×
×

ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ - Cetasko سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720066

ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ - Cetasko سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت پرستاشاپ

ماژول تیکت و پشتیبانی پرستاشاپ شرکت JA Modules

Cetasko 4.0.0

بهترین ماژول تیکتینگ پرستاشاپ و پشتیبانی فنی

Cetasko جدیدترین نسخه ماژول سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت برای پرستاشاپ

کاملا فارسی سازی شده و راستچین

+

فارسی سازی شده و سازگار با محبوب ترین قالب پرستاشاپ، قالب پاندا

(این افزونه تنها با لایسنس اختصاصی به ازای هر دامنه عمل می کند، لطفا در واردسازی نام دامنه دقت نظر داشته باشید)

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
3,500,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
خروج

اطلاعات ضروری

مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ - Cetasko سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت پرستاشاپ

ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ - Cetasko سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت پرستاشاپ

بررسی اجمالی ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ

ارائه یک پشتیبانی بی نقص

ایجاد بستر عالی تیکتینگ : دریافت پیام از مشتریان و پاسخدهی به آن

میز کنترل حرفه ای و پشتیبانی فنی عالی برای کنترل بهتر پیام های دریافتی از مشتریان

ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ - Cetasko سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت پرستاشاپ چه کاری برای شما انجام می دهد ؟

ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ - Cetasko سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت پرستاشاپ چه کاری برای شما انجام می دهد ؟

با استفاده از این ماژول، مدیریت و نحوه خدمات رسانی به مشتریان را بهبود ببخشید

نصب آسان با یک کلیک.

ساده سازی ارتباط با مشتریان خود.

کنترل بیشتر بر روی پیام های مشتریان.

روند ارتباط با مشتریان را بهبود می بخشد.

بازدهی و کارایی خدمات را بهبود می بخشد.

باعث رضایت کاربران و مشتریان می شود.

تجربه کاربران از وب سایت شما را بهبود می بخشد.

ماژولی با توجیه اقتصادی بالا و بسیار آسان برای ایجاد تغییرات و ....

به طور کلی این ماژول بخش مربوط به مرکز پشتیبانی فنی فروشگاه شما را بهبود می بخشد.

ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ - Cetasko سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت پرستاشاپ

DEMO  

دموی ماژول

برای مشاهده دمو مدیریت و امکانات این ماژول می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به مدیریت دمو در صفحه ورود مشخص شده است.

دموی ماژول در وب سایت

دموی ماژول در پنل مدیریت

آنچه مشتریان شما در استفاده از ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ دوست خواهند داشت

آنچه مشتریان شما در استفاده از ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ دوست خواهند داشت

تعامل بهتر مشتریان با فروشگاه را افزایش می دهد. مشتریان می توانند درباره سفارش یا هر موضوع دیگری به شما تیکت ارسال نمایند.

مشتریان در حساب کاربری خود تاریخچه تیکت ها را می توانند مشاهده کنند.

مشتریان قادرند فایل هایی نظیر (تصاویر ، فیلم ها ، اسناد ...) را بارگذاری کنید.

مشتریان می توانند پیام هایی با استفاده از ویرایشگری قوی برای شما ارسال کنند.


سایر امکانات بینظیر ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ (Cetasko)

سایر امکانات بینظیر ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ (Cetasko)

مشتریان می توانند از حساب کاربری خود به تیکت های خود دسترسی پیدا کنند و لیستی از تاریخچه تیکت های ارسال شده را مشاهده کند. در این بخش موارد زیر قابل مشاهده است :

مرجع تیکت

موضوع تیکت

بخشی از واحد فنی که برای آن تیکت ارسال شده

اولویت

تاریخ اضافه کردن تیکت

تاریخ به روز یا آخرین پیام تیکت

با استفاده از ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ ...

مشتریان باید برای ارسال تیکت ثبت نام کنند یا وارد سیستم شوند. پس از لاگین کردن مشتری، دسترسی به اطلاعات تیکت ، مشاهده مکالمات و پاسخ دادن به تیکت ها امکان پذیر می شود.

وقتی مشتری بلیط جدیدی می فرستد یا پاسخی جدید می فرستد ، بخش مربوطه ایمیلی اعلان دریافت می کند.

هر زمان که کارمندی به تیکتی پاسخ می دهد، مشتری ایمیلی در این باره دریافت می کند تا از این قضیه مطلع شود.

در جزئیات سفارش، مشتری می تواند لیستی از تیکت های مرتبط با سفارشش را مشاهده کند. علاوه بر این، در جزئیات سفارش امکان ایجاد تیکت جدید مرتبط با  آن سفارش برای مشتری وجود دارد.

از پنل مدیریت وب سایت ( بک آفیس ) می توانید تیکت ها را مدیریت کنید.

در داخل پنل مدیریت ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ Cetasko گزینه های زیر موجود است :

 

داشبورد

در  بخش داشبورد می توانید موارد زیر را مشاهده کنید:

مشاهده تیکت ها بر اساس وضعیت

مشاهده تیکت ها بر اساس اولویت

مشاهده تیکت ها بر اساس بخش

تیکت های باز یا معلق نیز در این بخش دیده می شوند.

دپارتمان ها

شما می توانید بخش های بی شماری را ایجاد کنید که می توانند با یک کارمند مرتبط باشند. مشتریان می توانند از صفحه افزودن تیکت، تیکت خود را به بخش خاصی ارسال کنند.

ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ - Cetasko سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت پرستاشاپ

تیکت

در این صفحه همه تیکت ها در جایی که لیستی از تمام تیکت های دریافت شده ظاهر می شود قابل مدیریت هستند. می توانید به یک کارمند دسترسی دهید که اطلاعات تیکت ها را ببیند ، پاسخ دهد، ویرایش و یا حذف کند.

وضعیت ها

در این بخش می توانید وضعیت های تیکت ها را مدیریت کنید. می توانید وضعیت ها را ویرایش ، اضافه ، حذف و فعال کنید. به طور پیش فرض ، 5 حالت برای تیکت ها در نظر گرفته شده است:

باز (Opend)

در حال پردازش

منتظر پاسخ

در حال پیگیری

بسته شده (Closed)

اولویت های تیکت

در این بخش می توانید اولویت های تیکت ها را مدیریت کنید. می توانید اولویت های جدیدی برای تیکت ها ایجاد کنید و یا اینکه اولویت های فعلی را ویرایش ، حذف کنید. به طور پیش فرض ، 2 اولویت برای تیکت ها در نظر گرفته شده است:

معمولی

فوری

پیام های از پیش تعریف شده

در بخش پیام های از پیش تعریف شده، می توانید بی نهایت پیام از پیش تعریف شده ایجاد کنید. سپس می توانید در پاسخ به تیکت های مشتریان برای سرعت بخشیدن به ارتباطات و افزایش بازدهی از آنها استفاده کنید. علاوه بر همه اینها، در پروفایل مشتری می توانید لیستی از تیکت های ارسال شده مشتری را مشاهده کنید. به عنوان مدیریت وب سایت، شما می توانید تیکت جدیدی برای آن مشتری باز کنید. در جزئیات سفارش می توانید کلیه تیکت های مربوط به سفارش را نیز مشاهده کنید. شما می توانید تیکت جدیدی را نیز برای آن سفارش اضافه کنید.

پیکربندی

در پیکربندی ماژول امکانات زیر وجود دارد:

تنظیم دلخواه دپارتمان ها

تنظیم دلخواه وضعیت تیکت ها

تنظیم دلخواه اولویت تیکت ها

دارای ویرایشگر متن غنی برای ارسال پیام و پاسخ به پیام مشتریان

امکان آپلود فایل توسط مشتریان در تیکت ها

دارای قابلیت تعیین پسوندهای پیوست مجاز برای مشتریان به منظور آپلود فایل

دارای قابلیت تنظیم متن خوشامدگویی در صفحه خوش آمدگویی به مرکز پشتیبانی فنی فروشگاه

دارای قابلیت اعلام هشدار : یک پیام هشدار می نویسد و نمایش می دهد تا مشتریان را از هر گونه اطلاعات پیش بینی نشده یا اضافی مطلع کند.

مشخصات فنی ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ - Cetasko سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت پرستاشاپ

 

طراحی وب قابل انطباق برای همه دستگاه های دارای فناوری Bootstrap 3.0+.

Tinymce

قابل عزل و نصب با یک کلیک

پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی

پشتیبانی از قابلیت چند زبانه بودن

دارای کد منبع باز، تا در صورت لزوم بتوان آن را اصلاح و ویرایش نمود.

اخرین تغییرات ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ - Cetasko سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت پرستاشاپ

اخرین تغییرات ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ - Cetasko سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت پرستاشاپ


نسخه 4.0.0

افزودن قابلیت:

چندین کارمند در هر بخش

نشان دادن ترتیب تیکت ها بر اساس موقعیت

مشاهده فعالیت‌ها و چک‌لیست‌ها در تیکت ها

تایمر تیکت برای کنترل گزارش

مشاهده تیکت توسط کنترل کننده وضعیت

کنترل کننده گزارش تیکت

نمایش پیوست‌ها در ویرایش تیکت ها

برچسب گذاری تیکت ها

تیکت ها را می توان بایگانی و آرشیو نمود.

افزودن قابلیت:

در مدیریت تیکت، نام و نام خانوادگی مشتری را به هم متصل کرده ایم تا در یک ستون نمایش داده شوند.

شناسه سفارش اکنون در کنار مرجع سفارش ظاهر می شود.

هنگامی که مدیر یک تیکت ایجاد می کند، برای مشاهده تیکت هدایت می شود.

افزودن هنگامی که مدیر پاسخی را ارسال می کند، به همان تیکت هدایت می شود و از ارسال فرم اجتناب می شود.

تغییر موقعیت عناصر در داشبورد

امنیت lscd نسخه 3

رفع برخی از باگهای نسخه قبل


مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720066

مشخصات

ناشر
JA Modules
موضوع
پرستاشاپ
دسته بندی
تیکت و پشتیبانی فنی پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
زبان
فارسی
سازگار با
PrestaShop Compatibility : V1.6.0.4 - V1.7.X
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.6.1.24 - 1.7.6.7 - 1.7.7.3 - 1.7.7.5 - 1.7.8.1
محصولات مرتبط
2,275,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول مدیر قیمت های خاص پرستاشاپ تمام قیمت‌های خاص فروشگاه شما را در یک صفحه مدیریت می‌کند و قیمت‌های خاصی را بر اساس دسته‌بندی، سازنده یا تامین‌کننده به‌طور گسترده اضافه می‌کند. Specific Prices Manager جدیدترین نسخه...
6,610,485 تومان
رتبه بندی:
(0)
(8)
ماژول چند فروشندگی پرستاشاپ - JAmarket place ماژول چند فروشندگی پرستاشاپ همین حالا مارکت پلیس خود را راه اندازی کرده و مشتریان خود را به عنوان فروشنده در فروشگاهتان ثبت نام کنید تا در ازای پرداخت کمیسیون محصولاتشان را...
299,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول پشتیبانی پرستاشاپ - Deskoid Helpdesk یک سیستم تیکتینگ و راهنمایی را در فروشگاه شما ایجاد می کند که با استفاده از آن مشتریان شما می توانند در مورد مسائل یا سوالات خود با شما تماس بگیرند و تیکت پشتیبانی ثبت کنند....
0 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول پرستاشاپی ورود به حساب کاربری مشتریان بدون نیاز به پسورد یکی از نیازهای اساسی بخش فنی و پشتیبانی یک فروشگاه آنلاین امکان مشاهده وضعیت سفارش و مشکلات مشتریان در حین کار با بخش حساب کاربری است. این ماژول رایگان...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول call for price تماس برای گرفتن قیمت بروز محصول پرستاشاپ ماژول درج باکس تماس برای استعلام قیمت برای محصولات وابسته به نوسانات بازار و ارز Call for Price کاملا سازگار با پرستاشاپ 1.6 تست و نصب شده بر روی پرستاشاپ...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول سوال و پرسش پرستاشاپ راجع به محصول در صفحه محصولات پرستاشاپProduct Questions Moduleترجمه به زبان شیرین فارسی توسط پرستانیوز تیم متخصص پرستاشاپ نیوزپاورلطفا در سربرگ مشخصات تصاویر بیشتری از محیط ماژول و نحوه...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول افزودن چت زنده پرستاشاپ کاری از شرکت knowband Social Messenger - Prestashop Addons, from Knowband آخرین نسخه 1.0.1 لطفا در سربرگ اطلاعات بیشتر تصاویر و ویدیوهای مرتبط با این محصول بینظیر را مشاهده کنید.

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول ثبت تیکت پرستاشاپ - Cetasko سیستم پشتیبانی و ثبت تیکت پرستاشاپ
3,500,000 تومان