×
×

ماژول انتقال و بروزرسانی پرستاشاپ 1.7 با یک کلیک

شناسه محصول:
PS-720257

ماژول انتقال و بروزرسانی پرستاشاپ 1.7 با یک کلیک

ماژول انتقال و بروزرسانی مستقیم به پرستاشاپ 1.7 با نام تجاری One Click Direct Upgrade

در هر نسخه پرستاشاپ (1.5 ، 1.6 ، 1.7) که هستید، مستقیماً  با یک کلیک فروشگاه خود را به آخرین نسخه 1.7 ارتقا دهید.  این یک ابزار مهاجرت نیست بلکه یک ماژول ارتقا مستقیم واقعی برای ارتقا پرستاشاپ به نسخه 1.7 است.

 One Click Direct Upgrade to 1.7 - Better, faster & stable Module 

جدیدترین نسخه ماژول 2.3.4

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 49,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ویدیوی ماژول انتقال با یک کلیک پرستاشاپ

One Click Direct Upgrade to 1.7 - Better, faster & stable Module

بررسی اجمالی ماژول

بررسی اجمالی ماژول

در هر نسخه پرستاشاپی که هستید مستقیماً  با یک کلیک به آخرین نسخه پرستاشاپ 1.7 فروشگاه خود را ارتقا دهید. این یک ابزار مهاجرت نیست بلکه یک ماژول ارتقا  واقعی و مستقیم برای ارتقا پرستاشاپ به نسخه 1.7 است. با استفاده از این ماژول منحصر به فرد که کاری از شرکت خوش ذوق ETS-Soft است، می توانید از هر نسخه 1.5 به نسخه جدید 1.5، 1.6 و 1.7 یا از هر نسخه 1.6 به آخرین نسخه 1.6 و 1.7 و در نهایت از هر نسخه 1.7 به آخرین نسخه 1.7 ارتقا پیدا کنید! همه کارها فقط با یک کلیک قابل انجام است!

این ماژول چه کاری برای شما انجام می دهد؟

کاری که این ماژول پرستاشاپی برای شما انجام می دهد چیست؟

ماژول " انتقال و بروزرسانی مستقیم پرستاشاپ با یک کلیک"  یک ابزار ارتقا سریع، پایدار، قابل اعتماد و ایمن برای ارتقا پرستاشاپ به اخرین نسخه 1.7 است. این ماژول ابزاری فوق العاده خاص و کارا برای ارتقا فروشگاه های پرستاشاپی به آخرین نسخه است که به صرفه جویی در وقت و هزینه شما کمک بسیار زیادی می کند و شما را همیشه در بروزترین نسخه پرستاشاپ نگه می دارد.

انتقال از پرستاشاپ 1.5 یا 1.6 به پرستاشاپ 1.7

می خواهید فروشگاه خود را از پرستاشاپ 1.5 یا 1.6 به 1.7 منتقل کنید ؟

شما قصد دارید فروشگاه خود را از پرستاشاپ 1.5 یا 1.6 به پرستاشاپ 1.7 منتقل کنید؟  نگران از دست دادن اطلاعات حساس خود هستید؟  کمبود وقت دارید؟ فرآیند انتقال و ارتقا به نظر شما پیچیده است ؟ با استفاده از این ماژول منحصر به فرد می توانید فقط با یک کلیک مستقیماً فروشگاه خود را به پرستاشاپ 1.7 ارتقا دهید!

ماژول " انتقال مستقیم پرستاشاپ با یک کلیک" ماژول منحصر به فردی است که به شما این امکان را می دهد تا پرستاشاپ 1.5 یا 1.6 خود را به آخرین نسخه پرستاشاپ 1.7 منتقل کنید و در عین حال همزمان با حفظ کلیه داده ها از جمله محصولات، سفارشات، مشتریان، رمزهای عبور و ... سورس فروشگاه خود را به روز کنید. توجه داشته باشید که می توانید داده های کل پایگاه داده را به عنوان وب سایت قدیمی نگه دارید، این ماژول فقط قالب پایگاه داده را به منظور سازگاری با نسخه جدید پرستاشاپ بروزرسانی می کند.

بروزرسانی پرستاشاپ 1.7 به نسخه جدید

تمایل دارید فروشگاه خود را از یک نسخه قدیمی پرستاشاپ 1.7 به جدیدترین نسخه 1.7 انتقال دهید؟

آیا نسخه فعلی پرستاشاپ 1.7 شما قدیمی است؟ آیا سعی دارید نسخه پرستاشاپ خود را به آخرین نسخه 1.7 کنید؟ آیا می خواهید یک اشتباه محض کنید و با استفاده از ماژول رایگان پیش فرض  ارتقا و بروزسانی پرستاشاپ، در عمل ... فروشگاه خود را به جای بروزرسانی خراب یا مختل کنید؟ آیا بارها تلاش کردید و هنگام استفاده از ماژول رایگان ارتقای پیش فرض پرستاشاپ دچار مشکل و سردرگمی شده اید و بروزرسانی شما با شکست مواجه شده است ؟

به دنبال راه چاره هستید؟ می خواهید عملکرد فروشگاه خود را پس از ارتقا مختل نکنید و به سرعت به توسعه کسب و کارتان بپردازید؟

ماژول کلیک مستقیم ارتقا قطعا برای شما مناسب است! پس از خرید این ماژول کابوس همیشگی استفاده از ماژول ارتقا پیش فرض پرستاشاپ برای همیشه از بین می رود!

ماژول "انتقال مستقیم پرستاشاپ با یک کلیک"  سریع و آسان است. به شما این امکان را می دهد تا سریع و بدون خطا فروشگاه خود را از نسخه قدیمی پرستاشاپ به آخرین نسخه ارتقا دهید و اطمینان حاصل کنید که تمام ماژول های شما (از جمله ماژول های سفارشی) و قالب حتی قالب های سفارشی، (در صورتی که با نسخه جدید پرستاشاپ سازگار بوده و بروز باشند) به صورت عادی کار کنند.

این ماژول خارق العاده، از فناوری "قطعه قطعه" یا جز به جز برای تقسیم فرآیند ارتقا به قطعات بسیار کوچک بهره می برد تا اطمینان حاصل کند که روند ارتقا بر روی هر سروری بدون مشکل انجام می شود. حتی اگر منابع سرور نیز بسیار محدود باشد. (رم کم ، پردازنده ضعف و ...) با استفاده از این ماژول، فروشگاه آنلاین خود را برای همیشه با آخرین نسخه پرستاشاپ به روز نگه دارید!

مشتریان چه چیزی را دوست دارند؟

آنچه مشتریان شما دوست دارند

پلت فرم جدید پرستاشاپ سریعتر، ایمن تر و راحت تر برای کاربران است. فروشگاه خود را به بروزترین نسخه پرستاشاپ ارتقا دهید و بهترین تجربه خرید در فروشگاه آنلاین خود را به مشتریان خود هدیه دهید.

نصب و راه اندازی ماژول

نصب و راه اندازی

مرحله 1: سورس فایل ماژول را از حساب کاربری خود نزد فروشگاه اینترنتی نیوزپاور بارگیری کنید.

مرحله 2: از پنل مدیریت وب سایت خود، به بخش "ماژول ها " بروید، روی "بارگذاری ماژول و در نهایت انتخاب فایل" کلیک کنید.

مرحله 3: فایل ماژول "ets_upgrade.zip" را از رایانه خود انتخاب کنید و آن را نصب کنید.

کار تمام است ، از ابزار ارتقا مستقیم با یک کلیک لذت ببرید!

سایر نکات مهم ماژول ارتقا با یک کلیک پرستاشاپ

سایر نکات مهم

پشتیبانی آنلاین 24/7 ، در صورت نیاز به کمک با واحد پشتیبانی نیوزپاور تماس بگیرید.

این ماژول با هر مرورگر رایج وب، مانند گوگل کروم، فایر فاکس، سافاری، اپرا، و ماکروسافت اج به راحتی کار می کند و سازگار است.

بسیار سازگار با هر وب سایت پرستاشاپی حتی اگر سایت از قالب های سفارشی و ماژول های سفارشی استفاده نماید!

DEMO  - دموی ماژول

برای مشاهده دمو مدیریت و امکانات ماژول ارتقا و بروزرسانی با یک کلیک پرستاشاپ می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به مدیریت دمو در صفحه ورود مشخص شده است.

دموی ماژول 

امکانات منحصر به فرد این ماژول

با استفاده از این ماژول امکان به روز رسانی مستقیم پرستاشاپ به شرح زیر ممکن است :

از پرستاشاپ 1.7 قدیمی به آخرین نسخه 1.7

از پرستاشاپ 1.6 به آخرین نسخه 1.7

از پرستاشاپ 1.6 به نسخه بروز 1.6

از پرستاشاپ 1.5 به نسخه بروز 1.7

از پرستاشاپ 1.5 به نسخه بروز 1.6

از پرستاشاپ 1.5 به نسخه بروز 1.5

حفظ تمام داده ها (فقط قالب پایگاه داده یا  قالب دیتابیس را ارتقا می دهد.)

امکان بازگشت (بازیابی) به نسخه قبلی در هر زمان که بخواهید.

دارای گزینه پشتیبان گیری از وب سایت قبل از شروع بروزرسانی

امکان انتخاب نسخه پرستاشاپ جهت بروزرسانی یا انتقال

حفظ ماژول ها و قالب های سفارشی (در صورت بروزرسانی و انتقال از نسخه مشابه: 1.7 به 1.7، 1.6 به 1.6 ، 1.5 به 1.5)

اخرین تغییرات ماژول

در نسخه 2.2.7 :

به صورت خودکار پس از اتمام پروسه آپگرید هسته، ماژول های نیتیو (Native) به آخرین نسخه بروزرسانی می شوند.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720257

مشخصات

ناشر
ETS-Soft
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده، شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
سازگار با
پرستاشاپ 1.5 - 1.6 - 1.7
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.6.1.24 - 1.7.6.9 - 1.7.7.3 - 1.7.8.8

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
2 نظر
★★★★★ عالی 2
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (2)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
مهاجرت و انتقال آنی از پرستاشاپ 1.4، 1.5، 1.6 به پرستاشاپ 1.7 در یک چشم بهم زدن!  با بهترین ماژول مهاجرت پرستاشاپ تمامی اطلاعات خود را به آسانی و بدون نگرانی به پرستاشاپی دیگر انتقال دهید. MigrationPro PrestaShop...
انتقال پرستاشاپ 1.7 به 1.6 انتقال پرستاشاپ 1.7 به 1.6 انتقال پرستاشاپ 1.7 به 1.6
پیشنهاد ویژه محدود
(1)
انتقال فروشگاه پرستاشاپی شما از نسخه 1.7 به پرستاشاپ 1.6 با بسته خدمات انتقال ویژه با تیم حرفه ای پرستاشاپ پرستانیوز انتقال کامل محصولات، سفارشات، مشتریان و سبدهای خرید با ضمانت و بدون نگرانی از دست دادن اطلاعات
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ از نسخه 1.7.0 پایه به نسخه بالاتر بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ از نسخه 1.7.0 پایه به نسخه بالاتر
پیشنهاد ویژه محدود
(1)
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ از نسخه 1.7.0 پایه به نسخه بالاتر ارتقا پایه پرستاشاپ (از نسخه ۱.۷ به آخرین نسخه منتشر شده) خدمات و بسته بروزرسانی پرستاشاپ  به آخرین نسخه ی ارائه شده پرستاشاپ 1.7 یا نسخه دلخواه شما به صورت...
بسته خدمات نصب و پیکربندی اولیه پرستاشاپ + هدیه ویژه ماژول سئو تصاویر بسته خدمات نصب و پیکربندی اولیه پرستاشاپ + هدیه ویژه ماژول سئو تصاویر
پیشنهاد ویژه محدود
(1)
بسته خدمات نصب پرستاشاپ  پیکربندی، بهینه سازی سئو و آماده سازی اولیه فروشگاه آنلاین شما با پشتیبانی تیم PrestaNews
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ ۱.۶ به پرستاشاپ ۱.۷ بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ ۱.۶ به پرستاشاپ ۱.۷
پیشنهاد ویژه محدود
(3)
بسته خدمات ارتقا پرستاشاپ ۱.۶ به پرستاشاپ ۱.۷با استفاده از بسته خدمات پیشرفته ارتقا پرستاشاپ می توانید فروشگاه خود را از نسخه ۱.۶ به آخرین نسخه رسمی ۱.۷ ارتقا دهید.در حال حاضر بهترین نسخه برای راه اندازی فروشگاه با...
(1)
خدمت نصب فونت سفارشی بر روی قالب پرستاشاپ این بسته خدمات نصب فونت قابل اعمال بر روی انواع قالب از جمله، قالب پاندا پرستاشاپ، قالب ترسنفورمر و غیره است.پس از تهیه پکیج، جهت نصب فونت مورد نظر شما، به واحد پشتیبانی تیکت...
Awesome URL – Remove IDs (Numbers) & ISO Code In URL ماژول ریدایرکت پرستاشاپ - Awesome URL افزونه ای است برای حذف شناسه ها و کد ISO در URL، ایجاد خودکار URL های دوستانه با هدایت URL های قدیمی (با کد ID و ISO) به...
Multi shipping cartبه مشتری امکان درج چند آدرس تحویل متعدد یا چند حامل مختلف برای هر محصول دهیدامکان تحویل محصولات به چند آدرس مختلف توسط حامل های مختلف یا مشابهجدیدترین نسخه ماژول در نیوزپاور 1.5.1
در کنارش خریداری شده
(4)
بهترین ماژول سئو پرستاشاپ - SEO AuditSEO Audit - SEO Analytics, Pretty URL, Image & Sitemapبا استفاده از این ماژول خارق العاده رنک یک گوگل شوید! یکی از برترین ماژول های سئو فوق حرفه ای و همه کاره پرستاشاپبا...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول انتقال و بروزرسانی پرستاشاپ 1.7 با یک کلیک
999,000 تومان