×
×

ماژول مدیریت و ویرایش سفارشات پرستاشاپ شرکت ETS Soft

شناسه محصول:
PS-720039

ماژول مدیریت و ویرایش سفارشات پرستاشاپ شرکت ETS Soft

Order Manager: Edit, delete, export, quick view & more Module

بهترین ماژول مدیریت سفارشات پرستاشاپ - نسخه اوریجینال

کاری از شرکت قدرتمند ETS -Soft - نسخه 2.7.5

آخرین و بروزترین نسخه موجود و ارائه شده توسط شرکت تا این تاریخ

ترجمه کامل به زبان فارسی

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 29,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول مدیریت و ویرایش سفارشات پرستاشاپ شرکت ETS Soft

Order Manager: Edit, delete, export, quick view & more Module

بررسی اجمالی افزونه مدیریت سفارش ها در پرستاشاپ

ماژولی برای ویرایش، حذف، خروجی گیری، نمایش سریع سفارشات و سایر امکانات ضروری برای رسیدگی بهتر به سفارشات و مدیریت پرستاشاپ

اگر به دنبال سرعت عمل در مدیریت سفارشات پرستاشاپ هستید، بهترین انتخاب شما این افزونه است.

شما می توانید با استفاده از این ماژول مدیریت کاتالوگ فروشگاه خود را بهبود ببخشید. سفارشات را به سادگی مدیریت کنید، کالایی را حذف یا اضافه نموده و دست به اصلاح فاکتور بزنید. قابلیت دیگر این افزونه، چاپ برچسب/لیبل است. می توانید به آسانی با ماژول مدیریت سفارشات لیبلی از لیست محصولات چاپ کنید و بر روی بسته بندی کالا درج نمایید.

ماژول مدیریت و ویرایش سفارشات پرستاشاپ شرکت ETS Soft که در نیوزپاور عرضه می شود، نسخه اصل و اوریجینال است. این افزونه برای اولین بار در ایران توسط نیوزپاور خریداری شده است و به هیچ وجه نال و هک شده نیست.

به هیچ وجه نسخه های نال شده این افزونه را استفاده نکنید تا از خطرات امنیتی برای وب سایت خود در امان باشید. همیشه بروزترین نسخه در نیوزپاور منتشر می شود و در صورت /تمایل لایسنس اختصاصی + حساب کاربری نزد اددانز فرانسه/ شرکت سازنده ماژول نیز تقدیم حضور می گردد. (با پرداخت هزینه دلاری)

ماژول مدیریت و ویرایش سفارشات پرستاشاپ شرکت ETS Soft

با استفاده از این ماژول پرستاشاپ، شما قادر به ویرایش / حذف / نسخه برداری از سفارش ها، خروجی گیری از سفارش ها در فرمت های CSV / Excel / XM ، دیدن سریع سفارش ها و صفحه فهرست سفارش های قابل تنظیم، با فیلد های داده اضافی هستید. ماژول "Order Manager"، ابزاری برای مدیریت سفارش ها در فروشگاه پرستاشاپی شماست. این ماژول به صورت All in one است ( چند ویژگی و قابلیت تجمیع شده در یک ماژول ) و به شما این امکان را می دهد که به سهولت و آسانی، به طوری مؤثر، سفارشات فروشگاه پرستاشاپی خود را با آن مدیریت کنید.

شما سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ را برای تجارت خود انتخاب کردید زیرا استفاده از آن ساده است، سریع راه اندازی می شود و این یکی از بهترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی در دنیا است. در حالی که سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ به شما کمک می کند تا فروش خود را بدست آورید، اما اگر بخواهید سفارشی را ویرایش کنید یا سفارشات پرستاشاپ را به عنوان تقاضای مشتری حذف کنید، انجام این عملیات ها بسیار دشوار خواهد بود. علاوه بر این، ویژگی های خروجی گیری از سفارش ها به صورت پیش فرض در پرستاشاپ بسیار محدود است و نمی تواند نیاز روز افزون شما را از این منظر برآورده نماید.

