×
×

ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی

شناسه محصول:
PS-720365

ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی

ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی ،امکان ورود از طریق 14 شبکه اجتماعی و همگام سازی مشتریان با سامانه های ایمیل مارکتینگ مانند Mailchimp را به فروشگاه شما اضافه می کند. شما می توانید با استفاده از این ماژول شبکه اجتماعی پرستاشاپ ،لاگین از طریقفیس بوک، گوگل، توییتر و لینکدنو ده گزینه دیگر برای ورود به حساب کاربری را به مشتریان خود ارائه دهید.

جدیدترین نسخه ماژول (3.0.4)

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

DEMO  

دموی ماژول MAILCHIMP پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی

برای مشاهده دمو مدیریت و امکانات ماژول MAILCHIMP پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به مدیریت دمو در صفحه ورود مشخص شده است.

دموی ماژول در وب سایت

دموی ماژول در پنل مدیریت

 اخرین تغییرات ماژول

ورژن 3.0.4 :

رفع باگ های جزیی

بررسی اجمالی ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی

بررسی اجمالی ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی

ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی ، امکان ورود از طریق 14 شبکه اجتماعی  و همگام سازی مشتریان با سامانه های ایمیل مارکتینگ مانند Mailchimp را به فروشگاه شما اضافه می کند. شما می توانید با استفاده از این ماژول شبکه اجتماعی پرستاشاپ ، لاگین از طریق فیس بوک، گوگل، توییتر و لینکدن و ده گزینه دیگر برای ورود به حساب کاربری را به مشتریان خود ارائه دهید.

کاری که ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی برای شما انجام می دهد

کاری که ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی برای شما انجام می دهد

بهبود تجربه کاربری

بهینه سازی ایمیل مارکتینگ

تشویق بازدیدکنندگان به ایجاد یک حساب کاربری

گزینه های ورود به حساب کاربری از طریق شبکه های اجتماعی امروزه به یک ضرورت تبدیل شده اند. هر کاربر در سایت های مختلفی حساب کاربری دارد و فروشگاه شما ممکن است یکی از آنها باشد. به خاطر سپردن پسورد همه آنها نیز طبیعتا برای کاربران بسیار سخت است. اینجاست که ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی به عنوان یک نجات دهنده برای فروشگاه شما به میدان می آید و به کاربران اجازه می دهد با استفاده از حساب شبکه های اجتماعی خود وارد فروشگاه شما شوند.

کاربران می توانند از حساب فیس بوک برای ورود به فروشگاه خود از طریقFacebook API استفاده شده در ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی ما استفاده کنند.

افزونه ورود به حساب از طریق شبکه های اجتماعی ، 14 شبکه اجتماعی را در اختیار شما می گذارد از جمله : ورود از طریق حساب فیس بوک، گوگل، یاهو ، Vkontakte ، پی پال، توییتر، آمازون، لینکدین، Live، Foursquare، Github، Disqus، دراپ باکس، وردپرس

امکان ترکیب با ارائه دهندگان خدمات ایمیل محبوب:

ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی امکان ترکیب با خدمات بازاریابی ایمیل محبوب مانند MailChimp، Klaviyo، و SendInBlue را ارائه می دهد. ادمین می تواند آدرس های ایمیل مشتریان را با پایگاه داده ایمیل مارکتینگ همگام کند.

طراحی دکمه های ورود به حساب از طریق شبکه اجتماعی: مدیر/ادمین یک فروشگاه پرستاشاپی می تواند ظاهر دکمه ورود از طریق شبکه های اجتماعی را سفارشی سازی کند. این ماژول تجاری پرستاشاپ گزینه‌های سفارشی‌سازی طراحی دکمه، افزودن افکت‌های جذاب و امکان تراز دکمه ورود را ارائه می‌دهد.

فعال کردن گزینه های انتخاب شده ورود به حساب با شبکه اجتماعی: مدیر/ادمین می تواند گزینه های انتخابی ورود به سیستم را بر اساس نیاز تجاری خود پیکربندی کند. برای استفاده از ماژول پیکربندی همه گزینه های ورود به سیستم اجتماعی الزامی نیست.

