×
×

ماژول مدیریت CSS در above-the-fold پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720515

ماژول مدیریت CSS در above-the-fold پرستاشاپ، یکی از بهترین افزونه های افزایش سرعت رندر صفحات وب سایت شماست که به طور رضایت بخشی، اتلاف زمان مشتریان شما را به حداقل می رساند و به پیمایش سریعتر مشتریان کمک می کند و مشکل Remove render blocking CSS را در Pagespeed Insights یکبار برای همیشه حل می کند.

ماژول مدیریت CSS در above-the-fold پرستاشاپ، رندر مسدود کردن CSS را (render blocking CSS) به تعویق می اندازد و CSS را در above-the-fold در هدر درج می کند. این اقدام برای صفحات خانه، محصول و دسته به طور جداگانه انجام می شود. مسیر بحرانی CSS را می توان از یک اسکنر داخلی به دست آورد و باید در پیکربندی ماژول درج شود! با این افزونه براحتی سرعت و سئو خود را بهبود ببخشید!

ترجمه کامل به زبان فارسی
جدیدترین نسخه ماژول 1.1.0

Critical Path CSS Manager Module



مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 29,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول مدیریت CSS در Above-the-fold پرستاشاپ

بررسی اجمالی افزونه

این ماژول پرستاشاپ، یکی از بهترین افزونه های افزایش سرعت رندر صفحات وب سایت شماست که به طور رضایت بخشی، اتلاف زمان مشتریان شما را به حداقل می رساند و به پیمایش سریعتر مشتریان کمک می کند و مشکل Remove render blocking CSS را در Pagespeed Insights یکبار برای همیشه حل می کند.

Above the fold کجاست؟

در دنیای سئو و طراحی سایت، above the fold یا اولین نمایش از صفحه سایت اولین بخشی از صفحه است که کاربر بدون نیاز به اسکرول کردن می‌بیند. فرقی ندارد که در نسخه موبایل وارد سایتی شوید یا در دسکتاپ، به هرحال اولین بخش آن را ATF می‌نامند.

ماژول مدیریت CSS در above-the-fold پرستاشاپ، رندر مسدود کردن CSS  (render blocking CSS) را به تعویق می اندازد و CSS را در above-the-fold در هدر درج می کند. این اقدام برای صفحات خانه، محصول و دسته به طور جداگانه انجام می شود. CSS مربوط به ATF را می توان از یک اسکنر داخلی به دست آورد و باید در پیکربندی ماژول درج شود!

ماژول مدیریت CSS در Above-the-fold پرستاشاپ

یک داستان جالبی که انتظارش را ندارید!

 شاید فکر کنید ریشه بیشتر مفاهیم موجود در سئو برگرفته از مباحث تکنیکال و فنی هستند. حتماً خیلی تعجب می‌کنید اگر به شما بگوییم که above the fold ریشه تکنیکالی ندارد و از صنعت روزنامه نگاری به سئو وارد شده! چطور؟

اگر به روزنامه‌هایی که در جلوی کیوسک‌های روزنامه فروشی دقت کنید، متوجه می‌شوید که همه آن‌ها از وسط تا خورده اند به طوری که تنها قسمت بالای آن در معرض دید قرار دارد. در روزنامه‌نگاری به این قسمت Above the Fold (معادل فارسی آن می‌شود قسمتی که بالای بخش تا خورده قرار دارد) گفته می‌شود. حتماً می‌دانید که مهم‌ترین کلمات، اخبار و تصاویر همیشه در این قسمت روزنامه قرار می‌گیرد تا بتواند کاربر را به دیدن و خریدن روزنامه ترغیب کند.

کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد؟

تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

سرعت رندر سریع برای صفحات شما؛

نرخ تبدیل بالاتر؛

صفحات بیشتر در هر بازدید؛

رتبه بندی بهتر گوگل؛

به دریافت امتیاز بالاتر Google Pagespeed Insights کمک می کند.

مشکل Remove render blocking CSS را در Pagespeed Insights یکبار برای همیشه حل می کند.

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

سرعت رندر سریعتر؛

پیمایش با زمان انتظار کمتر.

امکانات ماژول مدیریت CSS در above-the-fold پرستاشاپ

مدیر CSS مسیر بحرانی (above-the-fold).

در صورتی که مدیریت مسیر بحرانی یا above-the-fold فعال باشد، render-blocking CSS یا مسدود سازی رندر CSS را به تعویق می اندازد.

گزینه هایی برای فعال یا غیرفعال کردن صفحه اصلی، صفحات محصول و صفحات دسته به طور جداگانه در این ماژول تعبیه شده است.

کد above-the-fold CSS خود را از اسکنر داخلی قابل اعتماد دریافت کنید، آن را در مدیریت ماژول قرار دهید، ذخیره کنید و کار تمام شد.

حذف CSS استفاده نشده

به عنوان یک جایزه دیگر با تهیه این ماژول، می توانید کدهای css اضافی (استفاده نشده) را حذف کنید.

در اینجا همچنین می توانید انتخاب کنید که تنظیمات صفحات اصلی، دسته بندی یا محصول را به طور جداگانه انجام دهید.

اگر در یک صفحه از مسیر بحرانی CSS استفاده می شود، می توانید گزینه ای را برای جایگزینی CSS معمولی با CSS پاک شده (Uncss) انتخاب کنید. این باعث صرفه جویی در اندازه فایل تا 80٪ می شود، به خصوص در تم های مبتنی بر بوت استرپ!

لطفا توجه داشته باشید: با این حال، این گزینه باید با احتیاط استفاده شود. در سایت‌هایی که استایل های سنگین دارند، این گزینه ریسک بالایی برای شکستن طرح‌بندی در نظر گرفته می‌شود. حتما بک آپ تهیه کنید وسپس اقدام به استفاده از این قابلیت نمایید.

توصیه

برای سایت های Prestashop 1.6 این ماژول فقط زمانی کار می کند که جاوا اسکریپت به انتها منتقل شده باشد.

نسخه 1.1.0 :

قابلیت اسکنر به ماژول اضافه شده است.

بازنگری در مکانیزم تعویق اندازی، برای عملکرد بهتر با سرورهای http/2

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720515

مشخصات

مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
زبان
فارسی
سازگار با
V1.6.0.14 - 1.7
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
محصولات مرتبط
899,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Awesome URL – Remove IDs (Numbers) & ISO Code In URL ماژول ریدایرکت پرستاشاپ - Awesome URL افزونه ای است برای حذف شناسه ها و کد ISO در URL، ایجاد خودکار URL های دوستانه با هدایت URL های قدیمی (با کد ID و ISO) به...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Total Image Optimization Pro - Lossless Compressionماژول بهینه سازی تصاویر پیشرفته برای پرستاشاپ ابزار فشرده‌سازی تصویر پرستاشاپ بدون افت کیفیت جهت بهینه‌سازی تصاویر فروشگاه شما، پاک کردن تصاویر بدون استفاده و...
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول Canonical SEO URLs + Google Hreflang Pro پرستاشاپ بهینه‌سازی سئو و رنک صفحات وب سایتهای پرستاشاپی را در موتورهای جستجوی گوگل بهبود می‌بخشد. این ماژول دو ابزار اساسی را در اختیار شما قرار می‌دهد: Canonical SEO...
1,699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول سؤالات متداول پرستاشاپ با نشانه گذاری اسکیما سئو گوگلFAQ پرستاشاپ با نشانه‌گذاری اسکیمای سئو در جهت بهبود نتایج جستجوی گوگل! انقلابی در سوالات متداول (FAQ) پرستاشاپ!با امکان دیده شدن سوالات متداول پرستاشاپ در...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول حذف شناسه لینکها در پرستاشاپ - Prestashop Pretty / Clean URLs PROاین ماژول پرستاشاپ، برای هر نوع صفحه در فروشگاه آنلاین شما آدرس‌های URL دوستانه می‌سازد. این افزونه شماره‌های شناسه را از صفحاتی مانند...
1,199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ریدایرکت خودکار پرستاشاپ- افزونه اصلاح لینک ها و سئو  به طور خودکار صفحات غیرفعال و حذف شده را ریدایرکت می کند! صفحات از دست رفته را پیش بینی و به طور خودکار رفع می کند! به راحتی تمام صفحات گمشده و ریدایرکت های...
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول بهینه سازی و افزایش سرعت در پرستاشاپ - Performance Pro شامل قابلیت های مختلفی از جمله بهینه سازی تصاویر (WebP)، کش (cache) صفحه، ابزارهای تمیز کردن، بارگذاری تنبل، بهینه سازی صفحه، بهینه سازی HTML، تجزیه و تحلیل...
1,599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ایندکس گوگل پرستاشاپ - Google Indexing API به شما امکان می‌دهد مستقیماً هنگام به‌روزرسانی صفحات به Google اطلاع دهید. این ابزار به Google اجازه می‌دهد تا صفحات را برای یک خزیدن جدید زمان‌بندی کند، بنابراین...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول مدیریت CSS در above-the-fold پرستاشاپ
599,000 تومان