اما نگران نباشید! ما ماژول مدیریت سفارش ها (Order Manager) را توسعه داده ایم ! – این ماژول ابزاری نوآورانه در زمینه مدیریت سفارش ها برای پرستاشاپ است که با ویژگی های مفیدی برای حل همه مشکلات مدیریت سفارشات در بستر تجارت الکترونیکی پرستاشاپ، به شما کمک بسیار زیادی می کند.

بیایید توضیح دهیم که چرا ما در نیوزپاور، به شما استفاده از ماژول مدیریت سفارش ها (Order Manager) را  به منظور مدیریت و خروجی گیری از داده های سفارشات توصیه می کنیم :

دموی ماژول

جهت بررسی دموی این ماژول، میتوانید از لینک های زیر استفاده فرمایید. ممکن است نیاز به استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده  IP از ایران به سایر کشورها مورد نیاز باشد.

1. مدیریت سفارش ها به شما این امکان را می دهد تا به راحتی تمام سفارشات موجود در فروشگاه خود را مدیریت کنید!

ویرایش ساده و انعطاف پذیر سفارش ها ...

این ماژولِ ویرایش سفارش های پرستاشاپ، به شما این امکان را می دهد تا به لطف ویژگی ویرایشگر زنده آن، همه نوع اطلاعات سفارشی را که در پنل مدیریت پرستاشاپ ( Office back Prestashop ) برای شما قابل مشاهده است، تغییر دهید. شما می توانید داده های سفارش ها را نه تنها درست در صفحه فهرست سفارش ها بلکه در صفحه جزئیات سفارشات تغییر دهید. به عنوان مثال، شما ممکن است به راحتی آدرس حمل و نقل مشتری و آدرس فاکتور را ویرایش کنید، محصول را اضافه / ویرایش / حذف کنید، سفارشی را به مشتری دیگر اختصاص دهید، وضعیت سفارش را تغییر دهید و غیره.

سفارش ها را حذف و یا بازیابی کنید

به طور پیش فرض، شما نمی توانید یک سفارش پرستاشاپ را حذف کنید ، اما ماژول مدیریت سفارش ها (Order Manager)، شما را قادر می سازد این کار را انجام دهید ! می توانید سفارشات غیر ضروری یا دستورات ناموفق را به سطل زباله منتقل کنید. از این سطل زباله ، می توانید سفارشات را به طور دائم حذف کرده یا سفارشات را دوباره به صفحه لیست سفارش ها بازگردانید.

صفحه فهرست سفارش قابل شخصی سازی

با استفاده از این ماژولِ مدیریتِ سفارش ها (Order Manager)، می توانید فیلد های مفیدتری را برای نمایش در صفحه فهرست سفارش اضافه کنید (به عنوان مثال محصولات خریداری شده، هزینه حمل و نقل، آدرس حمل و نقل ، آدرس فاکتور ها و ... ). با کشیدن و رها کردن ( Drag & Drop ) نام های فیلد، می توانید تعیین کنید که کدام فیلدها نمایش داده شوند و ترتیب نمایش آنها را نیز به چه شکل باشد.

علاوه بر این، ماژول " Order Manager "، از اقدامات عمده زیر نیز برای سفارشات انتخاب شده در لیست سفارشات، پشتیبانی می کند: تغییر وضعیت سفارش ها، چاپ فاکتورهای منتخب / برگه های تحویل، خروجی گیری از سفارشات در قالب فایل CSV و حذف سفارشات و ...

نمایش راحت نمایش سریع سفارش ها به صورت پاپ آپ

ماژول " Order Manager "، یک پنجره نمای سریع ( پاپ آپ ) را برای کمک به شما در مشاهده جزئیات سفارش بدون باز کردن یک صفحه سفارش جداگانه، فراهم می کند. از طریق این پنجره پاپ آپ ، می توانید فاکتور های سفارش را در قالب PDF بارگیری کنید یا جزئیات سفارش را چاپ نمایید.

سایر ویژگی های مدیریت

ماژول " Order Manager "، همچنین به شما این امکان را می دهد که یادداشت شخصی خود را به هر سفارش اضافه کنید یا یک سفارش را کپی کنید. هنگام کپی کردن سفارش ، می توانید روش حمل و نقل ، آدرس حمل و نقل مشتری / آدرس فاکتور را تغییر داده و یا حتی مشتری جدیدی را به سفارش اختصاص دهید.

