×
×

ماژول سرعت پرستاشاپ و بهینه سازی تصاویر - Super Speed

شناسه محصول:
PS-720020

ماژول سرعت پرستاشاپ و بهینه سازی تصاویر - Super Speed

هر ماژول افزایش سرعت و بهینه سازی سئو پرستاشاپ دارید همین امروز حذف کنید! و این ماژول بینظیر را دانلود کنید و آماده پرواز شوید!

برترین ماژول بهینه سازی و افزایش سرعت پرستاشاپ

ده ها ماژول کاربردی در یک ماژول از جمله بهینه سازی تصاویر پرستاشاپ

جدیدترین نسخه ماژول 1.8.8

کاملا فارسی و راستچین شده 

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 89,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول بهینه سازی و افزایش سرعت پرستاشاپ

Super Speed ​​Module - Incredibly fast GTmetrix optimization

بررسی اجمالی افزونه

ابزار بهینه سازی و افزایش سرعت پرستاشاپ با نام Super Speed ، ماژولی است که به صورت (All in one) (یعنی تجمیع چند کاربرد در یک ماژول) برای به حداکثر رساندن سرعت بارگذاری صفحات وب سایت و بهینه سازی تصاویر پرستاشاپ شما به کار می­ رود. این ماژول برای استفاده بهینه از منابع سرور و بهبود سئو کاربرد دارد. روش های خلاقانه کش کردن (ذخیره سازی) صفحات، بهینه سازی تصاویر و پایگاه داده (دیتابیس)، کوچک سازیHTML / CSS / JavaScript و GZIP و... از جمله قابلیت­ هایی است که برای بارگذاری سریع وب سایت، دراین ماژول گنجانده شده است.

این ماژول خیره کننده محصولی از شرکت معتبر ETS-Soft ، ماژولی ارزشمند و برتر برای بهینه سازی تصاویر پرستاشاپ و افزایش سرعت پرستاشاپ شماست. با استفاده از این ماژول می توانید سرعت لود صفحات فروشگاه خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. این ماژول سرعت پرستاشاپ با فشرده سازی ها و بهینه سازی هایی که انجام می دهد باعث می شود تعداد درخواست ها از سرور کاهش یافته و سرعت پردازش و بارگذاری صفحات سایت شما بصورت باورنکردنی افزایش یابد. همان‌طور که میدانید فشرده سازی فایل های Css، HTML , Java و همچنین فشرده سازی تصاویر و بارگذاری تدریجی آنها (Images Lazy loading) در افزایش سرعت و سئو سایت بسیار حائز اهمیت بوده و تاثیر فراوانی دارد. این ماژول آپشن ها و گزینه های فراوانی در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید به نمره قابل قبول و خوبی در سایت های آنالیز دست پیدا کنید و در نهایت رتبه گوگل شما به طور چشم گیری افزایش پیدا کند!

ویژگی های بی نظیر ماژول بهینه سازی و افزایش سرعت پرستاشاپ Super Speed

 دارای قابلیت پیکربندی خودکار : "پیکربندی خودکار" را از داشبورد ماژول اجرا کنید تا سریعاً همه چیز تنظیم شود.

بهینه سازی تصاویر پرستاشاپ : انجام بهینه سازی تمامی تصاویر فروشگاه ( تصاویر غیر بهینه قدیم را بهینه می کند و تصاویر جدید به صورت بهینه به صورت اتوماتیک آپلود می شوند! )

بهینه سازی فضای دیتابیس و حذف اطلاعات زاید و بدون کاربرد از دیتابیس و کاهش احتیاج به خرید هاست گران قیمت

دارای قابلیت Lazy loading تصاویر : برای مثال در صفحه اصلی فروشگاه خود 60 عکس دارید، پیش از نصب این ماژول، در حالت کلی برای هر کاربر جدید عین 60 عکس همزمان شروع به لود شدن میکند و افت شدید سرعت سایت آغاز می شود! ( فاجعه آمیزه خیلی از کاربران صبر و حوصله کافی ندارند )  اما... پس از نصب این ماژول بی نظیر و فعال کردن قابلیت لود شدن تنبل! با اسکرول شدن صفحه توسط کاربر کم کم تصاویر لود می شود و به این شکل تعداد درخواست ها (Requestها) نیز کمتر می شود و سرعت سایت به طور بسیار چشمگیری افزایش پیدا می کند. لود شدن تصاویر نیز با افکت های بسیار زیبایی انجام می شود که کاربر فکر میکند ساختار قالب شما تصاویر را به این شکل با افکت زیبا لود میکند وکاربر ابدا برای لود شدن تصاویر منتظر نمی ماند!

