×
×

ماژول بهینه سازی تصاویر و دیتابیس پرستاشاپ - PrestaSpeed

شناسه محصول:
PS-720109

ماژول بهینه سازی تصاویر و دیتابیس پرستاشاپ - PrestaSpeed

ماژول پرستااسپید یکی از قدرتمندترین ماژول های بهینه سازی ​​پایگاه داده پرستاشاپ، تصاویر و انجام پیکربندی و تنظیماتی است که برای افزایش سرعت وب سایت، پنل مدیریت فروشگاه و آزادسازی فضا موجود بر روی دیسک کاملا ضروری است.

PrestaSpeed - Image / site / database optimization Module

جدیدترین نسخه ماژول (5.6) 

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ویدیوی ماژول

بررسی اجمالی این ماژول

بررسی اجمالی این ماژول

ماژول پرستااسپید یکی از قدرتمندترین ماژول های بهینه سازی ​​پایگاه داده پرستاشاپ، تصاویر و انجام پیکربندی و تنظیماتی است که برای افزایش سرعت وب سایت، پنل مدیریت فروشگاه و آزادسازی فضا موجود بر روی دیسک کاملا ضروری است.

این ماژول چه کاری انجام می دهد؟

کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد چیست؟

به صرفه جویی در وقت خود کمک کنید.

این ماژول به شما این امکان را می دهد تا تمام داده های آماری را که برای مدیریت فروشگاه بی فایده است و پایگاه داده را بیش از حد اشغال می کند (مانند اتصالات ( لاگ) کاربران مهمان، سبدهای خرید رها شده ، پیام های قدیمی مشتریان، گزارش ها ، جستجوهای فروشگاه ، سفارشات قدیمی و ...) پاکسازی کند. ما توصیه می کنیم از Google Analytics برای آمار پیشرفته استفاده کنید و از بارگذاری بیش از حد پایگاه داده خود خودداری کنید (با ترافیک عادی، پایگاه داده افزایش اندازه پیدا می کند و به اندازه گیگابایت نیز می رسد.)

این ماژول همچنین برای کاهش اندازه پایگاه داده و بهبود عملکرد آن، تمام جداول موجود در پایگاه داده را بهینه سازی می کند و تخفیف های منقضی شده یا سبدهای خرید متروکه را حذف می کند. از طریق داشبورد مدیریت ماژول می توانید آمار پایگاه داده را ببینید و بدانید چه زمانی باید از این ماژول استفاده کنید.

با استفاده از این ماژول همچنین می توانید سفارشات معتبر را بر اساس تاریخ آن ها و سبدهای خرید رها شده کاربران (معمولاً پس از چند سال بعید است آن را نهایی کنند) را نیز حذف کنید. برای فروشگاه های بزرگ، این امر به حذف سفارشات قدیمی براساس تاریخ و صرفه جویی در فضای پایگاه داده کمک بسیار زیادی می کند.

 

قابلیت های ویژه این ماژول، محدود به کار با پایگاه داده نیست، ماژول می تواند حافظه پنهان را نیز پاک کند و فایل های CSS و JS را در سایت شما بهینه سازی نماید و فروشگاه شما را در بهترین وضعیت عملکرد، فونت های فشرده و ... پیکربندی کند. برای انجام سریع تر این امور نیز حتی می توانید از کران جاب استفاده کنید تا مطمئن باشید که همیشه پایگاه داده سایت خود را بهینه نگه داشته اید.

ماژول سرعت سایت را اندازه گیری می کند و شما می توانید افزایش کارایی وب سایت خود را نیز به راحتی مشاهده کنید (باید از صفحه اصلی بازدید کنید.)

اگر فشرده سازی js / css را در فروشگاه خود فعال کنید، ماژول پرستااسپید ​​امکان پری لود خودکار را نیز دارد. این قابلیت وقتی ماوس بر روی لینکی کلیک می کند، آن صفحه را پری لود می کند و باعث افزایش سرعت وب سایت شما می شود ( این قابلیت تنها در پرستاشاپ 1.7 موجود است.)

