×
×

شبیه سازی مدل هفرون فیلیپس در محیط نرم افزار MATLAB

شناسه محصول:
NP-239029

پروژه شبیه سازی مدل هفرون فیلیپس و طراحی PSS در قالب یک مثال کاربردی.

مدل هفرون فیلیپس با حلقه  AVR

به همراه ام فایل ، فایل سیمولینک ، گزارش تایپ شده در قالب فایل ورد

به همراه طراحی PSS و ام فایل های مورد نیاز آن.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
نام تجاری:
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 2,500 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

شبیه سازی مدل هفرون فیلیپس در محیط نرم افزار MATLAB

مدل هفرون فیلیپس چیست؟

مدل Heffron-Phillips ژنراتور سنکرون یک مدل خطی مرتبه چهارم است که شامل یک ماشین سنکرون مرتبه سوم و یک مدل تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک مرتبه اول (AVR) است. این مدل برای تجزیه و تحلیل پایداری سیگنال کوچک و طراحی تثبیت کننده سیستم قدرت (PSS) استفاده می شود.

تثبیت کننده سیستم قدرت چیست ؟

توسعه شبكه هاي قدرت نوسانات خود به خودي با فركانس كم را، در سيستم قدرت به همراه داشته است. بروز اغتشاش هايي نسبتاً كوچك و ناگهاني در شبكه باعث بوجود آمدن چنين نوساناتي در شبکه مي شود. در حالت عادي اين نوسانات به سرعت ميرا می شوند و دامنه نوسانات از مقدار معيني فراتر نمي رود. اما بسته به شرايط نقطه كار و مقادير پارامترهاي سيستم ممكن است اين نوسانات براي مدت طولاني ادامه يافته و در بدترين حالت دامنه آنها نيز افزايش يابد. امروزه جهت بهبود ميرايي نوسانات با فركانس كم سيستم، در اغلب شبكه هاي قدرت پايداركننده هاي سيستم قدرت  به كار گرفته مي شود.

این پروژه مناسب برای چه کسانی است؟

این شبیه سازی مناسب برای دانشجویان و علاقه مندان به مهندسی برق گرایش قدرت است و به درس دینامیک سیستم های قدرت اختصاص است.  این پروژه شبیه سازی در قالب یک مثال کاربردی به طراحی PSS (تثبیت کننده سیستم قدرت) و مدل هفرون فیلیپس  به همراه حلقه AVR در محیط سیمولینک نرم افزار متلب (MATLAB) می پردازد. این پروژه کامل دارای یک فایل گزارش به انضمام تمامی شکل موج ها و تمامی فایل های شبیه سازی ( فایل های سیمولینک و Mfile های مرتبط با آن )  است.

نیاز به اعمال تغییراتی در فایل شبیه سازی دارید؟

در صورت تمایل برای شخصی سازی، درج اعداد و پارامترهای مد نظر و اعمال هرگونه تغییرات می توانید با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. متناسب با پروژه شما، در حداقل زمان ممکن تیم قدرتمند مهندسی نیوزپاور فایل های شبیه سازی را برای شما سفارشی سازی می کنند.

کاربرد مدل هفرون فیلیپس ؟!

در مهندسی برق قدرت، مدل هفرون فیلیپس کاربردهای متعددی دارد. این مدل به طور عمده برای تحلیل و طراحی سیستم‌های انتقال و توزیع برق استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای مدل هفرون فیلیپس در مهندسی برق قدرت عبارتند از:

تحلیل سیستم‌های انتقال و توزیع برق: با استفاده از مدل هفرون فیلیپس، می‌توان ویژگی‌های سیستم‌های انتقال و توزیع برق را بررسی کرده و عملکرد آنها را تحلیل کرد. این مدل می‌تواند در تعیین ضریب انعکاس، ضریب انتقال، اتلاف توان و سایر ویژگی‌های سیستم انتقال برق مفید باشد.

تحلیل خطوط انتقال: مدل هفرون فیلیپس در تحلیل خطوط انتقال برق کاربرد دارد. با استفاده از این مدل، می‌توان تاثیر امواج الکترومغناطیسی بر رفتار خطوط انتقال برق را بررسی کرد و عملکرد آنها را بهبود بخشید.

تحلیل سیستم‌های توزیع برق: مدل هفرون فیلیپس نیز در تحلیل و طراحی سیستم‌های توزیع برق کاربرد دارد. با استفاده از این مدل، می‌توان ویژگی‌های سیستم‌های توزیع برق را مورد بررسی قرار داد و عملکرد بهینه آنها را تضمین کرد.

تحلیل سیستم‌های قدرت: مدل هفرون فیلیپس در تحلیل سیستم‌های قدرت نیز استفاده می‌شود. این مدل می‌تواند در بررسی تاثیر امواج الکترومغناطیسی بر رفتار سیستم‌های قدرت، به ویژه در تحلیل ولتاژ و جریان، استفاده شود.

مدل هفرون فیلیپس به عنوان یک ابزار تحلیل و طراحی قدرتمند در مهندسی برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردهای گسترده‌ای در تحلیل و بهبود سیستم‌های انتقال و توزیع برق دارد.

تاریخچه هفرون فیلیپس!

هفرون فیلیپس (Heinrich Rudolf Hertz) یک فیزیک‌دان آلمانی بود که در زمینه مهندسی برق نقش بسزایی داشت. وی برای اولین بار در سال 1886، وجود موج‌های الکترومغناطیسی را تجربه کرد و این کشف بزرگ به تأیید وجود موج‌های الکترومغناطیسی و توسعه فیزیک رادیو و ارتباطات بی‌سیم منجر شد. هفرون فیلیپس به عنوان یکی از بنیانگذاران تئوری موج الکترومغناطیسی شناخته می‌شود.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
NP-239029

مشخصات

مناسب برای
رشته مهندسی برق
گزارش پروژه
دارد
تعداد صفحات گزارش
14
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل زیپ شده ( یک فایل سیمولینک متلب + گزارش ورد )
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی / دانلود از داخل حساب کاربری
حجم فایل
460کیلوبایت / 460kb
فرمت
Zip

نظر / پرسش

متوسط امتیاز کاربران

5.0
,
2 نظر
★★★★★ عالی 2
★★★★☆ خوب 0
★★★☆☆ متوسط 0
★★☆☆☆ ضعیف 0
★☆☆☆☆ خیلی ضعیف 0

  • نظر (2)
  • پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط
(1)
منحنی گشتاور سرعت ماشین القایی در حالت دینامیکی و استاتیکی این محصول نمودار گشتاور سرعت یک ماشین القایی را در دو حالت استاتیکی و دینامیکی ترسیم می کند. این پروژه شبیه سازی به طور کامل در محیط سیمولینک نرم افزار متلب...
(1)
پروژه شبیه سازی حلقه کنترل ولتاژ درس دینامیک سیستم های قدرت شبیه سازی مثالی از حلقه کنترل ولتاژ ( AVR ) در محیط نرم افزار متلب به همراه فایل های شبیه سازی ( سیمولینک + ام فایل متلب )+ فایل ورد (گزارش کار) +مثال و...
(2)
پروژه شبیه سازی حلقه کنترل فرکانس ژنراتور + طراحی کنترلر فیدبک حالت با استفاده از جابجایی قطب های سیستم. به همراه فایل های شبیه سازی ( سیمولینک + ام فایل متلب ) + فایل ورد توضیحات لازم + صورت سوال شبیه سازی
شبیه سازی مبحث پایداری ولتاژ و فروپاشی ولتاژ درس دینامیک سیستم های قدرت شبیه سازی مبحث پایداری ولتاژ و فروپاشی ولتاژ درس دینامیک سیستم های قدرت شبیه سازی مبحث پایداری ولتاژ و فروپاشی ولتاژ درس دینامیک سیستم های قدرت
پیشنهاد ویژه محدود
(1)
شبیه سازی مبحث پایداری ولتاژ و فروپاشی ولتاژ درس دینامیک سیستم های قدرت که در محیط نرم افزار متلب شبیه سازی عالی این مبحث صورت پذیرفته است. 
در کنارش خریداری شده
(1)
پروژه شبیه سازی حلقه کنترل ولتاژ درس دینامیک سیستم های قدرت شبیه سازی مثالی از حلقه کنترل ولتاژ ( AVR ) در محیط نرم افزار متلب به همراه فایل های شبیه سازی ( سیمولینک + ام فایل متلب )+ فایل ورد (گزارش کار) +مثال و...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
شبیه سازی مدل هفرون فیلیپس در محیط نرم افزار MATLAB
50,000 تومان