×
×

ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720071

ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ

به کاربران خود این امکان را دهید تا با بیش از 32 درگاه پرداخت و شبکه های اجتماعی مانند آمازون، پی پال، فیس بوک، گوگل، توییتر و غیره وارد حساب کاربری خود شوند و در فروشگاه شما ثبت نام نمایند.  استفاده از ماژول (All in one) ورود کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ بسیار آسان و پایدار است همچنین این افزونه تجاری پرستاشاپ بر اساس اخرین تغییرات API شبکه های اجتماعی بروزرسانی شده است.

ماژولی بی نظیر از شرکت ETS Soft

SOCIAL LOGIN - 32+ social networks Module

ورود با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ

جدیدترین نسخه ماژول (2.3.4)

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 24,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ

بررسی اجمالی افزونه

به کاربران خود این امکان را دهید تا با بیش از 32 درگاه پرداخت و شبکه های اجتماعی مانند آمازون، پی پال، فیس بوک، گوگل، توییتر و غیره وارد حساب کاربری خود شوند و در فروشگاه شما ثبت نام نمایند. ماژول (All in one) ورود با شبکه اجتماعی پرستاشاپ که استفاده از آن ساده و بسیار پایدار است همچنین بر اساس اخرین تغییرات API شبکه های اجتماعی بروز شده است.

کاربرد این ماژول Social Login چیست؟

بازدیدکنندگان را تشویق به ایجاد یک حساب کاربری کنید.

آیا به دنبال راه حلی ساده اما جامع و کامل هستید تا به مشتریان خود اجازه دهید با حساب شبکه های اجتماعی خود مانند فیس بوک، گوگل، توییتر، اینستاگرام و غیره وارد وب سایت شما شوند یا حساب جدیدی ثبت کنند؟

" ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ " با نام تجاری Social Login  بهترین راه حل برای شماست! این افزونه یک ماژول ورود و ثبت نام با شبکه های اجتماعی پیشرفته برای فریم ورک پرستاشاپ است که مطمئناً نیازهای شما را برآورده می کند. می توان آن را با 1 کلیک ماوس رایانه خود با موفقیت در وب سایت پرستاشاپی خود نصب و پیکربندی نمایید. استفاده از آن نه تنها ساده است، بلکه یک ماژول ورود به سیستم اجتماعی پرستاشاپ یکپارچه است که از همه شبکه های اجتماعی رایج پشتیبانی می کند.

بیایید دلایل اصلی انتخاب " ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ " را به جای هر ماژول دیگری کشف کنیم.

1. از تمام شبکه های اجتماعی اصلی پشتیبانی می کند: همانطور که پیش از این به آن اشاره شد، " ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ " به مشتریان شما این امکان را می دهد که با استفاده از هر شبکه اجتماعی رایج، وارد وب سایت شما شوند یا حساب جدیدی ثبت کنند. در اینجا لیست کاملی از شبکه های اجتماعی است که SOCIAL LOGIN پشتیبانی می کند ارائه شده است :

آمازون

توییتر

پی پال

اینستاگرام

فیس بوک

وبلاگ Tumblr

گوگل

پینترست

وردپرس

لینکدین

Reddit

Dribbble

Yandex

Foursquare

Odnolassniki

Mailru

Weibo

Vkontakte

Vimeo

PixelPin

GitHub

Meetup

GitLab

Discord

BitBucket

Disqus

StackExchange

Line

دموی ماژول

جهت بررسی دموی این ماژول، میتوانید از لینک های زیر استفاده فرمایید. ممکن است نیاز به استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده  IP از ایران به سایر کشورها مورد نیاز باشد.

2. ورود به ویجت

اگر ماوس خود را روی دکمه «ورود به سیستم» در ناوبری بالایی (Top navigation) قرار دهید یا روی دکمه «ورود به سیستم» در نوار کناری کلیک کنید، ویجت ورود با شبکه های  اجتماعی ظاهر می‌شود. کاربران می توانند با استفاده از حساب کاربری شبکه های اجتماعی خود یا حساب عادی پرستاشاپ با آدرس ایمیل و رمز عبور وارد شوند یا یک حساب جدید ثبت نمایند.

3. دکمه های ورود به سیستم سنتی

دکمه های ورود به شبکه اجتماعی را می توان در هر نقطه از وب سایت پرستاشاپ شما مانند صفحه ورود، صفحه ثبت نام، هدر، فوتر و غیره نمایش داد.

4. آمار

SOCIAL LOGIN، ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ به شما این امکان را می دهد که آمار دقیقی در مورد اقدامات مشتریان در وب سایت خود با استفاده از شبکه های اجتماعی آنها مشاهده کنید، مانند تعداد مشتریانی که با استفاده از حساب شبکه اجتماعی خود در روز، در هفته، در هر ماه و غیره وارد وب سایت شما شده اند، نسبت ورود هر یک از آنها. نوع شبکه اجتماعی و غیره

5. اطلاعات کاربر

می توانید لیستی از کاربران متصل شده با استفاده از حساب های شبکه اجتماعی، URL پروفایل شبکه اجتماعی، آواتار پروفایل کاربر، تاریخ ثبت نام، آخرین زمان ورود و غیره را مشاهده کنید.

6. کد تخفیف

شما می توانید مشتریان خود را تشویق کنید تا حساب شبکه اجتماعی خود را به وب سایت شما با دریافت تخفیف در هنگام انجام این کار، متصل کنند. این ویژگی به راحتی توسط ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ پشتیبانی می شود. زمانی که کاربر با موفقیت یک حساب کاربری جدید در فیس بوک، گوگل، توییتر، اینستاگرام و غیره ثبت کند. یک کد تخفیف با مبلغ تخفیف از پیش تعیین شده (قابل تنظیم در پنل مدیریت) از طریق یک پنجره زیبا و ایمیل به مشتری ارائه می شود.

7. طراحی جذاب، آسان برای سفارشی سازی

SOCIAL LOGIN با یک چشم انداز حرفه ای همراه است، همه دکمه های کوچک ورود به سیستم اجتماعی به دقت طراحی شده اند تا ظاهری جذاب به فرم ورود/ثبت مشتری شما در قسمت جلویی ارائه دهند.

SOCIAL LOGIN چهار قالب دکمه ورود را برای انتخاب شما ارائه می دهد (آیکن تصویر، آیکن مسطح، آیکن و نام شبکه اجتماعی، آیکن و متن سفارشی) که هر کدام برای سفارشی سازی بسیار آسان است، می توانید به دلخواه اندازه دکمه، سبک و استایل حاشیه دکمه، فرم ورود با شبکه های اجتماعی سفارشی را انتخاب کنید و عنوان، متن توضیحات اضافی برای فرم ورود به شبکه اجتماعی را شخصی سازی نمایید.

8. دکمه ورود به سیستم را در هر جایی که دوست دارید قرار دهید

می‌توانید با استفاده از هوک ‌های (جایگاه) موجود یا هوک سفارشی، دکمه‌های ورود به سیستم اجتماعی را در هر کجا که می‌خواهید نمایش دهید (این ماژول ارزنده از کد کوتاه پشتیبانی می کند. به این ترتیب میتوانید یک کد کوتاه مربوط به ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ را روی هر فایل tpl. قالب خود قرار دهید). SOCIAL LOGIN از 12 جایگاه مختلف در کنار جایگاه سفارشی پشتیبانی می کند، می توانید در ادامه توضیحات جزئیات بیشتری را در این باره مطالعه کنید.

9. پایدار، عملکرد بالا و به روز با تغییرات API

برخلاف سایر ماژول های ورود با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ، SOCIAL LOGIN بر اساس "Hybridauth" پیاده سازی شده است - یک کتابخانه PHP ورود با شبکه های اجتماعی نوآورانه که ثابت شده است پایدارترین کتابخانه ورود به شبکه های اجتماعی برای PHP است که توسط صدها توسعه دهنده PHP با استعداد در سراسر دنیا ارائه شده است. بنابراین این ماژول تجاری پرستاشاپ بر اساس اخرین تغییرات API هر شبکه اجتماعی که پشتیبانی می کند، بروز است.

می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره کتابخانه «Hybridauth» را در لینک زیر مطالعه کنید و به مزایای این کتابخانه پی ببرید که چرا بهترین کتابخانهPHP  برای افزودن قابلیت ورود از طریق شبکه های اجتماعی است.

مطالعه بیشتر راجع به Hybridauth

با توسعه در کتابخانه "Hybridauth"، ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ تضمین می کند که پایدارترین راه کار ورود از طریق شبکه های اجتماعی را برای وب سایت پرستاشاپی شما ارائه می کند. «Hybridauth» با تمام تغییرات API شبکه‌های اجتماعی به‌روز است (که اغلب نیز این تغییرات در ساختار شبکه های اجتماعی اتفاق می‌افتد) بنابراین اگر شبکه‌های اجتماعی API خود را تغییر دهند، لازم نیست نگران فرم ورود به سیستم اجتماعی خود باشید. شما با Hybridauth بر اساس اخرین تغییرات به روز هستید!

مزیت این ماژول پرستاشاپ برای مشتریان

ارائه امکان ورود به حساب کاربری با استفاده از حساب شبکه اجتماعی برای مشتریان شما یک ویژگی عالی محسوب می شود که فرآیند پرداخت مشتریان را در وب سایت شما تسهیل می کند و آنها را تشویق می کند تا سبد خرید خود را تکمیل نمایند. همچنین به مشتریان شما هنگام خرید از وب سایت شما تجربه بهتری می دهد (بهبود UX)  و  پس از نصب به طور محسوسی تعداد قابل توجهی از سبدهای خرید وب سایت شما نسبت به قبل بیشتر احتمال نهایی شدن دارند و نرخ سبدهای خرید رها شده نیز به تبع آن حداقل خواهد شد.

ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ به شما این امکان را می دهد که تمام اطلاعات مرتبط در مورد مشتریان خود را بر اساس حساب شبکه اجتماعی آنها مانند URL ، پروفایل شبکه اجتماعی، ایمیل، نام، جنسیت و غیره جمع آوری کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا به راحتی هر کمپین بازاریابی شبکه اجتماعی را که در نظر دارید تدارک ببینید.

نصب و راه اندازی

لطفا مراحل ساده زیر را برای نصب و پیکربندی ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ در وب سایت خود دنبال کنید:

1. وارد پنل مدیریت وب سایت خود شوید.

2. به "Modules > Modules & Services" بروید.

3. روی «آپلود یک ماژول» کلیک کنید، فایل نصب ماژول (که در حساب کاربری شما در نیوزپاور موجود است) را انتخاب کنید، آن را آپلود و نصب نمایید.

4. صفحه پیکربندی ماژول را باز کنید، شبکه های اجتماعی دلخواه خود را که می خواهید در وب سایت خود فعال کنید (فیس بوک، توییتر، گوگل به طور پیش فرض انتخاب شده اند) انتخاب کنید، کلیدهای API شبکه اجتماعی را وارد کنید و سپس ذخیره کنید تا پیکربندی ماژول در وب سایت خود به پایان برسد.

5. تمام. از ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ (SOCIAL LOGIN) لذت ببرید. شما حالا بهترین ماژول ورود از طریق شبکه های اجتماعی را در فروشگاه پرستاشاپی خود نصب دارید!

امکانات منحصر به فرد این ماژول

پشتیبانی از حالت چند فروشگاهی (پیکربندی ورود از طریق شبکه های اجتماعی جداگانه برای هر فروشگاه)

پشتیبانی از چند زبانه بودن فروشگاه

کاملا واکنش گرا، نمایش کاملاً روی هر دستگاه تلفن همراه مانند آیفون، آی پد، گوشی های اندروید و غیره.

دستورالعمل دقیق برای دریافت کلیدهای API شبکه اجتماعی.

امکان انتخاب یک گروه مشتری پیش‌فرض برای هر حساب جدیدی که با استفاده از SOCIAL LOGIN ایجاد شده است.

امکان فعال/غیرفعال سازی منوی «شبکه‌های اجتماعی» در صفحه حساب من تا مشتریان بتوانند وضعیت اتصال شبکه اجتماعی خود را ببینند.

ویجت لاگین (ورود) :

کاربر می تواند با نگه داشتن ماوس روی دکمه «ورود به سیستم» یا کلیک کردن روی دکمه «ورود به سیستم» در نوار کناری با حساب اجتماعی یا حساب عادی پرستاشاپ، از طریق ویجت ورود وارد حساب کاربری خود شود.

دکمه سنتی ورود به سیستم :

دارای امکان نمایش دکمه های سنتی ورود به سیستم اجتماعی در صفحه ورود، صفحه ثبت نام، هدر، فوتر و غیره.

آمار :

دارای نمودار تغییر ترافیک کاربران با شبکه های اجتماعی (می تواند بر اساس شبکه اجتماعی، ماه، سال و کشور فیلتر شود)

دارای نمودار نسبت ترافیک کاربران با شبکه های اجتماعی (قابلیت فیلتر بر اساس شبکه اجتماعی، ماه، سال و کشور)

اطلاعات شبکه های اجتماعی کاربران:

نام، تصویر نمایه، URL نمایه، ایمیل، آخرین زمان ورود و نوع ورود، کد تخفیف، کل هزینه شده، تاریخ ثبت نام و غیره.

دارای چهار قالب زیبا برای دکمه ورود:

تصویر، آیکن مسطح، آیکن و نام شبکه اجتماعی، آیکن و متن سفارشی

حاشیه دکمه:

پیش فرض و گرد

اندازه دکمه ها:

کوچک (24 پیکسل)، متوسط ​​(30 پیکسل)، بزرگ (45 پیکسل)

عنوان فرم ورود سفارشی

توضیحات اضافی سفارشی برای فرم ورود

گزینه ای برای نمایش/پنهان کردن دکمه ورود به سیستم در موبایل

تنظیمات کد تخفیف :

فعال/غیرفعال کردن کد تخفیف

دارای دو نوع تخفیف: کد تخفیف ثابت، زمانی که مشتری با استفاده از حساب شبکه اجتماعی با موفقیت حساب جدیدی را ثبت کرد، کد تخفیف را به طور خودکار ایجاد می شود.

ارسال رایگان: بله/خیر

اعمال تخفیف بر اساس: درصد، مقدار یا فقط ارسال رایگان

در دسترس بودن کد تخفیف سفارشی (پیش‌فرض 30 روز است) :

امکان تنظیم پیشوند کد تخفیف سفارشی

امکان تنظیم توضیحات کوپن سفارشی

امکان انتخاب شبکه های اجتماعی برای ارائه کد تخفیف

گزینه ای برای ارسال تخفیف از طریق ایمیل، پنجره پاپ آپ یا هر دو.

موضوع و محتوای ایمیل سفارشی

موضوع و محتوای پاپ آپ سفارشی

داشبورد :

این ماژول منحصر به فرد با یک داشبورد کاربرپسند، یک نمای کلی در مورد فعالیت های ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ به مدیر/ادمین ارائه می دهید. این داشبورد کارا دارای قابلیت ها و امکانات زیر است :

تعداد ارتباطات اجتماعی، ثبت نام های اجتماعی، کدهای کوپن تولید شده و کدهای کوپن استفاده شده

نمودار ترافیک اجتماعی بر اساس محدوده زمانی

آخرین اطلاعات ورود مشتری

تنظیمات دیگر :

با استفاده از این ماژول می توانید دکمه‌های ورود از طریق شبکه های اجتماعی را در هر نقطه از وب‌سایت خود با استفاده از هوک های موجود یا هوک سفارشی نمایش دهید (یک کد کوتاه روی هر فایل tpl. قالب قرار دهید.)

در زیر فهرستی از هوک های پشتیبانی شده ارائه شده است دارد:

هدر - پیمایش بالا (Header – top navigation)

سربرگ - سربرگ اصلی (Header – main header)

فوتر (Footer)

صفحه محصول - بخش اطلاعات اضافی (Product page - additional info section)

صفحه محصول – زیر تصاویر محصول (Product page – below product images)

صفحه محصول - ستون سمت راست (Product page - column right)

صفحه محصول - ستون سمت چپ (Product page - column left)

صفحه پرداخت (Checkout page)

صفحه ثبت نام (بالا یا پایین) (Register page (on top or bottom))

صفحه ورود (Login page)

ویجت کناری یا سایدِ ورود به سیستم (Side login widget )

ویجت ورود به حساب من (My account login widget)

هوک سفارشی (Custom hook)

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720071

مشخصات

موضوع
پرستاشاپ
دسته بندی
شبکه های اجتماعی پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با
PrestaShop Compatibility : V1.5.0.0 - V1.7.6.7
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
اخرین تغییرات ماژول

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
1 نظر
★★★★★ عالی 1
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
(1)
ماژول ورود با موبایل - افزونه پیامکی پرستاشاپافزونه ای بینظیر برای سهولت در ثبت نام و ورود کاربران و مشتریان به حساب کاربری با استفاده از رمز عبور یک بار مصرف پیامکی (OTP)افزونه پیامکی پرستاشاپ، بینظیر برای ثبت نام و...
(1)
ماژول ورود و ثبت نام با شبکه های اجتماعی در پرستاشاپماژول ورود به سیستم از طریق شبکه های اجتماعی 40 در 1 + کوپن + آمارSocial Login & Connect 40 in 1 + Coupon + Statistics Module
ماژول سفارش مستقیم در واتسپ و نوتیفیکیشن اتوماتیک WhatsApp Direct Ordering & Automatic Notification Module ارسال اعلان‌ها به مشتریان به صورت خودکار و اجازه دادن به مشتری برای سفارش مستقیم از طریق واتس‌اپ با مراحل...
برای تقویت رابطه بین شما و مشتریانتان، با ماژول فید اینستاگرام پیشرفته برای پرستاشاپ ، فیدهای اینستاگرام تمیز و پاسخگو را در سایت خود نمایش دهید. سازگار با API جدید اینستاگرام. Advanced Instagram Feed Module For...
ماژول سئو شبکه های اجتماعی پرستاشاپ - افزونه SEO Open Graphs Tags SEO Open Graphs Tags Social Media Module آخرین و جدیدترین ماژول اضافه شده به کاتالوگ محصولات شرکت FME به شما این امکان را می دهد تا به درستی تگ های...
ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی ،امکان ورود از طریق 14 شبکه اجتماعی و همگام سازی مشتریان با سامانه های ایمیل مارکتینگ مانند Mailchimp را به فروشگاه شما...
ماژول تماس از طریق شبکه های اجتماعی پرستاشاپ شرکت Codecanyon با استفاده از این ماژول خوش ساخت می توانید 9 گزینه تماس با دسترسی سریع و شناور در فروشگاه خود اضافه کنید. در ماژول ویجت چت شبکه های اجتماعی پرستاشاپ، گزینه...
(1)
این ماژول پرستاشاپ به طور خودکار محصولات شما را در بازه های زمانی برنامه ریزی شده در صفحات شما در شبکه های اجتماعی انتخاب شده منتشر می کند. این شبکه های اجتماعی عبارت اند از توییتر، Linkedin ، Flickr ، Tumblr ، تلگرام...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول ورود و ثبت نام کاربران با شبکه های اجتماعی پرستاشاپ
499,000 تومان