این گزینه همچنین دارای یک گزینه نامحدود پیمایش است، برای بارگیری برخی از محصولات در صفحه دسته و بقیه محصولات هنگام پیمایش، در هنگام بارگیری صفحات دسته، زمان زیادی صرفه جویی می شود.

برای دستیابی به بهترین عملکرد در قسمت پنل مدیریت، این ماژول ​​می تواند htaccess را نیز بهینه سازی کرده و سرعت بارگذاری سایت شما را بهبود بخشد و بهترین تنظیمات را برای حافظه پنهان، gzip ، هدرها برای htaccess و ... تعریف کند.

آخرین پیشرفت و قابلیت این ماژول، امکان بهینه سازی تصاویر فروشگاه شما با سرویس  reSmush است. با این بهینه سازی می توانید حجم تصاویر  را کاهش داده و آن را برای هر تصویر محصول جدید اعمال کنید یا تمام تصاویر همه محصولات، دسته های تصویر، ماژول ها / تصاویر قالب، لوگو ، تصاویر تولید کنندگان / تامین کنندگان، تصاویر بک گراند و تصاویر CMS و همچنین هر تصویر دیگر را نیز بهینه سازی کنید. این ماژول همچنین به شما این امکان را می دهد تا تمام تصاویر موقت را برای صرفه جویی در فضای سرور خود پاک سازی کنید.

در صورت خرابی ، ماژول امکان بازیابی تصاویر بهینه شده (ذخیره شده با اکستنشن –old) نیز وجود دارد. اگر فروشگاه پرستاشاپی شما تصاویر زیادی دارد، می توانید یک کران جاب را برای بهینه سازی تصاویر خود پیکربندی کنید. قابلیت دیگر این ماژول حذف تصاویر محصولی است که دیگر استفاده نمی کنید. تصاویر محصولی که از طریق پنل مدیریت حذف می شوند از سرور شما پاک نمی شود و باید حتما از این ماژول برای حذف کامل این تصاویر از سرور استفاده نمایید.

گزینه جستجو و حذف فایلهای error_log به این ماژول اضافه شده است. این فایل ها حاوی خطاهای پرستاشاپ است و گاهی اوقات می تواند اندازه آن 1 گیگابایت یا بیشتر باشد. اکنون، این ماژول بینظیر می تواند آنها را جستجو و حذف کند.

اگر از ویدیوهای YouTube استفاده می کنید ، ویژگی جدید این ماژول این است که وقتی ویدیویی را در آن قرار می دهید، یوتیوب اسکریپت های زیادی را در سایت شما بارگیری می کند (تقریباً 1 مگابایت). با کدنویسی عالی پرستااسپید​​، اندازه بارگذاری YouTube کاهش می یابد و سایت شما را سریعتر از گذشته می کند. شما فقط باید کد iframe قدیمی را با کد تولیدی پرستااسپید ​​جایگزین کنید. همچنین گزینه بارگیری بلوک فیس بوک بهینه سازی شده، که جایگزین ماژول فیس بوک پیش فرض پرستاشاپ است نیز اضافه شده است.

امکانات منحصر به فرد این ماژول

امکانات منحصر به فرد این ماژول

·       سرعت بهتر در سایت

·       بهینه سازی پایگاه داده (حذف فایل های غیرضروری)

·       بهینه سازی آمار (اتصال ، سبد های خرید رها شده ، پیام های مشتری و ...)

·       سفارشات قدیمی را براساس تاریخ حذف کنید.

·       تخفیف های منقضی شده را حذف کنید.

·       تنظیمات قالب و حافظه پنهان را بهینه کنید.

·       gzip را فعال کنید

·       فایل های  error_log را حذف کنید.

·       اسکرول بی نهایت (Infinite scroll)

·       بهینه سازی ویدئو یوتیوب

·       بهینه سازی بلوک فیس بوک

·       پیش بارگذاری صفحه ( پری لود صفحه)

·       حذف تصاویر محصول اضافی

·       عملکرد Htaccess را در پنل مدیریت افزایش دهید.

·       بهینه سازی تصاویر (محصولات ، دسته ها ، cms ، ماژول ها ، قالب ، تصاویر جداگانه و ...)

·       کران جاب تصاویر و بهینه سازی پایگاه داده

·       پشتیبانی از چند زبانه بودن فروشگاه

·       پشتیبانی از چند فروشگاهی

·       پاک کننده تصاویر اضافی

·       حذف کلمات جستجو از پایگاه داده

تصاویر ماژول

PrestaSpeed - Image / site / database optimization Module
PrestaSpeed - Image / site / database optimization Module
PrestaSpeed - Image / site / database optimization Module
مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720109

مشخصات

موضوع
پرستاشاپ
دسته بندی
ماژول های سئو و بهینه سازی پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با
PrestaShop Compatibility :V1.3.0.0 - V1.7.6.8
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
محصولات مرتبط
899,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Awesome URL – Remove IDs (Numbers) & ISO Code In URL ماژول ریدایرکت پرستاشاپ - Awesome URL افزونه ای است برای حذف شناسه ها و کد ISO در URL، ایجاد خودکار URL های دوستانه با هدایت URL های قدیمی (با کد ID و ISO) به...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Total Image Optimization Pro - Lossless Compressionماژول بهینه سازی تصاویر پیشرفته برای پرستاشاپ ابزار فشرده‌سازی تصویر پرستاشاپ بدون افت کیفیت جهت بهینه‌سازی تصاویر فروشگاه شما، پاک کردن تصاویر بدون استفاده و...
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول Canonical SEO URLs + Google Hreflang Pro پرستاشاپ بهینه‌سازی سئو و رنک صفحات وب سایتهای پرستاشاپی را در موتورهای جستجوی گوگل بهبود می‌بخشد. این ماژول دو ابزار اساسی را در اختیار شما قرار می‌دهد: Canonical SEO...
1,699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول سؤالات متداول پرستاشاپ با نشانه گذاری اسکیما سئو گوگلFAQ پرستاشاپ با نشانه‌گذاری اسکیمای سئو در جهت بهبود نتایج جستجوی گوگل! انقلابی در سوالات متداول (FAQ) پرستاشاپ!با امکان دیده شدن سوالات متداول پرستاشاپ در...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول حذف شناسه لینکها در پرستاشاپ - Prestashop Pretty / Clean URLs PROاین ماژول پرستاشاپ، برای هر نوع صفحه در فروشگاه آنلاین شما آدرس‌های URL دوستانه می‌سازد. این افزونه شماره‌های شناسه را از صفحاتی مانند...
1,199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ریدایرکت خودکار پرستاشاپ- افزونه اصلاح لینک ها و سئو  به طور خودکار صفحات غیرفعال و حذف شده را ریدایرکت می کند! صفحات از دست رفته را پیش بینی و به طور خودکار رفع می کند! به راحتی تمام صفحات گمشده و ریدایرکت های...
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول بهینه سازی و افزایش سرعت در پرستاشاپ - Performance Pro شامل قابلیت های مختلفی از جمله بهینه سازی تصاویر (WebP)، کش (cache) صفحه، ابزارهای تمیز کردن، بارگذاری تنبل، بهینه سازی صفحه، بهینه سازی HTML، تجزیه و تحلیل...
1,599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ایندکس گوگل پرستاشاپ - Google Indexing API به شما امکان می‌دهد مستقیماً هنگام به‌روزرسانی صفحات به Google اطلاع دهید. این ابزار به Google اجازه می‌دهد تا صفحات را برای یک خزیدن جدید زمان‌بندی کند، بنابراین...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول بهینه سازی تصاویر و دیتابیس پرستاشاپ - PrestaSpeed
199,000 تومان