پرداخت و امور مالی
به طور معمول پرداخت های ناموفق ( تراکنش های ناموفق ) طی 24 الی 72 ساعت کاری توسط بانک مرکزی اصلاح و مبلغ به حساب بانکی شما عودت داده می شود.
در صورتی که این مبلغ در طی این زمان عودت داده نشد تیکت پشتیبانی ثبت کنید و یا با پشتیبانان گفتگوی تلفنی برقرار کنید.
اگر به هر علت در ثبت کد تخفیف دچار مشکل شدید به راحتی با ثبت تیکت پشتیبانی و یا برقراری تماس با کارشناسان ما مشکلات مربوط به ثبت کد تخفیف های خود را برطرف کنید. قطعا در کمترین زمان ممکن مشکل شما حل می شود.
برای مشاهده تاریخچه کدهای تخفیف خود می توانید وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت "تخفیف های من" تاریخچه کدهای تخفیف خود را ملاحظه کنید.