نمایش در صفحات انتخاب شده: مدیر/ادمین می تواند گزینه نمایش گزینه های ورود در صفحات انتخاب شده را انتخاب کند. ادمین همچنین می تواند موقعیت آیکن های ورود با شبکه های اجتماعی را کنترل کند.

طراحی ریسپانسیو: این ماژول طراحی ریسپانسیو دارد و در دستگاه های تلفن همراه و تبلت نیز عالی کار می کند.

آمار و ارقام: ماژول ورود به شبکه های اجتماعی یک برگه آمار ارائه می دهد که به ادمین اجازه می دهد تا آمارهایی مانند جزئیات ورود و ثبت نام را با استفاده از شبکه های اجتماعی بررسی کند. این داده‌ها به صورت نمودار و جدول در دسترس هستند تا درک تمایلات مشتریان را برای مدیریت آسان کند. بر اساس داده های ورود به سیستم اجتماعی، مدیر می تواند برای افزایش بودجه پلت فرم شبکه های اجتماعی با بالاترین ورود و ثبت نام برنامه ریزی کند.

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

ویژگی ورود به سیستم اجتماعی مشتریان شما را از بار به خاطر سپردن مجموعه دیگری از پسوردها نجات می دهد.

ویژگی لاگین با شبکه های اجتماعی، مشتریان را از پر کردن فرم های طولانی ثبت حساب نجات می دهد.

باعث صرفه جویی در وقت آنها می شود.

آنها نیازی به رفتن به صفحه ورود یا ثبت نام ندارند.

آنها می توانند با استفاده از هر دستگاهی وارد سیستم شوند زیرا ماژول کاملاً پاسخگو است.

مشتریان همچنین یک رمز عبور تصادفی تولید شده در آدرس ایمیل خود برای ورود به سیستم دریافت می کنند تا در مراجعات بعدی بتوانند از آن استفاده کنند.

امکانات ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی

امکانات ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی

پیکربندی آسان: ماژول ورود به سیستم اجتماعی به پیکربندی API برای هر پلتفرم شبکه های اجتماعی نیاز دارد، بنابراین ماژول یک رابط کاربری آسان برای پیکربندی ماژول به شما ارائه می دهد.

راهنمای داخلی برای پیکربندی ورود به حساب با شبکه های اجتماعی: ماژول ورود به سیستم اجتماعی به کلیدهای API برای تنظیم ورود به سیستم اجتماعی نیاز دارد، بنابراین ماژول مراحل پیکربندی کلید API را در خود ماژول ارائه می دهد. ادمین می تواند به راحتی مراحل تولید کلید API و سایر جزئیات مورد نیاز را دنبال کند.

قابلیت ورود به سیستم اجتماعی را به صفحات مورد نظر اضافه کنید: ادمین می تواند ویژگی ورود به سیستم اجتماعی را به صفحه زیر اضافه کند مانند :

صفحه ورود

صفحه پرداخت

صفحه نخست

صفحه دسته بندی

صفحه محصول

صفحه CMS

صفحه تماس با ما

موقعیت نمادهای ورود اجتماعی را مشخص کنید: مدیر می تواند موقعیت از پیش تعریف شده ای را برای آیکن های ورود به حساب با شبکه های اجتماعی انتخاب کند. مانند :

هدر

فوتر

ستون سمت چپ

ستون سمت راست

سفارشی سازی چیدمان بر اساس نیاز کسب و کار : این ماژول پرستاشاپ به مدیر فروشگاه اجازه می دهد تا یک طرح بندی سفارشی برای ظاهر آیکن شبکه های اجتماعی ایجاد کند. طرح یا ظاهر نمادهای اجتماعی را می توان بر اساس زیر سفارشی کرد:

جلوه شناور: ادمین می تواند گزینه هایلایت، بزرگنمایی یا چرخش را روی هاور ماوس انتخاب کند.

گزینه تراز: مدیر می تواند تراز عمودی یا افقی را برای آیکن های اجتماعی انتخاب کند.

نوع آیکن: مدیر می تواند نوع آیکن را انتخاب کند - دایره کوچک، مستطیل کوچک، کوچک گرد، بزرگ گرد، مستطیل بزرگ.

رنگ دکمه: مدیر این گزینه را دارد که رنگ آرم آیکن، متن آیکن و رنگ پس‌زمینه نماد را سفارشی سازی کند.

یکپارچه سازی ایمیل مارکتینگ: ماژول ورود به حساب با شبکه های اجتماعی با خدمات محبوب بازاریابی ایمیلی مانند  MailChimp، Klaviyo  و SendInBlue یکپارچه سازی می کند. مدیر می تواند خدمات بازاریابی ایمیلی را برای همگام سازی آدرس ایمیل کاربر با پایگاه داده سیستم ایمیل مارکتینگ تنظیم کند.

آمار: تب آمار این ماژول، تعداد ورود در مقابل ثبت نام را در قالب نمودار و جدول برای هر پلتفرم شبکه اجتماعیِ فعال در فروشگاه شما نمایش می دهد. این آمار می تواند به مدیر کمک کند تا مخاطبانی را که به محصولات یا خدمات ارائه شده توسط فروشگاه علاقه مند هستند، بیابد.

پلتفرم‌های اجتماعی را بر اساس الزامات تجاری خود فعال کنید: ادمین می تواند پلتفرم اجتماعی مورد نظر خود را بر اساس تحلیل رقبا و جایگاه تجاری آن ها فعال کند.

توصیه

توصیه

تیم متخصص پرستاشاپ نیوزپاور، پرستانیوز به شما توصیه می کند گزینه های ورود را حداقل در این صفحات فعال نمایید:

هدر صفحه اصلی: مشتری با گزینه هایی که برای ثبت نام ارائه می دهید آشنا می شود.

صفحه ورود: صفحه ورود باید همه گزینه های ورود به سیستم را داشته باشد.

صفحه پرداخت: برای اینکه به مشتری مهمان اجازه دهید تنها با یک کلیک یک حساب کاربری ایجاد کند، این ماژول بهترین گزینه است.

ماژول پرستاشاپ پرداخت در یک صفحه سوپر چک اوت

همچنین ممکن است به دنبال کاهش مراحل خرید باشید تا در یک صفحه فرآیند خرید فروشگاه آنلاین شما توسط کاربر انجام پذیرد.

ماژول پرداخت در یک صفحه ای شرکت Knowband این کار را برای شما انجام می دهد، این افزونه پرداخت سریع ترین روش پرداخت را ارائه می دهد و نرخ تبدیل شما را در کنار ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی افزایش می دهد.

ماژول چند فروشندگی پرستاشاپ

MULTI VENDOR MARKETPLACE

همچنین ممکن است به یک ماژول مارکتپلیس نیاز داشته باشید، که فروشگاه شما را به یک بازار با بینهایت فروشنده مانند دیجیکالا تبدیل کند.

ماژول مارکتپلیس پرستاشاپ شرکت Knowband به شما کمک می کند تا پایگاه مشتری و درآمد خود را افزایش دهید. این ماژول چند فروشندگی با ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی نیز کاملا سازگار است.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720365

مشخصات

دسته بندی
شبکه های اجتماعی و ارتباطات
مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
سازگار با
V1.6.0.4 - V1.7.X
پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی
دارد
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.7.7.8
محصولات مرتبط
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول ورود و ثبت نام با شبکه های اجتماعی در پرستاشاپماژول ورود به سیستم از طریق شبکه های اجتماعی 40 در 1 + کوپن + آمارSocial Login & Connect 40 in 1 + Coupon + Statistics Module
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپبه کاربران خود این امکان را دهید تا با بیش از 32 درگاه پرداخت و شبکه های اجتماعی مانند آمازون، پی پال، فیس بوک، گوگل، توییتر و غیره وارد حساب کاربری خود شوند و...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی
199,000 تومان