WhatsApp Contact Module
بررسی اجمالی این ماژول...
به مشتریان خود اجازه دهید تنها با یک کلیک از طریق واتساپ با شما تماس بگیرند. باکس اطلاعات تماس از طریق اپلیکیشن WhatsApp را به فروشگاه خود اضافه کنید.
کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد چیست ؟
· ارائه ضمانت و اطمینان خاطر به مشتریان
· تبدیل بیشتر، تماس بیشتر با مشتریان خود.
· پشتیبانی سریع مشتریان
فروش خود را ثبت کنید و آنچه را که شما را از فروش بیشتر و بیشتر باز می دارد ، کشف کنید. با ماژول WhatsApp Contact می توانید اطلاعات تماس خود را در قسمت های استراتژیک فروشگاه خود نشان دهید. به عنوان مثال در صفحه ثبت نام یا زمانی که مشتری در تلاش است آدرسی را اضافه کند.
ویژگی های جدید در نسخه 1.4.0 این ماژول به بعد :
· اکنون مشتریان می توانند واتساپ را فقط با یک کلیک مستقیماً باز کنند.
· فیلد های از پیش آماده شده برای ایجاد ارتباط راحت تر با مشتریان.
· پیوند (لینک) شناور whatsapp مخصوص دستگاه های تلفن همراه.
با استفاده از این پلاگین کنترل کامل مکان نمایش (هوک )و چگونگی نشان دادن اطلاعات تماس Whatsapp خود را بدست آورید، متنی جذاب برای تشویق مشتری اضافه کنید. در فیلدهایی مشخص متن و پیام از پیش آماده شده ای را به ماژول اضافه کنید تا مشتریان حتی فکر نکنند که برای نوشتن پیامی به شما با چه چیزی و چه جملاتی صحبت را شروع کنند.
آنچه مشتریان شما دوست دارند...
با استفاده از این ماژول مشتریان راهی آسان و سریع پیدا می کنند تا در صورت نیاز با شما تماس بگیرند.
مراحل نصب و راه اندازی این ماژول...
· ماژول را بارگذاری کرده و آن را نصب کنید. (نصب با یک کلیک)
· شماره تلفن و پیش شماره خود را همانطور که دوست دارید در صفحه نمایش داده شود وارد کنید.
· مکان هایی (هوک ها) را که می خواهید اطلاعات Whatsapp نمایش داده شوند انتخاب کنید.
· افزودن متن در نزدیکی اطلاعات تماس از طریق Whatsapp (اختیاری)
· چند پیام پیش فرض ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند با شما تماس بگیرند.
· ذخیره و پاک کردن حافظه پنهان!
سایر امکانات منحصر به فرد این ماژول...
· دارای بیش از 15 مکان و هوک قابل نصب
· آسان و ساده برای سفارشی سازی
· پیام های فردی را می توان در هر جایگذاری ایجاد کرد.
· 6 پیام پیش فرض با متغیرهای زنده.
· دکمه شناور Whatsapp برای صفحات تلفن همراه. همیشه در دسترس مشتریان باشید.
· زمان پاسخ خود را افزایش دهید.
· تبدیل بازدید کنندگان مشکوک به مشتریانی وفادار
· سبد های خرید رها شده خود را کاهش دهید. (منظور سبد هایی که مشتریان ایجاد کرده اند ولی پرداخت را کامل نکرده اند.)
· فروش خود را افزایش دهید.
· پشتیبانی بهتری را ارائه دهید.
· به مشتریانی دچار ابهام درباره محصول، اشکال در خرید و... هستند به آسانی و به سرعت کمک کنید.