×
×

Advance Product Attribute / Field ماژول پیشرفته افزودن ویژگی / فیلد اضافی در صفحه محصول پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720056

با کمک ماژول،  Prestashop Advance Product Attribute / Field کاری از شرکت Knowband، می توانید یک قسمت اطلاعات سفارشی را در صفحه محصولات سایت خود اضافه کنید.

با ماژول افزودن ویژگی/فیلد به صفحه محصول پیشرفته پرستاشاپ می توانید اطلاعات بیشتری درباره محصولات به مشتریان خود ارائه کنید و به سادگی نرخ فروش محصولات خود را افزایش دهید.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 9,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

Prestashop Advance Product Attribute Field Module

ماژولی بی نظیر از شرکت Knowband

توضیحات توسعه دهنده ماژول ترجمه شده از انگلیسی به فارسی توسط تیم پرستانیوز، گروه متخصص پرستاشاپ نیوزپاور

·       شما می توانید با کمک ماژول پیشرفته افزودن ویژگی / فیلد اضافی برای محصولات پرستاشاپی، یک قسمت اطلاعات سفارشی شده را در صفحه محصولات  وب سایت خود ایجاد کنید.

·       این ماژول با افزودن فیلد اضافی/ویژگی در صفحه محصولات پرستاشاپ اطلاعات بیشتری را درباره محصولات به مشتریان ارائه می­نماید.

·       مدیران وب سایت های مبتنی بر پرستاشاپ می توانتد تعداد بی نهایت فیلد سفارشی را در صفحه محصولات ایجاد کنند و موقعیت نمایش آنها را به دلخواه انتخاب نمایند.

·       صاحبان فروشگاه های پرستاشاپی می توانند به راحتی از این افزونه پرستاشاپی استفاده کنند.

·       مدیران می توانند از مشتریان اطلاعات مختلفی را راجع به یک محصول خاص دریافت کنند.

·       مشتریان می توانند برای هر محصول دیدگاه ها و نظرات خود را به مدیران ارسال کنند و تعاملی خوب با مدیر وب سایت برقرار کنند.

ماژول پیشرفته افزودن ویژگی / فیلد اضافی برای محصولات پرستاشاپی

آیا برای بهبود فروش وب سایت، ارائه اطلاعات اضافی به مشتریان الزامی است؟

این ماژول عالی توسط شرکت Knowband، برای افزودن فیلدهای اطلاعات جدید در صفحه محصولات سایت طراحی شده است. برای افزودن فیلد اضافی به صفحه محصول نیازی به ایجاد هر گونه تغییری در کدهای وب سایت وجود ندارد. ماژول پیشرفته افزودن ویژگی / فیلد اضافی برای محصولات پرستاشاپی، به شما این امکان را می دهد که هر زمان که لازم بود فیلد های سفارشی را در صفحات وب سایت ایجاد کنید.

فروشندگان آنلاین اکنون می توانند با استفاده از این ماژول، به هر اندازه که می خواهند اطلاعات اضافی بیشتری را راجع به یک صفحه محصول خاص به کاربران و خریداران خود ارائه دهند و از مشتریان اطلاعات زیادی را جمع آوری کنند. ماژول پیشرفته افزودن ویژگی / فیلد اضافی برای محصولات پرستاشاپی، راهی ساده برای افزودن هر نوع فیلد/ویژگی و مشخص کردن نام برچسب در همان قسمت ارائه می دهد. این ماژول از فیلد، متن، دکمه های رادیو، دکمه های کشویی یا DropDown، چک باکس، تعیین تاریخ، فیلد انتخاب گزینه و یا نمایش متن پشتیبانی می کند. بنابراین، فروشندگان می توانند فیلدهای مورد نیاز خود را اضافه کنند. این تغییرات را می توان در کل صفحات محصول سایت یا در یک صفحه خاص اجرا کرد.

ویژگی های این ماژول منحصر به فرد :

پیکربندی ساده:

ماژول پیشرفته افزودن ویژگی / فیلد اضافی برای محصولات پرستاشاپی، به راحتی قابل نصب و استفاده است. عملکرد این افزونه پرستاشاپی می تواند به راحتی از طریق پنل مدیریت با یک کلیک فعال یا غیرفعال شود. علاوه بر این، حتی می توان با وارد کردن کد CSS سفارشی، ظاهر و قالب این ماژول را شخصی سازی کنید.

مدیریت آسان فیلدها:

مدیر فروشگاه می تواند فیلدهای ایجاد شده را هر زمان مورد نیاز باشد ویرایش یا حذف کند. با مدیریت فیلد اطلاعات آسان این ماژول، مدیر می تواند به طور موثرتری صفحات وب سایت را بهینه سازی کند.

ایجاد فیلد اضافی:

ایجاد زمینه اطلاعات سفارشی در پرستاشاپ هرگز به این آسانی نبوده است. این ماژول پیشرفته افزودن ویژگی / فیلد اضافی برای محصولات پرستاشاپی، کار را برای مدیر وب سایت بسیار آسان کرده است. تنها کاری که باید مدیر وب سایت انجام دهد این است که نوع فیلدی را که می خواهد ایجاد کند انتخاب نماید، اطلاعات مورد نیاز خود را وارد کرده و تغییرات را ذخیره سازی کند.

اعتبار سنجی خودکار:

قوانین اعتبارسنجی خودکار را می توان با انتخاب همان موارد از لیست کشویی یا دراپ دون، در قسمت های ایجاد شده ماژول تنظیم کرد. این رویکرد خودکار موجب صرفه جویی در وقت بسیاری از کسب و کارهای الکترونیکی آنلاین می شود.

نمایش در فاکتورها و گزینه های مشخصات سفارش:

ماژول پیشرفته افزودن ویژگی / فیلد اضافی برای محصولات پرستاشاپی، به مدیر وب سایت این امکان را می دهد که قسمت های اضافی فیلد سفارشی را در فاکتور مشتری نیز به نمایش بگذارد. اگر این ویژگی فعال باشد، اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط آنها نیز روی فاکتور نشان داده می شود. همین اطلاعات را می توان در پروفایل سفارش ها نیز نشان داد.

بهینه سازی تک صفحه:

در صورت عدم نیاز به ایجاد تغییرات در همه صفحات محصولات، با کمک این ماژول می توانید قسمتهای سفارشی شده مد نظر خود را حتی به یک صفحه خاصی از محصولی واحد اضافه کنید.

پشتیبانی چند زبانه و چند فروشگاهی:

این ماژول از قابلیت چند زبانه بودن فروشگاه پشتیبانی می کند. از این رو، می توانید فیلد های سفارشی شده را به چند زبان مختلف ایجاد کنید. علاوه بر این،  این ماژول با قابلیت چند فروشگاهی سازگار کامل دارد، بنابراین این افزونه بدون تضاد با فروشگاه های متفاوت شما، به خوبی کار خواهد کرد.

SSL و SEO:

علاوه بر ویژگی های بینظیر یاد شده، ماژول پیشرفته افزودن ویژگی / فیلد اضافی برای محصولات پرستاشاپی با SSL سازگار است و از URL دوستانه (آدرس های اینترنتی شکیل و زیبا بدون زواید و پیچش) پشتیبانی می کند و باعث بهبود سئوی وب سایت شما خواهد شد.

مزایای این ماژول برای مدیران وب سایت های پرستاشاپی:

·       این ماژول در صفحه محصولات، راهی آسان برای دریافت اطلاعات بیشتر از مشتریان ارائه می دهد.

·       طریقه استفاده از این ماژول آسان است و حتی شخصی که هیچ دانش فنی ندارد می تواند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نماید.

·       مدیر وب سایت می تواند تعداد بینهایت فیلد سفارشی شده را ایجاد، ویرایش یا حذف کند. این پلاگین در فیلد ها حتی اجازه اضافه کردن آسان اعتبار سنجی خودکار را می دهد.

·       ماژول پیشرفته افزودن ویژگی / فیلد اضافی برای محصولات پرستاشاپی، از 6 نوع فیلد مختلف پشتیبانی می کند. بنابراین، سفارشی سازی دلخواه شما می تواند در صورت لزوم به راحتی انجام شود.

