×
×

ماژول وب اَپ و پوش نوتیفیکیشن پیشرفته پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720220

برترین ماژول وب اَپ و پوش نوتیفیکیشن پیشرفته پرستاشاپ

Advance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Module

ماژول وب اَپ و پوش نوتیفیکیشن پیشرفته پرستاشاپ، ماژولی بینظیر برای ساخت و ایجاد وب اپ برای فروشگاه پرستاشاپی شما

قابلیت ایجاد وب اپ و پوش نوتیفیکیشن، دارای یادآور سبد خرید حرفه ای، امکان ارسال پیام اختصاصی به تفکیک هر مشتری

جدیدترین نسخه ماژول 7.0.0

ترجمه شده به زبان فارسی

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 49,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول وب اَپ و پوش نوتیفیکیشن پیشرفته پرستاشاپ

Advance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Module

بررسی اجمالی افزونه

این ماژول حیرت انگیز، برای فروشگاه پرستاشاپی شما وب-اَپ تولید می کند و تجربه کلی کاربران شما را بهبود می دهد و آنها را مجذوب خود می کند. این قابلیت به همراه ویژگی عالی پوش نوتیفیکیشن این ماژول، مشتریان شما را از آخرین اخبار و اطلاعات فروشگاه، محصولات جدید و ... باخبر می کند. با خرید و نصب این ماژول از هزینه های سنگین طراحی و بروزرسانی مداوم اپلیکیشن به خاطر کوچکترین تغییراتی که در وب سایت خود اعمال می کنید، بی نیاز شوید. 

کاری که برترین ماژول ایجاد وب اَپ و پوش نوتیفیکیشن پیشرفته پرستاشاپ برای شما انجام می دهد چیست؟

عملکرد بهتر، تعامل بیشتر کاربران و در نتیجه نرخ تبدیل بالا! ساخت یک نسخه وب اپ سریع و راحت بدون نیاز به اپلیکیشن اندروید جایگزین مناسب اپلیکیشن های موبایلی!

وب-اَپ چیست؟

یک برنامه وب یا وب-اَپ، نرم افزاری کاربردی است که بر روی وب سرور اجرا می شود، برخلاف اپلیکیشن ها که به صورت محلی روی سیستم عاملی مانند اندروید اجرا می شوند. وب-اَپ ها توسط کاربر از طریق یک مرورگر وب با اتصال به اینترنت فعال قابل دسترسی هستند.  این ماژول بینظیر برای وب سایت پرستاشاپی شما وب-اَپ تولید می کند. با استفاده از این ماژول دیگر شما نیاز به صرف هزینه های سنگین برای طراحی یک اپلیکیشن موبایلی و بروزرسانی مدام آن نخواهید داشت. یک وب- اپ پیشرو (PWA) از قابلیت های مدرن وب برای ارائه تجربه ای شبیه به کار کردن با اپلیکیشن به کاربران استفاده می کند تا راحتی و در دسترس بودن وب سایت شما را برای کاربرانتان به ارمغان آورد.

این ماژول خارق العاده با تولید وب-اَپ مشتریانی که با تبلت و تلفن های هوشمند وب گردی می کنند را به مشتریانی وفادار برای شما تبدیل می کند. مدیر می تواند نام وب-اَپ را طوری تنظیم کند که هنگام باز شدن آن در تلفن های همراه نشان داده شود. همچنین می تواند نام کوتاه وب-اَپ را  به دلخواه خود تنظیم کند زیرا این نام در صفحه اصلی برنامه نمایش داده می شود. نکته جالب توجه دیگر این ماژول، امکان شخصی سازی رنگ پس زمینه Splash Screen است.

دموی ماژول

جهت بررسی دموی این ماژول، میتوانید از لینک های زیر استفاده فرمایید. ممکن است استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده  IP از ایران به سایر کشورها مورد نیاز باشد.

Splash Screen چیست؟

Splash Screen به طور متناوب به عنوان صفحه بوت، پوسته بوت، یا صفحه خوش آمدگویی شناخته می شود ، صفحه اسپلش یک صفحه معرفی است که به عنوان یک برنامه یا رایانه در حال بارگیری یا بوت شدن نمایش داده می شود. به طور معمول صفحه اسپلش می تواند شامل یک آرم، لوگو یا یک تصویر دیگر باشد، این صفحه می تواند دربرگیرنده یک نام شرکت و گاهی اوقات شعار آن شرکت باشد.

با استفاده از این ماژول، مدیر وب سایت می تواند ....

لوگوی وب- اَپ را بارگذاری کند.

آیکن هشدار از طریق فشار یا به اصطلاح پوش را بارگذاری کند.

Push Notifications  ایجاد کند. (پشتیبانی از سرویس پوش نوتیفیکیشن)

Push Notifications ها را ویرایش / حذف یا ارسال کند.

وقتی کاربرPush Notification می بیند، مدیر وب سایت می تواند یک URL هدف را نیز پیوست آن کند.

برای هر Push Notification یک نماد اعلان جداگانه پیوست کند.

Advance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Module
Advance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Module

Push Notification چیست؟

Push Notification پیام هایی هستند که مدیریت یک وب سایت درباره اخرین اخبار و تخفیف های فروشگاه خود، محصولات جدید، حراجی ها و .... منتشر می کند. صاحب وب سایت می توانند آنها را در هر زمانی که تمایل دارد ارسال کند. کاربران نیازی نیست که در وب سایت حضور داشته باشند یا از دستگاه های خود برای دریافت آنها استفاده کنند. هر موقع که کاربران به وب سایت مراجعه کنند قادر به مشاهده این دسته از پیام ها خواهند بود. اطلاع رسانی اخرین اخبار فروشگاه از طریق پوش نوتیفیکیشن یکی دیگر از ویژگی های برتر این ماژول عالی است. با استفاده از این ماژول بینظیر، پوش نوتیفیکیشن ها در گوشه ای از صفحه برای مشتریانی که در وب سایت حضور پیدا می کنند به نمایش در آورید و آن ها را از اخرین اخبار فروشگاه خود مطلع سازید.

آنچه مشتریان شما دوست دارند

این ماژول تجربه ای مشابه به یک اپلیکیشن مستقل را برای کاربران موبایل و تبلت ارائه می دهد و برای کاربران تحت وب به عنوان مرجعی عالی برای کسب اطلاعات جدید فروشگاه شما به شمار می رود. طراحی و کارایی این ماژول از نظر مشتریان، بسیار کاربرپسند خواهد بود.

نصب و راه اندازی ماژول

نصب این ماژول بسیار آسان است. کافی است سورس ماژول را از طریق حساب کاربری خود در فروشگاه اینترنتی نیوزپاور دانلود نموده و در قسمت ماژول های وب سایت خود با یک کلیک نصب نمایید.

سایر امکانات منحصر به فرد برترین ماژول ایجاد وب اَپ و پوش نوتیفیکیشن پیشرفته پرستاشاپ

پس از باز شدن یک صفحه، می توان همان صفحه را حتی در حالت آفلاین نیز باز کرد.

تعامل کاربر را افزایش می دهد در نتیجه نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

اعلان را برای وضعیت آنلاین / آفلاین برنامه نشان می دهد.

URL صفحه محصول برای اطلاع رسانی فشار محصول اضافه می شود.

حداکثر محدودیت کاراکتر برای نام کوتاه برنامه 12 است.

پیگیری وضعیت زنده پوش نوتیفیکیشن ها هنگام ارسال آن ها به مشتریان

هم اکنون ماژول با سیستم عامل IOS سازگار است. با این حال، قابلیت Push notification توسط PWA در سیستم IOS پشتیبانی نمی شود.

توصیه مهم

الزامات برای نصب این ماژول:

حداقل نسخه PHP مورد نیاز: PHP 5.6+.

بهترین نسخه PHP توصیه شده برای عملکرد بهتر: PHP 7.1

شما باید SSL را در فروشگاه خود فعال کنید. اگر SSL فعال نیست می توانید از میزبان هاست خود بخواهید برای شما آن را فعال سازی نماید.

اکستنشن های PHP مورد نیاز

توابع زیر باید برای عملکرد صحیح ماژول بر روی سرور شما فعال باشند.

Openss :

Openss یکی از اکتنشن های PHP است که برای عملکرد صحیح ماژول فعال سازی آن الزامی است.

Gmp :

GMP مخفف (GNU Multiple Precision Arithmetic Library) است. GMP کتابخانه ای است که در PHP پشتیبانی می شود و به شما این امکان را می دهد تا عملیات ریاضیاتی را بر روی اعداد شناسه دار، اعداد گویا و اعداد شناور انجام دهید. گفته می شود تابع GMP در محاسبه نتیجه نهایی در تعداد اعداد بالا، بسیار سریع است.

Mbstring :

Mbstring مخفف توابع رشته چند بایتی است. Mbstring یک اکستنشن php است که برای مدیریت رشته های غیر ASCII (non-ASCII) استفاده می شود. Mbstring برای تبدیل رشته ها به رمزگذاری های مختلف استفاده می شود. از طرح های رمزگذاری نویسه چند بایتی برای بیان بیش از 256 کاراکتر در سیستم کدگذاری عادی بایت استفاده می شود.

cURL:

cURL یک کتابخانه PHP و یک ابزار خط فرمان (مانند wget) است که به شما کمک می کند فایل ها را ارسال کنید و همچنین داده ها را از طریق HTTP و FTP بارگیری کنید. این اکستنشن از پروکسی پشتیبانی می کند، شما می توانید داده ها را از طریق اتصالات SSL منتقل کنید، می توانید کوکی ها را تنظیم کنید و حتی فایل هایی را که پشت سیستم ورود قرار دارند را دریافت کنید.

Advance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Module
Advance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Module
Advance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Module
Advance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Module
Advance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Module
Advance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Module
Advance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Module
Advance PWA | Offline, Push Notification, App, Firebase Module
مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720220

مشخصات

موضوع
پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
یک فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
زبان
فارسی
سازگار با
PrestaShop Compatibility : V1.6.0.4 - V1.7.X - V8.X
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.7.6.7 -1.7.7.3 - 1.7.7.5 - 8.1.0
اخرین تغییرات ماژول

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
1 نظر
★★★★★ عالی 1
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
Prestashop Invoice number change جدیدترین نسخه ماژول تغییر شماره فاکتور پرستاشاپ در نیوزپاور : ویرایش 1.2.2به لطف این ماژول پرستاشاپ هوشمند می توانید شماره فاکتورهای تولید شده توسط فروشگاه خود را تغییر دهید. می توانید...
Prestashop Mass product combinations editorاگر زمان زیادی را صرف فرآیند ویرایش ترکیب‌ها در فروشگاه خود می‌کنید، ماژول ویرایشگر انبوه ترکیبات محصول پرستاشاپ به شما کمک خواهد کرد. با این افزونه پرستاشاپ، می‌توانید به...
Prestashop Quantity discounts on products listsبا استفاده از این ماژول، شما به راحتی می‌توانید قوانین تخفیف مقداری یا (Quantity discounts) را بر روی هر محصول موجود در فروشگاه آنلاین خود نمایش دهید، همانند نمایش در...
"ماژول ورود به پنل کاربری مشتری از مدیریت در پرستاشاپ" - Admin Login as Customer | Access User Account به مدیران فروشگاه اجازه می‌دهد که با یک کلیک تکی، به حساب مشتری وارد شده و بدون استفاده از رمز عبور به حساب کاربری...
با ماژول تخصیص حامل در پرستاشاپ به محصولات به صورت انبوه در زمان صرفه‌جویی کنید، دیگر نیازی نیست به صورت یکی به یکی حامل را به محصول اختصاص دهید. این ماژول امکان انجام این کار را به صورت گروهی فراهم می‌کند. فقط حامل...
(1)
ماژول Google Tag Manager برای پرستاشاپ در (Analytics, Ads و...) گوگل تگ منیجر و تمام افزونه‌های آن مانند (Analytics، Ads ...) را به صورت ساده و  در پرستاشاپ خود یکپارچه کنید. این ماژول برای بررسی فعالیت کاربران،...
ماژول ترب کلید برای پرستاشاپ - Product APIبا نصب این ماژول محصولات شما با سرعت بیشتری در ترب بروزرسانی خواهند شد و فشار بر روی سرورهای شما کاهش پیدا خواهد کرد.این ماژول تنها لیست محصولات به همراه مشخصات ضروری آن‌ها،...
Sorting Out Products by Category - Display Order با مرتب سازی محصولات بر اساس دسته بندی در پرستاشاپ محصولات خود را به صورت عمده براساس شناسه، نام، مرجع، تعداد فروش، قیمت، موجودی، تاریخ (محصولات جدید) یا ترتیب سفارشی...
در کنارش خریداری شده
(1)
ماژول پرینت لیبل مرسولات پرستاشاپجهت آماده سازی مرسوله جهت ارسال به مشتریPrint Shipping Labels Pro (Address Direct Print) Moduleترجمه کامل به زبان فارسیجدیدترین نسخه ماژول 4.12.0ماژول پرینت لیبل مرسولات پرستاشاپ ، چاپ...
(2)
ماژول خروجی گیری و آپدیت محصولات پرستاشاپ Products Catalog Export/UpdateProduct Catalog (CSV, Excel) Export/Update Module بی نظیرترین ماژول های پرستاشاپی برای خروجی گرفتن و بروزرسانی محصولات فروشگاه پرستاشاپی شما در...
(2)
ماژول پرداخت در یک صفحه حرفه ای پرستاشاپ One page Checkout PS پرستاشاپ 1.7One Page Checkout PS (Easy, Fast & Intuitive) Moduleروند فروش و صفحه پرداخت فروشگاه خود را برای مشتریان خود بهبود دهید و نرخ تبدیل خود را...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول وب اَپ و پوش نوتیفیکیشن پیشرفته پرستاشاپ
999,000 تومان