×
×

ماژول فیلد و تب سفارشی صفحه محصول پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720419

ماژول فیلد و تب سفارشی صفحه محصول پرستاشاپ

فیلدهای سفارشی و برگه‌های (تب های) محصول را به هر کجای صفحه محصول اضافه کنید. پشتیبانی از انواع مختلف محتوا مانند متن، انتخاب، چک باکس، ویدئو، تصویر، فایل، تاریخ، رنگ و غیره.

Custom fields & tabs on product page Module

جدیدترین نسخه ماژول (2.3.2)

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 49,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول فیلد و تب سفارشی صفحه محصول پرستاشاپ

Custom fields & tabs on product page Module

بررسی اجمالی افزونه

ماژول "Custom fields & tabs on product page" یک افزونه است که به فروشندگان فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کند تا به صورت سفارشی فیلدها و تب‌های اضافی را به صفحه‌ی محصولات اضافه کنند. این افزونه به شما امکان می‌دهد تا بخش‌های جدیدی به صفحه‌ی محصولات اضافه کنید که می‌تواند اطلاعات مفید و مرتبط با محصول را نشان دهد. از این طریق، شما می‌توانید جزئیات بیشتری را در مورد محصولات خود به مشتریان ارائه دهید و توضیحات ویژگی‌ها، مشخصات فنی، نقدها و بررسی‌ها و هر چیز دیگری که نیاز دارید را اضافه کنید.

امکانات اصلی این ماژول عبارتند از:

1. ایجاد فیلدهای سفارشی: می‌توانید فیلدهای جدیدی را به صفحه‌ی محصول اضافه کنید که می‌تواند شامل انواع مختلفی از داده‌ها مثل متن، عدد، انتخاب‌گر و غیره باشد.

2. ایجاد تب‌های سفارشی: می‌توانید تب‌های جدیدی را به صفحه‌ی محصول اضافه کنید که هر کدام می‌توانند اطلاعات مختلفی را نمایش دهند. به عنوان مثال، می‌توانید یک تب برای نقدها و بررسی‌ها، یک تب برای مشخصات فنی، یک تب برای راهنمای استفاده و غیره ایجاد کنید.

3. سفارشی‌سازی ظاهر: می‌توانید ظاهر و نمایش فیلدها و تب‌ها را به دلخواه خود تغییر دهید تا با طراحی و استایل سایت شما سازگار باشد.

4. نمایش اطلاعات بیشتر: با استفاده از این ماژول، می‌توانید اطلاعات بیشتر و جامع‌تری در مورد محصولات خود نشان دهید که می‌تواند به مشتریان کمک کند تصمیم به خرید بهتری بگیرند.

5. سؤالات و پاسخ‌ها: می‌توانید فیلدها یا تب‌ها را به عنوان فضایی برای سؤالات و پاسخ‌های مشتریان استفاده کنید تا ارتباط بیشتری با مشتریان برقرار کنید و شکایات و مشکلات آن‌ها را حل کنید.

از این ماژول بهره‌برداری کرده و اطلاعات کامل‌تری را در مورد محصولات خود ارائه داده و تجربه‌ی خرید بهتری را برای مشتریان خود فراهم کنید.

فیلدهای سفارشی و برگه‌های (تب های) محصول را به هر کجای صفحه محصول اضافه کنید. این افزونه با پشتیبانی از انواع مختلف محتوا مانند متن، انتخاب، چک باکس، ویدئو، تصویر، فایل، تاریخ، رنگ و غیره بسیار کاربردی است!

کاری که ماژول فیلد و تب سفارشی صفحه محصول پرستاشاپ برای شما انجام می دهد

ماژول فیلد و تب سفارشی در صفحه محصول پرستاشاپ را گسترش می‌دهد تا به صاحبان فروشگاه های پرستاشاپی اجازه دهد فیلدها/برگه‌های سفارشی یا عنوان فرعی محصول را به صفحات محصول اضافه کنند. اطلاعات اضافی را می توانید در هر موقعیتی از صفحات جزئیات محصول نمایش دهید: برگه های اطلاعات پیش فرض محصول، زیر عنوان محصول، زیر قیمت محصول، زیر دکمه "افزودن به سبد خرید"، در بلوک "اطمینان از مشتری"، فوتر محصول یا موقعیت سفارشی.

دموی ماژول

جهت بررسی دموی این ماژول، میتوانید از لینک های زیر استفاده فرمایید. ممکن است استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده  IP از ایران به سایر کشورها مورد نیاز باشد.

فیلدها / برگه های سفارشی اضافی را می توان به راحتی اضافه، حذف، مرتب و مدیریت کرد. به شما امکان می دهد چندین نوع محتوا مانند متن، انتخاب، چک باکس، ویدئو، تصویر، فایل، تاریخ، رنگ و غیره اضافه کنید.

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

فیلدها و برگه های سفارشی در صفحه محصول اطلاعات بیشتری را در مورد محصولات شما به مشتریان ارائه می دهد و به مشتریان کمک می کند محصول شما را بهتر درک کنند.

اطلاعات اضافی همچنین می تواند مشتریان را متقاعد و تشویق به خرید محصولات شما کند.

نصب و راه اندازی بررسی اجمالی ماژول فیلد و تب سفارشی صفحه محصول پرستاشاپ

یک) به وب سایت خود وارد دفتر دفتر شوید

دو) به بخش "ماژول ها و خدمات" بروید

سه) برای آپلود و نصب ماژول بر روی “Upload a module” کلیک کنید.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720419

مشخصات

دسته بندی
تب های صفحه محصول
مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
سازگار با
V1.6.0.4 - V1.7.X - 8.X
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.7.8.7- 1.7.8.9 - 8.0.0
تغییرات ماژول

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
1 نظر
★★★★★ عالی 1
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
فیلدهای ثبت نام سفارشی را به صفحه ثبت نام پرستاشاپ خود اضافه کنید. با ماژول فیلد اضافی صفحه ثبت نام پرستاشاپ می توانید فیلدهای سفارشی جدیدی را در فرم ثبت نام وب سایت خود اضافه کنید. این افزونه بدون ایجاد هیچ تغییری در...
بسته خدمات انتقال مجنتو به پرستاشاپ - Magento to PrestaShop بسته خدمات انتقال مجنتو به پرستاشاپ - Magento to PrestaShop
پیشنهاد ویژه محدود
1,585,390 تومان2,599,000 تومان
بسته خدمات انتقال مجنتو به پرستاشاپ - Magento to PrestaShopانتقال تضمینی فروشگاه مجنتو شما به فروشگاه ساز محبوب پرستاشاپ پکیج انتقال امن محصولات، شاخه ها، مشتریان، سفارشات، صفحات CMS فروشگاه مجنتو شما به...
این ماژول اسلایدر تصویر پرستاشاپ کاری از etssfot است، این افزونه نمایش اسلاید تصویر پیش‌فرض پرستاشاپ را در صفحات محصول بهبود می‌بخشد و به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی تمام تصاویر محصول را مرور کنند. مشتریان بالقوه...
Prestashop Invoice number change جدیدترین نسخه ماژول تغییر شماره فاکتور پرستاشاپ در نیوزپاور : ویرایش 1.2.2به لطف این ماژول پرستاشاپ هوشمند می توانید شماره فاکتورهای تولید شده توسط فروشگاه خود را تغییر دهید. می توانید...
Prestashop Invoice date changeجدیدترین نسخه ماژول در نیوزپاور - ویرایش 1.3.1به لطف این ماژول پرستاشاپ هوشمند می توانید شماره فاکتورهای تولید شده توسط فروشگاه خود را تغییر دهید. می توانید شماره فاکتور را مستقیماً از...
VAT1 Dual display of prices tax excl. and tax incl.ماژول نمایش همزمان قیمت محصول با مالیات و بدون مالیات پرستاشاپ افزونه ای عالی و درجه یکاگر مشتریان شما هم B2B و هم B2C هستند و اگر به مشاغل و افراد می فروشید، این...
(1)
خدمت نصب فونت سفارشی بر روی قالب پرستاشاپ این بسته خدمات نصب فونت قابل اعمال بر روی انواع قالب از جمله، قالب پاندا پرستاشاپ، قالب ترسنفورمر و غیره است.پس از تهیه پکیج، جهت نصب فونت مورد نظر شما، به واحد پشتیبانی تیکت...
Awesome URL – Remove IDs (Numbers) & ISO Code In URL ماژول ریدایرکت پرستاشاپ - Awesome URL افزونه ای است برای حذف شناسه ها و کد ISO در URL، ایجاد خودکار URL های دوستانه با هدایت URL های قدیمی (با کد ID و ISO) به...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول فیلد و تب سفارشی صفحه محصول پرستاشاپ
999,000 تومان