·       این ماژول به مدیران وب سایت اجازه می دهد تا در صورت نیاز یک قسمت را فعال یا غیرفعال کنید.

·       با استفاده از ماژول پیشرفته افزودن ویژگی / فیلد اضافی برای محصولات پرستاشاپی، می توانید اطلاعات اضافی را در مشخصات سفارش و همچنین فاکتور سفارش مشتری نشان دهید.

·       این ماژول به شما این امکان را می دهد تا تغییرات دلخواه خود را در صفحات محصول مورد نظرتان به آسانی ایجاد کنید.

مزایای این ماژول برای مشتریان:

·       با کسب اطلاعات تکمیلی در مورد مشتریان ، فروشندگان می توانند خدمات بهتری به آنها ارائه دهند. بنابراین، خریداران فروشگاه آنلاین شما می توانند با کمک این ماژول، در صفحه محصول تجربه کاربری خود را  ارائه کنند و از دیدگاه های سایر مشتریان استفاده کنند.

·       منوهای کشویی، کادرهای تأیید و دکمه های رادیویی ورود اطلاعات مشتریان را برای آن ها آسان می کند و به مشتریان می توانند به سادگی با شما در تعامل باشند.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720056

مشخصات

دسته بندی
شخصی سازی صفحه محصول پرستاشاپ
موضوع
پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با
Compatibility: Prestashop v1.6.x.x - 1.7.x.x
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
محصولات مرتبط
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Prestashop Invoice number change جدیدترین نسخه ماژول تغییر شماره فاکتور پرستاشاپ در نیوزپاور : ویرایش 1.2.2به لطف این ماژول پرستاشاپ هوشمند می توانید شماره فاکتورهای تولید شده توسط فروشگاه خود را تغییر دهید. می توانید...
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Prestashop Mass product combinations editorاگر زمان زیادی را صرف فرآیند ویرایش ترکیب‌ها در فروشگاه خود می‌کنید، ماژول ویرایشگر انبوه ترکیبات محصول پرستاشاپ به شما کمک خواهد کرد. با این افزونه پرستاشاپ، می‌توانید به...
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Prestashop Quantity discounts on products listsبا استفاده از این ماژول، شما به راحتی می‌توانید قوانین تخفیف مقداری یا (Quantity discounts) را بر روی هر محصول موجود در فروشگاه آنلاین خود نمایش دهید، همانند نمایش در...
599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
"ماژول ورود به پنل کاربری مشتری از مدیریت در پرستاشاپ" - Admin Login as Customer | Access User Account به مدیران فروشگاه اجازه می‌دهد که با یک کلیک تکی، به حساب مشتری وارد شده و بدون استفاده از رمز عبور به حساب کاربری...
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
با ماژول تخصیص حامل در پرستاشاپ به محصولات به صورت انبوه در زمان صرفه‌جویی کنید، دیگر نیازی نیست به صورت یکی به یکی حامل را به محصول اختصاص دهید. این ماژول امکان انجام این کار را به صورت گروهی فراهم می‌کند. فقط حامل...
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول Google Tag Manager برای پرستاشاپ در (Analytics, Ads و...) گوگل تگ منیجر و تمام افزونه‌های آن مانند (Analytics، Ads ...) را به صورت ساده و  در پرستاشاپ خود یکپارچه کنید. این ماژول برای بررسی فعالیت کاربران،...
0 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ترب کلید برای پرستاشاپ - Product APIبا نصب این ماژول محصولات شما با سرعت بیشتری در ترب بروزرسانی خواهند شد و فشار بر روی سرورهای شما کاهش پیدا خواهد کرد.این ماژول تنها لیست محصولات به همراه مشخصات ضروری آن‌ها،...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Sorting Out Products by Category - Display Order با مرتب سازی محصولات بر اساس دسته بندی در پرستاشاپ محصولات خود را به صورت عمده براساس شناسه، نام، مرجع، تعداد فروش، قیمت، موجودی، تاریخ (محصولات جدید) یا ترتیب سفارشی...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
Advance Product Attribute / Field ماژول پیشرفته افزودن ویژگی / فیلد اضافی در صفحه محصول پرستاشاپ
199,000 تومان