مطمئناً شما نیز مانند بسیاری از صاحبان فروشگاه های دیگر از خود پرسیده اید که چند مشتری در یک روز، یک هفته یا یک ماه از وب سایت فروشگاه شما بازدید می کنند، به چه نوع محصولاتی نگاه می کنند، چه اقداماتی انجام می دهند یا به چه مواردی علاقه بیشتری دارند؟ اگر فقط یک ماژول وجود داشته باشد که بتواند به شما کمک کند تا همه آن اطلاعات را بدانید! ماژول مشاهده و ردیابی رفتار مشتریان برای پرستاشاپ دقیقا همان ماژول است!
با ماژول ثبت فعالیت مشتری پرستاشاپ ارائه شده در نیوزپاور – همه فعالیت های مشتریان زیر نظر شماست، می توانید به طور کامل تمام اطلاعات فعالیت مشتری را دریافت کنید و خواسته های مشتریان خود را درک کنید. علاوه بر این، ماژول ما نه تنها همه آنها را جمع آوری می کند، بلکه تجزیه و تحلیل می کند تا به شما کمک کند تا برنامه های مناسبی برای توسعه تجارت فروشگاه خود داشته باشید.
چرا باید ماژول " ماژول مشاهده و ردیابی رفتار مشتریان برای پرستاشاپ - پیگیری / مشاهده رفتار مشتری" را انتخاب کنید؟
• ردیابی و ذخیره اطلاعات تمام فعالیت های مشتریان: ذخیره تمام دفعاتی که مشتری از وب سایت شما بازدید می کند و اقدامات آنها هنگام بازدید از فروشگاه پرستاشاپ شما، از جمله: ایجاد حساب کاربری، ورود به سیستم، خروج از سیستم، افزودن به سبد خرید، سفارش، کل صفحه مشاهده شده و غیره! حتی آخرین صفحه ای که کاربر آن را ترک می کند نیز قابل ردیابی است!
• تجزیه و تحلیل فعالیت های مشتری: نتایج اطلاعات جمع آوری شده را تجزیه و تحلیل کرده و با نمودار نمایش می دهد. آماری در مورد ترافیک هر جلسه بازدید کاربر، صفحه بازدید برتر، عملکرد برتر و بینش مشتری به شما ارائه می دهد.
• سفارشی کردن صفحه فهرست مشتری و صفحه جلسه مشتری: می توانید فیلدهای داده مفید بیشتری (در مقایسه با فیلدهای پیش فرضی که پرستاشاپ ارائه می دهد) را برای نمایش در صفحه فهرست مشتریان اضافه کنید. می توانید فیلدهای داده را برای نمایش و مرتب سازی فیلدهای داده با کشیدن و رها کردن نام فیلدها انتخاب کنید.
• مشاهده فهرست مشتریان: صفحه فهرست مشتریان سفارشی خود را در بخش «مشاهد فهرست مشتریان» ذخیره کنید. با این قابلیت می توانید یک "نما" مناسب برای نمایش سریع اطلاعات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.