شامل فایل راهنمای کامل درباره نحوه تنظیم کردن این ماژول : لطفا مستندات راهنمای استفاده‌ از این ماژول را که مخصوص کاربران است، بادقت بخوانید تا بدانید که چگونه بایستی با مسائل و موضوعات پیش آمده در استفاده از این ماژول روبرو شده و با استفاده از این ماژول بینظیر به چه شکل و با چه راهکارهایی موانع و مشکلات موجود در بهبود سئوی سایت خود را مرتفع نمایید.

به راحتی همه ماژول های اضافه بهینه سازی تصویر و سرعت و پاک کردن کش ومرورگر و دیتابیس و ... سایت خود را حذف کنید! هر ماژولی که بر روی فروشگاه نصب میکنید باعث می شود درصدی از ظرفیت و سرعت فروشگاه شما اشغال شود و تعداد Requestهای سایت شما به طور چشمگیری به این شکل افزایش پیدا می کند. به جای  5 الی 10 ماژول تنها با نصب ماژول  Super Speed همه این کارها برای شما انجام می­شود و تعداد درخواست ها (Request)  به شکلی بی نظیر کاهش پیدا میکند و سرعت لود سایت بالا می رود.

برای اطمینان از صحت عملکرد این ماژول، حتما مطمئن شوید که هر گونه ماژول مرتبط با کش یا بهینه سازی تصاویر را (در صورت وجود) از وب سایت خود حذف کنید. سپس دوباره این ماژول را نصب کنید Super Speed تمامی تنظیمات لازم را در بخش مدیریت در اختیار شما قرار داده تا براحتی پیکربندی کنید Super Speed با تمام ویژگی های بهینه سازی سرعت آمده است تا نیازهای شما همچون کش صفحات، کش مرورگر، کش سرور، بهینه‌سازی تصاویر و غیره را در یک ابزار در اختیار شما قرار دهد و دیگر به سایر ابزارها هیچ نیازی پیدا نکنید.

بازرسی سرعت باعث می شود وب سایت شما سریعتر از هر زمان دیگری لود شود. همچنین به شما کمک می‌کند که امتیاز سرعت و کارایی خود را در آنالیزگرهای معروف و مطرحی همچون آنالیزگر سرعت گوگل, وب‌سایت GTmetrix، و غیره افزایش و ارتقاء دهید.

یک کران‌جاب بر روی سرور خود تنظیم کنید تا به طور خودکار کش‌های منقضی شده را پاک‌سازی کرده و حافظه های صفحه را برای صفحات مشترک (صفحه اصلی ، محصولات جدید ، صفحات افت قیمت و غیره) بازسازی کند. "تازه‌سازی خودکار کش" در تب "کش صفحات" فعال است  توصیه می شود که پیکربندی کران‌جاب را انجام دهید تا یک بار در هر ساعت اجرا شود.

افزایش سرعت وب سایت شما ...

یکی از واقعیت هایی که در دنیای تجارت الکترونیک وجود دارد این است که فروشگاه های آنلاین با سرعت بارگذاری عالی، درآمد بیشتری نیز کسب می کنند. مشتریان بالقوه شما اگر بیش از 4 ثانیه منتظر بمانند تا صفحه وب شما به طور کامل نمایش داده شود می توانند واقعاً ناامید شوند در حالی که ما هنوز کاری از پیش نبرده ایم! سرعت صفحه آهسته به شدت بر روی سئو و رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجوگر مانند Google ، Bing ، Yahoo و غیره تأثیر می گذارد. این باعث می شود میزان دیده شدن وب سایت شما برای مشتریان بالقوه کاهش یابد و از این رو بر اعتبار و درآمد برند شما تأثیر  بسیار منفی بگذارد.

اگر چه سیستم فروشگاه سازی پرستاشاپ، تنظیمات اولیه بهینه سازی حافظه نهان را ارائه می دهد، اما برای کاربران جدید پرستاشاپ کافی و کامل نیست. به همین دلیل است که ما، ماژول Super Speed ​​را به عنوان ابزاری برای بهینه سازی سرعت پرستاشاپ طراحی کرده ایم.

این ماژول نه تنها راه حل های بهینه سازی سرعت، به صورت پیش فرض (حافظه نهان صفحه، بهینه سازی تصویر، بهینه سازی پایگاه داده و ... ) را برای وب سایت شما فراهم می­کند، بلکه به ساده­ کردن روند بهینه سازیِ سرعتِ پیش فرضِ فروشگاه پرستاشاپی شما نیز کمک می کند. ماژول Super Speed تضمین می کند که فقط با یک کلیک ماوس رایانه خود، وب سایت خود را سریع تر از هر زمان دیگری کنید!

در ادامه تکنیک­ های بهینه سازی مورد استفاده در ماژول Super Speed ​​به شرح زیر معرفی شده است :

1. راه کارهای ذخیره سازی (Caching) مبتکرانه پرستاشاپ

حافظه نهان صفحه

حافظه پنهان صفحه با ذخیره تمام مطالب استاتیک در فایل های HTML به بهبود قابل توجهی در سرعت وب سایت شما کمک می کند. هر بار که درخواست بارگذاری یک صفحه صادر می شود، فایل های HTML بلافاصله برای بازدید کنندگان وب سایت شما نمایش داده می شود.

 حافظه نهان سرور و حافظه نهان هوشمند

حافظه نهان سرور با صرفه جویی در داده های خاصی موجود در فایل های کش مانند نتایج جستجوی پایگاه داده، نتایج محاسبه حساب و ... باعث کاهش فشار وارده بر سرور شما می شود تا در فرآیندهای بعدی از آنها استفاده مجدد کنید.

 در همین حال، حافظه کش Smarty (اسمارتی) یک نسخه از فایل های قالب ارائه شده در فرآیند کامپایل و فشرده سازی Smarty را ذخیره سازی می کند و در دفعات بعدی برای کاهش زمان نمایش قالب وب سایت، از این قالب های ذخیره شده استفاده مجدد می کند. حافظه نهان سرور و حافظه کشSmarty  با همکاری یکدیگر، کارایی وب سایت شما را بسیار بهبود بخشیده و سرعت آن را بسیار سریع تر می کنند.

حافظه نهان مرورگر

حافظه نهان مرورگر چندین منبع را به صورت محلی در مرورگر وبِ بازدید کننده ( شامل تصاویر، نمادها، فونت های وب و ...) ذخیره می کند، بنابراین وقتی شخصی برای بار دوم به همان صفحه مراجعه می کند، مرورگر بدون نیاز به اتصال به سرور برای دریافت منابع لازم، صفحه را در هر زمان نمایش می دهد.

با تشکر از ویژگی افزایش سرعت، این ماژول می تواند ابزاری عالی برای بهینه سازی SEO برای فروشگاه آنلاین شما باشد. Google از وب سایت های با کیفیت و سرعت بالای بارگذاری قدردانی می کند، بنابراین به عنوان پاداش، وب سایت شما را به احتمال زیاد در بالای صفحات نتیجه جستجو ظاهر می­کند.

2. ابزار جامع بهینه سازی تصاویر پرستاشاپ

Super Speed ​​با یک ابزار بهینه سازی تصویر پیشرفته شامل 4 روش بهینه سازی زیر همراه است.

1) reSmush 

2) TinyPNG

3)  اسکریپت بهینه سازی PHP

4) بهینه سازی و تبدیل تصاویر به فرمت Webp

ماژول Super Speed، با استفاده از این سه روش، این امکان را به شما می دهد تا کلیه تصاویر رایج موجود در وب سایت خود را بهینه کنید و به کاهش چشمگیر اندازه تصاویر کمک زیادی می کند. علاوه بر این، این ماژول ویژگی بارگذاری تنبل را برای به تعویق انداختن بارگذاری تصاویر (به صورت همزمان) در زمان بارگذاری صفحه، فراهم می کند. بنابراین، تصاویر می توانند سریعتر برای بازدیدکننده بارگذاری شوند و مقدار زیادی از فضای میزبانی شما را ذخیره سازی می کنند.

3. بهینه سازی پایگاه داده

ویژگی بهینه سازی دیتابیس پرستاشاپ، به شما امکان را می دهد تا داده های غیرضروری پایگاه داده مانند : سیاهه های مربوط به اتصال، کدهای تخفیف منقضی شده، سبدهای خرید رها شده و ... را تمیز کنید. (این داده ها فقط برای اهداف آماری استفاده می شوند و در صورت لزوم برای شما پاک می شوند). این قابلیت باعث صرفه جویی زیادی در فضای دیتابیس و کاهش زمان دسترسی به پایگاه داده وب سایت شما می شود.

4-کوچک سازی HTML ، JavaScript و CSS

این ماژول بهینه سازی سرعت پرستاشاپ، با از بین بردن شکاف های مکرر بین خط، فضاهای سفید، تب ها و سایر کارکترهای های غیر ضروری، به کوچک سازی کدهایHTML ، JavaScript و CSS  وب سایت پرستاشاپی شما کمک می کند. یکی دیگر از پس از قابلیت های این ماژول، فعال سازی قابلیت minification (کوچک سازی) است. این قابلیت به کاهش اندازه بارگذاری فایل هایHTML ، JavaScript و CSS برای بازدیدکننده کمک زیادی می کند و سرعت بارگذاری صفحات وب سایت شما را افزایش می دهد.

5. فشرده سازی GZIP

GZIP یک ویژگی ضروری برای همه وب سایت های امروزی است. GZIP در Super Speed ​​گنجانده شده است و به راحتی با یک کلیک می توانید آن را فعال کنید. با استفاده از فشرده سازی GZIP، می توانید اندازه داده های بارگذاری شده را برای بازدیدکننده کاهش داده و بدون اینکه کیفیت کیفیت تصاویر یا سایر المان­های گرافیکی را قربانی کنید، در پهنای باند وب سایت خود را تا 70٪ صرفه­جویی کنید.

6. تجزیه و تحلیل سیستم

ماژول Super Speed ​​یک ابزار تحلیلی سیستم برای کمک به شما در پیگیری عملکرد ماژول های نصب شده، پیشنهاد می دهد و در کنار آن، توصیه های مفیدی برای بهینه سازی بیشتر سرعت وب سایت شما ارائه می کند.

عزل و نصب راحت ماژول با یک کلیک!

دارای صفحه داشبورد اختصاصی!

دارای قابلیت کش صفحات، فشرده سازی کش صفحات، تولید کش مخصوص به قالب موبایل یا PC

تازه سازی خودکار کش! قابل تنظیم با کران جاب

امکان شناسایی و حذف تصاویر زاید و بلا استفاده تنها با یک کلیک!

کش اسمارتی، کش سرور، کوچکسازی HTML و CSS و جاوا اسکریپت و...

بهینه سازی تصاویر : بهینه سازی موردی تصاویر، تکی، گروهی با سه الگوریتم و امکان انتخاب میزان فشرده سازی تصاویر!

بهینه سازی تصاویر جدیدی که آپلود می کنید با امکان ذکر تنظیمات

بارگذاری تنبل تصاویر

بهینه سازی تصاویر به تفکیک تصاویر قالب، لوگو، محصولات ( در اندازه های مختلف)

بهینه سازی دیتابیس ( پایگاه داده ) : دانلود بک آپ / حذف لاگ اتصالات کاربران، کدهای تخفیف منقضی شده، اطلاعات زاید کاربران مهمان، حذف اطلاعاتی مثل آخرین تاریخ مراجعه مشتریان ، سبدهای خرید رها شده و ....

آنالیز تمام ماژول های شما : کدام ماژول منابع بیشتری از فروشگاه شما می کشد! کدام ماژول باعث افت کیفیت سرعت سایت شما شده ! هر ماژول روی کدام بخش فروشگاه فشار بیشتری می آورد و کدام صفحه را کند میکند! همه و همه امکانات بینظیر این ماژول محشر است.

امکان حذف هوک و یا بازیابی هوک همه ماژول ها به سرعت و به آسانی برای کنترل سرعت و مدیریت صحیح منابع سایت

پیشنهاد تعداد تصاویر مناسب برای قالب شما : در هر صفحه چه تعداد عکس باشد چقدر Css در صفحه اصلی مجاز است و ....

امکان مدیریت کش و GZip فروشگاه : استفاده از تنظیمات ماژول یا تغییر تنظیمات به پیشفرض پرستاشاپ با یک کلیک!

دموی ماژول

برای مشاهده دمو مدیریت و امکانات " ماژول بهینه سازی و افزایش سرعت پرستاشاپ Super Speed  - سوپر اسپید " می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به مدیریت دمو در صفحه ورود مشخص شده است.

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

سرعت بارگذاری بهتر صفحه، تضمین و اطمینان یافتن از تجربه خوب کاربران فروشگاه شما است. این ویژگی مشتریان را ترغیب می کند که زمان بیشتری را در فروشگاه آنلاین شما بگذرانند، صفحات و محصولات بیشتری را مشاهده کنند و به آنها این اعتماد و اطمینان خاطر را می دهید تا بتوانند انتخاب خود را انجام دهند و خرید خود را با سرعت نهایی کنند.

برای کاهش سبدهای خرید رها شده فروشگاهتان، مشتریان خود را بیش از حد منتظر نکنید و سرعت فروشگاه خود را همین امروز افزایش دهید.

ماژول  بهینه سازی و افزایش سرعت پرستاشاپ Super Speeed ، فایلهای Override (اورراید) کمتری دارد : سایر ماژول های پرستاشاپی مربوط به حافظه نهان صفحه (Chach)، بیشتر فایل های کنترل کننده وب سایت شما را Override می کنند. اما ماژول Super Speed ​​فقط چند فایل ضروری را Override می کند. این قابلیت، عدم تاثیرپذیری عملکرد وب سایت شما را پس از نصب ماژول، تضمین می کند.

پشتیبانی آنلاین 7/24 (هفت روز هفته، بیست وچهار ساعت شبانه روز)، در صورت نیاز به کمک تیم پشتیبانی ما، در تماس با ما تردید نکنید.

این ماژول پرستاشاپی دارای سورس کدی کاملاً ساده و بدون پیچیدگی است که شمار را قادر می سازد به سادگی به سفارشی سازی و شخصی سازی این ماژول بپردازید.

دستورالعمل دقیق در مورد نحوه نصب و استفاده از ماژول، پیوست شده است.

 با هر مرورگر وبِ یکنواخت، کار می کند مانند : گوگل کروم، فایر فاکس، اپرا، سافاری و ...

 با هر وب سایت مبتنی بر پرستاشاپ، بسیار سازگار است. (حتی اگر در وب سایت از قالب و ماژول های سفارشی، استفاده شده باشد.)

داشبورد حرفه ای و جذاب

نمودار خطیِ زمان واقعیِ سرعت بارگذاری صفحه

صفحه سرعت سنجِ سرعت بارگذاری صفحه فعلی

وضعیت بهینه سازی تصاویر

پیکربندی خودکار، می توانید همه چیز را با یک کلیک تنظیم کنید.

دارای صفحات کش ایجاد شده اخیر

تنظیمات کش صفحه

·       فعال یا غیرفعال کردن حافظه نهان صفحه

·       فایل های کش را در قالب فایل های ZIP فشرده کنید.

·       تازه کردن حافظه پنهان خودکار با استفاده از کران جاب

·       انتخاب صفحات مورد نظر برای کش شدن و تنظیم طول عمر حافظه نهان صفحه

·       فعال یا غیرفعال کردن کش برای ماژول ها و قلاب های خاص

·       Live JavaScript - کدهای جاوا اسکریپت که باید آن را پس از بارگذاری کامل محتوای غیر کش، اجرا کنید.

بهینه سازی تصاویر

·       به شما این امکان را می دهد که همه تصاویر موجود در وب سایت خود را به صورت دستی بهینه کرده و به صورت اتوماتیک تصاویر جدید را نیز بهینه سازی نمایید. (منظور از تصاویر جدید، تصاویری است که در آینده (پس از نصب این ماژول)، هنگام ثبت محصولات جدید، یا ساخت دسته بندی محصولات جدید، و ... بارگذاری می کنید و این تصاویر به صورت اتوماتیک بهینه می شوند.)

·       ماژول Super Speed ​​از سه روش بهینه سازی پشتیبانی می کند: reSmush ، TinyPNG و اسکریپت بهینه سازی PHP

·       برای بهینه سازی دستی تصاویر می توانید آن­ها را از رایانه بارگیری کرده یا در وب سایت خود، تصاویر را مرور کنید و هر تصویری که می خواهید بهینه کنید.

·       ماژول Super Speed ، گزینه ای برای بهینه سازی تصاویر موجود برای ماژول های زیر دارد:

الف) ماژول کشویی پیش فرض پرستاشاپ

ب) ماژول بنر پیش فرض پرستاشاپ

ج) مطمئن ترین ماژول وبلاگ برای پرستاشاپ به اسم ماژول  BLOG

·       ویژگی پاک کردن تصویر بلا استفاده

·       پیکربندی تصویر با بارگذاری تنبل: ویژگی بارگذاری تنبل (Lazy loading) را برای تصاویر وب سایت خود پیکربندی کنید.

حافظه نهان سرور و کوچک سازی

·       فعال یا غیرفعال کردن حافظه نهان سرور

·       فعال یا غیرفعال کردن حافظه نهان هوشمند ( اسمارتی)

·       کوچک سازی HTML

·       کوچک سازی CSS

·       کوچک سازی جاوا اسکریپت

 GZIP و حافظه نهان مرورگر

·       فعال یا غیرفعال کردن قابلیت GZIP پرستاشاپ و حافظه نهان مرورگر

·       گزینه ای برای اعمال تنظیمات پیش فرض برای عناصر حافظه پنهان مرورگر و حافظه پنهان GZIP

·       گزینه ای برای تنظیم طول عمر عناصر حافظه پنهان مرورگر، شامل: تصاویر، نمادها،CSS ، JavaScript و فونت های وب

بهینه سازی دیتابیس ( پایگاه داده)

این ویژگی به شما امکان می دهد داده های زیر را از پایگاه داده پرستاشاپ خود دانلود کنید و یا به طور کلی از دیتابیس پاک نمایید:

·       لاگ اتصال

·       نمایش­های صفحه

·       کدهای تخفیف منقضی شده

·       سبد های خرید رها شده

·       اطلاعات کاربران مهمان 

 سایر

·       با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل سیستم، عملکرد ماژول های نصب شده را پیگیری کنید.

·       چک پوینت­ های اضافی برای اطمینان از سریع ترین سرعت در فروشگاه شما ( Front Office )

·       پشتیبانی از حالت چند فروشگاه

·       پشتیبانی از حالت چند زبانه

·       منوی دسترسی سریع در بک آفیس

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720020

مشخصات

ناشر
ETS-Soft
موضوع
پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس اصلی ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
حجم فایل
حدود 8 مگابایت
فرمت
Zip
زبان
فارسی
سازگار با
پرستاشاپ 1.6 و 1.7
پشتیبانی تیم نیوزپاور
یک ماه پشتیبانی پرستانیوز دارد
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.6.1.24 - 1.7.6.7 - 1.7.6.9 - 1.7.7.1 - 1.7.7.3- 1.7.7.5 - 1.7.7.8
تغییرات ماژول

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
8 نظر
★★★★★ عالی 8
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (8)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
(1)
ماژول واترمارک پیشرفته پرستاشاپ - Easy WaterMark PRO Moduleبرترین ماژول واترمارک پرستاشاپماژول واترمارک پیشرفته پرستاشاپ با نام تجاری Easy WaterMark PRO به شما کمک می کند تا بدون تغییر فایل های منبع و کد سورس وب سایت،...
(1)
ماژول بهینه سازی تصاویر واترمارک و افزایش سرعت پرستاشاپ Image builder - webp, watermark, compress, alt tag Module آخرین نسخه ماژول (1.0.2) توسعه دهنده، آپدیت و توسعه این افزونه را متوقف کرده است.  با اینکه این ماژول...
(2)
ماژول افزایش سرعت، پاکسازی اطلاعات اضافی و بهینه سازی فروشگاه پرستاشاپی شما Optimization and Cleaning Module آخرین نسخه ماژول (1.2.4)
ماژول بهینه سازی تصاویر و دیتابیس پرستاشاپ - PrestaSpeed ماژول پرستااسپید یکی از قدرتمندترین ماژول های بهینه سازی ​​پایگاه داده پرستاشاپ، تصاویر و انجام پیکربندی و تنظیماتی است که برای افزایش سرعت وب سایت، پنل مدیریت...
ماژول افزایش سرعت صفحه پرستاشاپ و کسب رتبه در گوگلGoogle Page Speed Insightماژولی بی نظیر و تحسین شده و بسیار موثر در افزایش سرعت صفحات وب سایت شماجدیدترین نسخه ماژول 8.1.4
(1)
ماژول سئو لینک داخلی پرستاشاپ - SEO Internal Linking PRO ماژولی حرفه ای برای سئو لینک های داخلی  پرستاشاپ بروزترین نسخه ماژول بی نظیر SEO Internal Linking PRO با استفاده از این ماژول سئو و پیج رنک وب سایت خود را...
(1)
ماژول بهینه سازی تصاویر Google webp image genrate ماژول Google WebP Image Generator Module، ماژولی کارا برای بهینه سازی تصاویر پرستاشاپ با تبدیل تصاویر فروشگاه به فرمت WebP است. بهینه سازی تصاویر به طور چشمگیری سرعت...
در کنارش خریداری شده
(3)
برترین ماژول نظرات مشتریان پرستاشاپ کاری از SPMPresto یکی از برترین ماژول های ثبت دیدگاه و نظرات مشتریان درباره محصولات +  امکان ایجاد کد تخفیف به ازای ثبت نظرات Product, Shop Reviews, Loyalty Program, Google Snippets...
ماژول پاداش و امتیاز وفاداری پرستاشاپ کاری از شرکت idnovateماژول پاداش و امتیاز وفاداری پرستاشاپLoyalty Program - Reward and loyalty points PrestaShop moduleماژولی بینظیر و با کدنویسی روان و عالیجدیدترین نسخه ماژول...
ماژول خروجی گیری از PDF صورتحسابها در قالب Zip پرستاشاپ با ماژول خروجی گیری از PDF صورتحسابها در قالب Zip پرستاشاپ، از رسیدها و صورتحساب های فروشگاه پرستاشاپی خود که در قالب PDF ایجاد می شوند به راحتی در قالب یک فایل...
(2)
ماژول فیلتر جستجوی پیشرفته 5 - Advanced Search 5 Proنسخه حرفه ای جستجوی پیشرفته 5 یک مزیت واقعی برای بهبود سئوی شماست. این افزونه عالی شامل یک مولد صفحات نتایج بهینه شده برای SEO است، که به شما این امکان را می‌دهد تا...
(6)
ماژول صفحه ساز پرستاشاپ - Creative Elements - المنتور با المنتور پرستاشاپ یکی از ماژول های جذاب صفحه ساز پرستاشاپ می توانید به ایجاد و طراحی صفحات دلخواه بپردازید. کافی است Darg&Drop کنید. با خرید ماژول صفحه ساز...
(1)
با ماژول تگ سئو محصول پرستاشاپ اولتیمیت می توانید به راحتی سئو تگ / برچسب ها را ویرایش کنید، برای هر تگ محتوا نوشته، لینکسازی کنید. به عبارت دیگر هر برچسب لینک قابل ایندکس خود را داراست و به راحتی می توانید به صفحه...
(1)
ماژول هزینه ارسال پرستاشاپ - محاسبه و تعریف فرمول ماژولی بسیار کاربردی و مناسب برای مدیریت حمل و نقل مرسولات پرستاشاپی شما  بر اساس کشور، کد پستی، دسته بندی، تامین کنندگان، اندازه، وزن و غیرهاین ماژول قطعا پاسخگوی...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول سرعت پرستاشاپ و بهینه سازی تصاویر - Super Speed
1,799,000 تومان