×

به کمک نیاز دارید؟

تیکت و پشتیبانی

چرا به شماره "شناسه محصول " نیاز داریم؟

نیوزپاور برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد "شناسه محصول " این امکان را ایجاد نموده است که بتوانید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.


چگونه یک تیکت پشتیبانی ثبت کنم ؟

شما به راحتی با استفاده از لینک زیر می توانید یک تیکت پشتیبانی ثبت کنید. واحد پشتیبانی نیوزپاور به سرعت با شما تماس خواهند گرفت و به درخواست شما رسیدگی می کنند.

ثبت یک تیکت پشتیبانی


هدف پرستانیوز، تیم متخصص پرستاشاپ نیوزپاور از خرید، ترجمه و ارائه ماژول های خارجی پرستاشاپ چیست ؟

1) کمک به گسترش بستر کسب و کار آنلاین و رشد اقتصادی در ایران :

کسب و کارهای بسیاری از حوادثی مانند گسترش بیماری کرونا، تحریم های اقتصادی و مشکلات مالی، حوادث طبیعی و ... در کشور عزیزمان ایران آسیب دیدند. گسترش بستر تجارت آنلاین یکی از اهداف مهم تیم حرفه ای پرستانیوز در کشور است.

2) خرید ماژول های خارجی با ارز برای خیلی از هم وطنان ما مقدور نیست. نیوزپاور بزرگ ترین تامین کننده ماژول های خارجی پرستاشاپی در ایران است که امکان تهیه ماژول های خارجی با لایسنس اختصاصی را برای هموطنان ایرانی بسیار آسان نموده است. خرید مطمئن، ارائه لایسنس اختصاصی به همراه فاکتور ارزی ضامن اصالت کالاست.

3) بسیاری از ماژول های پر امکانات خارجی ترجمه فارسی ندارند و با زبان های راستچین مانند زبان فارسی سازگار نیستند. تیم متخصص پرستانیوز متشکل از تیمی مجرب و حرفه ای اقدام به بومی سازی این ماژول های کارآمد برای فروشگاه داران فارسی زبان می کند.

4) با ارائه محصولات لایسنس - بیس و ارائه حساب کاربری نزد شرکت سازنده و تولید کننده ماژول/افزونه دست سودجویان و Nullerها کوتاه می شود.


در نیوزپاور محصولات شرکت سانی تو (Sunnytoo) چگونه عرضه می شود ؟

هر سفارشی از محصولات شرکت سانی تو در نیوزپاور ثبت می شود با لایسنس اختصاصی ارائه می شود و شما پس از ثبت سفارش در نیوزپاور یک حساب کاربری نزد شرکت سانی تو ((Sunnytoo)) دریافت می کنید و کاربر می تواند به راحتی سورس محصولات را از حساب کاربری خود نزد شرکت Sunnytoo.com دانلود، نصب و استفاده نماید.


نیوزپاور در چه زمینه هایی خدمات ارائه می کند ؟

خدمات نیوزپاور به دو حوزه تقسیم بندی می شود :

حوزه یک)

نیوزپاور به عنوان بزرگترین و معتبرترین مارکت پرستاشاپ ایران، از سراسر جهان خدمات طراحی وب  و محصولات متناسب با آن را ارائه می کند. در کنار این حوزه طراحی وب، تبلیغات، برگزاری همایش و کنفرانس و به طور کلی برندینگ تخصص نیوزپاور است.

حوزه دو) 

یک مجموعه همه جانبه و فعال در زمینه های فنی و مهندسی (به طور خاص مهندسی برق)، تدریس و آموزش تخصصی دروس مهندسی برق


دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم