ثبت سفارش و خرید
در هر ساعت از شبانه روز اگر مشکلی در هر یک از مراحل خرید داشتید به راحتی می توانید از روش های زیر ما را مطلع کنید. ما با افتخار در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل می کنیم.
1) ثبت تیکت پشتیبانی
2) تماس تلفنی با پشتیبان
3) تماس با پشتیبان از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتسپ
در نیوزپاور محصولات و ماژول های خارجی پرستاشاپ با لایسنس اختصاصی تقدیم حضور می شود. به ازای هر سفارش و هر کاربر، یک حساب کاربری نزد شرکت سازنده نیز تقدیم کاربری می شود.
کاربر صاحب حساب کاربری است و می تواند سورس افزونه را خود به صورت مستقیم از شرکت سازنده دانلود نماید.
بله. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای نیوزپاور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای نیوزپاور در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
کاربر می تواند در وب سایت نیوزپاور ثبت نام کند و پروفایل شخصی خود را داشته باشد ، پنل برای کاربران روند سفارش و دریافت محصول را راحت تر می کند به این صورت که در پنل کاربر امکان درج کد پستی و آدرس و شماره تماس تعبیه شده است و کاربر می تواند همان آدرس را برای دریافت محصولات فیزیکال که نیاز به ارسال از طریق پست دارند، تایید کند. کاربر در حساب کاربری خود می تواند محصولاتی که به صورت مجازی خریداری نموده است دانلود نماید و فاکتور و وضعیت سفارش خود را مشاهده نماید، کدهای تخفیف فعال خود را رویت کند، و تاریخچه سفارشات خود را در یک صفحه ملاحظه نماید. سایر امکانات مختلف دیگر نیز به صورت دوره ای و طبق برنامه توسعه نیوزپاور به پروفایل کاربری به مرور زمان اضافه می شود.