×
×

ماژول فرم ساز پرستاشاپ - فرم تماس بینهایت

شناسه محصول:
PS-720261

این ماژول فرم ساز پرستاشاپ، با کشیدن و رها کردن و به کارگیری المان های بصری به شما امکان ساخت انواع فرم های تماس مدرن و متفاوت را می دهد.

Contact Form Ultimate ETS

همیشه جدیدترین نسخه ماژول در نیوزپاور

نسخه 1.3.8

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 29,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول فرم ساز پرستاشاپ - فرم تماس بینهایت

Contact Form Ultimate Module

بررسی اجمالی افزونه

ماژول فرم تماس بینهایت پرستاشاپ، کاری از شرکت به نام ETS-Soft  است که به عنوان یکی از برترین ماژول های فرم­ ساز پرستاشاپ شناخته شده است. با استفاده از این ماژول منحصر به فرد با کشیدن و رها کردن و به کارگیری المان های بصری و ویژوال می توانید انواع فرم تماس را برای فروشگاه پرستاشاپی خود به آسانی طراحی کنید.

با این ماژول فرم ساز پرستاشاپ می تواند هر نوع فرم تماسی را که نیاز دارید ایجاد کنید، چرا که دارای محیطی کاملاً زیبا و کاربرپسند برای شخصی سازی و مدیریت بوده و غنی از ویژگی های پرکاربرد و ایمن برای طراحی مدرن فرم تماس است.

با استفاده از این ماژول، شما می‌توانید فرم تماسی با فیلدهای سفارشی، گزینه‌های انتخابی، فایل ضمیمه و سایر اجزا را بر اساس نیازهای خود ایجاد کنید. همچنین، شما می‌توانید پیام‌های ارسالی را به صورت خودکار به آدرس ایمیل خود یا دیگر آدرس‌های ایمیل مشخص شده ارسال کنید.

ماژول Contact Form Ultimate ETS امکاناتی نیز برای مدیریت و مانیتورینگ فرم‌های تماس را فراهم می‌کند. شما می‌توانید لیستی از فرم‌های تماس دریافت شده را مشاهده کنید، آنها را مدیریت کنید و به آسانی پاسخ‌های خود را برای هر یک از آنها ارسال کنید.

از دیگر ویژگی‌های این ماژول می‌توان به طراحی زیبا و قابل سفارشی‌سازی فرم‌های تماس، امکان افزودن کد کوتاه فرم تماس به صفحات وبسایت، قابلیت تنظیم قوانین حریم خصوصی و محدودیت‌های امنیتی، پشتیبانی از محافظت از خطاهای امنیتی و بسیاری از ویژگی‌های دیگر اشاره کرد.

با استفاده از ماژول Contact Form Ultimate ETS، شما می‌توانید رابطه بهتری با مشتریان خود برقرار کنید، ارتباط مستقیم و سریعتری با آنها داشته باشید و نیازها و درخواست‌هایشان را به بهترین شکل پاسخ دهید. این ماژول یک ابزار قدرتمند برای بهبود تجربه کاربری و ارتباط با مشتریان در فروشگاه آنلاین شماست. در ادامه با تحریریه نیوزپاور همراه باشید تا بیشتر با ویژگی ها و امکانات این افزونه آشنا شوید.

کاری که این ماژول برای شما انجام می دهد

ماژول Contact Form Ultimate ETS یک افزونه قدرتمند برای پرستاشاپ است که به شما اجازه می‌دهد فرم تماسی حرفه‌ای و سفارشی برای وبسایت خود ایجاد کنید. این ماژول امکانات گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بازخوردهای مشتریان را دریافت و به آنها پاسخ دهید، اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری کنید و راهکاری ساده و کارآمد برای ایجاد ارتباط با مخاطبان خود داشته باشید.

با فرم های تماس زیبا، ارتباطی بهتر با کاربران برقرار کنید و مدیریتی کارآمد در ارائه خدمات به مشتریان داشته باشید. 

ساخت انواع فرم با کشیدن و رها کردن

این ماژول فرم تماس پرستاشاپ به شما این امکان را می دهد تا فرم های نامحدودی در وب سایت خود بسازید و مشتریان را تشویق کنید تا با شما تماس بگیرند. امکان ساخت انواع فرم برای ثبت بازخورد بازدیدکنندگان، سوالات مشتریان، پشتیبانی از مشتریان، شروع سفارش یا پیشنهاد، رزرو خدمات و ... هر آنچه که نیاز داشته باشید این ماژول فرم ساز به شما کمک می کند تا بدون دردسر آن را ایجاد کنید. با این ماژول فرم ساز، برای ساخت ماژول فرم تماس به دانش HTML و CSS نیازی ندارید! تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فیلدهای ورودی را اضافه کنید سپس آنها را به موقعیت دلخواه خود بکشید و رها کنید. این ماژول از تمام فیلد های ورودی متداول مانند متن، باکس متن، ایمیل، URL، درج quiz، captcha  و reCAPTCHA ، فیلد پیوست فایل و غیره پشتیبانی می کند. فرم ها کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین می توانید برچسب های فیلد و پیام های هشدار را با توجه به نظر خود تغییر دهید تا اینترفیس و رابط کاربری کاملاً هدایت شده برای کاربران ایجاد کنید.

دموی ماژول

برای مشاهده دمو مدیریت و امکانات ماژول فرم ساز پرستاشاپ می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به مدیریت دمو در صفحه ورود مشخص شده است.

امکان نمایش فرم­ های تماس در هر جایی که تمایل دارید!

افزودن فرم های پرمحتوا به صفحه اصلی، نوار کناری یا صفحات فرود می تواند تعامل با بازدید کنندگان سایت شما را افزایش داده و نرخ تبدیل را به حداکثر برساند. هر صاحب یک فروشگاه آنلاین هدفی جز این در سر ندارد، ما معتقدیم که شما از این قاعده مستثنی نیستید!

فرم های تماس را تنها به عنوان بستری برای ارسال پیام خصوصی مشتریان به خود فرض نکنید. از فرم های تماس علاوه بر این، می توان در صفحات فرود، صفحات پرداخت و به عنوان فرصتی برای بازدیدکنندگان برای پرسیدن سوال در مورد یک محصول یا خدمات ویژه در فروشگاه پرستاشاپی خود استفاده کنید. ماژول فرم تماس بینهایت پرستاشاپ از کد کوتاه یا (Shortcodes) پیشتبانی می کند. قابلیت کد کوتاه به شما این امکان را می دهد تا فرم های تماس سفارشی خود را در هر مکانی که تمایل دارید شامل هوک های سفارشی (جایگاه های سفارشی)، فایل های قالب (tpl)، صفحات CMS، توضیحات محصول، توضیحات دسته بندی و ... کپی و درج نمایید.

سیستم قدرتمند مدیریت پیام ها

با استفاده از ماژول فرم تماس بینهایت پرستاشاپ، شما می توانید تمام پیام ها را ذخیره سازی و مدیریت کنید، آنها را مستقیماً از پنل مدیریت خود مشاهده و پاسخ دهید. در نتیجه، در وقت خود صرفه جویی می کنید. پاسخ به موارد ارسالی بیشتر قابل درک خواهد بود زیرا می دانید که هر پیام از طریق کدام فرم تماس به دست شما رسیده است. ماژول فرم تماس بینهایت پرستاشاپ، یک رابط برای پیکربندی الگوهای ایمیل ارائه می دهد که پس از ارسال هر فرم برای مدیران و مشتریان فروشگاه ارسال می شود. می توانید به آدرس های مختلف ایمیل هشدار ارسال نمایید یا ایمیل های  Bcc ارسال کنید. همچنین می توانید یک ایمیل تأیید خودکار (ایمیل پاسخ خودکار) تنظیم کنید تا به مشتریان خود اطلاع دهید که پیام آنها با موفقیت به تیم شما ارسال شده است.

به لطف برچسب ها و تگ­های ایمیل موجود که به صورت خودکار توسط این ماژول تولید شده است، می توانید فیلدهای ورودی فرم تماس را دریافت کرده و آنها را در ایمیل های اعلان و اطلاع رسانی خود به نمایش بگذارید.

این ماژول حرفه­ای فرم ساز پرستاشاپ با یک ابزار جامع مدیریت پیام ارائه می شود. می توانید پیام های مهم را برجسته کنید، از پیام های مشتریان برای تهیه نسخه پشتیبان در قالب فایل .CSV خروجی بگیرید. نه تنها محتوای پیام بلکه می توانید فایل پیوست شده مشتریان را نیز ذخیره کرده و از طریق پنل مدیریت خود دانلود نمایید.

محافظت از فرم های ساخته شده در برابر هرزنامه و ربات ها

هرزنامه یک مشکل همیشگی در بخش فرم تماس پیش فرض پرستاشاپ است. ارسال انبوه هرزنامه از طریق فرم های تماس می تواند برای فروشگاه های آنلاین با بازدید بالا مشکل جدی ایجاد کند؛ به نحوی که صاحب فروشگاه هر روز شاهد ارسال صدها پیام هرزنامه می شود و در نهایت مجبور به صرف وقت زیادی برای پاک کردن این پیام ها خواهد شد. باز کردن این پیام ها جدا از احتمال اجرا شدن ناخواسته یک بدافزار یا ویروس، امکان شناسایی پیام های واقعی از بین انبوه هرزنامه ها را بسیار دشوار می کند.

اما نگران نباشید! با ماژول فرم تماس بینهایت پرستاشاپ می توانید ویژگی های ضد هرزنامه و reCAPTCHA  را در فرم های تماس خود اضافه کنید. این فرم ساز در عین کاربرپسند بودن و سادگی خود، برای اسپمبات ها (ربات های اسمپمر) سدی ایمن و نفوذناپذیر است.

علاوه بر این، اگر شک دارید آدرس یک IP نامعتبر یا مشکوک است یا پیام های هرزنامه ای از یک آی پی مشخص ارسال می شود، این ماژول منحصر به فرد شما را قادر می سازد آن آدرس IP را به لیست سیاه  IPهای خود اضافه کرده و از ارسال اسپم­ ها جلوگیری کنید. با با ماژول فرم تماس بینهایت پرستاشاپ می توانید از ایمن بودن صندوق پیام های خود اطمینان حاصل کنید!

داشبورد حرفه ای با نمودار آماری

این ماژول فرم ساز خاص، دارای یک داشبورد حرفه ای و مدرن اختصاصی است که نمای کلی از فعالیت های فرم های ایجاد شده را به شما ارائه می دهد. از طریق داشبورد می توانید به سرعت به زبانه های پیکربندی بروید یا بلوک آماری مختصر مربوط به این وضعیت ماژول را مشاهده کنید.

همچنین این ماژول دارای یک نمودار دقیق ترافیک از پیام های مخاطب، پاسخ ها و کاربران است. ثبت بازدید بر اساس اطلاعات مشتری مانند آدرسIP­، مرورگر وب و مکان برای کمک به شما در پیگیری فعالیت های مشتری نیز در پنل مدیریت این ماژول در دسترس است.

واردسازی / خروجی گیری

ماژول فرم تماس بینهایت پرستاشاپ، ویژگی قدرتمند واردسازی / خروجی گیری را به شما ارائه می دهد. برای تهیه نسخه پشتیبان یا مهاجرت فقط با یک کلیک می توانید از تمام پیکربندی ها و تنظیمات ماژول فرم تماس به سادگی خروجی بگیرید. ماژول همچنین به شما این امکان را می دهد تا تمام پیام های مخاطبین را در قالب فایل CSV خروجی بگیرید.

در ضمن علاوه بر قابلیت خروجی گیری، شما می توانید تمام اطلاعات فرم ها را نیز واردسازی یا ایمپورت کنید. به عبارت دیگر، می توانید فرم های تماس را برای پیکربندی سریع به فروشگاه فعلی که در حال مشاهده آن هستید وارد کنید. این ویژگی زمانی مفید است که می خواهید فرم های تماس خود را بین فروشگاه های مختلف پرستاشاپی خود منتقل یا جا به جا نمایید.

کاملا ریسپانسیو، نمایش کامل بر روی هر صفحه نمایشی

به دنبال ساخت فرم­های ریسپانسیو برای نسخه موبایل خود هستید؟ با استفاده از ماژول فرم تماس بینهایت پرستاشاپ، فقط در چند مرحله ساده صاحب یک فرم تماس با طراحی مدرن و کاملا پاسخگو خواهید شد که با هر صفحه نمایشی اعم از تبلت و موبایل به خوبی سازگار است.

آنچه مشتریان شما دوست دارند

ماژول فرم تماس بینهایت پرستاشاپ، یک ماژول فرم تماس سفارشی عالی است که می تواند شما را قادر به ساخت فرم های آنلاین ضروری کند که می خواهید برای مشتریان خود نمایش دهید.

می توانید فرم های خود را در هرجای فروشگاه آنلاین خود نمایش دهید تا به مشتریان در یافتن و استفاده آسان از آنها کمک کنید. وقتی بازدیدکنندگان می توانند بدون باز کردن نرم افزار ایمیل خود به راحتی با شما تماس بگیرند، به احتمال زیاد به جای جستجوی یک فروشگاه دیگر، در فروشگاه شما باقی خواهند ماند.

ارسال فرم تماس مبتنی بر Ajax به مشتریان شما کمک می کند تا فرم ها را بدون بارگیری مجدد وب سایت ارسال کنند. طراحی کاملا پاسخگو فرم ها را در هر دستگاهی بی عیب و نقص به نظر می رسند و توجه مشتریان را به خود جلب می کنند.

نصب و راه اندازی

1. فایل سورس ماژول را از طریق پروفایل خود در فروشگاه اینترنتی نیوزپاور دانلود نمایید.

2. از پنل مدیریت وب سایت خود، به بخش "ماژول ها / ماژول ها و خدمات" بروید ، روی "بارگذاری ماژول / انتخاب فایل" کلیک کنید.

3. فایل ماژول "ets_cfultimate.zip" را از رایانه خود انتخاب کنید و سپس بر روی "Open" کلیک کنید تا نصب شود.

4. با استفاده از کشیدن و رها کردن المان های مختلف، اولین فرم تماس خود را ایجاد کنید، پس از پایان طراحی، فرم را ذخیره سازی کنید.

5. کار تمام است. از فرم تماس جالب خود لذت ببرید!

امکانات منحصر به فرد ماژول فرم ساز پرستاشاپ

امکان ایجاد تعداد نامحدودی از فرم های تماس پرستاشاپی

ساخت هر نوع فرم از طریق کشیدن و رها کردن بصری المان ها

پشتیبانی از انواع فیلد های ورودی مانند باکس های متنی، متن، باکس های رادیویی / چک باکس ها، بارگذاری فایل ، نقشه و تصاویر و غیره

امکان نمایش فرم ها در هر مکانی با استفاده از هوک استاتیک، هوک سفارشی و کد کوتاه

نمایش صفحه سپاسگزاری، پس از ارسال موفقیت آمیز فرم توسط مشتریان

کاملاً ریسپانسیو

ارسال فرم از طریق Ajax، بدون نیاز به بارگیری مجدد صفحه

صفحه نمایش جداگانه برای هر فرم تماس با عناصر بهینه سازی شده از رعایت کامل اصول SEO، از جمله URL دوستانه (بدون شناسه) ، عنوان متا، کلمات کلیدی Meta و توضیحات Meta.

تولید خودکار میل-تگ (برچسب های ایمیل) برای بدست آوردن داده های فرم تماس

امکان نمایش ویرایشگر غنی متن برای فیلدهای متنی هنگام تدوین فرم های تماس

پشتیبانی از فرم تماس پاپ آپ یا دکمه ای (بصورت پیش فرض فرم را پنهان کنید، وقتی مشتری روی دکمه "تماس با ما" کلیک کرد فرم را نمایش دهید. برچسب دکمه قابل تغییر است.)

سایر ویژگی ها

پشتیبانی از قابلیت چند زبانه بودن پرستاشاپ

پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی (مولتی استور)

کاملا امن و ایمن با قوانین اعتبار سنجی عالی

فرم تماس با مشتری

فرم نظرسنجی از مشتریان

فرم استخدام (فرم درخواست استخدام)

فرم محصول (در مورد محصول، قیمت محصول و غیره سوال کنید.)

فرم رزرو خدمات مانند فرم رزرو هتل، فرم رزرو کرایه اتومبیل و ...

فرم نقل قول (Quotation)

و سایر فرم های دیگر

متن ورودی ساده

فیلد متنی

پست الکترونیک

کلمه عبور

آدرس اینترنتی

تلفن

عدد

تاریخ

منو های کشویی

کادرهای تأیید

دکمه های رادیویی

HTML

پذیرش (کادر تأیید مانند "من با شرایط و ضوابط استفاده موافق هستم.")

درج Quiz (برای فرم های نظرسنجی مشتری بسیار مفید است.)

CAPTCHA (تصویر ساده و reCAPTCHA گوگل ، بسیار ایمن!)

فایل (.pdf ، .doc ، .zip ، .jpg ، و غیره)

دکمه ارسال

به شما این امکان را می دهدتا پیام ها و فایل های پیوست ارسال شده از طریق فرم های تماس به دفتر پشتیبان وب سایت خود را ذخیره سازی کنید.

با استفاده از میل-تگ های موجود (برچسب های ایمیل)، مقادیر و اطلاعات ورودی فرم های تماس پر شده از طرف مشتریان را از طریق ایمیل دریافت کنید.

از ایمیل تأیید سفارشی پشتیبانی کنید (ارسال ایمیل پاسخ خودکار)

دارای ویرایشگر الگوی ایمیل

ذخیره و مدیریت آسان پیام های مشتریان

پیام های اعلان سفارشی

پیام های مشتریان را در قالب فایل .csv خروجی بگیرید.

امکان افزودن آدرس آی پی خاص به بلک لیست، برای جلوگیری از ارسال فرم های تماس اسپم

دارای قابلیت فیلتر نمودارها

دارای نمودار آماری پیام ها، نمایش ها و پاسخ های دریافتی از طریق فرم های تماس شما.

امکان ذخیره سازی اطلاعات مشتریانی که از طریق فرم های تماس پیام ارسال می کنند.

دارای الگوی ایمیل سفارشی برای ایمیل به مدیر، پاسخ خودکار ایمیل و پاسخ نامه

امکان تنظیم قوانین کلی را برای همه صفحات فرم تماس (عنوان فرم، فعال کردن پسوند URL ، حذف شناسه از URL فرم تماس) و تعداد پیام های نمایش داده شده در هر صفحه از پنل مدیریت

رهایی از اسپم ها با استفاده از ویژگی CAPTCHA (v2 و v3)

تمام پیکربندی های فرم تماس خود را با 1 کلیک واردسازی کرده و یا خروجی بگیرید.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720261

مشخصات

ناشر
ETS-Soft
مناسب برای
سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
سازگار با
پرستاشاپ 1.6 و 1.7
واکنش گرا (Responsive)
100%
پشتیبانی از قابلیت چند فروشگاهی
بله
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.7.7.3 - 1.7.8.7 - 1.7.8.8 - 1.7.8.9 - 8.0.4
اخرین تغییرات ماژول

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
1 نظر
★★★★★ عالی 1
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
(1)
ماژول فرم ساز پرستاشاپ حرفه ای - Contact Form 7Contact Form 7 ماژول فرم ساز پرستاشاپ بسیار قدرتمندی است که با استفاده از آن می توانید انواع فرم های های پیشرفته را در فروشگاه پرستاشاپی خود طراحی نمایید. با این افزونه...
(3)
ماژول طراحی فرم پرستاشاپپرفروش ترین ماژول فرم ساز پرستاشاپ برترین افزونه ایجاد انواع فرم های جذاب برای فروشگاه پرستاشاپی شمایکی از پیشرفته ترین افزونه های فرم ساز پرستاشاپ با امکاناتی منحصر به فردForm Builder -...
Smart Popup (Newsletter Popup)این افزونه به شما امکان نمایش پنجره‌های pop-up شیک و جذاب بر اساس چندین فیلتر مختلف به همراه شمارنده معکوس را می دهد. این ماژول با امکان اضافه کردن یک بلوک اشتراک خبرنامه با فیلدهای پویا....
صفحه CMS خصوصی در پرستاشاپ به شما این امکان را می دهد تا محتوای خصوصی یا (CMS های خصوصی) ایجاد کنید. آیا می خواهید فروشگاهی با محتوای محدود برای کاربران یا گروه های خاص داشته باشید؟ با این افزونه منحصر به فرد، صفحات...
ماژول طراحی قالب ایمیل پرستاشاپ یا ماژول شخصی سازی ایمیل پرستاشاپ، به شما کمک می کند تا تمام ایمیل های ارسال شده به مشتریان خود را در هر مرحله از خرید شخصی سازی کنید! ایمیل فاکتور، ایمیل ایجاد حساب، ایمیل خبرنامه،...
(2)
ماژول مگامنوی زیبای پرستاشاپ - Pretty Menu کاری از شرکت ETS Softماژول Pretty Menu ابزار طراحی و ساخت مگامنو پرستاشاپ، با کشیدن و رها کردن المانها و عناصر مختلف است. مگامنو یک ماژول قابل تنظیم و پاسخگو است. این ماژول...
ماژول ایزی منو پرستاشاپ - Easymenu ماژول ایزی منو پرستاشاپ - Easymenu
پیشنهاد ویژه محدود
3,048,500 تومان3,350,000 تومان
(1)
ماژول ایزی منو پرستاشاپ - Easymenu ماژول ایزی منو پرستاشاپ - Easymenu یک پلاگین مگامنو ساز برای پرستاشاپ است. با استفاده از ویرایشگر نمای جلویی وب سایت، عناصر مختلف منو را با کشیدن و رها کردن به ساده ترین شکل ممکن...
ماژول ایزی بیلدر پرستاشاپ - Easybuilder For PrestaShop ماژول ایزی بیلدر پرستاشاپ - Easybuilder For PrestaShop
پیشنهاد ویژه محدود
5,445,000 تومان5,500,000 تومان
(1)
ماژول ایزی بیلدر پرستاشاپ - Easybuilder For PrestaShop  Easybuilder For PrestaShop - Frontend Page Builder & Frontend Theme Editor Easybuilder یک ابزار طراحی وب سایت با استفاده از کشیدن و رها کردن بصورت زنده و...
در کنارش خریداری شده
(6)
ماژول صفحه ساز پرستاشاپ - Creative Elements - المنتور با المنتور پرستاشاپ یکی از ماژول های جذاب صفحه ساز پرستاشاپ می توانید به ایجاد و طراحی صفحات دلخواه بپردازید. کافی است Darg&Drop کنید. با خرید ماژول صفحه ساز...
ماژول درج خودکار محصولات مرتبط پرستاشاپاین ماژول پرستاشاپ محصولات مرتبط را در صفحات محصول با کمک یک رابط قابل تنظیم با کاربردی آسان نمایش می دهد. نمایش محصولات مرتبط در صفحه محصول تعامل مشتریان را افزایش می دهد و در...
ماژول پیشنهاد ویژه - تایمر شمارش معکوس تخفیف در پرستاشاپ تایمر شمارش معکوس جذابی را برای محصولات تخفیف خورده نمایش می دهد. تایمر، زمان باقیمانده تخفیف برای محصولات را به همراه دکمه ای نشان می دهد. این دکمه به مشتریان...
(1)
ماژول پرستاشاپ ایجاد کیف پول اعتباری در فروشگاه برای مشتریان با امکان استفاده کاربران از موجودی آن برای پرداخت سفارشات  به عنوان یک روش پرداخت حرفه ای و مستقلUser internal balance UserBalanceماژول پرداخت از اعتبار...
بهترین ماژول درج لوگو و برند تجاری تامین کنندگان و تولید کنندگان در صفحه محصولManufacturer (Brand) and Supplier on product page Moduleاگر به دنبال درج لوگو تامین کنندگان و تولیدکنندگان محصولات فروشگاه خود در صفحه...
(2)
ماژول مگامنوی زیبای پرستاشاپ - Pretty Menu کاری از شرکت ETS Softماژول Pretty Menu ابزار طراحی و ساخت مگامنو پرستاشاپ، با کشیدن و رها کردن المانها و عناصر مختلف است. مگامنو یک ماژول قابل تنظیم و پاسخگو است. این ماژول...
(1)
ماژول فیلتر پرستاشاپ – افزونه فیلتر نتایج جستجوی پرستاشاپAmazzing filter moduleماژول فیلتر پرستاشاپ – افزونه فیلتر نتایج جستجوی پرستاشاپ ماژول تجاری پرستاشاپی، در اصل یک موتور فیلتری قوی بر فروشگاه آنلاین شماست، که...
(2)
ماژول پرداخت در یک صفحه حرفه ای پرستاشاپ One page Checkout PS پرستاشاپ 1.7One Page Checkout PS (Easy, Fast & Intuitive) Moduleروند فروش و صفحه پرداخت فروشگاه خود را برای مشتریان خود بهبود دهید و نرخ تبدیل خود را...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول فرم ساز پرستاشاپ - فرم تماس بینهایت
599,000 تومان