×
×

ماژول مرتب سازی محصول بر اساس موجودی انبار

شناسه محصول:
PS-720443

ماژول مرتب سازی محصول بر اساس موجودی انبار

محصولات ناموجود در انبار (خارج از موجودی) یا غیرقابل دسترس را بدون توجه به تنظیمات اعمالی مرتب سازی لیست محصول توسط کاربر، به انتهای لیست محصولات منتقل می کند و کاربر ابتدا محصولات موجود و آماده به سفارشگذاری شما را می بیند.

Sort products in-stock first Module

جدیدترین نسخه ماژول

این افزونه نیاز به تهیه لایسنس اختصاصی به ازای هر دامنه دارد.

قیمت این افزونه دلاری است و ممکن است بروز نباشد. لطفا جهت استعلام قیمت بروز تیکت ارسال کنید یا با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 69,300 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج

اطلاعات ضروری

مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول مرتب سازی محصول بر اساس موجودی انبار

ماژول مرتب سازی محصول بر اساس موجودی انبار

بررسی اجمالی افزونه

محصولات ناموجود در انبار (خارج از موجودی) یا غیرقابل دسترس را بدون توجه به تنظیمات اعمالی مرتب سازی لیست محصول توسط کاربر، به انتهای لیست محصولات منتقل می کند و کاربر ابتدا محصولات موجود و آماده به سفارشگذاری شما را می بیند. به خاطر داشته باشید، هیچ چیز بدتر از لیست بلند بالایی از محصولات ناموجود نمی تواند باعث افزایش نرخ پرش کاربر از یک فروشگاه اینترنتی آنلاین شود. 

این افزونه در کنار ماژول پرستاشاپی غیر فعال سازی محصولات و ترکیبات ناموجود از پرطرفدارترین افزونه های مدیریت محصولات و ترکیبات ناموجود پرستاشاپ هستند.

کاری که ماژول مرتب سازی محصول بر اساس موجودی انبار برای شما انجام می دهد

کاری که ماژول مرتب سازی محصول بر اساس موجودی انبار برای شما انجام می دهد

ساده سازی جستجوی سایت

راحتی کاربر با دیدن محصولات موجود در ابتدای لیست

اتوماسیون کار دستی

DEMO  

دموی ماژول مرتب سازی محصول بر اساس موجودی انبار

برای مشاهده دمو مدیریت و امکانات این ماژول می توانید به لینک زیر مراجعه کنید، اطلاعات ورود به مدیریت دمو در صفحه ورود مشخص شده است.

دموی ماژول در وب سایت

دیگر نیازی نیست که یک محصول ناموجود را غیرفعال کنید و سپس زمانی که مجدد برای سفارش در دسترس قرار گرفت، آن را فعال کنید.

 با استفاده از این ماژول، کار دستی به طور کامل حذف می شود، زیرا انتقال محصولات به انتهای هر لیست به طور خودکار انجام می شود و این یعنی هیچ نیازی به انجام مدیریت دستی محصولات نیست.

ارتقاء سئوی وب سایت

ارتقاء سئوی وب سایت

این ماژول به شما این امکان را می دهد که محصولات ناموجود را برای ربات های جستجو و کاربران قابل مشاهده بگذارید (تا زمانی که محصولات به طور موقت در دسترس نباشند یا دیگر در دسترس نباشند و به پایان عمرشان برسند). این یک روش خوب برای بهبود سئو است، زیرا صفحات محصول در فهرست جستجوی موتورهای جستجو در دسترس باقی می مانند و بنابراین باعث بهره مندی رایگان از ترافیک کاربر حاصل از نتایج جستجو می شود. علاوه بر این، می‌توانید فعالیت‌های بالقوه کاربران را دریافت کنید، به عنوان مثال، نظر دادن به محصولات توسط کاربران در سایت خود یا پیوند دادن این صفحات به صفحات دیگری از سایت، که ممکن است مشتریان بالقوه جدیدی را برای شما جذب کند.

ارتقاء سئوی وب سایت

آنچه مشتریان شما دوست خواهند داشت

مشتری در وهله اول محصولات همیشه موجود را برای فروش می بیند و در نتیجه در زمان و اعصاب کاربران برای یافتن محصول مورد نیاز صرفه جویی می شود. این ماژول به ویژه زمانی مفید است که یک فروشگاه محصولات زیادی داشته باشد، که بسیاری از آنها اغلب در دسترس نیستند (موجود نیستند). بنابراین، ماژول به ایجاد وفاداری مشتری کمک می کند.

نصب و راه اندازی ماژول مرتب سازی محصول بر اساس موجودی انبار

نصب و راه اندازی ماژول مرتب سازی محصول بر اساس موجودی انبار

نصب ماژول آسان با یک کلیک مانند همه ماژول های استاندارد پرستاشاپی است. در صورت تمایل به نصب رایگان این افزونه می توانید پس از تهیه با تیم فنی نیوزپاور تماس حاصل فرمایید.

 اخرین تغییررات ماژول

نسخه 1.15.0 :

بهبود الگوریتم کار با بسته های محصولات

بررسی شاخص ثابت در یک آرایه با داده‌های محصول ( در نسخه های پیشین به خطا در هنگام کار با برخی از ماژول‌های فهرست‌بندی منجر شد)

یک راهنمای ابزار جامع برای یک گزینه در تنظیمات ماژول اضافه شده است.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720443

مشخصات

دسته بندی
ماژول های مدیریتی پرستاشاپ
مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
سازگار با
PS 1.5 - 1.6 - 1.7

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
2 نظر
★★★★★ عالی 2
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (2)
  • پرسش و پاسخ (1)
محصولات مرتبط
(1)
ماژول پنهان ساز محصولات ناموجود پرستاشاپ Hiding out of stock products module for PrestaShop محصولات ناموجود زیادی در وب سایت خود دارید؟ معضل نمایش محصولات ناموجود به مشتریان برای بسیاری از صاحبان سایت های پرستاشاپ...
این ماژول پرستاشاپی توانایی فعال و غیرفعال کردن محصولات در صورت عدم موجودی در انبار را دارد و از انتخاب ترکیبات کالاهای ناموجود / نامعتبر توسط مشتریان جلوگیری به عمل می آورد. این ماژول این اطمینان خاطرا را می دهد که...
ماژول نمایش یا پنهان سازی گروهی محصولات پرستاشاپماژولی بی نظیر از شرکت idnovateHide or show products (by stock, by price, by geoip) Moduleیکی از برترین ماژول مدیریت گروهی محصولات پرستاشاپ مناسب برای نمایش یا پنهان...
ماژول اطلاع رسانی شارژ مجدد موجودی انبار به مشتریان این امکان را به شما می دهد تا به محض موجود شدن یک کالای ناموجود در انبار شما، در قالب یک  ایمیل به مشتریانی که پیش از این عضو سیستم اطلاع رسانی شده اند، یک ایمیل...
(1)
ماژول بروزرسانی خودکار بسته ها و پکیج های نرم افزاری و محصولات پرستاشاپ دارای دکمه بروزرسانی موجودی انبار برای تمامی پکیج های محصولات Bundle Stocks / Product Packs Automatic Update Module آخرین نخسه ماژول (1.1.1)

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول مرتب سازی محصول بر اساس موجودی انبار
1,386,000 تومان