×
×

مرتب سازی محصولات بر اساس دسته بندی در پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720568

Sorting Out Products by Category - Display Order 

با مرتب سازی محصولات بر اساس دسته بندی در پرستاشاپ محصولات خود را به صورت عمده براساس شناسه، نام، مرجع، تعداد فروش، قیمت، موجودی، تاریخ (محصولات جدید) یا ترتیب سفارشی مرتب کنید. ترتیب صعودی یا نزولی را تنظیم کنید. در هر یک از دسته بندی ها و زیردسته های خود ترتیب متفاوتی برای محصولات تنظیم کنید. 

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 34,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

مرتب سازی محصولات بر اساس دسته بندی در پرستاشاپ

بررسی اجمالی افزونه

محصولات خود را در پرستاشاپ به صورت گروهی براساس شناسه، نام، مرجع، تعداد فروش، قیمت، موجودی در انبار، تاریخ (جدیدترین‌ها) و یا ترتیب سفارشی دسته‌بندی کنید. ترتیب صعودی یا نزولی. در هر یک از دسته‌بندی‌ها و زیردسته‌های خود ترتیب متفاوتی برای محصولات تنظیم کنید. این ماژول به شما امکان می‌دهد ترتیب نمایش محصولات خود را در بخش فرانت آفیس وبسایت سفارشی کرده و محصولات خاصی را برجسته کنید تا فروش و رضایت مشتریان خود را افزایش دهید. این ماژول تنها می‌تواند محصولات را در بخش‌های زیر مرتب کند:

- دسته‌بندی‌ها یا کتگوری ها (Categories)

- زیردسته‌ها (Sub-categories)

- صفحه اصلی (در صورت استفاده از ماژول "محصولات برجسته در صفحه اصلی" در پرستاشاپ)

این ماژول به طور خودکار صفحه اصلی و تمامی دسته‌بندی‌ها و زیردسته‌ها را شناسایی می‌کند و به شما امکان می‌دهد برای هر صفحه نوع مرتب سازی خاصی تنظیم کنید (هر صفحه ترتیب سفارشی خود را دارد).

لطفا توجه داشته باشید که این ماژول نمی‌تواند محصولات را در صفحات تامین کننده یا تولید کننده مرتب کند (فقط دسته‌بندی‌ها و زیردسته‌های محصولات).

15 روش برای مرتب کردن محصولات در این افزونه تعریف شده است (14 ترتیب تعریف شده + ترتیب سفارشی):

اکنون می‌توانید دسته‌بندی‌های کامل محصولات را براساس موارد زیر مرتب کنید:

- شناسه - صعودی

- شناسه - نزولی

- نام - صعودی (A->Z)

- نام - نزولی (Z->A)

- مرجع - صعودی

- مرجع - نزولی

- تعداد فروش - صعودی

- تعداد فروش - نزولی

- قیمت (بدون مالیات) - صعودی

- قیمت (بدون مالیات) - نزولی

- موجودی در انبار - صعودی

- موجودی در انبار - نزولی

- تاریخ - صعودی

- تاریخ - نزولی

- ترتیب سفارشی (با اختصاص شماره به هر محصول)

لطفا توجه داشته باشید: تنها می‌توانید یک ترتیب برای هر دسته‌بندی / زیردسته اعمال کنید، ترکیب تعدادی ترتیب برای یک همان دسته‌بندی / زیردسته ممکن نیست.

ماژول Sorting Out Products by Category - Display Orderچگونه کار می‌کند؟

1- دسته یا زیردسته‌ای که می‌خواهید مرتب سازی کنید را از منوی کشویی انتخاب کنید.

2- نوع مرتب سازی را انتخاب کنید.

3- صفحه را در بخش فرانت آفیس(F5) رفرش کنید.

برای همه اندازه‌های فهرست‌ها

این راه‌حل ساده‌ترین و سریعترین روش برای مرتب کردن محصولات کاتالوگ شما به صورت یکجا است. این ماژول برای فروشگاه‌های آنلاین با تعداد زیادی محصول طراحی شده است و به شما امکان می‌دهد نمایش محصولات خود را سفارشی کنید.

لطفا توجه داشته باشید که اگر دسته‌های بزرگی از محصولات دارید، ممکن است بخواهید مقدار متغیر "max_input_vars" را در سرور خود افزایش دهید تا بتوانید این دسته‌ها را مرتب کنید (مقدار "max_input_vars" باید بیشتر از تعداد محصولات موجود در دسته انتخاب شده باشد).

اجرای مجدد زمان‌سنج برای کاتالوگ‌های بزرگ

سرعت بارگذاری را افزایش دهید. اگر این گزینه را فعال کنید، مرتب‌سازی از طریق یک cron انجام می‌شود که باید در سیستم شما تنظیم شود و دسته‌بندی‌هایی که تغییرات یک محصول در آن‌ها رخ می‌دهد، برای مرتب کردن در صف قرار می‌گیرند.

لطفا توجه داشته باشید: فقط برای نسخه 1.7 قابل دسترسی است.

درباره صفحه اصلی

ماژول ما قادر است محصولاتی که در صفحه اصلی نمایش داده می‌شوند را از طریق ماژول پیش‌فرض پرستاشاپ "محصولات برجسته در صفحه اصلی" (homefeatured) مرتب کند. اگر از ماژول دیگری برای نمایش محصولات خود در صفحه اصلی استفاده می‌کنید، ماژول ما قادر به تغییر ترتیب محصولات نخواهد بود.

درباره مولتی‌استور

این ماژول همان ترتیب را برای دسته‌بندی‌هایی که مشترک بین چند فروشگاه هستند اعمال می‌کند، امکان تنظیم ترتیب متفاوتی برای یک دسته‌بندی از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر وجود ندارد.

مزایایی که این ماژول پرستاشاپ برای مشتریان دارد

ماژول ما به مشتریان شما کمک می‌کند تا به راحتی محصولاتی را که به دنبال آن‌ها هستند پیدا کنند. یک ماژول ضروری برای همه فروشگاه‌های آنلاین با تعداد زیادی محصول.

دموی ماژول

جهت بررسی دموی این ماژول، میتوانید از لینک های زیر استفاده فرمایید. ممکن است نیاز به استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده  IP از ایران به سایر کشورها مورد نیاز باشد.

امکانات و ویژگی های ماژول :

  • استفاده بسیار آسان
  • مرتب سازی محصولات در صفحات خانه/دسته‌بندی/زیردسته
  • هر صفحه ترتیب سفارشی خود را دارد
  • مرتب سازی محصولات براساس شناسه به صورت صعودی یا نزولی
  • مرتب سازی محصولات براساس نام به صورت صعودی یا نزولی (A->Z یا Z->A)
  • مرتب سازی محصولات براساس مرجع به صورت صعودی یا نزولی
  • مرتب سازی محصولات براساس تعداد فروش به صورت صعودی یا نزولی
  • مرتب سازی محصولات براساس قیمت به صورت صعودی یا نزولی
  • مرتب سازی محصولات براساس موجودی در انبار به صورت صعودی یا نزولی
  • مرتب سازی محصولات براساس تاریخ به صورت صعودی یا نزولی
  • مرتب سازی محصولات به صورت دستی و ایجاد ترتیب سفارشی با اختصاص یک شماره به هرکدام از آن‌ها
  • زمان‌سنج تولید مجدد لیست محصولات برای کاتالوگ‌های بزرگ
  • ذخیره جایگاه تعریف شده به صورت دستی
مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720568

مشخصات

مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
سازگار با
PrestaShop -1.6 & 1.7
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
محصولات مرتبط
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Prestashop Invoice number change جدیدترین نسخه ماژول تغییر شماره فاکتور پرستاشاپ در نیوزپاور : ویرایش 1.2.2به لطف این ماژول پرستاشاپ هوشمند می توانید شماره فاکتورهای تولید شده توسط فروشگاه خود را تغییر دهید. می توانید...
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Prestashop Mass product combinations editorاگر زمان زیادی را صرف فرآیند ویرایش ترکیب‌ها در فروشگاه خود می‌کنید، ماژول ویرایشگر انبوه ترکیبات محصول پرستاشاپ به شما کمک خواهد کرد. با این افزونه پرستاشاپ، می‌توانید به...
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Prestashop Quantity discounts on products listsبا استفاده از این ماژول، شما به راحتی می‌توانید قوانین تخفیف مقداری یا (Quantity discounts) را بر روی هر محصول موجود در فروشگاه آنلاین خود نمایش دهید، همانند نمایش در...
599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
"ماژول ورود به پنل کاربری مشتری از مدیریت در پرستاشاپ" - Admin Login as Customer | Access User Account به مدیران فروشگاه اجازه می‌دهد که با یک کلیک تکی، به حساب مشتری وارد شده و بدون استفاده از رمز عبور به حساب کاربری...
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
با ماژول تخصیص حامل در پرستاشاپ به محصولات به صورت انبوه در زمان صرفه‌جویی کنید، دیگر نیازی نیست به صورت یکی به یکی حامل را به محصول اختصاص دهید. این ماژول امکان انجام این کار را به صورت گروهی فراهم می‌کند. فقط حامل...
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول Google Tag Manager برای پرستاشاپ در (Analytics, Ads و...) گوگل تگ منیجر و تمام افزونه‌های آن مانند (Analytics، Ads ...) را به صورت ساده و  در پرستاشاپ خود یکپارچه کنید. این ماژول برای بررسی فعالیت کاربران،...
0 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ترب کلید برای پرستاشاپ - Product APIبا نصب این ماژول محصولات شما با سرعت بیشتری در ترب بروزرسانی خواهند شد و فشار بر روی سرورهای شما کاهش پیدا خواهد کرد.این ماژول تنها لیست محصولات به همراه مشخصات ضروری آن‌ها،...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول تغییر و مرتب‌سازی محصولات در دسته‌بندی و برند پرستاشاپMove & Sort Products Positions in Category and Brandویرایش ترتیب نمایش محصولات در دسته‌بندی‌ها و برندها.تغییر ترتیب نمایش محصولات با استفاده از قابلیت...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
مرتب سازی محصولات بر اساس دسته بندی در پرستاشاپ
699,000 تومان