×

به کمک نیاز دارید؟

ثبت سفارش و خرید

مشکل در ثبت سفارش یا خرید یک محصول دارید؟

در هر ساعت از شبانه روز اگر مشکلی در هر یک از مراحل خرید داشتید به راحتی می توانید از روش های زیر ما را مطلع کنید. ما با افتخار در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل می کنیم.

1) ثبت تیکت پشتیبانی 

ثبت تیکت

2) تماس تلفنی با پشتیبان 

3) تماس با پشتیبان از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتسپ


محصولات شرکت های خارجی تولید کننده قالب یا افزونه/ماژول پرستاشاپی چگونه در نیوزپاور عرضه می شود؟

در نیوزپاور محصولات و ماژول های خارجی پرستاشاپ با لایسنس اختصاصی تقدیم حضور می شود. به ازای هر سفارش و هر کاربر، یک حساب کاربری نزد شرکت سازنده نیز تقدیم کاربری می شود.

کاربر صاحب حساب کاربری است و می تواند سورس افزونه را خود به صورت مستقیم از شرکت سازنده دانلود نماید. 


برای شروع سفارش در نیوزپاور چه باید کرد ؟

برای استفاده از خدمات نیوزپاور باید حتما عضو شد ؟

بله. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ‏نیوزپاور‏ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ‏نیوزپاور ‏در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


حساب کاربری چیست؟

کاربر می تواند در وب سایت نیوزپاور ثبت نام کند و پروفایل شخصی خود را داشته باشد ، پنل برای کاربران روند سفارش و دریافت محصول را راحت تر می کند به این صورت که در پنل کاربر امکان درج کد پستی و آدرس و شماره تماس تعبیه شده است و کاربر می تواند همان آدرس را برای دریافت محصولات فیزیکال که نیاز به ارسال از طریق پست دارند، تایید کند. کاربر در حساب کاربری خود می تواند محصولاتی که به صورت مجازی خریداری نموده است دانلود نماید و فاکتور و وضعیت سفارش خود را مشاهده نماید، کدهای تخفیف فعال خود را رویت کند، و تاریخچه سفارشات خود را در یک صفحه ملاحظه نماید. سایر امکانات مختلف دیگر نیز به صورت دوره ای و طبق برنامه توسعه نیوزپاور به پروفایل کاربری به مرور زمان اضافه می شود.


زمان تحویل سفارش از طریق سایت چگونه است؟

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم