×
×

ماژول تخصیص حامل در پرستاشاپ به محصولات به صورت انبوه

شناسه محصول:
PS-720572

با ماژول تخصیص حامل در پرستاشاپ به محصولات به صورت انبوه در زمان صرفه‌جویی کنید، دیگر نیازی نیست به صورت یکی به یکی حامل را به محصول اختصاص دهید. این ماژول امکان انجام این کار را به صورت گروهی فراهم می‌کند. فقط حامل مورد نظر را انتخاب کنید، محصولات را تعریف کنید (بر اساس دسته‌بندی‌ها، سازندگان یا محصولات دقیق) و ماژول به‌صورت خودکار بقیه را انجام خواهد داد.

Prestashop Assign carrier to products in bulk

جدیدترین نسخه ماژول (1.4.4)

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 39,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول تخصیص حامل در پرستاشاپ به محصولات به صورت انبوه

Prestashop Assign carrier to products in bulk

بررسی اجمالی افزونه

همانطور که می‌دانید، این ماژول امکان صرفه‌جویی زمان زیادی را فراهم می‌کند. دیگر نیازی نیست به صورت یکی به یکی حامل‌ها را به محصولات اختصاص دهید. این ماژول به شما اجازه می‌دهد که به صورت گروهی این کار را انجام دهید و با یک کلیک ماوس، حامل‌ها را به محصولات اختصاص دهید. شما می‌توانید حامل‌ها را با محصولات بر اساس ارتباط با دسته‌بندی‌ها، تولیدکننده یا محصولات انتخابی دقیق اختصاص دهید.

ویژگی های این ماژول

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ماژول - همانطور که می‌دانید - امکان اختصاص سریع حامل به چندین محصول به صورت گروهی است. این ماژول دارای چندین ویژگی است که زندگی را آسان‌تر می‌کند: کل فرآیند بر اساس یک ویزارد سه مرحله‌ای است.

مراحل پیکربندی و استفاده از ماژول :

1) انتخاب حامل

مرحله اول کار با این افزونه، انتخاب روش حمل‌ و ارسال است. فقط حامل را انتخاب کنید و به مرحله بعدی بروید.

** تصمیم بگیرید که با حامل‌های انتخاب شده چه کار کنید

شما می‌توانید تصمیم بگیرید که با حامل‌های انتخاب شده چه کار کنید. این ماژول امکان اختصاص یا عدم اختصاص گروهی حامل‌های انتخاب شده به مجموعه‌ای از محصولات را فراهم می‌کند.

2) مشخص کنید که چگونه می‌خواهید محصولات را تعریف کنید.

مرحله دوم - در اینجا شما مشخص می‌کنید که چگونه می‌خواهید محصولات را انتخاب کنید. می‌توانید محصولات دقیق را (بر اساس شناسه) انتخاب کنید، محصولات را بر اساس دسته‌بندی‌ها انتخاب کنید یا محصولات را بر اساس تولیدکننده انتخاب کنید. فقط گزینه مورد نظر را انتخاب کنید و به مرحله بعدی بروید.

3) انتخاب محصولات

1) مرحله سوم آخر انتخاب محصول است. این مرحله بر اساس مرحله دوم انجام می‌شود. اگر شما گزینه مشخص کردن شناسه محصولات را انتخاب کرده‌اید، باید فرم ورودی با شماره‌های شناسه محصولات را پر کنید. ماژول این محصولات را با حامل انتخابی ارتباط می‌دهد.

2) اگر می‌خواهید محصولات را بر اساس دسته‌بندی انتخاب کنید، فقط دسته‌بندی‌ها را بررسی کنید و دسته‌بندی‌ها را انتخاب کنید. ماژول تمام محصولات مرتبط با این دسته‌بندی‌ها را انتخاب کرده و آن‌ها را با حامل انتخابی ارتباط می‌دهد.

3) اگر می‌خواهید محصولات را بر اساس تولیدکننده انتخاب کنید، فقط تولیدکننده را انتخاب کنید، ماژول تمام محصولات مرتبط با این تولیدکننده را انتخاب کرده و آن‌ها را با حامل انتخابی ارتباط می‌دهد.

4) اگر می‌خواهید محصولات را بر اساس تامین‌کننده انتخاب کنید، فقط تامین‌کننده را انتخاب کنید، ماژول تمام محصولات مرتبط با این تامین‌کننده را انتخاب کرده و آن‌ها را با حامل انتخابی ارتباط می‌دهد.

کران جاب برای به‌روزرسانی ارتباط محصولات با حامل‌ها به‌صورت خودکار

این ماژول ابزار عالی‌ای برای ایجاد تعداد نامحدودی نمونه از کران جاب دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن فرآیند ارتباط‌دهی را به‌صورت خودکار انجام دهید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد:

- از دسته‌بندی‌های انتخاب شده، ارتباط محصولات را پاک کنید

- ارتباط‌های محصولات با حامل‌ها را از دسته‌بندی‌های انتخاب شده حذف کنید

- ارتباط‌های محصولات با حامل‌ها را برای دسته‌بندی‌های انتخاب شده ایجاد کنید

این امکان به شما اجازه می‌دهد که فرآیند ارتباط‌دهی را به‌صورت خودکار و با تعداد بی‌نهایتی دسته‌بندی‌ها و حامل‌ها انجام دهید.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720572

مشخصات

دسته بندی
حامل و ارسال پرستاشاپ
مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
سازگار با
PrestaShop -1.5 - 1.6 - 1.7 - 8.X
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
محصولات مرتبط
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Multi shipping cartبه مشتری امکان درج چند آدرس تحویل متعدد یا چند حامل مختلف برای هر محصول دهیدامکان تحویل محصولات به چند آدرس مختلف توسط حامل های مختلف یا مشابهجدیدترین نسخه ماژول در نیوزپاور 1.5.1
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
با ماژول هزینه ارسال پرستاشاپ پیشرفته - Shipping Cost Pro، قوانین هزینه حمل و ارسال را بر اساس منطقه، کشور، کد پستی، گروه مشتری، اندازه، وزن، بازه زمانی و سایر موارد ایجاد کنید. هزینه حمل و نقل را به صورت انعطاف پذیر...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول تخصیص چند حامل به یک سفارش پرستاشاپ Multi carriers / tracking numbers Module این ماژول به شما امکان می دهد چندین حامل را به یک سفارش اختصاص دهید. همچنین می توانید محصولات خاصی را به این حامل ها اختصاص دهید و به...
399,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول شهرهای پرستاشاپ کاری از شرکت Ja Modulesهم اکنون با خرید شهرهای پرستاشاپ کاری از شرکت Ja Modules این امکان را دارید که هر تعداد که بخواهید برای استان یا کشور مورد نظر خود شهر اضافه کنید. همچنین می توانید سوابق...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
این ماژول بهترین راه حل برای مدیریت نحوه تحویل محصولات به مشتریان است! نوبت های تحویل کالا را با ماژول SmartDelivery  به سادگی مدیریت کنید: برای رزرو تحویل کالا توسط مشتریان خود، تخصیص وسایل نقلیه، تعیین مناطق، حداکثر...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول تخصیص حامل در پرستاشاپ به محصولات به صورت انبوه
799,000 تومان