×
شناسه محصول:
PS-720066

Cetasko جدیدترین نسخه ماژول سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت برای پرستاشاپ

999,000 تومان
شناسه محصول:
PS-720066

Cetasko جدیدترین نسخه ماژول سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت برای پرستاشاپ

ماژول تیکت و پشتیبانی پرستاشاپ شرکت JA Modules

Cetasko 3.8.1

بهترین ماژول تیکتینگ پرستاشاپ و پشتیبانی فنی

Cetasko جدیدترین نسخه ماژول سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت برای پرستاشاپ

کاملا فارسی سازی شده و راستچین

ادامه مطلبنمایش کمتر
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اگر 1 عدد از این محصول را خریداری نمایید مبلغ 49,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
7 محصول مشابه در همین دسته بندی:
(2)
499,000 تومان
برترین ماژول چت به همراه ویجت چت پرستاشاپ + درج دکمه های سفارشی در صفحه محصول All-in-One - Live Chat, WhatsApp, Call Back, Messenger Module با استفاده از این ماژول امکان چت با بی نهایت شبکه های اجتماعی را برای فروشگاه...
199,000 تومان
ماژول درج باکس تماس برای استعلام قیمت برای محصولات وابسته به نوسانات بازار و ارز Call fo r Price کاملا سازگار با پرستاشاپ 1.6 تست و نصب شده بر روی پرستاشاپ 1.6.1.2
199,000 تومان
ماژول افزودن چت زنده پرستاشاپ کاری از شرکت knowband Social Messenger - Prestashop Addons, from Knowband آخرین نسخه 1.0.1 لطفا در سربرگ اطلاعات بیشتر تصاویر و ویدیوهای مرتبط با این محصول بینظیر را مشاهده کنید.
0 تومان
ماژول پرستاشاپی ورود به حساب کاربری مشتریان بدون نیاز به پسورد یکی از نیازهای اساسی بخش فنی و پشتیبانی یک فروشگاه آنلاین امکان مشاهده وضعیت سفارش و مشکلات مشتریان در حین کار با بخش حساب کاربری است. این ماژول رایگان...
(1)
199,000 تومان
ماژول سوال و پرسش پرستاشاپ راجع به محصول در صفحه محصولات پرستاشاپ Product Questions Module ترجمه به زبان شیرین فارسی توسط پرستانیوز تیم متخصص پرستاشاپ نیوزپاور لطفا در سربرگ مشخصات تصاویر بیشتری از محیط ماژول و نحوه...
(2)
199,000 تومان
برقراری چت و گفتگوی انلاین با مشتریان در فروشگاه پرستاشاپی شما به همراه امکان ارسال تیکت در مواقعی که آفلاین هستید! بدون نیاز به سایت های سرویس دهنده جانبی کاملا امکان سرویس دهی بر روی هاست فروشگاه خودتان! به عنوان...
توضیحات

Cetaskoماژول تیکت و پشتیبانی پرستاشاپ -

توضیحات توسعه دهنده ماژول، ترجمه شده از زبان انگلیسی به فارسی توسط تیم پرستانیوز، گروه متخصص پرستاشاپ نیوزپاور

بررسی اجمالی این ماژول ...

میز کنترل و پشتیبانی فنی عالی برای کنترل بهتر پیام های دریافتی از مشتریان.

این ماژول چه کاری برای شما انجام می دهد ؟

با استفاده از این ماژول، مدیریت و نحوه خدمات رسانی به مشتریان را بهبود ببخشید

·       نصب آسان با یک کلیک.

·       ساده سازی ارتباط با مشتریان خود.

·       کنترل بیشتر بر روی پیام های مشتریان.

·       روند ارتباط با مشتریان را بهبود می بخشد.

·       بازدهی و کارایی خدمات را بهبود می بخشد.

·       باعث رضایت کاربران و مشتریان می شود.

·       تجربه کاربران از وب سایت شما را بهبود می بخشد.

·       ماژولی با توجیه اقتصادی بالا و بسیار آسان برای ایجاد تغییرات و ....

·       به طور کلی این ماژول بخش مربوط به مرکز پشتیبانی فنی فروشگاه شما را بهبود می بخشد.

آنچه مشتریان شما در استفاده از این ماژول دوست خواهند داشت ...

·       تعامل بهتر مشتریان با فروشگاه را افزایش می دهد. مشتریان می توانند درباره سفارش یا هر موضوع دیگری به شما تیکت ارسال نمایند.

·       مشتریان در حساب کاربری خود تاریخچه تیکت ها را می توانند مشاهده کنند.

·       مشتریان قادرند فایل هایی نظیر (تصاویر ، فیلم ها ، اسناد ...) را بارگذاری کنید.

·       مشتریان می توانند پیام هایی با استفاده از ویرایشگری قوی برای شما ارسال کنند.


سایر امکانات بینظیر این ماژول ....

مشتریان می توانند از حساب کاربری خود به تیکت های خود دسترسی پیدا کنند و لیستی از تاریخچه تیکت های ارسال شده را مشاهده کند. در این بخش موارد زیر قابل مشاهده است :

·       مرجع تیکت

·       موضوع تیکت

·       بخشی از واحد فنی که برای آن تیکت ارسال شده

·       اولویت

·       تاریخ اضافه کردن تیکت

·       تاریخ به روز یا آخرین پیام تیکت

با استفاده از این ماژول ....

·       مشتریان باید برای ارسال تیکت ثبت نام کنند یا وارد سیستم شوند. پس از لاگین کردن مشتری، دسترسی به اطلاعات تیکت ، مشاهده مکالمات و پاسخ دادن به تیکت ها امکان پذیر می شود.

·       وقتی مشتری بلیط جدیدی می فرستد یا پاسخی جدید می فرستد ، بخش مربوطه ایمیلی اعلان دریافت می کند.

·       هر زمان که کارمندی به تیکتی پاسخ می دهد، مشتری ایمیلی در این باره دریافت می کند تا از این قضیه مطلع شود.

·       در جزئیات سفارش، مشتری می تواند لیستی از تیکت های مرتبط با سفارشش را مشاهده کند. علاوه بر این، در جزئیات سفارش امکان ایجاد تیکت جدید مرتبط با  آن سفارش برای مشتری وجود دارد.

·       از پنل مدیریت وب سایت ( بک آفیس ) می توانید تیکت ها را مدیریت کنید.

در داخل پنل مدیریت ماژول Cetasko گزینه های زیر موجود است:

داشبورد

در  بخش داشبورد می توانید موارد زیر را مشاهده کنید:

·       مشاهده تیکت ها بر اساس وضعیت

·       مشاهده تیکت ها بر اساس اولویت

·       مشاهده تیکت ها بر اساس بخش

·       تیکت های باز یا معلق نیز در این بخش دیده می شوند.

دپارتمان ها

شما می توانید بخش های بی شماری را ایجاد کنید که می توانند با یک کارمند مرتبط باشند. مشتریان می توانند از صفحه افزودن تیکت، تیکت خود را به بخش خاصی ارسال کنند.

تیکت

در این صفحه همه تیکت ها در جایی که لیستی از تمام تیکت های دریافت شده ظاهر می شود قابل مدیریت هستند. می توانید به یک کارمند دسترسی دهید که اطلاعات تیکت ها را ببیند ، پاسخ دهد، ویرایش و یا حذف کند.

وضعیت ها

در این بخش می توانید وضعیت های تیکت ها را مدیریت کنید. می توانید وضعیت ها را ویرایش ، اضافه ، حذف و فعال کنید. به طور پیش فرض ، 5 حالت برای تیکت ها در نظر گرفته شده است:

·       باز (Opend)

·       در حال پردازش

·       منتظر پاسخ

·       در حال پیگیری

·       بسته شده (Closed)

اولویت های تیکت

در این بخش می توانید اولویت های تیکت ها را مدیریت کنید. می توانید اولویت های جدیدی برای تیکت ها ایجاد کنید و یا اینکه اولویت های فعلی را ویرایش ، حذف کنید. به طور پیش فرض ، 2 اولویت برای تیکت ها در نظر گرفته شده است:

·       معمولی

·       فوری

پیام های از پیش تعریف شده

در بخش پیام های از پیش تعریف شده، می توانید بی نهایت پیام از پیش تعریف شده ایجاد کنید. سپس می توانید در پاسخ به تیکت های مشتریان برای سرعت بخشیدن به ارتباطات و افزایش بازدهی از آنها استفاده کنید. علاوه بر همه اینها، در پروفایل مشتری می توانید لیستی از تیکت های ارسال شده مشتری را مشاهده کنید. به عنوان مدیریت وب سایت، شما می توانید تیکت جدیدی برای آن مشتری باز کنید. در جزئیات سفارش می توانید کلیه تیکت های مربوط به سفارش را نیز مشاهده کنید. شما می توانید تیکت جدیدی را نیز برای آن سفارش اضافه کنید.

پیکربندی

در پیکربندی ماژول امکانات زیر وجود دارد:

·       تنظیم دلخواه دپارتمان ها

·       تنظیم دلخواه وضعیت تیکت ها

·       تنظیم دلخواه اولویت تیکت ها

·       دارای ویرایشگر متن غنی برای ارسال پیام و پاسخ به پیام مشتریان

·       امکان آپلود فایل توسط مشتریان در تیکت ها

·       دارای قابلیت تعیین پسوندهای پیوست مجاز برای مشتریان به منظور آپلود فایل

·       دارای قابلیت تنظیم متن خوشامدگویی در صفحه خوش آمدگویی به مرکز پشتیبانی فنی فروشگاه

·       دارای قابلیت اعلام هشدار : یک پیام هشدار می نویسد و نمایش می دهد تا مشتریان را از هر گونه اطلاعات پیش بینی نشده یا اضافی مطلع کند.

مشخصات فنی این ماژول ...

·       طراحی وب قابل انطباق برای همه دستگاه های دارای فناوری Bootstrap 3.0+.

·       Tinymce

·       قابل عزل و نصب با یک کلیک

·       پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی

·       پشتیبانی از قابلیت چند زبانه بودن

·       دارای کد منبع باز، تا در صورت لزوم بتوان آن را اصلاح و ویرایش نمود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات
PS-720066

مشخصات

ناشر
JA Modules
موضوع
پرستاشاپ
دسته بندی
تیکت و پشتیبانی فنی پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
زبان
فارسی
سازگار با
PrestaShop Compatibility : V1.6.0.4 - V1.7.X
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
نصب و تست موفق ماژول روی نسخه پرستاشاپ درخواستی مشتریان
1.6.1.24 - 1.7.6.7 - 1.7.7.3 - 1.7.7.5 - 1.7.8.1

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
  • پرسش و پاسخ (0)
پاسخ @[email protected] پسند شده @[email protected] پسند نشده @[email protected] دیدگاه @[email protected]
نوشتن پاسخ ثبت دیدگاه درباره این نظر
محصولات مرتبط
0 تومان
ماژول پرستاشاپی ورود به حساب کاربری مشتریان بدون نیاز به پسورد یکی از نیازهای اساسی بخش فنی و پشتیبانی یک فروشگاه آنلاین امکان مشاهده وضعیت سفارش و مشکلات مشتریان در حین کار با بخش حساب کاربری است. این ماژول رایگان...
199,000 تومان
ماژول درج باکس تماس برای استعلام قیمت برای محصولات وابسته به نوسانات بازار و ارز Call fo r Price کاملا سازگار با پرستاشاپ 1.6 تست و نصب شده بر روی پرستاشاپ 1.6.1.2
(1)
199,000 تومان
ماژول سوال و پرسش پرستاشاپ راجع به محصول در صفحه محصولات پرستاشاپ Product Questions Module ترجمه به زبان شیرین فارسی توسط پرستانیوز تیم متخصص پرستاشاپ نیوزپاور لطفا در سربرگ مشخصات تصاویر بیشتری از محیط ماژول و نحوه...
199,000 تومان
ماژول افزودن چت زنده پرستاشاپ کاری از شرکت knowband Social Messenger - Prestashop Addons, from Knowband آخرین نسخه 1.0.1 لطفا در سربرگ اطلاعات بیشتر تصاویر و ویدیوهای مرتبط با این محصول بینظیر را مشاهده کنید.
(2)
499,000 تومان
برترین ماژول چت به همراه ویجت چت پرستاشاپ + درج دکمه های سفارشی در صفحه محصول All-in-One - Live Chat, WhatsApp, Call Back, Messenger Module با استفاده از این ماژول امکان چت با بی نهایت شبکه های اجتماعی را برای فروشگاه...
(2)
199,000 تومان
برقراری چت و گفتگوی انلاین با مشتریان در فروشگاه پرستاشاپی شما به همراه امکان ارسال تیکت در مواقعی که آفلاین هستید! بدون نیاز به سایت های سرویس دهنده جانبی کاملا امکان سرویس دهی بر روی هاست فروشگاه خودتان! به عنوان...
محصولات جدید و شگفت انگیز فروشگاه اینترنتی نیوزپاور

محصولات شگفت انگیز با تخفیف ویژه

 محصولات شگفت انگیز با تخفیف های ویژه نیوزپاور را  می توانید در لینک زیر ملاحظه کنید. تخفیف های ویژه نیوزپاور را از دست ندهید

محصولات جدید نیوزپاور

از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی نیوزپاور دیدن کنید. با محصولات جذاب و جدید نیوزپاور همیشه به روز باشید.

سفارش ترجمه متون و مقالات

سفارش ترجمه ماژول، متون، مقالات و کتاب های خود را به ما بسپارید.

ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی - فارسی به انگلیسی

سفارش انواع پروژه های شبیه سازی

سفارش انواع پروژه های شبیه سازی کامپیوتری، فنی و مهندسی 

در نرم افزارهای MATLAB, SolidWorks, COMSOL, EMTP

دانلودها

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم