×
×

ماژول پنل کاربری پرستاشاپ (B2B) حرفه ای

شناسه محصول:
PS-720526

ماژول پنل کاربری پرستاشاپ (B2B) حرفه ای یک صفحه اختصاصی برای ثبت نام افراد حقوقی، شرکت ها و یا مشتریان B2B شما فراهم می کند.

  • فیلدهای مورد نیاز اضافی برای کاربر و یک ایمیل خاص در هنگام ثبت نام برای مدیریت ارسال می شود.
  • به طور خودکار یک مشتری را در یک گروه خاص اختصاص می دهد.
مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 24,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول پنل کاربری پرستاشاپ (B2B) حرفه ای

بررسی اجمالی افزونه

ماژول پنل کاربری پرستاشاپ (B2B) حرفه ای یک حساب تجاری، یک صفحه اختصاصی برای ثبت نام کاربران B2B فراهم می کند. فیلدهای مورد نیاز اضافی برای کاربر و یک ایمیل خاص در هنگام ثبت نام برای فروشنده ارسال می شود و می تواند به طور خودکار یک مشتری را در یک گروه خاص اختصاص دهد.

کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد

ایجاد بستر تجارت B2B یا بیزنس تو بیزنس در پرستاشاپ

ماژول پنل کاربری پرستاشاپ (B2B) حرفه ای B2B به شما امکان می دهد حساب های تجاری خاص را با امکانات گسترده تر از یک حساب معمولی (یا حقیقی) راه اندازی کنید. این ماژول پرستاشاپ اجازه می دهد تا فضایی اختصاص داده شده به افراد حقوقی، شرکت ها یا کاربرانی که با آنها تعامل B2b داشته باشید که با نیازهای آنها سازگاری داشته باشد.

حساب تجاری یک صفحه CMS را تعریف می کند که حاوی اطلاعات مربوط به مزایای ایجاد یک حساب کاربری پرستاشاپ تجاری است. مدیریت این صفحه CMS به شما امکان می دهد قبل از ثبت نام مشتریان خود در بازار B2B اطلاعات را به تفصیل بیان کنید.

با پیکربندی این حساب‌ها برای بازار B2B، می‌توانید نمایش فیلدهای فرم را مطابق با مشتریان تجاری خود مدیریت کنید.

با ساخت فرم ثبت نام خود برای حساب های تجاری، می توانید فیلدهای اختیاری و اجباری را تعریف کنید. این سفارشی سازی به شما امکان می دهد حالت Prestashop B2B را متناسب با نیاز خود تطبیق دهید.

با اجازه دادن به مشتریان خود برای ایجاد یک حساب کاربری حرفه ای، با نیازهای بازار B2B خود سازگار می شوید. برای ثبت نام، آنها باید اطلاعات خاصی را برای وضعیت خود تکمیل کنند (کد اقتصادی، شناسه ملی، نام شرکت، وب سایت و غیره). شما همچنین می توانید به مشتریان تجاری خود اجازه دهید هنگام ثبت نام یک فایل اضافی برای شما ارسال کنند (مثلاً ارسال اسناد و مدارک).

با ارائه یک ثبت نام متمایز به مشتریان حرفه ای خود، رضایت مشتریان بهتری خواهید داشت و نرخ تبدیل خود را برای بازار B2B افزایش می دهید.

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

 ماژول پنل کاربری پرستاشاپ (B2B) حرفه ای در فروشگاه شما به مشتریان این امکان را می دهد تا یک صفحه فرود حاوی لیستی از مزایای مربوط به ثبت نام با حساب تجاری (B2B) به عنوان یک کاربر حقوقی ایجاد کنند.

مشتریان شما می‌توانند مزایای این حساب تجاری را ببینند. این صفحه براساس مزایایی که می‌خواهید به مشتریان B2B خود اختصاص دهید قابل تنظیم است.

مشتریان شما به عنوان کسی که صاحب یک حساب ویژه است احساس متمایز بودن می کنند زیرا به محض ثبت نام در فروشگاه تجارت الکترونیک پرستاشاپ شما، نیازهای آنها در نظر گرفته می شود و در اولویت یک هستند!

در صفحه ثبت نام به آنها این امکان داده می شود تا با تأیید اطلاعات مربوط به شرکت خود، خود را به عنوان یک کاربر ویژه معرفی کنند. 

پس از ثبت نام، مشتری به طور خودکار به گروهی که شما تعریف کرده اید اختصاص می یابد. البته این تخصیص خودکار را نیز می توان غیرفعال کرد!

امکانات ماژول پنل کاربری پرستاشاپ (B2B) حرفه ای

امکان مدیریت و ویرایش صفحه CMS اولیه که به کاربر حقیقی/ B2B نمایش داده می شود.

فیلدهای مورد نیاز: شناسه اقتصادی, شرکت

فیلدهای اضافی: وب سایت APE (کد فعالیت).

به مشتریان شما این امکان را می دهد که پس از ثبت نام فایلی را پیوست کنند

ماژول پنل کاربری پرستاشاپ (B2B) حرفه ای یک صفحه اختصاصی برای ثبت نام افراد حقوقی، شرکت ها و یا مشتریان B2B شما فراهم می کند.

  • فیلدهای مورد نیاز اضافی برای کاربر و یک ایمیل خاص در هنگام ثبت نام برای مدیریت ارسال می شود.
  • به طور خودکار یک مشتری را در یک گروه خاص اختصاص می دهد.

به طور خودکار یک مشتری را در یک گروه خاص اختصاص می دهد

ویژگی جدید در پرستاشاپ  1.7: امکان درخواست اطلاعات آدرس پستی به طور مستقیم در فرم ثبت نام

ویژگی جدید در پرستاشاپ  1.7: امکان "اجبار کردن" کاربر به ثبت حداقل یک آدرس

نسخه 1.3.2 :

اضافه شدن امکان درخواست از مشتری برای حفظ حداقل یک آدرس (1.6)

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720526

مشخصات

مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با
PrestaShop -1.6 & 1.7
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.7.8.8
محصولات مرتبط
299,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ثبت نام مشتریان حقوقی پرستاشاپ - B2B فرم ثبت نام B2B، با امکان اخذ کد شناسه اقتصادی، تخصیص خودکار در گروه های اختصاصی بسته به کشور. ایجاد حساب حرفه ای متناسب با نیازهای خاص بازار B2B را به مشتریان B2B خود...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول ایجاد حساب کاربری VIP در پرستاشاپمناسب برای ایجاد حساب تجاری به منظور دریافت شناسه ملی، کد اقتصادی و اطلاعات مالیاتی مشتریان حقوقیB2B Registration ModulePrestashop B2B Registration Module | VAT / Siret...
599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول فیلد سفارشی برای پرستاشاپ - پیشرفته امکان درج فیلدهای سفارشی نامحدود را به شما می دهد!Advanced Custom Fieldsبا امکان درج فیلدهای سفارشی نامحدود به محصولات، دسته‌بندهی و مشتریان!بهره مندی از 10 نوع فیلد قابل...
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول یادداشت‌های پیشرفته پرستاشاپ برای سفارشات، محصولات و مشتریان این افزونه یک ابزار مدیریت پرستاشاپ کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد یادداشت‌های مربوط به سفارشات، محصولات و مشتریان خود را در داخل پنل مدیریت...
1,299,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
با ماژول پرستاشاپ مدیریت فایل مشتریان با ارسال ایمیل نوتیفیکیشن فایل های PDF، متن، تصاویر یا لینک خارجی را با مشتریان خود در حساب کاربری به اشتراک بگذارید. یک مشتری خاص یا یک گروه مشتری را انتخاب کنید و به ماژول اجازه...
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول کارتابل پرستاشاپ - مدیریت فایل – درج فاکتور پرستاشاپ به شما امکان می دهد هر نوع فایلی با فرمت های PDF، docx، jpg،Zip  و .. را برای مشتریان خود آپلود کنید و در حساب کاربری آن ها ضمیمه نمایید. می توانید فایل ها را...
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
صفحه CMS خصوصی در پرستاشاپ به شما این امکان را می دهد تا محتوای خصوصی یا (CMS های خصوصی) ایجاد کنید. آیا می خواهید فروشگاهی با محتوای محدود برای کاربران یا گروه های خاص داشته باشید؟ با این افزونه منحصر به فرد، صفحات...
399,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ترکیب حسابهای مهمان پرستاشاپ با ماژول ترکیب حسابهای مهمان پرستاشاپ مدیریت کاربران و سفارشات به راحتی هر چه تمام تر صورت می گیرد. به آسانی یک، دو یا چند حساب مهمان را که یک ایمیل مشترک دارند در یک حساب کاربری ثبت...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول پنل کاربری پرستاشاپ (B2B) حرفه ای
499,000 تومان