×
×

ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

شناسه محصول:
PS-720401

ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

ماژول فروش پین کد پرستاشاپ به شما  این امکان را می دهدتا CdKey و پین کد در فروشگاه آنلاین خود بفروش برسانید. این افزونه منحصر به فرد پس از آنکه مشتری محصولی از محصولات پین کدی (کد شارژ، پین کد، لایسنس و CDKEY )  را انتخاب و خریداری می نماید، به طور خودکار کدهای تخفیفی را برای آنها ارسال می کند. ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ در حقیقت یک ابزار جامع با چندین کاربرد است که وظیفه اصلی آن مدیریت محصولات پین کدی است.

Prestashop Sell CDKeys / License keys

بهترین راه کار برای فروش CDkey های بازی های کامپیوتری، پین کد شارژ سیم کارت، فروش لایسنس آنتی ویروس، ویندز و محصولات مشابه

با امکان تعریف قالب ایمیل برای پین کدها/سی دی کی

مطالعه بیشترنمایش کمتر
دسته بندی: پرستاشاپ
نام تجاری:
599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
در صورت خرید 1 عدد از این محصول، مبلغ 29,950 تومان پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید و یا حتی می توانید به حساب بانکی خود نیز واریز کنید.
خروج
مقایسه محصول0
توضیحات تکمیلی

ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

ماژول فروش پین کد پرستاشاپ به شما  این امکان را می دهد تا CdKey و پین کد در فروشگاه آنلاین خود بفروش برسانید. این افزونه منحصر به فرد پس از آنکه مشتری محصولی از محصولات پین کدی (کد شارژ، پین کد، لایسنس و CDKEY   )  را انتخاب و خریداری می نماید، به طور خودکار کدهای تخفیفی را برای آنها ارسال می کند. ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ در حقیقت یک ابزار جامع با چندین کاربرد است که وظیفه اصلی آن مدیریت پین کدهاست.

نمونه هایی از کاربرد ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

نمونه هایی از کاربرد ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

فروش انواع پین کدها در پرستاشاپ

فروش CDkey بازی های ویدیویی در پرستاشاپ

فروش کدهای دسترسی (اکسس کدها) در پرستاشاپ

فروش کدهای فعال سازی (اکتیوژن کدها) در پرستاشاپ

فروش کلیدهای سریال  (سریال نامبر و لایسنس) در پرستاشاپ


با این افزونه می توانید CDkey های بازی ها، پین کد شارژ سیم کارت و غیره را بفروشید. تنظیمات پیچیده ماژول اجازه می دهد تا مجوزها را به روشی بسیار مفید و کارا مدیریت کنید. با یک کلیک ماوس می توانید هزاران مجوز را واردسازی کنید، آنها را مدیریت کنید، فعال کنید، حذف کنید و غیره.

لطفاً در ادامه این مقاله، توضیحات ماژول را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های موجود در این افزونه خاص و ممتاز دریافت کنید.

ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ


ویژگی های ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

ویژگی های ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

مهمترین و اساسی ترین ویژگی این افزونه پرستاشاپ، فرآیند خودکار تحویل پین کد است. ماژول به طور خودکار برای مشتریانی که محصولاتی را که به عنوان "پین کد" (مرتبط با گروهی از کدها) علامت گذاری شده اند، CDkey می فرستد. علاوه بر این قابلیت، این ماژول شامل بسیاری از ویژگی های مفید دیگر است که فرآیند مدیریت را کارا و شهودی تر می کند.

پیکربندی ماژول اولیه

در صفحه پیکربندی افزونه می توانید وضعیت سفارشات را تعریف کنید. ماژول فقط در صورتی کلید مجوز را ارسال می کند که ترتیب وضعیت یکی از وضعیت های انتخاب شده باشد. بنابراین، به عبارت ساده، ماژول تنها در صورتی کلیدهای CD یا پین کدها را ارسال می کند که وضعیت سفارش به عنوان مثال "پرداخت پذیرفته می شود" یا "در صورت سفارش مجدد" و غیره باشد (به تصاویر دقت فرمایید). 

ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

ماژول شامل ویژگی هایی برای انتخاب گروه هایی از مشتریان است - این گروه ها به صورت خودکار کد تخفیف دریافت می کنند. اگر مشتری با گروه های انتخابی مرتبط نیست - ماژول پین کد را به حساب آنها ارسال / اضافه نمی کند - باید این کار را به صورت دستی انجام دهید (ویژگی عالی برای جلوگیری از SCAM)

پشتیبانی از بسته های محصول در ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

این تنها ماژول موجود است که امکان کار با بسته ها و پکیج محصولات را فراهم می کند. هنگامی که گزینه پشتیبانی از بسته های محصول را روشن می کنید (در صفحه پیکربندی ماژول) - افزونه بررسی می کند که آیا محصول خریداری شده بسته است یا خیر. و اگر چنین است - ماژول محصولات این بسته را بررسی می کند. اگر محصولی وجود داشته باشد که با گروه هایی از cdkey ها/ پین کدها مرتبط باشد - ماژول همه آن ها را برای مشتری ارسال می کند.


قالب ایمیل

قالب های ایمیل منحصر به فرد برای هر گروه از پین کدها

هر گروه از پین کدها می توانند از قالب ایمیل و عنوان ایمیل متفاوت استفاده کنند. به لطف این افزونه می توانید تحویل ایمیل را برای هر محصول پین کدی شخصی سازی کنید.

ایمیل منحصر به فرد برای هر پین کد

ایمیل منحصر به فرد برای هر پین کد

ماژول ابزاری به نام "مدیر قالب های ایمیل" دارد که در آن می توانید قالب های ایمیل جدیدی ایجاد کنید و می توانید از آنها برای محصولات پین کدی استفاده کنید. این بدان معنی است که هر نوع cdkey و پین کدی که فروشگاه شما ارسال می کند، می تواند با استفاده از قالب ایمیل منحصر به فردی ارسال شود!

ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ


واردسازی تنظیمات ابزار ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

مزیت دیگر این ماژول که آن را بسیار مفید می کند و اجازه می دهد تا زمان زیادی را در وقت خود صرفه جویی کنید، ویژگی وارد کردن cdkey و پین کدهاست. تنظیمات ابزار واردسازی اجازه می دهد تا مشخصات پین کدها و همچنین مشخصات فایل را تعریف کنید. جداکننده ردیف یک مشخصات فایل csv است، شما در اینجا نمادی را تعریف می کنید که کدها را از هم جدا می کند. جداکننده ستون گزینه ای از فایل CSV است، شما در اینجا نمادی را تعریف می کنید که مقادیر مشخصات را از هم جدا می کند. ماژول مجوزهایی را می فرستد که فقط فعال هستند.

ابزار واردسازی ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

کل فرآیند واردسازی بر اساس فایل‌های CSV (به عنوان مثال از اکسل) است. در این فایل های CSV می توانید هزاران کد داشته باشید. کافی است این فایل را در ماژول خود آپلود کنید (در صفحه پیکربندی ماژول فرم ویژه ای برای وارد کردن چنین فایلی دارید). سپس کافی است روی "واردسازی به پایگاه داده" کلیک کنید. ماژول بقیه کارها را انجام خواهد داد و شما در زمان زیادی صرفه جویی خواهید کرد!


مدیریت پین کدها

ماژول موقعیت جدیدی را در منوی بک آفیس  یا پنل مدیریت شما ایجاد می کند. شما می توانید المان جدید " مدیریت پین کدها" را در آنجا پیدا کنید (لطفا به اسکرین شات زیر توجه فرمایید.

ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ

می توانید کلیدهای مجوز را در آنجا مدیریت کنید. می توانید گروه های جدیدی از پین کدها را ایجاد کرده و آنها را با محصولات موجود در فروشگاه خود مرتبط کنید. بر این اساس، این ماژول cdkey و پین کدها را برای مشتریان ارسال می کند. می توانید پین کدهای جدید اضافه کنید، آنها را خروجی بگیرید، بررسی کنید که چند پین کد فروخته شده است. همچنین می توانید لیست پین کدهای فروخته شده را با جزئیات (چه کسی خریده است، کد چیست، محصول و غیره) مرور و بررسی کنید.

