تعریف شده

در بخش پیام های از پیش تعریف شده، می توانید بی نهایت پیام از پیش تعریف شده ایجاد کنید. سپس می توانید در پاسخ به تیکت های مشتریان برای سرعت بخشیدن به ارتباطات و افزایش بازدهی از آنها استفاده کنید. علاوه بر همه اینها، در پروفایل مشتری می توانید لیستی از تیکت های ارسال شده مشتری را مشاهده کنید. به عنوان مدیریت وب سایت، شما می توانید تیکت جدیدی برای آن مشتری باز کنید. در جزئیات سفارش می توانید کلیه تیکت های مربوط به سفارش را نیز مشاهده کنید. شما می توانید تیکت جدیدی را نیز برای آن سفارش اضافه کنید.

پیکربندی

در پیکربندی ماژول امکانات زیر وجود دارد:

·       تنظیم دلخواه دپارتمان ها

·       تنظیم دلخواه وضعیت تیکت ها

·       تنظیم دلخواه اولویت تیکت ها

·       دارای ویرایشگر متن غنی برای ارسال پیام و پاسخ به پیام مشتریان

·       امکان آپلود فایل توسط مشتریان در تیکت ها

·       دارای قابلیت تعیین پسوندهای پیوست مجاز برای مشتریان به منظور آپلود فایل

·       دارای قابلیت تنظیم متن خوشامدگویی در صفحه خوش آمدگویی به مرکز پشتیبانی فنی فروشگاه

·       دارای قابلیت اعلام هشدار : یک پیام هشدار می نویسد و نمایش می دهد تا مشتریان را از هر گونه اطلاعات پیش بینی نشده یا اضافی مطلع کند.

مشخصات فنی این ماژول ...

·       طراحی وب قابل انطباق برای همه دستگاه های دارای فناوری Bootstrap 3.0+.

·       Tinymce

·       قابل عزل و نصب با یک کلیک

·       پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی

·       پشتیبانی از قابلیت چند زبانه بودن

·       دارای کد منبع باز، تا در صورت لزوم بتوان آن را اصلاح و ویرایش نمود.

Path: > > > > Cetasko جدیدترین نسخه ماژول سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت برای پرستاشاپ