×
×

ماژول ویرایشگر انبوه ترکیبات محصول پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720589
Prestashop Mass product combinations editor

اگر زمان زیادی را صرف فرآیند ویرایش ترکیب‌ها در فروشگاه خود می‌کنید، ماژول ویرایشگر انبوه ترکیبات محصول پرستاشاپ به شما کمک خواهد کرد. با این افزونه پرستاشاپ، می‌توانید به سرعت ترکیب‌های محصول را از یک صفحه مدیریت کنید. با استفاده از این افزونه ویرایش انبوه ترکیبات، می‌توانید در زمان صرفه جویی کنید! زمان طلاست!


جدیدترین نسخه ماژول 2.1.1

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 24,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول ویرایشگر انبوه ترکیبات محصول پرستاشاپ

Prestashop Mass product combinations editor

ویژگی‌های اصلی ویرایشگر انبوه ترکیبات محصول

ویژگی اصلی این ماژول، ایجاد یک آیتم منو جدید در هر صفحه ویرایش محصول است که به شما امکان می‌دهد به سرعت تمامی ترکیبات محصول را مدیریت کنید. با این افزونه، می‌توانید زمان زیادی را صرفه جویی کنید و دیگر نیازی به ویرایش تک‌تک ترکیبات نخواهید داشت. در زیر می‌توانید لیستی از ویژگی‌های در دسترس ببینید :

1. لیست ترکیبات در یک صفحه:
   در صفحه ویرایش محصول، شما یک بخشی را می‌یابید که لیستی از تمام ترکیبات موجود را نشان می‌دهد. این لیست محصولات شامل چند جعبه ورودی است که امکان تغییر مشخصات ترکیب را به صورت مستقیم از این لیست فراهم می‌کند.

2. تصویر:
   لیست ترکیبات شامل تصویر جلد ترکیب است. این امکان را فراهم می‌کند که ترکیب را به راحتی شناسایی کنید.

3. اتصال تصاویر:
   با این ویژگی می‌توانید به سرعت تصاویر مرتبط با ترکیب را انتخاب یا حذف کنید.

4. نام ترکیب:
   نام ترکیب شامل اطلاعاتی درباره ویژگی‌هایی است که در این ترکیب استفاده شده‌اند. این یک عامل دیگر است که امکان شناسایی ترکیب در لیست را فراهم می‌کند.

5. مرجع:
   این ماژول به شما امکان ویرایش سریع شماره مرجع ترکیبات را می‌دهد. فقط کافیست مقداری درون جعبه مرجع را تایپ کنید و ماژول آن را به طور خودکار ذخیره خواهد کرد.

6. مرجع تامین‌کننده:
   این ماژول به شما امکان ویرایش سریع شماره مرجع تامین‌کننده ترکیبات را می‌دهد. همانند مرجع، کافیست مقداری درون جعبه مرجع تامین‌کننده را تایپ کنید و ماژول آن را به طور خودکار ذخیره خواهد کرد.

7. EAN13:
   با این ماژول، می‌توانید به سرعت شماره محصول EAN13 را تغییر دهید. فقط کافیست مقدار ean13 را در این جعبه وارد کنید و ماژول همه چیز را "پشت صحنه" بدون بارگذاری مجدد صفحه ذخیره خواهد کرد.

8. UPC:
   با این ماژول، می‌توانید به سرعت شماره محصول UPC را تغییر دهید. دقیقاً مانند سایر فیلدها، ماژول آن را پس از تغییر به طور خودکار ذخیره خواهد کرد.

9. قیمت عمده فروش:
   با این فیلد، می‌توانید به سرعت مقدار قیمت عمده فروش ترکیب را تغییر دهید.

10. تأثیر قیمت:
   این افزونه به شما امکان ویرایش سریع روش تأثیر قیمت را می‌دهد. ویژگی ترکیب در پرستاشاپ امکان تعیین تأثیر قیمت بر روی قیمت کل محصول را فراهم می‌کند که می‌تواند افزایش یا کاهش یابد.

11. مقدار تأثیر:
    این افزونه به شما امکان تغییر مقدار تأثیر را می‌دهد. دقیقاً مانند ویرایشگر ترکیب عادی - شما مقدار را در اینجا به ارزش پیش‌فرض فروشگاه تعریف می‌کنید. ما امکان ارائه قیمت با مالیات و بدون مالیات را داریم (ماژول همه چیز را به صورت خودکار محاسبه خواهد کرد).

12. تأثیر وزن:
    شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا ترکیبات انتخاب شده بر وزن محصول اثر می‌گذارند یا خیر. می‌توانید تأثیر وزن را تنظیم کنید: افزایش / کاهش.

13. مقدار تأثیر وزن:
    مقدار تأثیر وزن در نوع وزن پیش‌فرض فروشگاه تعریف می‌شود.

14. حداقل تعداد:
    می‌توانید تعداد حداقل را تعیین کنید که برای سفارش این ترکیب محصول لازم است.

تغییر سریع پارامترهای ترکیبات به صورت انبوه

یکی از مهمترین ویژگی‌های این ماژول، امکان تغییر سریع پارامترهای ترکیبات انتخابی است. شما می‌توانید مقادیر ویژگی‌ها را اشاره کنید - ماژول ترکیبات مرتبط با این ویژگی‌ها را انتخاب خواهد کرد. سپس - شما می‌توانید به سرعت مقدار تأثیر قیمت، مقدار تأثیر وزن یا تصاویر مرتبط با ترکیبات انتخابی را افزایش یا کاهش دهید یا به آن‌ها تصاویر اختصاص دهید یا از آن‌ها حذف کنید.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720589

مشخصات

مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
سازگار با
PrestaShop -1.5 - 1.6 - 1.7 - 8.X
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
محصولات مرتبط
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Product Catalog (CSV, Excel, XML) Export PRO Moduleماژول خروجی گیری کاتالوگ پرستاشاپ در قالب (اکسل، CSV و Xml) پیشرفتهجدیدترین نسخه ماژول در نیوزپاورترجمه کامل به زبان فارسیاین نسخه، ویرایش حرفه و پیشرفته از نسل قبلی...
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول خروجی گیری پرستاشاپ - محصولات و سفارشاتAdvanced Export Products Orders Cron CSV Excel Moduleبهترین ماژول خروجی گیری. ابزاری با امکانات کامل که محصولات، سفارش‌ها، دسته‌ها، تامین‌کنندگان، مارک‌ها، خبرنامه‌ها،...
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Product Manager – Bulk Edit / Mass Edit / Quick Edit افزونه عالی برای ویرایش سریع، انبوه و مدیریت آسان محصولاتدارای  فهرست محصول قابل تنظیم، فیلتر محصول فوری و موارد دیگر! ماژول مدیریت محصولات پرستاشاپ یا Product...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول فیلتر محصول پرستاشاپ پیشرفته + ویرایش انبوهماژول فیلتر محصول پرستاشاپ پیشرفته + ویرایش انبوه، افزونه ای عالی برای ویرایش انبوه / کلی محصولات، قیمت ها، مقادیر محصول، محصولات مرتبط، متون چند زبانه، ویژگی ها، برچسب...
2,265,500 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول واردکننده وبلاگ سانی تو – افزونه خروجی گیری و وارد کردن پستهای وبلاگ از طریق فایل های CSV ماژول واردکننده وبلاگ سانی تو - ST به شما کمک می کند تا پست های وبلاگ، دسته بندی های وبلاگ و نظرات وبلاگ را از طریق فایل...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول خروجی گیری از کاتالوگ پرستاشاپ در قالب (اکسل، CSV و Xml) ماژول خروجی گیری از کاتالوگ پرستاشاپ در  قالب (اکسل، CSV و Xml) یک ماژول مناسب و بروز از شرکت MyPrestaModules است. این ماژول به نحوی طراحی شده است تا...
199,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
این ماژول ویرایش انبوه پرستاشاپ، برای شماامکان ویرایش همزمان محصولات را به صورت گروهی فراهم می کند. با ویرایش سریع بسیاری از انواع داده های محصول مانند دسته ها، قیمت ، مقدار و تعداد محصول و غیره در وقت با ارزش خود...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول ویرایشگر انبوه ترکیبات محصول پرستاشاپ
499,000 تومان