×
×

ماژول فیلد اضافی صفحه ثبت نام پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720497

فیلدهای ثبت نام سفارشی را به صفحه ثبت نام پرستاشاپ خود اضافه کنید. با ماژول فیلد اضافی صفحه ثبت نام پرستاشاپ می توانید فیلدهای سفارشی جدیدی را در فرم ثبت نام وب سایت خود اضافه کنید.

این افزونه بدون ایجاد هیچ تغییری در سورس کد وب سایت، صاحب فروشگاه را قادر می سازد تا انواع فیلدها را به صفحه ثبت نام کاربران اضافه کند و اطلاعات بیشتری از بازدیدکنندگان دریافت کند. مانند حقیقی یا حقوقی بودن کاربر، شماره موبایل، شماره اقتصادی و غیره.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 34,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول فیلد اضافی صفحه ثبت نام پرستاشاپ

بررسی اجمالی افزونه

فیلدهای ثبت نام سفارشی را به صفحه ثبت نام پرستاشاپ خود اضافه کنید. با ماژول فیلد اضافی صفحه ثبت نام پرستاشاپ می توانید فیلدهای سفارشی جدیدی را در فرم ثبت نام وب سایت خود اضافه کنید. این ماژول ثبت نام پرستاشاپ بدون ایجاد هیچ تغییری در سورس کد وب سایت، صاحب فروشگاه را قادر می سازد تا انواع فیلدها را به صفحه ثبت نام کاربران اضافه کند و اطلاعات بیشتری از بازدیدکنندگان دریافت کند. مانند حقیقی یا حقوقی بودن کاربر، شماره موبایل، شماره اقتصادی و غیره.

کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد

بهبود روابط با مشتری و کسب اطلاعات بیشتر راجع به مشتریان

در اکوسیستم رقابتی، شناخت درست مخاطبان هدف، کلید داشتن مزیت رقابتی است. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مشتری خود داشته باشید، بهتر است!

فرم سفارشی ثبت نام پرستاشاپ به مدیر فروشگاه اجازه می دهد تا هر تعداد فیلد سفارشی را در فرم ثبت نام ایجاد کند. نوع فیلد و قوانین اعتبارسنجی را می توان تنها با ایجاد چند تغییر از قسمت پنل مدیریت ماژول تنظیم کرد. فیلد از قبل ایجاد شده را می توان در صورت نیاز از پنل مدیریت ویرایش کرد. صاحب فروشگاه می تواند فیلدهایی را که می خواهد در وب سایت نمایش دهد انتخاب کند.

مدیر یک فروشگاه پرستاشاپی می‌تواند با کلیک بر روی یک دکمه، افزونه را در فروشگاه فعال یا غیرفعال کند. روشی بدون عارضه و دردسر! ماژول فیلد اضافی صفحه ثبت نام پرستاشاپ به مدیر فروشگاه اجازه می دهد تا فرم ثبت نام استاندارد پرستاشاپ را بدون نیاز به دانش فنی برنامه نویسی ساختار دهد. پنل مدیریت وب به بازرگانان الکترونیکی اجازه می دهد تا فیلد متنی، منوهای کشویی، چک باکس ها، دکمه رادیویی و بسیاری از قابلیت های دیگر را در یک لحظه در صفحه ثبت نام اضافه کنند.

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

مشتری می تواند اطلاعات مربوطه را در اختیار وب سایت قرار دهد.

اعتبار سنجی های مختلف به مشتریان این امکان را می دهد که هنگام پر کردن فرم، اشتباهات را بررسی کنند.

ادمین فروشگاه پرستاشاپ می تواند توضیحات کوتاهی از فیلدهای مختلف وارد کند. این امر درک بهتری از مشتریان را فراهم می کند.

مشتریان می توانند فرم ثبت نام را به زبان مورد نظر خود مشاهده کنند.

امکانات ماژول فیلد اضافی صفحه ثبت نام پرستاشاپ

سفارشی سازی آسان: 

با ماژول فیلد اضافی صفحه ثبت نام پرستاشاپ تعریف فیلد سفارشی در فرم ثبت نام بسیار آسان می شود. می توانید با حداقل تلاش و زمان ممکن، اقدام به تعریف انواع فیلدهای مختلف با اهداف متنوع نمایید. 

فیلدهای سفارشی را می توان تنها با ایجاد چند تغییر و انتخاب در پنل مدیریت به فرم ثبت نام اضافه  نمود. فیلدهای ایجاد شده در فرم ها را می توان در پنل مدیریت براحتی مشاهده نمود و یا ویرایش کرد.

سازگاری با  GDPR: این ماژول با ماژول رسمی GDPR  پرستاشاپ مطابقت دارد. ادمین می تواند این ویژگی را فعال/غیرفعال کند. با فعال کردن این قابلیت امکان خروجی گیری داده و حذف داده های کاربر در صورت درخواست او فراهم است.

افزودن فیلد بدون دردسر: فیلدهای سفارشی را می توان تنها با یک کلیک اضافه کرد. مدیر موظف است نوع فیلد را از میان گزینه های ارائه شده انتخاب کند. فیلدهای قابل استفاده در این ماژول عبارتند از:

فیلد متن

فیلد انتخاب

فیلد دکمه رادیویی

فیلد چک باکس

فیلد ناحیه متن

فیلد ضمیمه کردن فایل

فیلد تاریخ و غیره

شخصی‌سازی فیلد: در ماژول فیلد اضافی صفحه ثبت نام پرستاشاپ ، نام برچسب، توضیحات و سایر ویرایش‌های فیلدها را می‌توان از طریق پنل مدیریت با چند کلیک انجام داد.

امکان درج Css سفارشی: در این ماژول، مدیر/ادمین وب سایت گزینه ای برای تغییر ظاهر و احساس فیلدهای مختلف با وارد کردن کد CSS  سفارشی دریافت می کند.

قانون اعتبار سنجی: ادمین می تواند نوع اعتبار سنجی را تنظیم کرده و قوانین اعتبارسنجی فیلدهای مختلف را در فرم ثبت نام اصلاح کند. اعتبار سنجی فیلد مورد نیاز را می توان در فیلد اجباری فقط با فعال کردن عملکرد در پنل مدیریت تنظیم کرد.

محدود کردن تعداد کاراکترها: طول کاراکترهایی که باید در یک فیلد خاص وارد شوند توسط ادمین فروشگاه پرستاشاپ قابل محدود کردن است. حداکثر و حداقل طول را می توان تنظیم کرد.

خروجی گیری اکسل: علاوه بر این، ماژول فیلدهای ثبت سفارشی گزینه ای برای خروجی گیری تمام فیلدها در قالب یک برگه اکسل ارائه می دهد. این ویژگی به مدیر وبسایت امکان پیگیری، رصد مشتریان، تحلیل آمار و غیره را می دهد.

پشتیبانی از چند زبانه بودن فروشگاه: ماژول فیلد اضافی صفحه ثبت نام پرستاشاپ از قابلیت چند زبانه بودن فروشگاه پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر می توان هر فیلد را به هر تعداد زبان که در فورشگاه فعال است تعریف نمود.

نسخه 1.0.7 :

رفع اشکالات و باگ های جزیی

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720497

مشخصات

مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
سازگار با
PrestaShop -1.6 & 1.7
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.7.8.7
محصولات مرتبط
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
پاپ آپ ورود/خروج با نمایش کد تخفیف در پرستاشاپ  Entry/Exit Popup with Voucher/Coupon Code مواقعی که بازدیدکنندگان در حال ترک فروشگاه شما هستند، با نمایش کد تخفیف در یک پنجره پاپ آن‌ها را به خود جلب کنید. با اعلام به...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول حداقل سفارش بر اساس دسته‌بندی در پرستاشاپ Prestashop Minimal order value by categoryاین ماژول پرستاشاپ امکان تعریف حداقل مقدار سفارش برای دسته بندی‌ها را در پرستاشاپ فراهم می‌کند. با استفاده از این افزونه، شما...
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول یادداشت‌های پیشرفته پرستاشاپ برای سفارشات، محصولات و مشتریان این افزونه یک ابزار مدیریت پرستاشاپ کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد یادداشت‌های مربوط به سفارشات، محصولات و مشتریان خود را در داخل پنل مدیریت...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ویرایش سفارش پرستاشاپ - ویرایش وضعیت، حامل و  کد رهگیری Order Status, Carrier & Tracking - Direct Status UpdateModule جدیدترین نسخه ماژول در نیوزپاور
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
با ماژول حداقل تعداد خرید از یک محصول در پرستاشاپ (Prestashop Minimal product quantity) می توانید حداقل مقداری را که مشتری باید به سبد خرید اضافه کند تا بتواند سفارش را ثبت کند، تعریف کنید. اگر مشتری مقدار کافی محصول...
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول پنل کاربری پرستاشاپ (B2B) حرفه ای یک صفحه اختصاصی برای ثبت نام افراد حقوقی، شرکت ها و یا مشتریان B2B شما فراهم می کند.فیلدهای مورد نیاز اضافی برای کاربر و یک ایمیل خاص در هنگام ثبت نام برای مدیریت ارسال می...
299,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول ارسال رایگان پرستاشاپ سفارشی، امکان تنظیم ارسال رایگان محصول و سفارش بر اساس وضعیت های زیر را می دهد:محدوده و رنج قیمت، کشورهای انتخاب شده، روش های تحویل، فروشگاه ها، محصولات، محدوده وزن و مقدارماژول دارای 5...
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(2)
ماژول قوانین حداکثر و حداقل تعداد خرید در پرستاشاپ تعیین تعداد مجاز سفارش از هر محصول در هر خرید Limit Order Quantity Moduleجدیدترین نسخه ماژولبه شما امکان می دهد تعداد خرید محصولات را محدود کنید تا مشتریان فقط...
در کنارش خریداری شده
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(6)
ماژول صفحه ساز پرستاشاپ - Creative Elements - المنتور با المنتور پرستاشاپ یکی از ماژول های جذاب صفحه ساز پرستاشاپ می توانید به ایجاد و طراحی صفحات دلخواه بپردازید. کافی است Darg&Drop کنید. با خرید ماژول صفحه ساز...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول پرستاشاپ پرداخت در یک صفحه سوپر چک اوتماژول پرستاشاپ پرداخت در یک صفحه، ماژول کاهش مراحل خرید و ثبت سفارش بهترین راهکار برای افزایش فروش و کاهش سبدهای خرید رها شدهترجمه کامل فارسیکاملا سازگار با پرستاشاپ 1.6 و...
ماژول دسته بندی ویژگیها در پرستاشاپ ماژول دسته بندی ویژگیها در پرستاشاپ ماژول دسته بندی ویژگیها در پرستاشاپ
پیشنهاد ویژه محدود
399,516 تومان899,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
با استفاده از "ماژول دسته بندی ویژگیها در پرستاشاپ" می توانید به راحتی گروه های ویژگی های محصول را در صفحات محصول و مقایسه نمایش دهید.با این ماژول می تواند ظاهر ویژگی های صفحه محصول را بهبود ببخشد و به گروه بندی آن ها...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول فیلد اضافی صفحه ثبت نام پرستاشاپ
699,000 تومان