برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
0

سوالات پر تکرار

تضمین امنیت خرید از فروشگاه اینترنتی نیوزپاور چیست ؟

1) سابقه شروع فعالیت فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از سال 1390 تا کنون است. این صحت و حست شهرت افتخار ماست.

2) فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از سال 1395 موفق به دریافت نماد اعتماد تجارت الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است.

3) درگاه پرداخت شبکه شتاب فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از طریق شرکت زرین پال و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعطا شده است. این درگاه پرداخت تحت نظارت نماد اعتماد تجارت الکترونیک است.

4) فروشگاه در همه مراحل خرید شما از گواهینامه امنیت SSL بهره می برد. این گواهی نامه به این معنی است که تمامی اطلاعات حساب بانکی و کاربری شما محفوظ است و فقط شخص شما به اطلاعات شخصی دسترسی دارد.

5) خدمت رسانی بدون وقفه به کاربران بدون حتی یک مورد شکایت 


چگونه یک تیکت پشتیبانی ثبت کنم ؟

شما به راحتی با استفاده از لینک زیر می توانید یک تیکت پشتیبانی ثبت کنید. واحد پشتیبانی نیوزپاور به سرعت با شما تماس خواهند گرفت و به درخواست شما رسیدگی می کنند.

ثبت یک تیکت پشتیبانی


آیا در نیوزپاور، افزونه های Prestashop دستکاری می شوند ؟ آیا افزونه ها نال شده (Nulled) هستند؟ 

خیر. در نیوزپاور هیچ افزونه Prestashop نال (Nulled) یا دستکاری نمی شود. محصولات همگی اصالت دارند. به ازای هر خرید هر افزونه پرستاشاپی، یک حساب کاربری نزد شرکت خارجی تقدیم کاربر می شود و لایسنس اختصاصی برای کاربر صادر می گردد.


محصولات شرکت های خارجی تولید کننده قالب یا افزونه/ماژول پرستاشاپی چگونه در نیوزپاور عرضه می شود؟

در نیوزپاور محصولات و ماژول های خارجی پرستاشاپ با لایسنس اختصاصی تقدیم حضور می شود. به ازای هر سفارش و هر کاربر، یک حساب کاربری نزد شرکت سازنده نیز تقدیم کاربری می شود.

کاربر صاحب حساب کاربری است و می تواند سورس افزونه را خود به صورت مستقیم از شرکت سازنده دانلود نماید. 


هدف پرستانیوز، تیم متخصص پرستاشاپ نیوزپاور از خرید، ترجمه و ارائه ماژول های خارجی پرستاشاپ چیست ؟

1) کمک به گسترش بستر کسب و کار آنلاین و رشد اقتصادی در ایران :

کسب و کارهای بسیاری از حوادثی مانند گسترش بیماری کرونا، تحریم های اقتصادی و مشکلات مالی، حوادث طبیعی و ... در کشور عزیزمان ایران آسیب دیدند. گسترش بستر تجارت آنلاین یکی از اهداف مهم تیم حرفه ای پرستانیوز در کشور است.

2) خرید ماژول های خارجی با ارز برای خیلی از هم وطنان ما مقدور نیست. نیوزپاور بزرگ ترین تامین کننده ماژول های خارجی پرستاشاپی در ایران است که امکان تهیه ماژول های خارجی با لایسنس اختصاصی را برای هموطنان ایرانی بسیار آسان نموده است. خرید مطمئن، ارائه لایسنس اختصاصی به همراه فاکتور ارزی ضامن اصالت کالاست.

3) بسیاری از ماژول های پر امکانات خارجی ترجمه فارسی ندارند و با زبان های راستچین مانند زبان فارسی سازگار نیستند. تیم متخصص پرستانیوز متشکل از تیمی مجرب و حرفه ای اقدام به بومی سازی این ماژول های کارآمد برای فروشگاه داران فارسی زبان می کند.

4) با ارائه محصولات لایسنس - بیس و ارائه حساب کاربری نزد شرکت سازنده و تولید کننده ماژول/افزونه دست سودجویان و Nullerها کوتاه می شود.


در نیوزپاور محصولات شرکت سانی تو (Sunnytoo) چگونه عرضه می شود ؟

هر سفارشی از محصولات شرکت سانی تو در نیوزپاور ثبت می شود با لایسنس اختصاصی ارائه می شود و شما پس از ثبت سفارش در نیوزپاور یک حساب کاربری نزد شرکت سانی تو ((Sunnytoo)) دریافت می کنید و کاربر می تواند به راحتی سورس محصولات را از حساب کاربری خود نزد شرکت Sunnytoo.com دانلود، نصب و استفاده نماید.


نیوزپاور در چه زمینه هایی خدمات ارائه می کند ؟

خدمات نیوزپاور به دو حوزه تقسیم بندی می شود :

حوزه یک)

نیوزپاور به عنوان بزرگترین و معتبرترین مارکت پرستاشاپ ایران، از سراسر جهان خدمات طراحی وب  و محصولات متناسب با آن را ارائه می کند. در کنار این حوزه طراحی وب، تبلیغات، برگزاری همایش و کنفرانس و به طور کلی برندینگ تخصص نیوزپاور است.

حوزه دو) 

یک مجموعه همه جانبه و فعال در زمینه های فنی و مهندسی (به طور خاص مهندسی برق)، تدریس و آموزش تخصصی دروس مهندسی برق


بخش های سوالات متداول

تیکت و پشتیبانی
چرا به شماره "شناسه محصول " نیاز داریم؟

نیوزپاور برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد "شناسه محصول " این امکان را ایجاد نموده است که بتوانید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.


چگونه یک تیکت پشتیبانی ثبت کنم ؟

شما به راحتی با استفاده از لینک زیر می توانید یک تیکت پشتیبانی ثبت کنید. واحد پشتیبانی نیوزپاور به سرعت با شما تماس خواهند گرفت و به درخواست شما رسیدگی می کنند.

ثبت یک تیکت پشتیبانی


هدف پرستانیوز، تیم متخصص پرستاشاپ نیوزپاور از خرید، ترجمه و ارائه ماژول های خارجی پرستاشاپ چیست ؟

1) کمک به گسترش بستر کسب و کار آنلاین و رشد اقتصادی در ایران :

کسب و کارهای بسیاری از حوادثی مانند گسترش بیماری کرونا، تحریم های اقتصادی و مشکلات مالی، حوادث طبیعی و ... در کشور عزیزمان ایران آسیب دیدند. گسترش بستر تجارت آنلاین یکی از اهداف مهم تیم حرفه ای پرستانیوز در کشور است.

2) خرید ماژول های خارجی با ارز برای خیلی از هم وطنان ما مقدور نیست. نیوزپاور بزرگ ترین تامین کننده ماژول های خارجی پرستاشاپی در ایران است که امکان تهیه ماژول های خارجی با لایسنس اختصاصی را برای هموطنان ایرانی بسیار آسان نموده است. خرید مطمئن، ارائه لایسنس اختصاصی به همراه فاکتور ارزی ضامن اصالت کالاست.

3) بسیاری از ماژول های پر امکانات خارجی ترجمه فارسی ندارند و با زبان های راستچین مانند زبان فارسی سازگار نیستند. تیم متخصص پرستانیوز متشکل از تیمی مجرب و حرفه ای اقدام به بومی سازی این ماژول های کارآمد برای فروشگاه داران فارسی زبان می کند.

4) با ارائه محصولات لایسنس - بیس و ارائه حساب کاربری نزد شرکت سازنده و تولید کننده ماژول/افزونه دست سودجویان و Nullerها کوتاه می شود.


نمایش بیشتر >>
محصولات مجازی
پس از خرید یک محصول مجازی، چگونه آن را دانلود کنیم؟

بلافاصله پس از خرید یک محصول مجازی از فروشگاه اینترنتی نیوزپاور، می توانید محصول را به دو روش زیر دانلود نمایید:

اگر محصول شما از محصولات مربوط به مهندسی برق و آموزشی است :

1) دانلود از طریق ایمیل ثبت شده در هنگام ثبت نام و ساخت حساب کاربری

2) دانلود از طریق پنل حساب کاربری شما در فروشگاه اینترنتی نیوزپاور

اگر محصول شما، از محصولات لایسنس - بیس است و نیاز به دریافت حساب کاربری نزد شرکت توسعه دهنده دارد :

پس از ثبت سفارش، خرید ارزی برای نهایی سازی سفارش شما در وب سایت تولیدکننده (قالب، ماژول پرستاشاپ) انجام می شود. سپس اطلاعات حساب به کاربر جهت استفاده و دانلود سورس محصول ارائه می شود. لازم به ذکر است که حساب متعلق به کاربر بوده و کاربر می تواند به راحتی پسورد و مشخصات خود را تغییر دهد.


هیچ ایمیلی حاوی لینک دانلود محصول مجازی، به دستم نرسیده است؟

بلافاصله پس از خرید یک محصول مجازی، لینک دانلود محصول علاوه بر حساب کاربری، به ایمیل ثبت نامی مشتری نیز ارسال می گردد.

در صورتی که ایمیل به دست شما نرسیده است، لطفا اقدامات زیر را انجام دهید :

1) چک کردن پوشه اسپم ایمیل خود

2) دانلود از داخل پنل حساب کاربری

3) ثبت تیکت پشتیبانی از طریق وب سایت

4) برقراری تماس با واحد پشتیبانی از طریق چت آنلاین

5) تماس با شماره تلفن ضروری پشتیبانی


آیا پیش از خرید یک محصول، درباره آن سوالی دارید؟

شما به راحتی می توانید قبل از خرید یک محصول سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

1) طرح پرسش در صفحه محصول مورد نظر از طریق سربرگ " پرسش های کاربران "

2) ثبت تیکت پشتیبانی

ثبت یک تیکت پشتیبانی

3) برقراری تماس تلفنی با پشتیبانان

4) ارتباط با پشتیبان از طریق واتسپ


پرداخت و امور مالی
پرداخت ناموفق و کسر پول از حساب بانکی ؟

به طور معمول پرداخت های ناموفق ( تراکنش های ناموفق ) طی 24 الی 72 ساعت کاری توسط بانک مرکزی اصلاح و مبلغ به حساب بانکی شما عودت داده می شود.

در صورتی که این مبلغ در طی این زمان عودت داده نشد تیکت پشتیبانی ثبت کنید و یا با پشتیبانان گفتگوی تلفنی برقرار کنید.


در ثبت کد تخفیف دچار مشکل هستم. برای حل مشکل چه اقدامی انجام دهم ؟

اگر به هر علت در ثبت کد تخفیف دچار مشکل شدید به راحتی با ثبت تیکت پشتیبانی و یا برقراری تماس با کارشناسان ما مشکلات مربوط به ثبت کد تخفیف های خود را برطرف کنید. قطعا در کمترین زمان ممکن مشکل شما حل می شود. 


تاریخچه کدهای تخفیف فعال من کجاست ؟

برای مشاهده تاریخچه کدهای تخفیف خود می توانید وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت "تخفیف های من" تاریخچه کدهای تخفیف خود را ملاحظه کنید.

ورود به حساب کاربری


ثبت سفارش و خرید
مشکل در ثبت سفارش یا خرید یک محصول دارید؟

در هر ساعت از شبانه روز اگر مشکلی در هر یک از مراحل خرید داشتید به راحتی می توانید از روش های زیر ما را مطلع کنید. ما با افتخار در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل می کنیم.

1) ثبت تیکت پشتیبانی 

ثبت تیکت

2) تماس تلفنی با پشتیبان 

3) تماس با پشتیبان از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتسپ


محصولات شرکت های خارجی تولید کننده قالب یا افزونه/ماژول پرستاشاپی چگونه در نیوزپاور عرضه می شود؟

در نیوزپاور محصولات و ماژول های خارجی پرستاشاپ با لایسنس اختصاصی تقدیم حضور می شود. به ازای هر سفارش و هر کاربر، یک حساب کاربری نزد شرکت سازنده نیز تقدیم کاربری می شود.

کاربر صاحب حساب کاربری است و می تواند سورس افزونه را خود به صورت مستقیم از شرکت سازنده دانلود نماید. 


برای شروع سفارش در نیوزپاور چه باید کرد ؟

نمایش بیشتر >>
تعهد و ضمانت
تضمین امنیت خرید از فروشگاه اینترنتی نیوزپاور چیست ؟

1) سابقه شروع فعالیت فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از سال 1390 تا کنون است. این صحت و حست شهرت افتخار ماست.

2) فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از سال 1395 موفق به دریافت نماد اعتماد تجارت الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است.

3) درگاه پرداخت شبکه شتاب فروشگاه اینترنتی نیوزپاور از طریق شرکت زرین پال و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعطا شده است. این درگاه پرداخت تحت نظارت نماد اعتماد تجارت الکترونیک است.

4) فروشگاه در همه مراحل خرید شما از گواهینامه امنیت SSL بهره می برد. این گواهی نامه به این معنی است که تمامی اطلاعات حساب بانکی و کاربری شما محفوظ است و فقط شخص شما به اطلاعات شخصی دسترسی دارد.

5) خدمت رسانی بدون وقفه به کاربران بدون حتی یک مورد شکایت 


آیا در نیوزپاور، افزونه های Prestashop دستکاری می شوند ؟ آیا افزونه ها نال شده (Nulled) هستند؟ 

خیر. در نیوزپاور هیچ افزونه Prestashop نال (Nulled) یا دستکاری نمی شود. محصولات همگی اصالت دارند. به ازای هر خرید هر افزونه پرستاشاپی، یک حساب کاربری نزد شرکت خارجی تقدیم کاربر می شود و لایسنس اختصاصی برای کاربر صادر می گردد.


دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم