×
×

ماژول طراحی و سفارشی سازی فوتر پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720224

با استفاده از ماژول سفارشی سازی فوتر پرستاشاپ ، فوتر فروشگاه خود را پربارتر کنید و به راحتی فوتر وب سایت خود را مدیریت و ان طور که می پسندید شخصی سازی کنید! 

Footer Blocks - Custom footer Module

یکی از برترین ماژول های سفارشی سازی فوتر پرستاشاپ

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

دموی ماژول

لینک دموی بخش مدیریت ماژول

لینک دموی نمای وب سایت

بررسی اجمالی ماژول

بررسی اجمالی این ماژول

با ماژول طراحی و سفارشی سازی فوتر پرستاشاپ، به راحتی فوتر وب سایت خود را مدیریت کنید و هر محتوایی که مد نظر دارید (از جمله متن، عکس و...) را به سادگی به فوتر فروشگاه خود اضافه نمایید.

این ماژول چه کاری انجام می دهد؟

کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد  چیست؟

با مدیریت آسان فوتر ، در وقت طلایی و ارزشمند خود صرفه جویی کنید و فوتر فروشگاه خود را به نحو دلخواه طراحی کنید.

یکی از مهم ترین قسمت های یک وب سایت پرستاشاپی، بی شک فوتر آن وب سایت است. لازم به ذکر است که فوتر نیز در تمام صفحات وب سایت شما نمایش داده می شود، بنابراین، توجه به  نحوه طراحی و عملکرد آن بسیار ضروری است. به طور پیش فرض، سیستم پرستاشاپ از چهار ماژول مختلف برای مدیریت فوتر فروشگاه استفاده می کند. این چهار افزونه به طور سیستماتیک به ناچار بارگیری می شوند. به لطف این افزونه عالی، اکنون تنها یک ماژول (All in one) بارگیری می شود در نتیجه عملکرد فروشگاه شما بهتر شده، سریع تر از گذشته لود می شود و تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

تمام فوتر شما از طریق این افزونه به راحتی مدیریت می شود. علاوه بر این، با استفاده از یک رابط کاربری ساده و لذت بخش، و همچنین استفاده از  Drag & Dropیعنی تنها با کشیدن و رها کردن، فوتر خود را سفارشی سازی کنید.

ماژول ویرایش فوتر با قابلیت پیش نمایش قبل از انتشار

امکان مشاهده پیش نمایش تغییرات فوتر قبل از انتشار آن...

به لطف سیستم پیش نمایش این ماژول، شما می توانید تغییرات مد نظر خود را در فوتر خود ایجاد کنید و بدون اینکه بر بازدید کنندگان خود تأثیر بگذارید، محتوای خود را اصلاح و بهینه سازی نمایید. تنها در صورتی که طراحی متناسب با نیاز شما بود می توانید پیش نمایش را نهایی کنید و در وب سایت منتشر نمایید.

پشتیبانی از حالت چند فروشگاهی و چند زبانه بودن پرستاشاپ

پشتیبانی از حالت چند فروشگاهی و امکان ساخت و مدیریت فوتری چند زبانه

این ماژول عالی با حالت چند فروشگاهی پرستاشاپ کاملا سازگار است. بنابراین، شما می توانید فوترهای مختلفی را برای همه فروشگاه های خود به سادگی مدیریت کنید و با توجه به مشخصات فروشگاه می توانید مطالب مختلفی داشته باشید.

مشتریان چه چیزی دوست دارند؟

آنچه مشتریان شما دوست دارند

ماژول "Footer Blocks" پرستاشاپ به مشتریان شما این امکان را می دهد تا تمام اطلاعات حقوقی شما مانند روش های پرداخت، اطلاعات تماس و ... را پیدا و از آنها مطلع شوند. همچنین این ماژول تجربه کاربری بهتری را به ارمغان می آورد که پیمایش مشتریان را در فروشگاه شما راحت تر از گذشته می کند.

نصب و راه اندازی ماژول

نصب و راه اندازی

نصب آسان و سریع : این ماژول را می توان به همان روشی که هر افزونه استاندارد پرستاشاپ را نصب می کنید، یعنی تنها با یک کلیک نصب کرد.

امکانات منحصر به فرد این ماژول

امکانات منحصر به فرد این ماژول

·       امکان ایجاد بلوک و ستون های پویا و داینامیک (حداکثر 6 عدد). مهم نیست که چند ستون طراحی می کنید، صفحه نمایش با توجه به طراحی شما خود را تنظیم می کند.

·       امکان افزودن نامحدود عناصر به ستون ها

·       امکان ایجاد بلوک «محتوای دلخواه»، می توانید هر آنچه را که می خواهید به این بلوک اضافه کنید (تصاویر، اخطار قانونی و ...) و محتوای آن را سفارشی سازی نمایید.

·       بلوک «اطلاعات مربوط به حق چاپ یا کپی رایت» را اضافه کنید.

·       یک بلوک «پیوندهای بیشتر» اضافه کنید، در آن می توانید هر تعداد پیوند اضافی که می خواهید اضافه کنید.

·       پیش نمایش / انتشار سیستم برای ایجاد تغییرات بدون تأثیر بر بازدیدکنندگان

·       کاملا ریسپانسیو و سازگار با هر اندازه صفحه نمایشی از جمله تلفن های هوشمند و تبلت ها

·       سازگاری کامل این ماژول با W3C

·       تست موفق ماژول در مرورگرهای زیر : Chrome، Firefox ، Safari ، Edge ، IE 8 تا 11 و Opera

 

 

تصاویری از ماژول

ماژول سفارشی سازی فوتر پرستاشاپ
Footer Blocks - Custom footer Module
ماژول سفارشی سازی فوتر پرستاشاپ
ماژول سفارشی سازی فوتر پرستاشاپ
ماژول سفارشی سازی فوتر پرستاشاپ
ماژول سفارشی سازی فوتر پرستاشاپ
ماژول سفارشی سازی فوتر پرستاشاپ
مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720224

مشخصات

موضوع
پرستاشاپ
مناسب برای
سفارشی سازی طراحی صفحه پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
واکنش گرا (Responsive)
بله
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
محصولات مرتبط
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Smart Popup (Newsletter Popup)این افزونه به شما امکان نمایش پنجره‌های pop-up شیک و جذاب بر اساس چندین فیلتر مختلف به همراه شمارنده معکوس را می دهد. این ماژول با امکان اضافه کردن یک بلوک اشتراک خبرنامه با فیلدهای پویا....
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
صفحه CMS خصوصی در پرستاشاپ به شما این امکان را می دهد تا محتوای خصوصی یا (CMS های خصوصی) ایجاد کنید. آیا می خواهید فروشگاهی با محتوای محدود برای کاربران یا گروه های خاص داشته باشید؟ با این افزونه منحصر به فرد، صفحات...
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول طراحی قالب ایمیل پرستاشاپ یا ماژول شخصی سازی ایمیل پرستاشاپ، به شما کمک می کند تا تمام ایمیل های ارسال شده به مشتریان خود را در هر مرحله از خرید شخصی سازی کنید! ایمیل فاکتور، ایمیل ایجاد حساب، ایمیل خبرنامه،...
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(2)
ماژول مگامنوی زیبای پرستاشاپ - Pretty Menu کاری از شرکت ETS Softماژول Pretty Menu ابزار طراحی و ساخت مگامنو پرستاشاپ، با کشیدن و رها کردن المانها و عناصر مختلف است. مگامنو یک ماژول قابل تنظیم و پاسخگو است. این ماژول...
ماژول ایزی منو پرستاشاپ - Easymenu ماژول ایزی منو پرستاشاپ - Easymenu
پیشنهاد ویژه محدود
3,048,500 تومان3,350,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول ایزی منو پرستاشاپ - Easymenu ماژول ایزی منو پرستاشاپ - Easymenu یک پلاگین مگامنو ساز برای پرستاشاپ است. با استفاده از ویرایشگر نمای جلویی وب سایت، عناصر مختلف منو را با کشیدن و رها کردن به ساده ترین شکل ممکن...
ماژول ایزی بیلدر پرستاشاپ - Easybuilder For PrestaShop ماژول ایزی بیلدر پرستاشاپ - Easybuilder For PrestaShop
پیشنهاد ویژه محدود
5,445,000 تومان5,500,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول ایزی بیلدر پرستاشاپ - Easybuilder For PrestaShop  Easybuilder For PrestaShop - Frontend Page Builder & Frontend Theme Editor Easybuilder یک ابزار طراحی وب سایت با استفاده از کشیدن و رها کردن بصورت زنده و...
1,299,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول داشبورد پیشرفته حساب کاربری پرستاشاپاین ماژول تجاری پرستاشاپ در صفحه پروفایل کاربران، یک رابط کاربری جدید و جذاب، یک داشبورد حرفه ای و مدرن در صفحه " حساب من " یا my account به کاربران ارائه می دهد.همین حالا با...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول تغییر اندازه تصاویر پرستاشاپبا ماژول تغییر اندازه تصاویر پرستاشاپ تمام تصاویر فروشگاه و تصاویر بند انگشتی را در محصول و دسته بندی تغییر سایز دهید یا در صورت نیاز برش (Crop) بزنید.با استفاده از این ماژول تجاری...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول طراحی و سفارشی سازی فوتر پرستاشاپ
199,000 تومان