×
×

ماژول اشتراک محصولات در شبکه اجتماعی از طریق Backoffice

شناسه محصول:
PS-720102
یکی از برترین ماژول های اشتراک محصولات در فیس بوک 
Share on Social Network from the Backoffice Module
نسخه 1.3.8

ماژول اشتراک محصولات برای فیس بوک. محصولات خود را از طریقBackoffice فروشگاه خود در دیوار فیس بوک (Facebook wall) یا صفحه فیس بوک خود (فن پیج-fan page) به اشتراک بگذارید و از این طریق تعامل بیشتری بین فروشگاه و مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

Share on Social Network from the Backoffice Module

توضیحات توسعه دهنده ماژول، ترجمه شده از زبان انگلیسی به فارسی توسط پرستانیوز، تیم متخصص پرستاشاپ نیوزپاور

بررسی اجمالی این ماژول ...

ماژول اشتراک محصولات برای فیس بوک. محصولات خود را از طریق Backoffice فروشگاه خود در دیوار فیس بوک (Facebook wall) یا صفحه فیس بوک خود (فن پیج-fan page) به اشتراک بگذارید و از این طریق تعامل بیشتری بین فروشگاه و مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید.

کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد چیست ؟

بهبود نرخ مشاهده شدن وب سایت شما در شبکه های اجتماعی ...

فیس بوک یک شبکه اجتماعی با میلیون ها کاربر فعال است که شما را قادر می سازد با مشتریان خود تعامل کنید و محصولات خود را به سادگی تبلیغ کنید.

بازدید وب سایت خود را افزایش دهید ...

دارندگان صفحات فیس بوک از صفحات خود برای جذب بازدید به فروشگاه های خود استفاده می کنند. برای فروش بیشتر، با استفاده از این ماژول شروع به ارسال و پست محصولات خود در فیس بوک کنید.

در حال حاضر، شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به عنوان منابع تولید کننده ترافیک ارگانیک برای وب سایت شما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. با این ماژول کاربردی که توسط فروشگاه اینترنتی نیوزپاور ارائه شده است لینک و پیوندی به محصولات خود منتشر کنید. مدت کوتاهی پس از استفاده از این ماژول بینظیر خواهید دید که چگونه ترافیک و بازدیدهای پربازده در فروشگاه شما افزایش پیدا می کند.

تبلیغات ...

فیس بوک مشتریان شما را قادر می سازد تا درباره محصولات جدید یا کمپین های تبلیغاتی شما اطلاعات مفید و ارزشمندی را به دست آورند. از طرف دیگر، وقتی مشتریان پست های شما را درباره محصولات جدید با دوستانشان به اشتراک می گذارند، از این طریق تبلیغات خوبی را برای وب سایت شما به رایگان انجام خواهند داد.

ایجاد وفاداری به کسب و کار و برند تجاری شما ...

صفحه فیس بوک علاوه بر اینکه مکان مناسبی است برای ایجاد پایگاه مشتری، تبلیغ فروشگاه و فروش بیشتر محصولات، می تواند به شما در ایجاد وفاداری به برند تجاریتان نیز کمک کند. اگر دائماً محتوای ارزشمند و سرگرم کننده ارائه دهید ، کاربران شما  به صفحه شما وفادار خواهند ماند.

امروزه اکثر افراد به صورت آنلاین جستجو می کنند تا فروشگاه هایی را که می خواهند در آنها خرید کنند پیدا نمایند. برای رسیدن به این هدف بیش از هر چیز و هر کجا در شبکه های اجتماعی به دنبال فروشگاه مورد نظر خود به جستجو می پردازند. اگر کاربران شما ببینند شما فعال هستید و صفحه فیس بوک غنی و بروزی دارید، بیشتر تمایل دارند که پست های شما را به اشتراک بگذارند تا یک فروشگاه که حضور در فیس بوک ندارد یا دارای صفحه فیس بوکی با مدیریت بسیار بد است.

مشتریان خود را بشناسید و آنها را حفظ کنید ...

این پلاگین ابزاری است که به شما کمک می کند بدانید کاربران چه چیزی را بیشتر دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند. (با دیدن تعداد لایک های فیس بوک) بنابراین می توانید روی محصولات خود با دید بهتری سرمایه گذاری کنید.

افزایش سئو ...

هرچه راه های بیشتری برای بهبود سئو فروشگاه خود پیدا کنید ، بهتر است! این ماژول یک راه عالی برای بهبود سئو شماست.


سایر امکانات منحصر به فرد این ماژول ...

استفاده راحت و آسان

محصولات خود را مستقیماً از طریق Backoffice خود در دیوار Facebook یا فن پیج خود به اشتراک بگذارید. این کار را می توانید از لیست محصولات یا (Product card) انجام دهید.

تصاویر بهینه شده برای فیس بوک

پست هایی که دارای تصاویر بهینه شده هستند توجه بیشتری را به خود جلب می کنند و احتمالاً روی آنها کلیک بیشتری می شود. این ماژول، تصویری با اندازه مناسب در فیس بوک شما پست می کند تا محصول به درستی به نمایش درآید. ارسال محصولات با تصاویر و پیوندها به صفحه فیس بوک شما بخشی اساسی و جدایی ناپذیر از هر استراتژی محتوای فیس بوکی است.

پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی

شما می توانید از ماژول در تمام فروشگاه های خود استفاده کنید و می توانید برای هر یک از آن ها پیکربندی متفاوتی داشته باشید.

ماژولی از شرکتی معتبر و با کیفیت

شرکت idnovate یکی از بهترین آژانس های شریک دارای گواهینامه معتبر از پرستاشاپ است و ماژول های خریداری شده از این شرکت توسط فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از اعتبار و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720102

مشخصات

موضوع
پرستاشاپ
دسته بندی
ماژول های اشتراک محصولات در شبکه های اجتماعی پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با
PrestaShop Compatibility : V1.4 - 1.7.V7.0
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
محصولات مرتبط
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
لینکی به سبد های خرید خود ایجاد کرده و محصولات انتخابی خود را به طور خودکار به این لینک اضافه کنید. می توانید از این لینک در خبرنامه ها ، اشتراک در شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ، واتس اپ و ... استفاده کنید. می توانید سبد...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول تولید کننده Open Graph پرستاشاپ + اشتراک در سوشال مدیا  به صورت خودکار به شما امکان تولید برچسب های گراف باز (Open Graph Tag) را برای نمایش محتوایی زیبا هنگام اشتراک فروشگاه خود در شبکه های اجتماعی می دهد.بسیار...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
واتساپ یک برنامه پیام رسان است که برای گوشی های اندرویدی، آیفون و سایر تلفن های هوشمند در دسترس است. اشتراک محصول باواتساپ به مدیر یک فروشگاه پرستاشاپی این امکان را می دهد تا با استفاده از پیام رسان واتساپ، ویژگی های...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول اشتراک گذاری محصول و دریافت کد تخفیف در هنگام ثبت نامافزونه پرستاشاپی اشتراک گذاری محصولات توسط مشتریان و دریافت کد تخفیف در هنگام ثبت نام مشتریان در اولین خرید، یکی از بهترین روش های جذب مشتری در بازدید نخست از...
9,300,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول سفارش مستقیم در واتسپ و نوتیفیکیشن اتوماتیک WhatsApp Direct Ordering & Automatic Notification Module ارسال اعلان‌ها به مشتریان به صورت خودکار و اجازه دادن به مشتری برای سفارش مستقیم از طریق واتس‌اپ با مراحل...
1,101,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
برای تقویت رابطه بین شما و مشتریانتان، با ماژول فید اینستاگرام پیشرفته برای پرستاشاپ ، فیدهای اینستاگرام تمیز و پاسخگو را در سایت خود نمایش دهید. سازگار با API جدید اینستاگرام. Advanced Instagram Feed Module For...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول سئو شبکه های اجتماعی پرستاشاپ - افزونه SEO Open Graphs Tags SEO Open Graphs Tags Social Media Module آخرین و جدیدترین ماژول اضافه شده به کاتالوگ محصولات شرکت FME به شما این امکان را می دهد تا به درستی تگ های...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی ماژول Mailchimp پرستاشاپ + ورود با شبکه اجتماعی ،امکان ورود از طریق 14 شبکه اجتماعی و همگام سازی مشتریان با سامانه های ایمیل مارکتینگ مانند Mailchimp را به فروشگاه شما...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول اشتراک محصولات در شبکه اجتماعی از طریق Backoffice
199,000 تومان