بررسی اجمالی ماژول
یکی از ویژگی های اصلی یک وب سایت بزرگ فروشگاهی، قابلیت افزودن محصولات مورد علاقه به "لیست سبد خرید بعدی" است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا محصولات مورد علاقه خود را در لیستی فهرست اضافه نمایند. ماژول لیست خرید بعدی و علاقه مندی کاربر ساخت شرکت پرستاشاپ، راهکاری نوین و ماژولی ضروری برای بهبود فروش و افزایش نرخ تبدیل فروشگاه شما است.
مشتریان شما می توانند با یک کلیک ساده (بسیار سریعتر از آنچه که از یک لیست محصولات مورد علاقه معمول انتظار می رود)، انگیزه خود را برای خرید محصولات شما بالا نگه دارند و آن دسته از محصولاتی را که تمایل دارند در فهرستی جداگانه قرار داده و آنها را در سفارش بعدی خود نهایی و خریداری کنند.
کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد
تجربه کاربر را افزایش دهید.
در مشتریان وفاداری ایجاد کنید.
با ارائه قابلیت "لیست محصولات مورد علاقه مشتریان" در خلاصه سبد خرید آنها، مانند بزرگترین سایتهای تجارت الکترونیکی موجود در جهان از جمله آمازون یا دیجی کالا، تجربه کاربران را بهبود ببخشید.
متوسط ارزش سبد خرید مشتریان خود را افزایش دهید: همیشه مشتریانی وجود دارند که شاید در لحظه نهایی کردن سبد خرید، خرید یک محصول بخصوص را غیرضروری بدانند و با خود بگویند که :
این ی قلمو فعلا نمی خرم....
همین چهارتا خوبه داره گرون میشه مجموعش....
آخر ماه است، سود بانکیم خراب میشه.... بزار سودو بریزن می خرم فردا... پس اندازم تموم میشه... ماه بعد ببینیم چی میشه...
خوبه ولی فعلا نیاز ندارمش، بذار باشه پاییز بخرم الان هوا گرمه مناسب تابستون نیست...
و بی نهایت بهانه های مختلف دیگر، که ممکن است از فکرِ مشتری برای انصراف از خرید یک محصول بگذرد. در نهایت در مراجعه بعدی مشتری نیز این امکان بسیار قوی است که فراموش کند اصلا چنین چیزی را لازم داشته و ابدا احساس نیازی برای خرید آن در مشتری بوجود نیاید. اما با وجود این ماژول، می توانید به مشتری این امکان را بدهید که آن محصول را به لیست خرید بعدی خود اضافه کند! بنابراین در مراجعه بعدی مشتری به فروشگاه شما، آن محصول را از خاطر نمی برد و به سادگی توسط مشتری به سبد خرید اضافه می شود، حتی اگر هدف اصلی مراجعه او خرید این محصول نبوده باشد.
با اجازه دادن به مشتریان خود برای لیست کردن محصولات مورد پسندشان، فروش خود را افزایش دهید.
با اجازه دادن به مشتریان خود برای لیست کردن محصولات مورد پسندشان، آنها را حفظ کنید و به برند خود وفادار کنید.
با نشان دادن اینکه محصولات موجود در لیست خرید بعدی مشتری، در فروش ویژه هستند یا موجودی آنها کم شده است، مشتری را به انجام خریدهای غیرضروری تشویق کنید.
آنچه مشتریان شما دوست دارند
مشتریان شما از یک تجربه کاربری بهتر بهره مند می شوند زیرا دیگر محصولی را که می خواهند بعداً بررسی یا خرید کنند از دست نمی دهند و فقط با یک کلیک می توانند آنها را در سبد خرید خود قرار دهند.
هنگامی که موجودی کالاهای کنار گذاشته شده کم می شود به آنها اطلاع داده می شود تا هیچ یک از محصولات مورد علاقه خود را از دست ندهند.
هنگام آغاز فروش ویژه محصولات مورد علاقه مشتریان، در بخش "لیست خرید بعدی" به آنها اعلام و اطلاع داده می شود، بنابراین مشتریان می توانند محصولات مورد علاقه خود را با قیمت های مناسب تر خرید و دریافت کنند.