2. جامع ترین ابزار برای خروجی گیری از سفارش ها در پرستاشاپ

ماژول " Order Manager "، برای شما خروجی گیری از داده های سفارش ها را برای انجام بهتر امور حسابداری ، انتقال داده یا اهداف دیگر، آسان می کند. با استفاده از ابزار خروجی گیری قابل تنظیم ، می توانید از تمام فیلد های مربوط به سفارش ها خروجی بگیرید (مانند شناسه سفارش ، مرجع سفارش ، وضعیت سفارش و ... ) ، فیلد های خروجی گیری مورد نیاز خود را انتخاب کنید و در فایل خروجی داده نهایی خود فیلد ها را با کشیدن و رها کردن  ( Drag & Drop ) نام های هر فیلد، مرتب نمایید.

ماژول " Order Manager " پرستاشاپ، همچنین به شما این امکان را می دهد که قوانین مختلف خروجی گیری را مانند "سفارشات این ماه" ، "در انتظار سفارشات" ، "سفارشات پرداخت شده" ، "سفارشات یک مشتری خاص" و ... را ایجاد کنید تا این ماژول به راحتی از  سفارش های مورد نیاز شما خروجی بگیرد.

یکی دیگر از ویژگی های عالی این ماژول، خروجی گیری خودکار از سفارش ها با استفاده از کران جاب (cronjob ) است. شما می توانید زمان ارسال (روزانه ، هفتگی ، ماهانه و ...) را برای ارسال خودکار داده های خروجی به آدرس های ایمیل خاص ، ذخیره داده های سفارشات به یک دایرکتوری در همان سرور یا استفاده از سرویس گیرنده FTP برای بارگذاری داده های خروجی گرفته شده در یک سرور دیگر ، برنامه ریزی کنید.

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

ماژول "Order Manager" پرستاشاپ، به مدیران فروشگاه اجازه می دهد تا هر زمان که مشتریان تغییراتی را در سفارشات ایجاد کردند ، سفارشات را ویرایش کنند ، بدون نیاز به اینکه برای مشتری سفارش جدید ثبت شود ، سریعاً به درخواست مشتری پاسخ دهند.

نصب و راه اندازی ماژول مدیریت و ویرایش سفارشات پرستاشاپ شرکت ETS Soft

مرحله 1: رفتن به بخش "ماژول ها و خدمات"> سپس بر روی "بارگذاری یک ماژول" کلیک کنید.

مرحله 2: فایل نصبی ماژول را از طریق Install Manager انتخاب کرده و شروع به نصب کنید.

و به همین سادگی کار تمام است! اکنون وقتی صفحه فهرست سفارش ها را باز می کنید و صفحه جزئیات را در Office back مشاهده می کنید ، گزینه های دیگری برای ویرایش / حذف / تکراری سفارشات مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید به راحتی در صفحه فهرست سفارش، فیلدهای جدید اضافه کنید و از سفارشات به صورت دستی یا خودکار با استفاده از تنظیم کران جاب cronjob خروجی بگیرید.

سایر نکات مهم

ماژول "ماژول حرفه ای مدیریت و ویرایش سفارشات پرستاشاپ شرکت ETS Soft"، با Prestashop 1.6.x  وPrestashop 1.7.x به خوبی سازگار است .

دستورالعمل و داکیومنت مفصلی برای راهنمای کاربر همراه با سورس قابل دانلود ماژول، ضمیمه شده است.

این ابزار مدیریت سفارش برای پرستاشاپ با تمام مرورگرهای وب مدرن مانند Google Chrome ، Mozilla Firefox ، Opera ، Safari ، Microsoft Edge و ... کاملاً سازگار است و به خوبی کار می کند.

سایر ویژگی های منحصر به فرد ماژول مدیریت و ویرایش سفارشات پرستاشاپ شرکت ETS Soft

ویرایش سفارش ها : ماژول " Order Manager" پرستاشاپ، به شما این امکان را می دهد تا هر نوع اطلاعات سفارشی را که در پنل مدیریت فروشگاه پرستاشاپی شما قابل مشاهده است با ویرایشگر زنده اصلاح کنید. می توانید اطلاعات مربوط به سفارش ها را در صفحه فهرست سفارش یا در صفحه جزئیات سفارش ویرایش کنید.

حذف / بازیابی سفارش ها : شما می توانید سفارشات غیر ضروری را به سطل زباله منتقل کنید و سپس سفارش ها را بطور دائم حذف کنید یا سفارشات را دوباره به صفحه لیست سفارش ها بازگردانید.

صفحه فهرست سفارش شخصی سازی شده: این امکان شما را قادر می سازد تا فیلد های مفیدتر داده (در مقایسه با فیلدهای پیش فرضی که پرستاشاپ ارائه می دهد) برای نمایش در صفحه فهرست سفارش ها اضافه کنید. با کشیدن و رها کردن نام فیلدها ، می توانید فیلدهای داده را برای نمایش و مرتب سازی فیلد های داده انتخاب کنید.

پشتیبانی از پنجره نمایش سریع ( پاپ آپ ) در صفحه فهرست سفارش ها

 دارای گزینه ای برای کپی کردن سفارش و اصلاح روش حمل و نقل ، ارسال مشتری / آدرس فاکتور و اختصاص مشتری جدید به سفارش جدید کپی شده و ...

دارای گزینه ای برای اضافه کردن یادداشت برای سفارش ها

پشتیبانی از امکان چاپ چندین فاکتور انتخاب شده یا  فاکتور تحویل،  با یک کلیک !

دارای گزینه خروجی گرفتن از سفارشات انتخاب شده در قالب فایل CSV در صفحه فهرست سفارش.

 دارای گزینه ای برای اختصاص امتیازات مدیریت سفارشات، برای کارکنان فروشگاه : مشاهده / اضافه کردن / ویرایش / حذف سفارشات و ...

ویژگی های خروجی گیری  از سفارش ها ...

خروجی گیری از سفارش ها در قالب فایل های CSV ، Excel یا XML

پشتبانی از قوانین چند خروجی گیری

 دارای گزینه های خروجی گیری از سفارشات براساس تاریخ (این ماه ، ماه گذشته ، امسال ، سال گذشته ، بازه زمانی) ، وضعیت سفارش ، سفارش خروجی گیری توسط مشتری ، گروه مشتری ، کشور ، شرکت حمل ، روش پرداخت ، تولید کننده ، عرضه کننده ، دسته بندی ، کالای خاص و کل سفارش و ...

دارای گزینه تنظیم پیشوند نام فایل ، تعداد رقم اعشار و ...

دارای گزینه ای برای مرتب سازی سفارشات خروجی گرفته شده بر اساس جدیدترین سفارش ، جدیدترین مشتری ، کل سفارش

دارای گزینه بارگیری مستقیم سفارشات

 دارای گزینه ای برای تنظیم صحیح برنامه ریزی برای صادرات خودکار سفارشات

دارای گزینه ارسال سفارشات خروجی گررفته شده از طریق ایمیل: عنوان ایمیل ، محتوای ایمیل ، چند گیرنده

دارای گزینه ای برای بارگذاری سفارشات خروجی گرفته شده در یک پوشه در همان سرور یا استفاده از FTP برای بارگذاری سفارشات خروجی گرفته شده در یک سرور دیگر

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720039

مشخصات

موضوع
پرستاشاپ
دسته بندی
مدیریت و ساماندهی سفارشات پرستاشاپ
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
زبان
فارسی
سازگار با
Prestashop 1.6.x - 1.7.x - 8.x
پشتیبانی تیم نیوزپاور
یک ماه پشتیبانی گروه پرستانیوز دارد. در صورت تمایل نصب رایگان نیز انجام می شود.
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ضمانت عودت وجه
عودت کامل وجه پرداختی شما بدون قید و شرط، در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی نسخه سازگار خام پرستاشاپ ذکر شده در توضیحات این محصول ( بدون فعال بودن یا وجود ماژول های غیرپرستاشاپی )
مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست عودت وجه در صورت عدم وجود امکان نصب ماژول بر روی فروشگاه شما
هفت روز از تاریخ خرید
نصب موفق ماژول روی ورژن درخواستی پرستاشاپ
1.7.6.7 - 1.7.7.3 - 1.7.7.5 - 1.7.7.8 - 1.7.8.1 - 1.7.8.2 -1.7.8.3 - 1.7.8.5 - 1.7.8.6 - 1.7.8.7
اخرین تغییرات ماژول

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
2 نظر
★★★★★ عالی 2
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (2)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
با ماژول ضمیمه و آپلود فایل به سفارشات و سبد خرید پرستاشاپ به راحتی می توانید فایل هایی با فرمتPDF، JPG، XLS یا هر نوع فایل دیگری را به عنوان کارمند یا مشتری به هر سفارشی ضمیمه نمایید.Order Files upload and attach...
یکی از برترین ماژول های خروجی گیری از سفارشات در قالب فایل CSV و ExcelOrders (CSV, Excel) Export Moduleتست شده بر روی پرستاشاپ 1.6.1.24 و 1.7جدیدترین نسخه ماژول (4.7.0)
(2)
ماژول حرفه ای ویرایش سفارشات پرستاشاپ کاری از شرکت Silbersaitenماژول ویرایش سفارش - تغییر و اصلاح سفارش های موجودOrder Edit - Change and Modify existing order Moduleجدیدترین نسخه ماژول در نیوزپاور (2.0.42)
Prestashop Mass product combinations editorاگر زمان زیادی را صرف فرآیند ویرایش ترکیب‌ها در فروشگاه خود می‌کنید، ماژول ویرایشگر انبوه ترکیبات محصول پرستاشاپ به شما کمک خواهد کرد. با این افزونه پرستاشاپ، می‌توانید به...
Prestashop Quantity discounts on products listsبا استفاده از این ماژول، شما به راحتی می‌توانید قوانین تخفیف مقداری یا (Quantity discounts) را بر روی هر محصول موجود در فروشگاه آنلاین خود نمایش دهید، همانند نمایش در...
"ماژول ورود به پنل کاربری مشتری از مدیریت در پرستاشاپ" - Admin Login as Customer | Access User Account به مدیران فروشگاه اجازه می‌دهد که با یک کلیک تکی، به حساب مشتری وارد شده و بدون استفاده از رمز عبور به حساب کاربری...
با ماژول تخصیص حامل در پرستاشاپ به محصولات به صورت انبوه در زمان صرفه‌جویی کنید، دیگر نیازی نیست به صورت یکی به یکی حامل را به محصول اختصاص دهید. این ماژول امکان انجام این کار را به صورت گروهی فراهم می‌کند. فقط حامل...
در کنارش خریداری شده
ماژول تخفیف پرستاشاپ - محصولات ویژه و تخفیف 3 در 2ماژول محصولات ویژه و تخفیف 3 در 2 پرستاشاپ ( فروش ویژه، پیشنهادات و پکیج محصولات)با ماژول تخفیف پرستاشاپ سود فروش خود را حداکثر کنید. تخفیف های جذاب به مشتریان خود...
(2)
ماژول جستجوی پیشرفته پرستاشاپ - JoliSearchماژول JoliSearch ماژول جستجوی پیشرفته پرستاشاپ است. این ماژول جایگزین نوار جستجوی پیش فرض پرستاشاپ می شود. استفاده از آن سریعتر ، بهتر و آسان تر است. با استفاده از این ماژول...
(1)
ماژول فیلتر پرستاشاپ – افزونه فیلتر نتایج جستجوی پرستاشاپAmazzing filter moduleماژول فیلتر پرستاشاپ – افزونه فیلتر نتایج جستجوی پرستاشاپ ماژول تجاری پرستاشاپی، در اصل یک موتور فیلتری قوی بر فروشگاه آنلاین شماست، که...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول مدیریت و ویرایش سفارشات پرستاشاپ شرکت ETS Soft
599,000 تومان