×

به کمک نیاز دارید؟

پرداخت و امور مالی

پرداخت ناموفق و کسر پول از حساب بانکی ؟

به طور معمول پرداخت های ناموفق ( تراکنش های ناموفق ) طی 24 الی 72 ساعت کاری توسط بانک مرکزی اصلاح و مبلغ به حساب بانکی شما عودت داده می شود.

در صورتی که این مبلغ در طی این زمان عودت داده نشد تیکت پشتیبانی ثبت کنید و یا با پشتیبانان گفتگوی تلفنی برقرار کنید.


در ثبت کد تخفیف دچار مشکل هستم. برای حل مشکل چه اقدامی انجام دهم ؟

اگر به هر علت در ثبت کد تخفیف دچار مشکل شدید به راحتی با ثبت تیکت پشتیبانی و یا برقراری تماس با کارشناسان ما مشکلات مربوط به ثبت کد تخفیف های خود را برطرف کنید. قطعا در کمترین زمان ممکن مشکل شما حل می شود. 


تاریخچه کدهای تخفیف فعال من کجاست ؟

برای مشاهده تاریخچه کدهای تخفیف خود می توانید وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت "تخفیف های من" تاریخچه کدهای تخفیف خود را ملاحظه کنید.

ورود به حساب کاربری


دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم