ماژول مدیریت عودت کالا و سفارشات برگشتی پرستاشاپ
با استفاده از ماژول مدیریت عودت کالا و سفارش برگشتی پرستاشاپ می توانید درخواست های بازگشت سفارش مشتریان خود را به راحتی مدیریت کنید. ماژول سفارش برگشتی پرستاشاپ به شما کمک می کند تا با آسان کردن فرآیند بازگشت کالا یا سفارش برای مشتریان، ارتباط با مشتریان را تقویت کنید.
Knowband - Order Return Manager(Return Slip & Barcode) Module
جدیدترین نسخه ماژول 4.0.7
ماژول مدیریت عودت کالا و سفارشات مرجوعی پرستاشاپ
بررسی اجمالی افزونه
با استفاده از ماژول مدیریت عودت کالا و سفارشات مرجوعی پرستاشاپ می توانید درخواست های عودت و مرجوعی سفارش مشتریان خود را به راحتی مدیریت کنید. ماژول مرجوع نمودن سفارش پرستاشاپ به شما کمک می کند تا با آسان کردن فرآیند بازگشت کالا یا سفارش برای مشتریان، ارتباط با مشتریان را تقویت کنید.
کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد
بهبود فرآیند مدیریت خدمات مشتریان
وفاداری و اعتماد مشتریان را بهبود می بخشد
رسیدگی به درخواست های بازگشت مشتریان را آسان می کند
به کاهش نرخ بازگشت کمک می کند
سه نوع انتخاب بازگشت را به مشتریان ارائه می دهد: اعتباری، بازپرداخت و جایگزینی
به شما کمک می کند تا دلایل بازگشت خوردن سفارشات توسط مشتریان را شناسایی کنید
به شما امکان می دهد درخواست بازگشت از طرف مشتریان خود را مطرح کنید
امکان تأیید / رد درخواست بازگشت از طرف مدیریت
امکان تنظیم سیاست های بازگشت فروشگاه
امکان تنظیم دستورالعمل های بازگشت سفارش
امکان بررسی بازگشتهای فعال، معلق و لغو شده
آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت
سهولت در ارسال درخواست بازگشت سفارش/کالا
امکان ثبت درخواست لغو سفارش
در دسترس بودن چندین گزینه برای بازگشت یک سفارش
دارای گزینه ای برای برجسته کردن نقص کالا/سفارش با بارگذاری تصویر محصول
امکان دریافت اطلاع از هر مرحله از فرآیند بازگشت
دارای گزینه ای برای لغو درخواست بازگشت در هر زمان
دارای گزینه ای برای ایجاد یک تیکت برای سوالات مربوط به بازگشت سفارش
امکان فعال سازی و اعمال سیاست بازگشت سفارش وعودت کالا پس از یک وضعیت سفارش خاص
امکان دریافت ایمیل و درک بهتری از وضعیت و فرآیند بازگشت سفارشی خاص
امکانات ماژول مدیریت عودت کالا و سفارشات مرجوعی پرستاشاپ
1. در دسترس بودن سه نوع انتخاب برای بازگشت/ عودت سفارش
ماژول مدیریت عودت کالا و سفارشات مرجوعی پرستاشاپ به شما این امکان را می دهد تا سه نوع انتخاب برای بازگشت و عودت سفارش یا کالا به مشتریان خود ارائه دهید از جمله : اعتبار حساب، عودت وجه و جایگزینی کالا.
این سه روش بازگشت سفارش بدان معنی است که مشتریان می توانند به ارزش مقدار محصولی که می خواهند عودت دهند درخواست اعتبار در کیف پول فروشگاه شما کنند، یا می توانند به سادگی درخواست بازپرداخت کامل وجه پرداختی را ثبت نمایند و در صورت امکان اقدام به ثبت درخواست جایگزینی کالای مرجوعی با کالای دیگری نمایند.
2. به مشتریان اجازه دهید سفارش را به طور کامل لغو کنند!
ماژول مدیریت عودت کالا و سفارشات برگشتی پرستاشاپ به مدیر فروشگاه این اجازه را می دهد تا در صورت تمایل سفارشی را از طریق پنل مدیریت لغو کند. همچنین مشتریان می توانند در وضعیت های سفارش از پیش تعیین شده، اقدام به لغو سفارش کنند. (مثلا پیش از وضعیت ارسال به انبار)
رابط کاربری مدیریت:
ادمین این امکان را دارد که گزینه درخواست لغو سفارش را فعال کند.
ادمین/مدیر فروشگاه این ویژگی را دارد که وضعیت های سفارشی را تعریف کند که در آن درخواست لغو سفارش می تواند ایجاد شود.
مدیر این امکان را دارد که درخواست لغو سفارشی را تأیید یا رد کند.
موجودی محصول و وضعیت سفارش با تأیید درخواست لغو بهطور خودکار بهروزرسانی میشود.
رابط کاربری مشتری:
پس از ثبت سفارش، مشتریان می توانند در صورت تمایل امکان ثبت درخواست لغو سفارش را داشته باشند.
در صورت تایید یا رد درخواست لغو سفارش توسط فروشگاه، مشتریان از طریق ایمیل مطلع خواهند شد.
3. سیاست های بازگشت/مرجوعی سفارش خود را تنظیم کنید
اصول و خط مشی های مرجوعی سفارش خود را ایجاد کنید و شرایط و ضوابطی را که برای ثبت یک درخواست مرجوعی موفق باید مطابقت داشته باشند برجسته کنید و به کاربر اطلاع رسانی کنید. تعداد روزهایی را که مشتری می تواند منتظر برای دریافت اعتبار، بازپرداخت کل وجه یا جایگزینی کالا را داشته باشد، مشخص کنید.
امکان مدیریت سیاست های مرجوعی کالا : می توانید سیاست های مرجوعی سفارش را تنها به وضعیت هایی خاصی از سفارش تنظیم کنید.
4. دلیل مرجوعی سفارش را از مشتریان بپرسید
برخی از دلایل رایج مرجوع شدن سفارش را اضافه کنید و آنها را در فرم ثبت درخواست مرجوعی نمایش دهید. این راهکار به مشتریان کمک می کند تا به راحتی دلیل عودت سفارش خود را هنگام ارائه درخواست مرجوعی انتخاب کنند. درخواست دلایل مرجوعی سفارش نیز به شما کمک می کند تا مشکلات را دریابید و آنها را اصلاح کنید تا در آینده چنین اتفاقی نیفتد.
5. به جای مشتری، مدیر می تواند درخواست مرجوعی ایجاد کند!
اگر مشتریان هنگام ثبت درخواست مرجوعی با مشکلی مواجه شوند، می توانند از شما یا پشتیبانان فروشگاه شما درخواست کنند که درخواست بازگشت را از طرف آنها ثبت کنند. شما فقط به آدرس ایمیل مشتری و شناسه مرجع سفارش نیاز دارید.
6. قابلیت آپلود تصویر توسط مشتری برای برجسته کردن نقص و ایراد کالا/سفارش
مشتریان می توانند تصویر محصول را بارگذاری کنند تا دلیل مرجوعی سفارش مشخص شود. همچنین به شما کمک می کند تا مشکل موجود در محصول را با جزئیات بیشتری متوجه شوید و در صورت موافقت و صحت وجود ایراد در کالا با درخواست مرجوعی مشتری موافقت کنید.
7. امکان بررسی درخواست های مرجوعی معلق
تمام درخواستهای مرجوعی که توسط مشتریان مطرح میشود، در فهرست درخواست های مرجوعی معلق نمایش داده میشوند. از آنجا، ادمین می تواند درخواست مرجوعی را تأیید یا رد کند و همچنین دلیل بازگشت را بررسی کند. ادمین به راحتی می تواند با یک کلیک ساده ، تمام درخواست های مرجوعی و لغو سفارش را چک کند.
8. امکان بررسی درخواست های مرجوعی تایید شده
درخواست های مرجوعی که توسط سرپرست تأیید می شوند، در فهرست درخواست های مرجوعی فعال نمیاش داده میشوند. این بخش شامل گزینه هایی برای رد کردن مرجوعی، تغییر وضعیت مرجوعی، بررسی سابقه مرجوعی و علامت گذاری فرآیند مرجوعی به عنوان "تکمیل شده" است. ادمین به راحتی می تواند با یک کلیک ساده، تمام تعداد درخواست های مرجوعی و لغو سفارش را بررسی کند.
9. تمام سفارش های مرجوعی تکمیل شده را یک جا مشاهده کنید
مدیر میتواند تمام درخواست های مرجوعی تکمیل شده را در فهرست بایگانی ها مشاهده کند. علاوه بر این، مدیر می تواند داده ها را برای یک دوره خاص فیلتر کند. ادمین به راحتی می تواند با یک کلیک ساده، تمام تعداد درخواست های مرجوعی و لغو سفارش را بررسی کند.
10. تصمیم بگیرید که چه کسی باید هزینه حمل و نقل را بپردازد
ماژول مدیریت عودت کالا و سفارشات مرجوعی پرستاشاپ، میتوانید مشتری را وادار به پرداخت هزینه ارسال کنید یا اینکه این هزینه آن را به فروشنده کالا بسپارید یا خود تقبل کنید.
11. وضعیت سفارش مرجوعی را به مشتریان اطلاع دهید
این ماژول به شما این امکان میدهد در فواصل زمانی منظم بهروزرسانیهای وضعیت سفارش مرجوعی را برای مشتریان خود اطلاع دهید.
12. امکان تنظیم آسان چندین آدرس حضوری برای فروشگاه
راهاندازی مکانها و آدرس های حضوری فروشگاهی متعدد به مشتریان این امکان را میدهد تا هنگام ثبت درخواست مرجوعی، نزدیک ترین فروشگاه خود را انتخاب کنند.
پس از تایید درخواست مرجوعی، یک رسید مرجوعی ایجاد می شود که حاوی دستورالعمل ها و نکات مهم مرجوعی و یک برچسب مرجوعی است. مشتری باید برچسب را روی بسته بچسباند و آن را به نزدیک ترین مرکز تحویل حضوری مرسوله ارسال کند.
13. ارسال ایمیل به مشتری
در هر مرحله مرجوعی، ایمیلی به مشتریان خود ارسال کیند. ماژول مدیریت عودت کالا و سفارشات مرجوعی پرستاشاپ دارای 6 قالب ایمیل داخلی است. شما می توانید محتوای ایمیل خود را بر اساس آن طراحی کنید. در حین افزودن یک وضعیت مرجوعی جدید، مدیر فروشگاه میتواند پیامی اضافه کند که معنای آن وضعیت مرجوعی را توضیح میدهد. مدیر میتوانید توضیحات و نکات مهم را با استفاده از متغیرهای متن سفارشی در ایمیلها برجسته و مشخص نماد.
لازم به ذکر این نکته است که مدیر میتواند جهت تنظیم سازوکار ارسال ایمیل یک ایمیل آزمایشی ارسال کند تا قالب ایمیل را قبل از ارسال انبوه به مشتریان به صورت واقعی و عملی بررسی کند.
14. اجازه به ثبت تیکت
این ماژول به مشتریان در مورد مرجوع نمودن یک محصول، این امکان را می دهد که در صورت وجود هرگونه سوال و درخواست، درخواست خود را مطرح کنند. تنها کاری که مشتری باید انجام دهد این است که یک تیکت جدید ایجاد کند و اطلاعات خود را همراه با درخواست خود ارسال نماید.
15. اجازه به مشتریان جهت کنسل کردن درخواست مرجوعی در هر زمان
این ماژول به مشتریان اجازه می دهد تا درخواست مرجوعی خود را در هر زمان که تمایل دارند کنسل کنند. این قابلیت در مواقعی که مشتری به هر دلیل از درخواست خود منصرف شده است بسیار کاربردی است.
16. صدور مجوز مرجوعی فقط در حالات و وضعیت های مشخص
میتوانید تعیین کنید که ثبت درخواست مرجوعی تنها در چه وضعیت سفارشی مقدور است. اگر این ویژگی غیرفعال باشد، بازپرداخت و عودت سفارش بر روی هر سفارشی اعمال می شود.
17. بروزرسانی خودکار موجودی !
زمانی که فرآیند مرجوعی یک سفارش به وضعیت "تکمیل شده" تغییر می کند. مدیر یا فروشند دو گزینه در پیش رو خواهد داشت: "به روز رسانی موجودی" و "ایجاد کوپن تخفیف".
اگر بروزرسانی موجودی انتخاب شود، سیستم موجودی به طور خودکار مقدار محصول را از قسمت مدیریت بهروزرسانی میکند.
اگر گزینه ایجاد کد تخفیف انتخاب شود، ماژول به شما این امکان را می دهد تا یک کد تخفیفی با ارزشی معادل مقدار محصول محصول مرجوعی ایجاد کنید. (در مواقعی که کالا به صورت فیزیکی به هر دلیل به انبار باز نمی گردد و شما جهت جبران کد تخفیفی به کاربر می دهید.)
18. امکان اعمال تغییرات CSS/JS اضافی از طریق پنل مدیریت
این افزونه دارای گزینه CSS/JS کاستوم است. بدین معنی که این قابلیت شما را قادر می سازد تا تغییرات بیشتری در این افزونه به صلاحدید خود ایجاد کنید.
مشخصات
- دسته بندی
- ماژول های مدیریت سفارشات
- مناسب برای
- فریم ورک پرستاشاپ
- تعداد فایل های قابل دانلود
- 1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
- طریقه دریافت محصول
- ( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
- فرمت
- Zip
- سازگار با
- V1.6.0.4 - 1.7
- پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی
- بله
- نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
- 1.7.8.6
نظر / پرسش
متوسط امتیاز کاربران
- نظر (1)
- همه نظرات (1)
- عالی (1)
- خوب (0)
- متوسط (0)
- ضعیف (0)
- خیلی ضعیف (0)
- پرسش و پاسخ (0)
- جدیدترین
- جدیدترین
- قدیمی ترین
- بالاترین امتیاز
- پایین ترین امتیاز
- کمک کننده
- جدیدترین
- جدیدترین
- قدیمی ترین
- کمک کننده
اولین نظر را شما ثبت کنید. ثبت نظر
اولین سوال را شما مطرح کنید. طرح سوال