تاریخچه پین کدهای فروخته شده

در این بخش ماژول می توانید ببینید چه پین کدهایی را تا کنون فروخته اید و چه کسی آنها را خریده است. این بخش به شما این امکان می دهد تا به صورت دستی کدهایی را به حساب های مشتری اختصاص دهید و ایمیل های همراه با کد را دوباره ارسال کنید. همچنین می توانید مشخصات کدی را که ماژول خریداری کرده است تغییر دهید (به عنوان مثال می توانید کد پین کد را در اینجا تغییر دهید)

به روز رسانی خودکار موجودی محصولات

یکی از ویژگی های عالی موجود در ماژول، هماهنگ سازی خودکار موجودی انبار محصولات است. ماژول به طور خودکار موجودی محصول را بر اساس پین کدهای موجود در پایگاه داده ماژول به روزرسانی می کند. هر بار که کاربری یک محصول پین کدی را خریداری می کند یا هر بار که تنظیمات گروه را به روزرسانی می کنید (cdkey های جدید در پایگاه داده و دیتابیس لود می شوند) و ماژول به آسانی موجودی انبار را به روزرسانی می کند.

مطالعه بیشترنمایش کمتر
مشخصات
PS-720401

مشخصات

دسته بندی
ماژول های خاص پرستاشاپ
مناسب برای
فریم ورک پرستاشاپ
تعداد فایل های قابل دانلود
1 فایل فشرده شامل سورس ماژول
طریقه دریافت محصول
( آنی پس از پرداخت وجه ) قابل دانلود از طریق ایمیل ثبت نامی یا حساب کاربری
فرمت
Zip
سازگار با
PrestaShop -1.6 & 1.7
امکان سفارشی سازی پروژه با اخذ هزینه
جهت سفارشی سازی این پروژه تیکت بزنید یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
محصولات مرتبط
799,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
Prestashop File Uploads | Allows users to upload filesماژول آپلود فایل پرستاشاپ - اجازه به آپلود فایل توسط کاربرانجدیدترین نسخه ماژول 2.0.3ماژول آپلود فایل پرستاشاپ به مشتریان شما ابزاری می دهد تا برای آپلود یا پیوست...
2,599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول پوز فروشگاهی پرستاشاپ | Rock POS، بهترین ماژول پایانه فروش پرستاشاپ است که به طور قابل توجهی به هزاران فروشگاه حضوری کمک کرده است تا با افزایش سرعت فروش، افزایش سبد خرید/سفارشات بزرگتر، کاهش هزینه‌ها، همگام سازی...
699,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول دکمه مطالعه بیشتر در پرستاشاپ، توضیحات محصول، دسته بندی، نام تجاری و تامین کننده شما را قابل گسترش می کند و دکمه مطالعه بیشتر را برای نمایش متن کامل اضافه می کند. جدیدترین نسخه ماژول
1,599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول ایندکس گوگل پرستاشاپ - Google Indexing API به شما امکان می‌دهد مستقیماً هنگام به‌روزرسانی صفحات به Google اطلاع دهید. این ابزار به Google اجازه می‌دهد تا صفحات را برای یک خزیدن جدید زمان‌بندی کند، بنابراین...
1,599,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
با ماژول کیف پول پرستاشاپ وبکول، سیستم کیف پول مشتریان را در فروشگاه پرستاشاپ خود ایجاد کنید. به مشتریان اجازه دهید در کیف پول خود پول اضافه کنند و از آن برای خرید در فروشگاه شما استفاده کنند.این افزونه با ماژول...
1,299,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
با ماژول پرستاشاپ مدیریت فایل مشتریان با ارسال ایمیل نوتیفیکیشن فایل های PDF، متن، تصاویر یا لینک خارجی را با مشتریان خود در حساب کاربری به اشتراک بگذارید. یک مشتری خاص یا یک گروه مشتری را انتخاب کنید و به ماژول اجازه...
499,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
ماژول بررسی و ردیابی رفتار مشتریان برای پرستاشاپ که به شما کمک می کند تا رفتار مشتریان را هنگام بازدید از فروشگاه آنلاین خود پیگیری و مشاهده کنید و شانس خرید آنها را افزایش دهید  این افزونه در پنل مدیریت پرستاشاپ شما...
999,000 تومان
رتبه بندی:
(0)
(1)
ماژول کارتابل پرستاشاپ - مدیریت فایل – درج فاکتور پرستاشاپ به شما امکان می دهد هر نوع فایلی با فرمت های PDF، docx، jpg،Zip  و .. را برای مشتریان خود آپلود کنید و در حساب کاربری آن ها ضمیمه نمایید. می توانید فایل ها را...

دانلودها

فهرست

ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از لیست علاقه مندی

ورود به سیستم
×
ماژول فروش CDKey و پین کد پرستاشاپ
599,000 تومان