×
×

ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت

شناسه محصول:
PS-720495

نظارت، بهینه سازی، تعمیر، یکپارچه سازی و تمیز کردن جداول پایگاه داده تخصص ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت است. افزایش کارایی و سرعت پرستاشاپ و رفع خطاهای دیتابیس، پایگاه داده شما را 100٪ بهینه و بدون خطا نگه می دارد. این افزونه شامل ویژگی های پیشرفته و بسیار جذابی است که به طور حتم شما را شیفته خود می کند.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 39,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت

کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد

پرستاشاپ خود را سرعت دهید و به بهبود سئو بپردازید!

ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت با نام تجاری Ultimate Database Optimizer for Prestashop ابزاری است قدرتمند که برای بهینه سازی، تعمیر، تمیز کردن و یکپارچه سازی جداول پایگاه داده طراحی شده است. این ماژول پرستاشاپ همچنین حاوی ابزارهای پیشرفته برای انجام اقداماتی مانند فشرده سازی جداول، تغییر فرمت فایل ها، تغییر جداول و غیره است.

پایگاه داده پرستاشاپ شما بخش بسیار ظریفی از کسب و کار شما است که تمام اطلاعات آن (کاتالوگ محصولات، محتوای صفحه، مشتریان، خریدها، ثبت نام ها و ...) در آن ذخیره می شود. در طول عمر یک فروشگاه آنلاین، پایگاه داده به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد: خواندن سوابق، ثبت رکوردهای جدید و حذف سوابق. این عملیات ردپایی را در جداول باقی می گذارد، اطلاعات را تکه تکه می کند، ساختار آن را خراب می کند و خطاهای یکپارچگی ارجاعی ظاهر می شود. در صورت عدم توجه و عدم اعمال تدابیر، پایگاه داده شروع به ناپایدار شدن می کند، تمام عملیات آن را کند می کند و خطاهای جدی ایجاد می کند که هم بر مرور کاربر در وب و هم بر فرآیندهای خرید، ثبت نام و غیره تأثیر می گذارد.

این اتفاق علاوه بر ضرر اقتصادی، منجر به از دست دادن تعداد فروش و مشکلات مشتریان به دلیل ناتوانی در مسیریابی یا استفاده صحیح از فروشگاه می شود. در نهایت عدم توجه به این مشکل نیز باعث افت سئو و در نتیجه ضرر در بازدیدهای روزانه فروشگاه شما می شود.

ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت به عنوان یک راه حل جامع و کامل برای همه این مشکلات، توسعه یافته و طراحی شده است. این افزونه یک ماژول ضروری برای هر فروشگاه آنلاین پرستاشاپی محسوب می شود که پایگاه داده وب سایت را با عملکرد کامل خود، 100% بهینه و بدون هیچ گونه خطا یا خرابی جدی برای شما نگه می دارد.

ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت چه کاری می تواند انجام دهد؟

انجام عملیات از طریق یک رابط گرافیکی پیشرفته

پایگاه داده را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنید

بهینه سازی پایگاه داده

بهینه سازی کامل فقط با یک کلیک

جداول پایگاه داده را تعمیر کنید

سفارشات تعمیر با آدرس های گمشده

مقادیر تکراری را در پیکربندی حذف کنید

جداول را یکپارچه کنید

پیشوند پایگاه داده را تغییر دهید

موتور برد (BOARD MOTOR) را عوض کنید

فرمت فایل جداول را تغییر دهید

جداول را فشرده و از حالت فشرده خارج کنید

نظارت بر وضعیت پایگاه داده

نمایش اعلان ها در مورد پیشنهادات، هشدارها و خطرات در وضعیت پایگاه داده

نمایش اطلاعات پیشرفته از پایگاه داده و ساختار کامل آن

سوابق را از جداول دینامیک پاک کنید

سبدهای خرید رها شده را بردارید

قیمت‌های منقضی شده خاص را حذف کنید

تخفیف های منقضی شده را حذف کنید

کاتالوگ را حذف کنید

حذف داده های سفارشات، مشتریان، آدرس ها، و غیره...

تهیه یک نسخه پشتیبان از پایگاه داده

بازیابی نسخه های پشتیبان از پایگاه داده

تمام اقدامات انجام شده از ماژول را ثبت کنید

نگهداری دوره ای از پایگاه داده از طریق وظایف برنامه ریزی شده (کران جاب)

کپی های پشتیبان از پایگاه داده از طریق وظایف برنامه ریزی شده

نمایش وضعیت پایگاه داده از طریق ارسال خودکار ایمیل

یکی دیگر از جدیدترین ویژگی های ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت، ادغام یک الگوریتم پیچیده برای انجام وظایف نظارت دائمی پایگاه داده، هشدار فوری وضعیت پایگاه داده است، به طوری که کاربر همیشه می تواند بداند پایگاه داده در چه وضعیتی قرار دارد و قادر به حل هر مشکلی از طریق همان ماژول است.

این ماژول هم برای کاربران پیشرفته ای که از ساختار پایگاه داده آگاهی دارند و هم برای مشتریانی که دانش زیادی ندارند طراحی شده است و کاربرد دارد. در این ماژول دکمه ای به نام "بهینه سازی با یک کلیک" در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید تنها با فشردن آن دکمه بهینه سازی کامل پایگاه داده را انجام دهید. سیستم اقدامات لازم را به طور خودکار انجام می دهد و پایگاه داده شما را 100٪ بهینه می کند.

با استفاده از این ماژول شما قادر خواهید بود تا پایگاه داده فروشگاه خود را کاملا بهینه، تعمیر و با ظرفیت کامل نگه دارید و عملکرد و سرعت وب را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و تمامی فرآیندها و کوئری هایی که در حین خرید انجام می شود را حداکثر سرعت بخشید. عملیات و ثبت نام مشتریان در فروشگاه، سئو شما را افزایش می دهید و از خطاهای مهم در فروشگاه جلوگیری می کنید.

ابزاری حرفه ای که برای تمامی سطوح کاربران سازگار شده است!

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

مشتریان از یک فروشگاه ساده، سریع و بدون باگ در پایگاه داده خود لذت خواهند برد. آنها با آرامش کامل، اطمینان و سرعت حرکت خواهند کرد و خرید خود را نهایی می کنند.

نصب و راه اندازی

نصب آسان با یک کلیک!

مهم: اگر نسخه قدیمی‌تر از نسخه 3.0.0 این ماژول را از قبل نصب کرده‌اید، باید قبل از نصب آخرین نسخه آن را حذف نصب کرده و به طور کامل حذف کنید.

نکته مهم)

این ماژول با انجام کوئری و فرآیندهایی که نیاز به منابع زیادی از سروری که فروشگاه در آن میزبانی می شود، پایگاه داده را به طور جامع بررسی می کند. این ماژول برای مشتریانی که از سرورهای هاست اشتراکی استفاده می کنند یا منابع محدودی را در دسترس دارند و سایت هایی که به دلیل محدودیت های تعیین شده برای پرستاشاپ بهینه سازی نشده و دچار مشکل هستند، کاملا مناسب است.

امکانات ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت

با گذشت زمان، پایگاه‌های اطلاعاتی داده‌ها را در جداول مربوط به بازدید مشتری، آمار، داده‌های اتصال و غیره ذخیره می‌کنند. بنابراین، سوابق روزانه در پایگاه داده نگهداری می‌شوند. این رکوردها فضای هاست/سرور را اشغال کرده و عملکرد پایگاه داده را کند می کنند. این ماژول به شما اجازه می دهد تا تمیز کردن دوره ای دستی و / یا خودکار این جداول پویا را انجام دهید.

همچنین هنگامی که جداول پایگاه داده حاوی تعداد بیش از حد رکورد و همچنین اندازه سنگین هستند، یک عملکرد اعلام هشدار دارد.

جدولی که اطلاعات سبدهای خرید در آن ذخیره می شود، معمولاً به مرور زمان پر از ضایعات و سوابق سبدهای خرید رها شده می شود که با گذشت زمان اهمیتی ندارند. بنابراین، برای حذف آنها، این ماژول دارای یک ابزار مفید است. می توانید تمام سبدهای خرید رها شده را حذف کنید یا حذف را بر اساس تاریخ محدود سازید.

زمانی که قیمت‌های فروش را برای هر یک از محصولات پیکربندی می‌کنیم، گاهی اوقات آنها را با یک تاریخ محدود می‌کنیم و قیمت ویژه ای برای آن ها تعریف می کنیم، بنابراین پس از آن زمان، رکورد قیمت خاص محصول باطل شده و به عنوان باقیمانده در پایگاه داده ذخیره می‌شود. هر از گاهی تمیز کردن این پسماندها بسیار مهم است. با استفاده از این ماژول می توان این آیتم را نیز به خوبی پاکسازی نمود و دیتابیس را پویا نگه داشت.

مهمترین اصل برای نجات فروشگاه شما پشتیبان گیری از دیتابیس است. با استفاده از این ماژول شما بخشی برای مدیریت فایل های بک آپ پایگاه داده، تهیه نسخه پشتیبان، بازیابی آنها یا دانلود آنها در یک فایل فشرده در کامپیوتر دارید. شما یک گزینه برای خودکار کردن فرآیند پشتیبان گیری از طریق یک کران جاب و به طور خودکار هر بار که هر اقدامی در ماژول انجام می شود دارید.

شما هرگز مهم ترین داده های فروشگاه خود را از دست نخواهید داد. بک آپ گیری خودکار روزانه راه حل عالی این افزونه برای شماست!

یکی از جدیدترین قابلیت‌های این ماژول ارسال ایمیل است. می‌توانید به صورت خودکار به آدرس ایمیل خود یا در یک گروه، یک رکورد کامل از فعالیت پایگاه داده، پیام‌های اعلان و هشدار وضعیت پایگاه داده و ارسال فایل پشتیبان پایگاه داده را هر بار دریافت کنید.

ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت شما را فوراً از تمام اتفاقاتی که در پایگاه داده فروشگاه شما می افتد مطلع می کند.

ابزارهای پیشرفته بهینه سازی!

این ماژول بهینه ساز پایگاه داده پرستاشاپ مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته برای پیکربندی پایگاه داده است با گزینه هایی است که در هیچ ماژول دیگری موجود نیست. شامل :

تغییر پیشوند پایگاه داده - افزایش امنیت در برابر حملات خارجی.

سوئیچ موتور پایگاه داده - بین InnoDB و MyISAM انتخاب کنید که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

تغییر فرمت فایل پایگاه داده - بین Barracuda و Antelope انتخاب کنید. افزایش قابل توجه عملکرد

فشرده سازی جدول پایگاه داده - اندازه را تا 70٪ کاهش می دهد! و عملکرد را افزایش می دهد.

حذف داده های تکراری در جداول پیکربندی

یکپارچه سازی جداول

همه این ابزارهای پیشرفته به طور ویژه پیاده سازی شده اند تا بتوانند عملکرد پایگاه داده، امنیت و سرعت عملیات را افزایش دهند. این ماژول وب سایت شما را یک فروشگاه آنلاین 100٪ امن، بدون خطا و سریع تبدیل می کند.

یک فروشگاه سریع و ایمن با بهبود موقعیت وب، سئو را افزایش می دهد.

رایج ترین مشکلاتی که در پایگاه داده پرستاشاپ MYSQL با آن روبرو هستیم، از دست دادن داده ها، باقیمانده ها در جداول مرتبط، سوابق قبلی و داده های تکه تکه شده است. در نتیجه پایگاه داده ناپایدار می شود و خطاها و رفتارهای غیرعادی در فروشگاه ظاهر می شود.

این ماژول قابلیت تعمیر، بهینه سازی، یکپارچه سازی و پاکسازی پایگاه داده را به روشی راحت و سریع و کارآمد دارد.

شما پایگاه داده خود را در شرایط بهینه نگه می دارید و از ضرر در فروش جلوگیری می کنید.

این ماژول با یک الگوریتم پیچیده طراحی شده است که وظیفه نظارت دائمی پایگاه داده در جستجوی هرگونه ناهنجاری را بر عهده دارد. از طریق نمایشگر اعلان ها و هشدارها، مشکل را شناسایی کرده و با جزئیات گزارش دهید. شما همیشه از وضعیت دیتابیس مطلع خواهید شد و در صورت بروز مشکل به طور کامل به شما اطلاع می دهد تا بتوانید با ابزارهای خود ماژول، آن را حل کنید.

از طریق نشانگر نوار وضعیت، می توانید از سطح بهینه سازی پایگاه داده پرستاشاپ خود مطلع شوید.

ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت دارای یک رابط گرافیکی کاملاً بهبود یافته و بهینه شده است تا بتوانید بین آپشن های ماژول به ساده ترین و شهودی ترین راه ممکن حرکت کنید. یک پنل اطلاعاتی با تمام داده های مربوط به پایگاه داده (نسخه، موتور جدول، تعداد کل جداول، اندازه پایگاه داده و غیره) و یک نوار وضعیت نشان دهنده درصد بهینه سازی را نشان می دهد.

این ماژول پرستاشاپ امکان بهینه سازی کامل دیتابیس با کلیک بر روی یک دکمه را فراهم می کند. پس لازم نیست نگران چیزی باشید.  ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت همه کارها را برای شما انجام می دهد و با انجام اقدامات مناسب و لازم در هر مورد، پایگاه داده شما را 100% بهینه می کند.

این قابلیت یکی از برجسته ترین ویژگی های این ماژول است. ما می دانیم که کاربر نمی تواند دائماً از وضعیت پایگاه داده خود آگاه باشد، به همین دلیل این ماژول می تواند وظایف زمان بندی شده ای را پیاده سازی کند تا همه اقدامات را بتوان به صورت دوره ای با فرکانس مورد نظر انجام داد. از جمله :

بررسی و تعمیر پایگاه داده

بهینه سازی و یکپارچه سازی

فشرده سازی پایگاه داده

تهیه نسخه پشتیبان

تعمیر خطای یکپارچگی مرجع

تعمیر سفارشات با آدرس گم شده.

تغییر موتور پایگاه داده

پاکسازی جداول محوری

حذف گاری های رها شده

حذف قیمت های معوق خاص

حذف تخفیف های منقضی شده

ایمیل هایی با اعلان ها و اخطارهای وضعیت پایگاه داده

ایمیل هایی با پشتیبان گیری از پایگاه داده

حذف نسخه های پشتیبان از مخزن.

ثبت فعالیت و تاریخچه اقدامات

برخی از مشکلات و خطاهای رایجی که این ماژول آنها را تعمیر می کند :

خطای نمایش قیمت، در لیست محصولات را در زمانی که محصول دارای ترکیب است برطرف می کند.

خطای ناپدید شدن برخی از سفارشات در جدول "سفارشات" بخش سفارشات پشتیبان را برطرف می کند.

خطای اقدامات «سفارش مجدد» را برطرف می‌کند که نشان می‌دهد سبد خالی برای ادامه خرید وجود دارد.

مشکلات سرعت در Back-office و Front-Office مربوط به وضعیت پایگاه داده را برطرف می کند.

رفع مشکلات مقادیر تکراری و اشتباه در پیکربندی Back-office

سازگاری

سازگاری با پرستاشاپ 1.7 و 1.6

سازگار با چند فروشگاهی

توصیه مهم و الزامات

این ماژول به گونه ای طراحی شده است که بر روی 99 درصد از سرورهای موجود در بازار به درستی کار کند. با این حال، برای جلوگیری از نقص یا درگیری، اکیداً توصیه می شود که الزامات سرور و تنظیمات پارامتر زیر را داشته باشید:

حداقل الزامات

PHP نسخه 5.6.0

محدودیت حافظه (حافظه_محدود) 512 مگابایت

حداکثر زمان ورودی (max_input_time) 300 ثانیه

زمان اتصال به پایگاه داده (connect_timeout) 10 ثانیه

حداکثر بسته مجاز پایگاه داده (max_allowed_packet) 64 مگابایت

حداکثر زمان اجرا (max_execution_time) 300 ثانیه

امتیازات کاربر پایگاه داده SELECT - INSERT - UPDATE - DELETE - DROP - CREATE - ALTER

الزامات توصیه شده و پیشنهادی

PHP نسخه 7.1 در پرستاشاپ 1.6 - 7.2 در پرستاشاپ 1.7

محدودیت حافظه (memory_limit) 2G یا بالاتر

حداکثر زمان ورودی (max_input_time) 600 ثانیه یا بیشتر

زمان اتصال به پایگاه داده (connect_timeout) 10 ثانیه یا بیشتر

حداکثر بسته مجاز پایگاه داده (max_allowed_packet) 128 مگابایت یا بالاتر

حداکثر زمان اجرا (max_execution_time) 2000 ثانیه یا بیشتر

مهم:

- برای بهره مندی از تمامی قابلیت ها و ابزارهای این ماژول، کاربر پایگاه داده باید دارای امتیازات SUPER باشد، در غیر این صورت برخی از قابلیت ها غیرفعال خواهند شد.

- بسته به تعداد جداول در پایگاه داده، ماژول به دلایل امنیتی حداقل مقدار را در max_execution_time محاسبه می کند تا اجازه استفاده از آن را بدهد. 300 ثانیه حداقل مقدار جداول پایگاه داده پیش فرض پرستاشاپ است. هرچه تعداد جداول پایگاه داده بیشتر باشد، مقدار این پارامتر باید بیشتر باشد.

امتیازات کاربر پایگاه داده SUPER

با ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید تا بتوانید سرور را با شرایط مورد نیاز برای عملکرد صحیح ماژول پیکربندی کنید.

نسخه 3.1.0 :

اصلاحات جزیی پنل مدیریت ماژول

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720495

مشخصات

دسته بندی
بهینه سازی وب سایت
مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
سازگار با
PrestaShop -1.6 & 1.7
پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی
بله

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
1 نظر
★★★★★ عالی 1
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
(8)
ماژول سرعت پرستاشاپ و بهینه سازی تصاویر - Super Speedهر ماژول افزایش سرعت و بهینه سازی سئو پرستاشاپ دارید همین امروز حذف کنید! و این ماژول بینظیر را دانلود کنید و آماده پرواز شوید!برترین ماژول بهینه سازی و افزایش سرعت...
(1)
ماژول بهینه سازی و افزایش سرعت در پرستاشاپ - Performance Pro شامل قابلیت های مختلفی از جمله بهینه سازی تصاویر (WebP)، کش (cache) صفحه، ابزارهای تمیز کردن، بارگذاری تنبل، بهینه سازی صفحه، بهینه سازی HTML، تجزیه و تحلیل...
ماژول ایندکس گوگل پرستاشاپ - Google Indexing API به شما امکان می‌دهد مستقیماً هنگام به‌روزرسانی صفحات به Google اطلاع دهید. این ابزار به Google اجازه می‌دهد تا صفحات را برای یک خزیدن جدید زمان‌بندی کند، بنابراین...
ماژول مدیریت CSS در above-the-fold پرستاشاپ، یکی از بهترین افزونه های افزایش سرعت رندر صفحات وب سایت شماست که به طور رضایت بخشی، اتلاف زمان مشتریان شما را به حداقل می رساند و به پیمایش سریعتر مشتریان کمک می کند و مشکل...
به لطف ماژول سئو پرستاشاپ اسمارت کیورد - SmartKeyword SEO از بهترین قابلیت ها و ابزار بهبود سئو پرستاشاپ در یک ماژول بهره مند شوید. این ماژول پرستاشاپ آل این وان است و امکاناتی شامل ریدایرکت 301، راهنمای بهینه سازی...
ماژول لیزی لود پرستاشاپ - بارگذاری تنبل تصاویراگر از قالب ترنسفورمر Transformer یا قالب پاندا پرستاشاپ استفاده می کنید، دیگر نیازی به استفاده از این ماژول ندارید، ویژگی بارگذاری تنبل یکی از ویژگی های داخلی قالب های...
(2)
ماژول اسکیما مارک آپ پرستاشاپ ماژول اسکیما مارک آپ پرستاشاپ یک افزونه بسیار سریع و سبک برای افزودن اتوماتیک وخودکار داده های مارک آپ ساختار یافته(structured data markup) schema.org در قالب JSON-LDتوصیه شده به وب سایت...
ماژول کشینگ پیشرفته پرستاشاپ - افزونه افزایش سرعت صفحات ماژول کشینگ پیشرفته پرستاشاپ - افزونه افزایش سرعت صفحات
پیشنهاد ویژه محدود
1,380,290 تومان1,663,000 تومان
ماژول کشینگ پیشرفته پرستاشاپ - افزونه افزایش سرعت صفحاتماژول حافظه کش پیشرفته پرستاشاپ یک ماژول مفید سمت سرور است، از این افزونه برای کش کردن صفحات به منظور کاهش زمان بارگذاری سمت سرور استفاده می شود، به طور کلی این...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول بهینه ساز دیتابیس پرستاشاپ اولتیمیت
799,000 تومان